quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:23 schreef Kper_Norci het volgende:
Keer een chick gehad die zo'n zure sloot had dat het leek alsof er al 60 jaar chemisch afval in opgeslagen werd. Voor de rest niet zoveel nare ervaringen. Ja een condoom helemaal onder het bloed omdat ze net ongesteld was geworden, bed ook helemaal onder, maar ja, was bij haar thuis dus boeiend
quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:13 schreef femmefatale_ het volgende:
Ik zal maar beginnen
Onderweg naar een vakantieland met een jongen in bed beland.
Na wat gefriemel begon hy me te 'beffen'
hij beet op mn piercing en begon vervolgens met zn kop te schudden
als een hond met een prooi
schoot in de lach, en heb hem vriendelijk te deur gewezen![]()
![]()
klacht: als je niet kan beffen, doe het dan ook niet
quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:32 schreef Telecaster het volgende:
Een eenmalige scharrel die dacht dat aftrekken hetzelfde was als glazen spoelen in 't cafe.
*Au*.
't Ging meer over haar handmatige techniek.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:34 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Haalde ze je plasser ook tussen de borstels in de spoelbak door?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:37 schreef Telecaster het volgende:
[..]
't Ging meer over haar handmatige techniek.
klinkt eerder als een wraakactiequote:Op donderdag 17 juni 2010 12:32 schreef Telecaster het volgende:
Een eenmalige scharrel die dacht dat aftrekken hetzelfde was als glazen spoelen in 't cafe.
*Au*.
Mwoah. Ik weet natuurlijk niet hoe jij anatomisch in elkaar zit, maar zo lastig is het in het algemeen niet - 't is niet alsof 't ding zich voortdurend verplaatst en ineens op de gekste plekken opduikt of zo.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:51 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mannen die dat zeggen hebben nog een schatkaart nodig om de clit te kunnen vinden.
Nee. Mannen zijn gewoon te dom om te beseffen dat het van essentieel belang is om aandacht te besteden aan het kleine knopje. En wat voor aandacht ze het moeten geven.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:21 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Mwoah. Ik weet natuurlijk niet hoe jij anatomisch in elkaar zit, maar zo lastig is het in het algemeen niet - 't is niet alsof 't ding zich voortdurend verplaatst en ineens op de gekste plekken opduikt of zo.
Mannen die de clitoris niet bespelen zijn simpelweg egocentrisch. Maar dat is heel wat anders.
Schattigquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:59 schreef Tassiepassie het volgende:
Keer daarop (3maanden later dus) lukte het wel in een geile bui.
Heb trouwens wel vaker dat t niet meteen soepel verloopt. Mijn lengte is gewoon niet t enige wat klein is bij me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |