Thnx. Tja, die paar rotte appelsquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:35 schreef Garisson72 het volgende:
Jij hebt wat te stellen met die mannen hè friekin_ ? Dat je het uberhaupt nog blijft proberen siert je dan weer wel.
Bah, ik raak dat ding in slappe toestand echt niet aan, misschien een trauma overgehoudenquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:38 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Nou, ik vind het wel een machtig gevoel om een slappe stijf te voelen worden in mijn mond
Dus je gaat er pas aan als dat ding al stijf is?quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:42 schreef femmefatale_ het volgende:
[..]
Bah, ik raak dat ding in slappe toestand echt niet aan, misschien een trauma overgehouden
aan een jongen die mijn handen naar zn piemel trokken en vervolgens wenste afgetrokken te worden
ik kom hem met 2 vingers vasthouden en het was hetzelfde als dweilen met de kraan open
geen beginnen aan dus![]()
hahah ik hoef die transformatie wel niet mee te makenquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:43 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Dus je gaat er pas aan als dat ding al stijf is?![]()
Mjah dat heb ik niet zo gelukkig, vind ze zo klein en gerimpeld ook wel schattigzeker als ze dan ineens de hulk gaan spelen (zonder groen dan)
Ja ik zat mijn hoofd al te breken, maar ik kom niet verder dan die vrouw die van zichzelf riep dat ze geweldig kon pijpen en dit kracht bijzette door het bloed zo ongeveer door de eikel naar buiten te zuigen, maar dat was hooguit pijnlijk, niet rampzalig verder.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:44 schreef friekin_ het volgende:
Tis trouwens wachten tot vrouwenbashers hier komen
Ik wel, ik wil elk detail meemakenquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:46 schreef femmefatale_ het volgende:
[..]
hahah ik hoef die transformatie wel niet mee te maken
Maar.. jij kan van niets dan nat worden? Of bende zo hypocriet dat een man je moet opgeilen, maar jij zijn slappe piemel niet ff flink wil verwennen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:46 schreef femmefatale_ het volgende:
[..]
hahah ik hoef die transformatie wel niet mee te maken
een puntje dr aan zuigen noemen ze datquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja ik zat mijn hoofd al te breken, maar ik kom niet verder dan die vrouw die van zichzelf riep dat ze geweldig kon pijpen en dit kracht bijzette door het bloed zo ongeveer door de eikel naar buiten te zuigen, maar dat was hooguit pijnlijk, niet rampzalig verder.
Mmz. Dat valt nog mee. Maar mannen maken toch ook genoeg mee?quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja ik zat mijn hoofd al te breken, maar ik kom niet verder dan die vrouw die van zichzelf riep dat ze geweldig kon pijpen en dit kracht bijzette door het bloed zo ongeveer door de eikel naar buiten te zuigen, maar dat was hooguit pijnlijk, niet rampzalig verder.
Nee hoor, maar het begint meestal een beetje met heftig zoenen enzo, en ik ben continue geil ( misschien een ziekte ofzo)quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:47 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Maar.. jij kan van niets dan nat worden? Of bende zo hypocriet dat een man je moet opgeilen, maar jij zijn slappe piemel niet ff flink wil verwennen?
Arme vent.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:50 schreef femmefatale_ het volgende:
[..]
Nee hoor, maar het begint meestal een beetje met heftig zoenen enzo, en ik ben continue geil ( misschien een ziekte ofzo)
en alsof het uren duurt voordattie stijf is.. alsie stijf is wordt hij machtig verwent hoor
ik hoor anders ook inderdaad veel verhalen van mannen over vrouwen!quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:48 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mmz. Dat valt nog mee. Maar mannen maken toch ook genoeg mee?
Dus je gaat ook niet spontaan als je vent tv kijkt ineens op hem zitten of dat ding uit zijn broek halen om te zuigen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:50 schreef femmefatale_ het volgende:
[..]
Nee hoor, maar het begint meestal een beetje met heftig zoenen enzo, en ik ben continue geil ( misschien een ziekte ofzo)
en alsof het uren duurt voordattie stijf is.. alsie stijf is wordt hij machtig verwent hoor
Maar mannen zullen het niet snel een erge ervaring noemen als ze na twee stoten klaarkomen!quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:48 schreef friekin_ het volgende:
Sindsdien ziet-ie eruit als een langwerpige pion ja, niet meer als een langwerpige paddenstoel.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:48 schreef femmefatale_ het volgende:
een puntje dr aan zuigen noemen ze dat
Ongetwijfeld.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:48 schreef friekin_ het volgende:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:53 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maar mannen zullen het niet snel een erge ervaring noemen als ze na twee stoten klaarkomen!![]()
Ik heb wel eens een meisje gehad die zei dat ze wel seks met me wou. Om vervolgens me in mijn kruis te grijpen, me indringend aan te kijken en te zeggen dat ik met haar mee moest komen.
Ze zag alleen niet dat ik ondertussen blauw aanliep. Toen ze losliet zeeg ik op op mijn knieën vanwege haar live vertoning van 'De notenkraker', van mij hoefde het niet meer zegmaar.
gelukkig zijn dr ergere dingen om je over druk te maken, misschien kom ik er nog wel overheenquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:52 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Dus je gaat ook niet spontaan als je vent tv kijkt ineens op hem zitten of dat ding uit zijn broek halen om te zuigen?
Wat een spontaniteitalleen omdat je niet tegen sugar lee hooper met een coltrui aan kan
doe handschoenen aan danquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:54 schreef femmefatale_ het volgende:
[..]
gelukkig zijn dr ergere dingen om je over druk te maken, misschien kom ik er nog wel overheen
bloot hoef ik er niet aan te sjorren
haha, misschien komt het omdat ik geen vaste vriend sinds die ervaring!quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:02 schreef femmefatale_ het volgende:
[..]
haha, misschien komt het omdat ik geen vaste vriend sinds die ervaring!
Dus als k nu sex heb ( met me ex ) is ie al zo geil dattie altijd al stijf is snappie omdat we al weten waar t op uit loopt
krijg er gewoon kippenvel van als ik aan een slappe denk!
Was ik dat?quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |