abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 juni 2010 @ 13:50:35 #101
137079 Chowi
Lonerism.
pi_82977208
Episch topic.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
  vrijdag 18 juni 2010 @ 16:34:49 #102
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_82987462
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 02:24 schreef ConnerJohn het volgende:
Grootste wtf-moment was vorig jaar toen ik samen onder de douche stond. Het was een heel normale meid maar ze gaat voor me zitten op der knieen dus ik denk die gaat pijpen, zegt ze pis over me heen:S Ik had zoiets van wtf serieus? zij zegt ja,,dus eerst weer iets slapper worden en gedachten op 0 gezet maar toen ik zag hoe ze er van genoot ging er bij mij een knop om. Ben opgehouden en eerlijk gezegd jij bent te kinky voor mij, ff vreemd met aankleden maar daarna nooit meer contact gehad.
wat boeit dat nou als zij dat wil.

vervelendste ervaringen van mij:

- Er als een dooie bij liggen
- Meisje dat voor het eerst probeerde te slikken en daarbij haar maaginhoud gedeeltelijk over mijn buik heen gooide
- Meisje dat pijpte alsof ze aan een lolly zoog (auw )
- Een one night stand die niet gemeld had dat ze spuitend klaar kon komen, best kinky als je lekker ligt te likken en je krijgt ineens een douche (maar dat was niet erg , wel onverwacht )
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 18 juni 2010 @ 16:42:13 #103
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_82987845
Ik heb alleen een keer gehad dat hij uitschoot met zijn vinger, en ik dus een sneetje aan de binnekant van mijn binnenste schaamlip had. Ik heb een week lang met moeite en ontzettend veel pijn moeten plassen
All she wants and needs is just a little taste..
  vrijdag 18 juni 2010 @ 19:03:17 #104
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_82993377
Een onverwacht wollige bever die tot aan knieën liep. Bloedmooi wijf... 2006, je zou toch denken...
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_83006172
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 01:14 schreef Pluis_Konijn het volgende:

[..]

Heb je d'r niet eens even geholpen met opstaan? Ze had een schedelbasisfractuur kunnen hebben man!
Daar helpt het helpen opstaan ook niets tegen hoor.
Terug van weggeweest!
  zaterdag 19 juni 2010 @ 00:23:40 #106
301827 Two
Addergebroed dat ist!
pi_83008210
Hmm mijn ergste ervaring was dat mijn ex ooit wilde slikken maar ze net te laat haar mond er op had. Hierdoor spoot ik het melkwitte goedje recht haar neus in. Vervolgens hebben we hier overigens samen meer dan een uur onafgebroken om moeten lachen
"Of God de mens schiep, staat te bezien. Dat de mens God schiep, staat vast." - Adriaan Roland Holst
  zaterdag 19 juni 2010 @ 13:36:43 #107
1930 The Bitch
the bitch is back
pi_83019032
Leuk topic.

een van mijn eerste vriendjes, vroeg de 2de of 3de keer of ik hem wou boeien, dus gedaan en sleutels aan zijn mama gegeven.(ik was pas 17 en was mijn 2de of 3de keer)

ook een keer een lekker ding tegen gekomen, heel de avond lopen op te geilen, dus bloedgeil naar de toilet om een vluggertje te maken, broek naar beneden getrokken, bleek ie van hygiene nog nooit gehoort te hebben(remspoor & stinkende lul)

en een dame die tijdens het vrijen meende dat ze een kefhondje was ofzo, god wat maakte ze een kabaal.

en toevallig laast is niet echt erg ofzo, dat je net lekker geboeit ligt te genieten, verkeerde beweging maakt en de kettingen knappen, waarop ik dus een gigantische lachbui krijg. Voordeel dan weer dat je naar de bouwmarkt moet om nieuwe kettingen enz te halen, en daarna het nog eventjes dunnentjes overdoen.
I'm a bitch, i'm a lover
I'm a child, i'm a mother
I'm a sinner, i'm a saint
  zaterdag 19 juni 2010 @ 15:37:37 #108
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_83022808
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 13:36 schreef The Bitch het volgende:
verkeerde beweging maakt en de kettingen knappen,
Wat voor kwaliteit kettingen gebruik je dan in godsnaam..?
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
pi_83023279
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 15:37 schreef Telecaster het volgende:

[..]

expo cuffs met pimp-style vachtje

waarom uberhaupt kettingen

prikkeldraad is veel kinky'er
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 19:59:06 #110
1930 The Bitch
the bitch is back
pi_83029729
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 15:37 schreef Telecaster het volgende:

[..]

rotkwaliteit dus
I'm a bitch, i'm a lover
  zaterdag 19 juni 2010 @ 20:23:09 #111
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_83030592
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 19:59 schreef The Bitch het volgende:

[..]
rotkwaliteit dus
Nou ja, wel handig in een Gerald's Gamescenario. :-)
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
  zaterdag 19 juni 2010 @ 20:46:59 #112
1930 The Bitch
the bitch is back
pi_83031521
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 20:23 schreef Telecaster het volgende:

[..]

Nou ja, wel handig in een Gerald's Gamescenario. :-)
Ok compleet offtopic, lijkt me een leuk boek, moet ik eens gaan lezen als stephen king fan.

Maar goed nu gewoon goede spulletjes gehaald .
Waren trouwens niet de ketingen die braken, maar de oogjes waarmee ze aan de boeien zaten.

@Rick_dB waarom? gewoon is af en toe leuk en spannend. prikkeldraad doet gelijk weer zo'n pijn. Los daarvan dat ik moet uitleggen hoe het komt dat ik overal kleine gaatjes heb.
I'm a bitch, i'm a lover
pi_83044583
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 20:46 schreef The Bitch het volgende:

[..]

Ok compleet offtopic, lijkt me een leuk boek, moet ik eens gaan lezen als stephen king fan.

Maar goed nu gewoon goede spulletjes gehaald .
Waren trouwens niet de ketingen die braken, maar de oogjes waarmee ze aan de boeien zaten.

@Rick_dB waarom? gewoon is af en toe leuk en spannend. prikkeldraad doet gelijk weer zo'n pijn. Los daarvan dat ik moet uitleggen hoe het komt dat ik overal kleine gaatjes heb.
ik was sarcastisch niemand hoeft met dat soort dingen bij mij te komen. gewoon pompen met aandacht voor de dame, maar niet vastbinden, slaan, spugen, kotsen, pissen, schijten, rond rennen, helikopteren, liften, roltrappen of wat dan ook. dan maar saai
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
  zondag 20 juni 2010 @ 03:27:40 #114
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_83045090
Tja... De ervaringen die ik heb zijn meest erg leuk. Soms wil het niet goed omdat mijn vriend en ik gewoon ontzettend veel lol hebben. Het is alleen jammer dat ik een groter libido heb dan hem.

In het begin heb ik alleen wel erg gelachen; elk condoom scheurde. En ik zei dat dit kwam doordat ze te klein en strak waren (soms vlogen ze er gewoon vanaf). Dus we besloten een maatje groter te kopen, waarop de man aan de balie beweerde dat mijn vriend een opschepper was.

Het enige nare wat ik in bed heb meegemaakt is onvrijwillige seks, maar dat zijn geen leuke anacdotes.
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
pi_83050596
Ik had er gisteravond weer een.

Lig ik daar vies geile pr0n te hebben. Gaat hij me vingeren. Ik probeer daarvan klaar te komen, dus ik stuur hem hier en daar wat bij..... zegt ie na een tijdje "Pffff wat een gedoe!" en steekt een joint op.

Mijn hele mood was like 180 graden omgeslagen

Daarna wel vet lachen Southpark gekeken dat was ook tof
pi_83057134
Zoals bij iedereen, de eerste keer:

Ik was lekker bezig, voor m'n gevoel ging alles ook lekker... Ik kwam klaar, mn toenmalige vriendin roept plotseling: YESSSSSSSSSSSSSSSS IK HEB JE ONTMAAGD, volgende keer wel ietsje langer bezig zijn he Dat kan ik me nog goed herinneren van de eerste keer...

Ook een keer op vakantie, was voor m'n gevoel weer lekker bezig staan ineens mn vrienden op het balkon te gluren (zijn achterlangs op het balkon gekomen). Noem me homofoob, maar met andere mannen erbij is mijn geilheid snel verdwenen. meisje helemaal over de zeik... volgende dag heb ik het goedgemaakt
  zondag 20 juni 2010 @ 16:35:11 #117
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_83059669
Ik had op een feestje een leuk meisje ontmoet. Hele avond beetje aan mekaar gezeten en veel gedronken en veel drugs. Na afloop naar haar huis toe. Toen wilde we beginnen aan het echte werk. Ze deed haar broek uit, had ze maar 1 been... Ze wilde dat ik aan haar stompje zat en allemaal andere freak dingen. Maarja daar was ik wel voor in door alle drank en drugs.

Daarna moest ik haar doggystyle nemen terwijl ik haar met een telefoonlijn moest 'wurgen' zodat ze ultiem orgasme zou krijgen. Op een gegeven moment gaat ze met haar hoofd in het kussen. Ik dacht dat ze er wel van genoot. Na 10 minuten lag ze nog zo, bleek ze out te zijn gegaan en het hele bed hebben onder gekotst. Ik raakte nogal in paniek en probeerde eerste instantie 'te vluchten'. Paar uur later toch de moed bij elkaar geraapt en de politie gebeld en het uit proberen te leggen.
pi_83059868
quote:
Op zondag 20 juni 2010 16:35 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik had op een feestje een leuk meisje ontmoet. Hele avond beetje aan mekaar gezeten en veel gedronken en veel drugs. Na afloop naar haar huis toe. Toen wilde we beginnen aan het echte werk. Ze deed haar broek uit, had ze maar 1 been... Ze wilde dat ik aan haar stompje zat en allemaal andere freak dingen. Maarja daar was ik wel voor in door alle drank en drugs.

Daarna moest ik haar doggystyle nemen terwijl ik haar met een telefoonlijn moest 'wurgen' zodat ze ultiem orgasme zou krijgen. Op een gegeven moment gaat ze met haar hoofd in het kussen. Ik dacht dat ze er wel van genoot. Na 10 minuten lag ze nog zo, bleek ze out te zijn gegaan en het hele bed hebben onder gekotst. Ik raakte nogal in paniek en probeerde eerste instantie 'te vluchten'. Paar uur later toch de moed bij elkaar geraapt en de politie gebeld en het uit proberen te leggen.
  zondag 20 juni 2010 @ 16:40:37 #119
60456 Gesloten
Niet open
pi_83059980
Heb ooit eens in een dronken bui, met een super dik wijf met overal piercings en die de hele buurt bij elkaar schreeuwde, in een leeg klaslokaal, op een lek luchtbed, terwijl er iemand toekeek die de dag erna haarfijn uit kon leggen wat we allemaal gedaan hebben, gebald
  zondag 20 juni 2010 @ 16:54:08 #120
90641 Uiteraard
mooi hè ? alles.....
pi_83060684
Na mijn toom-operatie te snel weer neuken en dan knapt je hechting eruit

Straal bloed uit je snikkel.. man.. paniek
  zondag 20 juni 2010 @ 16:57:44 #121
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_83060863
quote:

TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
pi_83061316
quote:
Op zondag 20 juni 2010 16:54 schreef Uiteraard het volgende:
Na mijn toom-operatie te snel weer neuken en dan knapt je hechting eruit

Straal bloed uit je snikkel.. man.. paniek
  zondag 20 juni 2010 @ 17:12:47 #123
90641 Uiteraard
mooi hè ? alles.....
pi_83061502
quote:
Op zondag 20 juni 2010 17:08 schreef ShiroYasha het volgende:

[..]

Is echt de laatste plaats waar je een bloedfontein wil hebben
pi_83062370
quote:
Op zondag 20 juni 2010 17:12 schreef Uiteraard het volgende:

[..]

Is echt de laatste plaats waar je een bloedfontein wil hebben
Ik geloof je, vooral omdat ik dit jaar nog, of begin volgend jaar ook mijn toompje moet laten verwijderen..

Te strak, soms geen last van, soms heel erg Volgens meerdere artsen beter om weg te laten halen..
  zondag 20 juni 2010 @ 19:31:56 #125
90641 Uiteraard
mooi hè ? alles.....
pi_83066823
quote:
Op zondag 20 juni 2010 17:33 schreef ShiroYasha het volgende:

[..]

Ik geloof je, vooral omdat ik dit jaar nog, of begin volgend jaar ook mijn toompje moet laten verwijderen..

Te strak, soms geen last van, soms heel erg Volgens meerdere artsen beter om weg te laten halen..
Schroef m na de operatie er maar een paar weken af, anders heb je ook een bloedfontein
pi_83075608
quote:
Op zondag 20 juni 2010 19:31 schreef Uiteraard het volgende:

[..]

Schroef m na de operatie er maar een paar weken af, anders heb je ook een bloedfontein
Hoe is het dan als je bv wakker word met een dikke stijve? bloed ie dan ook?
  zondag 20 juni 2010 @ 22:48:59 #127
90641 Uiteraard
mooi hè ? alles.....
pi_83078292
quote:
Op zondag 20 juni 2010 22:13 schreef ShiroYasha het volgende:

[..]

Hoe is het dan als je bv wakker word met een dikke stijve? bloed ie dan ook?
nee, alleen als je m gebruikt waarvoor-ie bedoel is
pi_83078570
quote:
Op zondag 20 juni 2010 22:48 schreef Uiteraard het volgende:

[..]

nee, alleen als je m gebruikt waarvoor-ie bedoel is
hmhmm ok..

toch zie ik er tegenop
heb geen vriendin, maar op dit moment wel een seksbuddie.. ach ze wil vast wel ff op me wachten
pi_83087536
Zeker weten Joran....!

Maar dat hij bij doggy er een keer uitfloepte en ik hem er in terug wou stoppen hem iets te hard dr reet in steek ipv dr vagina deed iets te veel zeer... Ze zat 5 minuten lang auw auw en van seks is het niet meer gekomen. (daarna ook niet meer overigens, maar niet om die reden hoor..)

Verder ben ik ook een keer 3 keer achter elkaar binnen 1 minuut klaar gekomen.. wel met tussenpozen van 5 minuten maar wat er toen met me aan de hand was snap ik ook niet.. Wel het enige meisje met een streepje die ik ooit gehad heb

Oh en toen ik BIJNA ontmaagd werd, lagen we onder aan een trap in een hotel naakt, het ging echt super moeilijk en ik bakte er geen ene drol van haha. Maar er zat bovenaan de trap zo'n automatische licht sensor die ineens aansprong (er was dus iemand!) en daarna had mevrouw geen zin meer.
  maandag 21 juni 2010 @ 20:58:35 #130
165197 Poem
Scotty doesn't know!!
pi_83117099
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 15:31 schreef Darkangle het volgende:
Misschien een cliche ervaring maar evengoed zeer vernederend/pijnlijk.
pi_83171573
Ok vooruit ook mijn bijdrage aan dit topic:

Mijn eerste keer was al een mooi verhaal van een bedblunder. Ik helemaal zenuwachtig: Voelde er helemaal NIETS van. Maar dan ook echt helemaal NIETS. Had niet eens door dat hij in me zat. Categorie kansloos nummer 1.

Als het gaat om de ergste ervaring dan was dat toch wel iemand die mijn tepels echt mishandelde. Was toen nog erg jong dus veel minder mondig. Heb daar echt nog heel lang last van gehad.

Pijnlijkste ervaring: Dat hij dubbelklapte... Net na mn bevalling precies op de plaats waar ik gehecht was. OUCH!
pi_83175912
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:21 schreef Jolene22 het volgende:
Ok vooruit ook mijn bijdrage aan dit topic:

Mijn eerste keer was al een mooi verhaal van een bedblunder. Ik helemaal zenuwachtig: Voelde er helemaal NIETS van. Maar dan ook echt helemaal NIETS. Had niet eens door dat hij in me zat. Categorie kansloos nummer 1.

Als het gaat om de ergste ervaring dan was dat toch wel iemand die mijn tepels echt mishandelde. Was toen nog erg jong dus veel minder mondig. Heb daar echt nog heel lang last van gehad.

Pijnlijkste ervaring: Dat hij dubbelklapte... Net na mn bevalling precies op de plaats waar ik gehecht was. OUCH!
Die pijnlijkste ervaring klinkt echt klote

Ik kan niet bevallen ( ) maar er is wel eens iemand op mijn hand gaan zitten vlak nadat ik een operatie daar had gehad, en er een stuk uit mijn pols was weggesneden.. damn dat deed pijn

Mijn pijnlijkste ervaring qua seks, meisje zegt; hey het is heeel nat daarbeneden, ben je klaargekomen ofzo?
ik; nee
dus we kijken even, zit het onder het bloed, er was iets gescheurd bij mij de pijn kwam vreemd genoeg later..
  woensdag 23 juni 2010 @ 15:00:00 #133
90641 Uiteraard
mooi hè ? alles.....
pi_83193979
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 00:41 schreef ShiroYasha het volgende:

[..]

Die pijnlijkste ervaring klinkt echt klote

Ik kan niet bevallen ( ) maar er is wel eens iemand op mijn hand gaan zitten vlak nadat ik een operatie daar had gehad, en er een stuk uit mijn pols was weggesneden.. damn dat deed pijn

Mijn pijnlijkste ervaring qua seks, meisje zegt; hey het is heeel nat daarbeneden, ben je klaargekomen ofzo?
ik; nee
dus we kijken even, zit het onder het bloed, er was iets gescheurd bij mij de pijn kwam vreemd genoeg later..
bloedfontein
pi_83518561
quote:

joh
-
pi_83520059
Het meest beschamende voorval.

Lekker aan de gang op de motorkap, komt dan die climax in zicht als er ineens een auto de parkeerplaats opdraait. Mevrouw ziet dat als eerste en draait zonder ook maar te twijfelen of een waarschuwing op een nogal ongelukkige manier weg met mij nog in haar. Heb staan gillen als een klein meisje, wat deed me dat zeer zeg. Dus ik draai me nog jammerend van de pijn om, krijg ik wel dus gewoon die ontlading en smeer ik mn been eronder.
De auto staat dus gewoon vol met zn grote licht op me te schijnen. Sta je dan met je broek op de enkels, ongemakkelijk van een zere pik en je zaad dat langs je been glijd.
Nou kan ik me daar opzich eigenlijk niet echt voor schamen ofzo, dingen gebeuren nu eenmaal zeg ik dan.
Maar dan gaan de deuren open en hoor ik de woorden die ik tot op de dag van vandaag nog moet horen..
"broertje, tissue?" , met een begeleidend hoongelach van haar en 3 vriendinnen.

Het pijnlijkste moment was toch wel toen ik mijn vriendin even op dacht te pakken en op de tafel te zetten. Doe ik nog steeds, maar sindsdien let ik wel even op of ik haar niet op mn ballen zet.

Een goede tweede is wel die keer dat mijn tongpiercing vast in haar klitpiercing zat, en dat de muts het nodig vond om uit reactie ineens rechtop te gaan zitten en zich een halve meter naar achteren te schuiven. Het ringetje werd dan ook maar snel vervangen door een staafje.

En tot slot het grappigste: Zij is al een tijdje uitgebreid bezig met zuigen, ze haalt m er op een gegeven moment half uit, beweegt verder niet en staart me een hele lange tijd aan en vraagt vervolgens, met mn pik nog half in haar mond "wat was ik nou eigenlijk aan het doen"? Waarop ik maar 1 antwoord had: "ik heb echt geen flauw idee". Duurde nog ff voor t kwartje weer viel hehe.
Seks op 2CB is zeker eens een aanrader, maar echt weten waar je mee bezig bent zit er niet bij!
  donderdag 1 juli 2010 @ 12:19:34 #136
230558 Koeketrommel
Trommel met koek.
pi_83527843
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 06:21 schreef Waterpijp02 het volgende:
En tot slot het grappigste: Zij is al een tijdje uitgebreid bezig met zuigen, ze haalt m er op een gegeven moment half uit, beweegt verder niet en staart me een hele lange tijd aan en vraagt vervolgens, met mn pik nog half in haar mond "wat was ik nou eigenlijk aan het doen"? Waarop ik maar 1 antwoord had: "ik heb echt geen flauw idee". Duurde nog ff voor t kwartje weer viel hehe.
Seks op 2CB is zeker eens een aanrader, maar echt weten waar je mee bezig bent zit er niet bij!
Ik snap het niet?
Als je ontbijt op bed wilt slaap je maar in de keuken.
pi_83528360
keertje met een aantal meisjes wezen stappen..
zo'n bi / lesbisch vriendinnen clubje..ik mee als de grote broer / chauffeur
every mans dream lijkt me dus..
all said and done..2 van die grietjes mee naar huis..eentje had zin om met mij te neuken de ander durfde niet ( was 16 ofzo ) en ging slapen...
Affijn vrouwtje mee naar slaapkamer..lekker geil blond ding met alleen kousen aan...jeeehaa...
Gaat op der knietjes zitten en begint als een malle te pijpen...
Niet zachtjes knabbelen ofzo ..maar gewoon als een dolgedraaide V8 zuiger op een neer met dat koppie.
Aaaaarrggg ....binnen een minuut gewoon een blaar op me eikel... wat een drama dat wijf...
Voor de vorm haar nog klaar gebeukt..ik bedoel je moet toch je avond goed afsluiten..
maar dit was de eerste en enige keer in mijn leven dat ik een orgasme heb gefaked.
Das dan weer het voordeel van een condoom...
Nu snap ik ook dat ze rondhangt in een bi groepje...zij snapt echt niet hoe het werkt bij een man...
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
pi_83532162
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:19 schreef Koeketrommel het volgende:

[..]

Ik snap het niet?
Das m nou net, wij ook niet
redelijk in de war.
pi_83556934
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:19 schreef Koeketrommel het volgende:

[..]

Ik snap het niet?