quote:Op vrijdag 18 juni 2010 02:24 schreef ConnerJohn het volgende:
Grootste wtf-moment was vorig jaar toen ik samen onder de douche stond. Het was een heel normale meid maar ze gaat voor me zitten op der knieen dus ik denk die gaat pijpen, zegt ze pis over me heen:S Ik had zoiets van wtf serieus? zij zegt ja,,dus eerst weer iets slapper worden en gedachten op 0 gezet maar toen ik zag hoe ze er van genoot ging er bij mij een knop om. Ben opgehouden en eerlijk gezegd jij bent te kinky voor mij, ff vreemd met aankleden maar daarna nooit meer contact gehad.
Daar helpt het helpen opstaan ook niets tegen hoor.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 01:14 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Heb je d'r niet eens even geholpen met opstaan? Ze had een schedelbasisfractuur kunnen hebben man!
Wat voor kwaliteit kettingen gebruik je dan in godsnaam..?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:36 schreef The Bitch het volgende:
verkeerde beweging maakt en de kettingen knappen,
expo cuffs met pimp-style vachtjequote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:37 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Wat voor kwaliteit kettingen gebruik je dan in godsnaam..?
rotkwaliteit dusquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:37 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Wat voor kwaliteit kettingen gebruik je dan in godsnaam..?
Nou ja, wel handig in een Gerald's Gamescenario. :-)quote:
Ok compleet offtopic, lijkt me een leuk boek, moet ik eens gaan lezen als stephen king fan.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:23 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Nou ja, wel handig in een Gerald's Gamescenario. :-)
ik was sarcastischquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:46 schreef The Bitch het volgende:
[..]
Ok compleet offtopic, lijkt me een leuk boek, moet ik eens gaan lezen als stephen king fan.
Maar goed nu gewoon goede spulletjes gehaald.
Waren trouwens niet de ketingen die braken, maar de oogjes waarmee ze aan de boeien zaten.
@Rick_dB waarom? gewoon is af en toe leuk en spannend. prikkeldraad doet gelijk weer zo'n pijn. Los daarvan dat ik moet uitleggen hoe het komt dat ik overal kleine gaatjes heb.
quote:Op zondag 20 juni 2010 16:35 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik had op een feestje een leuk meisje ontmoet. Hele avond beetje aan mekaar gezeten en veel gedronken en veel drugs. Na afloop naar haar huis toe. Toen wilde we beginnen aan het echte werk. Ze deed haar broek uit, had ze maar 1 been... Ze wilde dat ik aan haar stompje zat en allemaal andere freak dingen. Maarja daar was ik wel voor in door alle drank en drugs.
Daarna moest ik haar doggystyle nemen terwijl ik haar met een telefoonlijn moest 'wurgen' zodat ze ultiem orgasme zou krijgen. Op een gegeven moment gaat ze met haar hoofd in het kussen. Ik dacht dat ze er wel van genoot. Na 10 minuten lag ze nog zo, bleek ze out te zijn gegaan en het hele bed hebben onder gekotst. Ik raakte nogal in paniek en probeerde eerste instantie 'te vluchten'. Paar uur later toch de moed bij elkaar geraapt en de politie gebeld en het uit proberen te leggen.
quote:Op zondag 20 juni 2010 16:35 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik had op een feestje een leuk meisje ontmoet. Hele avond beetje aan mekaar gezeten en veel gedronken en veel drugs. Na afloop naar haar huis toe. Toen wilde we beginnen aan het echte werk. Ze deed haar broek uit, had ze maar 1 been... Ze wilde dat ik aan haar stompje zat en allemaal andere freak dingen. Maarja daar was ik wel voor in door alle drank en drugs.
Daarna moest ik haar doggystyle nemen terwijl ik haar met een telefoonlijn moest 'wurgen' zodat ze ultiem orgasme zou krijgen. Op een gegeven moment gaat ze met haar hoofd in het kussen. Ik dacht dat ze er wel van genoot. Na 10 minuten lag ze nog zo, bleek ze out te zijn gegaan en het hele bed hebben onder gekotst. Ik raakte nogal in paniek en probeerde eerste instantie 'te vluchten'. Paar uur later toch de moed bij elkaar geraapt en de politie gebeld en het uit proberen te leggen.
quote:Op zondag 20 juni 2010 16:54 schreef Uiteraard het volgende:
Na mijn toom-operatie te snel weer neuken en dan knapt je hechting eruit![]()
Straal bloed uit je snikkel.. man.. paniek
Ik geloof je, vooral omdat ik dit jaar nog, of begin volgend jaar ook mijn toompje moet laten verwijderen..quote:Op zondag 20 juni 2010 17:12 schreef Uiteraard het volgende:
[..]
Is echt de laatste plaats waar je een bloedfontein wil hebben
Schroef m na de operatie er maar een paar weken af, anders heb je ook een bloedfonteinquote:Op zondag 20 juni 2010 17:33 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Ik geloof je, vooral omdat ik dit jaar nog, of begin volgend jaar ook mijn toompje moet laten verwijderen..
Te strak, soms geen last van, soms heel ergVolgens meerdere artsen beter om weg te laten halen..
Hoe is het dan als je bv wakker word met een dikke stijve? bloed ie dan ook?quote:Op zondag 20 juni 2010 19:31 schreef Uiteraard het volgende:
[..]
Schroef m na de operatie er maar een paar weken af, anders heb je ook een bloedfontein
nee, alleen als je m gebruikt waarvoor-ie bedoel isquote:Op zondag 20 juni 2010 22:13 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Hoe is het dan als je bv wakker word met een dikke stijve? bloed ie dan ook?
hmhmm ok..quote:Op zondag 20 juni 2010 22:48 schreef Uiteraard het volgende:
[..]
nee, alleen als je m gebruikt waarvoor-ie bedoel is
quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:31 schreef Darkangle het volgende:
Misschien een cliche ervaring maar evengoed zeer vernederend/pijnlijk.
Die pijnlijkste ervaring klinkt echt klotequote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:21 schreef Jolene22 het volgende:
Ok vooruit ook mijn bijdrage aan dit topic:
Mijn eerste keer was al een mooi verhaal van een bedblunder. Ik helemaal zenuwachtig: Voelde er helemaal NIETS van. Maar dan ook echt helemaal NIETS. Had niet eens door dat hij in me zat. Categorie kansloos nummer 1.
Als het gaat om de ergste ervaring dan was dat toch wel iemand die mijn tepels echt mishandelde. Was toen nog erg jong dus veel minder mondig. Heb daar echt nog heel lang last van gehad.
Pijnlijkste ervaring: Dat hij dubbelklapte... Net na mn bevalling precies op de plaats waar ik gehecht was. OUCH!
bloedfonteinquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:41 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Die pijnlijkste ervaring klinkt echt klote
Ik kan niet bevallen () maar er is wel eens iemand op mijn hand gaan zitten vlak nadat ik een operatie daar had gehad, en er een stuk uit mijn pols was weggesneden.. damn dat deed pijn
Mijn pijnlijkste ervaring qua seks, meisje zegt; hey het is heeel nat daarbeneden, ben je klaargekomen ofzo?
ik; nee
dus we kijken even, zit het onder het bloed, er was iets gescheurd bij mijde pijn kwam vreemd genoeg later..
johquote:Op zondag 20 juni 2010 16:35 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik snap het niet?quote:Op donderdag 1 juli 2010 06:21 schreef Waterpijp02 het volgende:
En tot slot het grappigste: Zij is al een tijdje uitgebreid bezig met zuigen, ze haalt m er op een gegeven moment half uit, beweegt verder niet en staart me een hele lange tijd aan en vraagt vervolgens, met mn pik nog half in haar mond "wat was ik nou eigenlijk aan het doen"? Waarop ik maar 1 antwoord had: "ik heb echt geen flauw idee". Duurde nog ff voor t kwartje weer viel hehe.
Seks op 2CB is zeker eens een aanrader, maar echt weten waar je mee bezig bent zit er niet bij!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |