Het meest beschamende voorval.
Lekker aan de gang op de motorkap, komt dan die climax in zicht als er ineens een auto de parkeerplaats opdraait. Mevrouw ziet dat als eerste en draait zonder ook maar te twijfelen of een waarschuwing op een nogal ongelukkige manier weg met mij nog in haar. Heb staan gillen als een klein meisje, wat deed me dat zeer zeg. Dus ik draai me nog jammerend van de pijn om, krijg ik wel dus gewoon die ontlading en smeer ik mn been eronder.
De auto staat dus gewoon vol met zn grote licht op me te schijnen. Sta je dan met je broek op de enkels, ongemakkelijk van een zere pik en je zaad dat langs je been glijd.
Nou kan ik me daar opzich eigenlijk niet echt voor schamen ofzo, dingen gebeuren nu eenmaal zeg ik dan.
Maar dan gaan de deuren open en hoor ik de woorden die ik tot op de dag van vandaag nog moet horen..
"broertje, tissue?" , met een begeleidend hoongelach van haar en 3 vriendinnen.
Het pijnlijkste moment was toch wel toen ik mijn vriendin even op dacht te pakken en op de tafel te zetten. Doe ik nog steeds, maar sindsdien let ik wel even op of ik haar niet op mn ballen zet.
Een goede tweede is wel die keer dat mijn tongpiercing vast in haar klitpiercing zat, en dat de muts het nodig vond om uit reactie ineens rechtop te gaan zitten en zich een halve meter naar achteren te schuiven. Het ringetje werd dan ook maar snel vervangen door een staafje.
En tot slot het grappigste: Zij is al een tijdje uitgebreid bezig met zuigen, ze haalt m er op een gegeven moment half uit, beweegt verder niet en staart me een hele lange tijd aan en vraagt vervolgens, met mn pik nog half in haar mond "wat was ik nou eigenlijk aan het doen"? Waarop ik maar 1 antwoord had: "ik heb echt geen flauw idee". Duurde nog ff voor t kwartje weer viel hehe.
Seks op 2CB is zeker eens een aanrader, maar echt weten waar je mee bezig bent zit er niet bij!