abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82938533
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:04 schreef Taurus het volgende:

[..]

Waarom wilde zij acht jaar geen seks dan? Je noemt het in ieder geval zelf al een domme beslissing, dat is dus wel reden om iemand te brandmerken ja.
[..]
Ik heb noch gezegd dat ik met haar fysiek ben geweest, noch dat ik een relatie met haar heb gehad. Blind verliefd heet dat volgens mij. Maar kom op, iedereen maakt fouten. Verdien ik daarom een stigma? Ja, ik heb een fout gemaakt en heb deze hersteld. Laat dat zeker, maar daar verdien ik geen brandmerk voor.

Als je daar al een brandmerk voor verdient, zullen maar weinig mannen aan jouw eisen voldoen, of juis heel veel. Maar over dat soort types zou ik zelf niet zo lopen te pronken.
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
  donderdag 17 juni 2010 @ 16:46:41 #152
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_82938693
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:38 schreef Taurus het volgende:

[..]

Als je het ontkent door jezelf te vertellen dat het een bewuste keuze is maagd te blijven berust je er in, als je erkent dat het een probleem is en dat er dus 'wat mis met je is' kun je streven naar verbetering. Dat is het verschil.

En dat laatste slaat nergens op, ik ga niet ter nuancering hier continu vertellen wat ik allemaal in een man zoek, dat lijkt me offtopic.
Onjuist.

Je kunt bewust kiezen maagd te blijven én erkennen dat je seksuele behoeftes hebt, en dan nog geen probleem ervaren.
pi_82938709
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:44 schreef Disavowed het volgende:

[..]

Ik heb noch gezegd dat ik met haar fysiek ben geweest, noch dat ik een relatie met haar heb gehad. Blind verliefd heet dat volgens mij. Maar kom op, iedereen maakt fouten. Verdien ik daarom een stigma? Ja, ik heb een fout gemaakt en heb deze hersteld. Laat dat zeker, maar daar verdien ik geen brandmerk voor.

Als je daar al een brandmerk voor verdient, zullen maar weinig mannen aan jouw eisen voldoen, of juis heel veel. Maar over dat soort types zou ik zelf niet zo lopen te pronken.
Acht jaar geen seks omdat je verliefd bent vind ik niet klinken als iets wat ik in iemand waardeer, of waar ik me tot aangetrokken voel. Dat is mijn 'brandmerking', dat is toch niet zo erg? Ik zeg niet dat je bij niemand meer terecht kan, ik zeg dat je bij mij niet meer terecht kan. En zo te zien is dat geheel wederzijds dus ik zie het probleem niet.
Jij bent trouwens ook lekker aan het brandmerken, beetje mijn mannen beledigen.
  donderdag 17 juni 2010 @ 16:47:25 #154
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_82938742
Die hebben les 1 uit de economieboekjes goed in hun oren geknoopt: schaarste creëert waarde.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_82938820
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:46 schreef EviL_AleX het volgende:

[..]

Onjuist.

Je kunt bewust kiezen maagd te blijven én erkennen dat je seksuele behoeftes hebt, en dan nog geen probleem ervaren.
Ik denk dat het overgrote deel dat niet kan. Uitzonderingen wellicht, al geloof ik dat ook al niet. Maar goed, daarover worden we het nooit eens. Overigens ben ik heel zorgvuldig nu in mijn 'ik denk' en 'ik geloof' en 'ik vind'. Niemand heeft de waarheid in pacht, wat dit betreft. Het enige dat ik wel feitelijk kan zeggen is dat dat soort types niet bij mij hoeven aan te kloppen, en dáár viel men over in dit soort topics. Over mijn voorkeur.
pi_82938934
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:35 schreef EviL_AleX het volgende:

[..]

We kunnen lullig doen of proberen blijk te geven dat we intelligent genoeg zijn om te begrijpen dat er een verschil is in noodzakelijk gedrag voor het voortbestaan van de mens als SOORT en noodzakelijk gedrag voor EEN mens als INDIVIDU.
Je kan het van verschillende perspectieven kijken.
- de (chemische) drang op voortplanting veroorzaakt sexuele lust -> sex
- de individu die nooit sex heeft gehad (sterk punt van de mens: aanpassing) en na een bepaalde tijd ook nooit de drang voelt om sex te hoeven hebben

(mijn) conclusie:
De initiële drang voor voortplanting is er bij elke individu, maar door aanpassingsvermogen van de mens kan het worden afgestompt.
newb
  donderdag 17 juni 2010 @ 16:51:46 #157
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_82938999
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:13 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Jij zult ongetwijfeld zeggen 'omdat je is aangeleerd om alleen op mooie vrouwen te vallen'.

Hoe verklaar je dat een man zich aangetrokken voelt tot andere mannen, terwijl zijn hele (bv. strenggelovige) omgeving mordicus tegen homoseksualiteit is?
Hetzelfde als met hetero's, dat geeft alleen nog niet aan dat hij voor zijn 20e met een man geboemst moet hebben
  donderdag 17 juni 2010 @ 16:55:13 #158
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_82939185
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:48 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ik denk dat het overgrote deel dat niet kan. Uitzonderingen wellicht, al geloof ik dat ook al niet. Maar goed, daarover worden we het nooit eens. Overigens ben ik heel zorgvuldig nu in mijn 'ik denk' en 'ik geloof' en 'ik vind'. Niemand heeft de waarheid in pacht, wat dit betreft. Het enige dat ik wel feitelijk kan zeggen is dat dat soort types niet bij mij hoeven aan te kloppen, en dáár viel men over in dit soort topics. Over mijn voorkeur.
Eens.

Ik ben dan toch deels de uitzondering. Ik ben geen maagd meer, maar nog altijd ben ik erg kieskeurig wanneer het om seks-partners gaat. Volgens jouw definitie ben ik ook deels sociaal incapabel, want ik voel weinig regelmatige behoefte een kroeg te bezoeken, en daar nieuwe mensen aan te spreken. Conform mijn definitie ben ik een persoon met weinig (conventionele) sociale behoeftes.
  donderdag 17 juni 2010 @ 16:56:18 #159
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_82939238
Taurus, jij wereldvreemd vrouwobject. Ik zal je geen dingen toewensen maar tegen zoveel domheid kan ik niet op
  donderdag 17 juni 2010 @ 16:57:16 #160
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_82939292
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:50 schreef WvdL het volgende:

[..]

Je kan het van verschillende perspectieven kijken.
- de (chemische) drang op voortplanting veroorzaakt sexuele lust -> sex
- de individu die nooit sex heeft gehad (sterk punt van de mens: aanpassing) en na een bepaalde tijd ook nooit de drang voelt om sex te hoeven hebben

(mijn) conclusie:
De initiële drang voor voortplanting is er bij elke individu, maar door aanpassingsvermogen van de mens kan het worden afgestompt.
Geef dan eerst maar een definitie van wat je verstaat als primaire behoefte bij een mens als individu. Anders vrees ik dat we het best eens zijn, maar om semantische redenen langs elkaar heen gaan praten.
pi_82939308
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:46 schreef Taurus het volgende:

[..]

Acht jaar geen seks omdat je verliefd bent vind ik niet klinken als iets wat ik in iemand waardeer, of waar ik me tot aangetrokken voel. Dat is mijn 'brandmerking', dat is toch niet zo erg? Ik zeg niet dat je bij niemand meer terecht kan, ik zeg dat je bij mij niet meer terecht kan. En zo te zien is dat geheel wederzijds dus ik zie het probleem niet.
In dat geval mijn excuses, maar zo kwam je op mij over .
  donderdag 17 juni 2010 @ 16:59:21 #162
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_82939405
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:31 schreef WvdL het volgende:

[..]

misschien moet je even terug naar middelbare school, biologie.
Onderwerp: voortplanting
Dus zonder seks ga ik dood, en met seks leef ik verder? Ik heb dan inderdaad een andere richting op moeten gaan als ik die les gemist heb
  donderdag 17 juni 2010 @ 17:00:01 #163
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_82939439
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:38 schreef Casos het volgende:

[..]

Ik denk dat masturbatie ook begint met een vorm van nieuwsgierigheid, nieuwsgierig naar je eigen lichaam en gevoelens die daarbij komen kijken. En ik ben van mening dat het orgasme en het gevoel de reden voor seks zijn. Als het puur om de voortplanting zou gaan, hadden we geen anticonceptie gehad.

En zou jij nog seks hebben als je geen orgasme kon krijgen / er geen of weinig gevoel bij zou hebben? Ik iig niet, dan zou ik er alleen maar moe van worden. Dat gevoel tijdens en het orgasme op het einde maken de seks nu zo lekker.
Dat ja.
  donderdag 17 juni 2010 @ 17:00:53 #164
286493 raebyddet
teddybear maar dan omgedraaid
pi_82939481
Waar gaat dit eigenlijk over ? Ik ben maagd en ik heb daar bewust voor gekozen. Waarom ? Omdat ik het
" speciaal " wil houden. Ik heb absoluut geen tekort aan mannelijke aandacht, dus daar zal het niet aan liggen .
Waarom zou dit trouwens niet voor mannen kunnen gelden?
"Nothing astonishes people so much as common-sense and plain dealing."
  donderdag 17 juni 2010 @ 17:01:05 #165
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_82939491
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:46 schreef Taurus het volgende:

[..]

Jij hebt dus eigenlijk een voorkeur voor de kiloknaller? Sommige mensen hechten nu eenmaal wat meer aan kwaliteit.
pi_82939496
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:56 schreef fs180 het volgende:
Taurus, jij wereldvreemd vrouwobject. Ik zal je geen dingen toewensen maar tegen zoveel domheid kan ik niet op
Treurige reactie. We verschillen van mening, maar van domheid was wat mij betreft bij zowel jouw redeneringen als die van mij geen sprake. Jammer dat je dat verpest.
pi_82939505
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:21 schreef Taurus het volgende:

[..]

Deze beschrijving:
quote:
Daarnaast ken ik mensen in mijn omgeving die op hun 28e nog nooit een kroeg van binnen hebben gezien, zich niet in een grote groep mensen willen begeven of niet direct met een vreemde aanpappen. Simpelweg omdat ze zich daarbij niet thuisvoelen of omdat hun vrienden niet of nauwelijks op stap gaan. Dan wordt het al moeilijker om iemand tegen te komen voor een nachtje casual sex.
quote:
is wat mij betreft sociaal incapabel. Ik ben trouwens even kwijt of het nou de bedoeling is dat iedereen hier in feiten praat of in meningen? Ik ben namelijk best veel mijn mening aan het verkondigen hier, dacht dat dat de bedoeling was. Daar kun je het mee oneens zijn, maar de hele tijd mij er op wijzen dat 'IK dit vind en dat het niet per se zo IS' lijkt me wat overbodig. Ik vind bovenbeschreven gedrag sociaal incapabel.
Nu pak je wel weer een extreme he. Ik zijn ook genoeg mensen die wel elke week uitgaan, dingen in een groep en vreemden aandurven spreken die ook maagd zijn. Ik ken er iig een aantal. Ik doe een technische studie met iets van 95% mannen en voor veel jongens is uitgaan de enige plek om vrouwen tegen te komen. Als je dan geen player bent, hoef je ook niet direct sociaal incapabel te zijn om niet aan de vrouw te raken.

Ik zal ook niet snel iemand versieren tijdens het uitgaan, en omdat ik nu tijdens de rest van m'n tijd geen vrouwen tegenkom, schiet het even niet op. Tijdens de middelbare school had ik dan weer geen problemen om met meisjes om te gaan.
pi_82939555
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 17:01 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Jij hebt dus eigenlijk een voorkeur voor de kiloknaller? Sommige mensen hechten nu eenmaal wat meer aan kwaliteit.
Kwaliteit staat bij mij hoog in het vaandel, en dat vind ik niet bij een onervaren maagd. Ik weet niet waar jij vandaan haalt dat 8 jaar op iemand wachten de kwaliteit ten goede komt, maar ik hoor het graag.
pi_82939685
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 17:01 schreef Schuifpui het volgende:

[..]

[..]

[..]

Nu pak je wel weer een extreme he. Ik zijn ook genoeg mensen die wel elke week uitgaan, dingen in een groep en vreemden aandurven spreken die ook maagd zijn. Ik ken er iig een aantal. Ik doe een technische studie met iets van 95% mannen en voor veel jongens is uitgaan de enige plek om vrouwen tegen te komen. Als je dan geen player bent, hoef je ook niet direct sociaal incapabel te zijn om niet aan de vrouw te raken.

Ik zal ook niet snel iemand versieren tijdens het uitgaan, en omdat ik nu tijdens de rest van m'n tijd geen vrouwen tegenkom, schiet het even niet op. Tijdens de middelbare school had ik dan weer geen problemen om met meisjes om te gaan.
Ok, het was ook weer niet mijn bedoeling om volledig uit te leggen wat ik nou wel of niet sociaal incapabel ging, raakt een beetje uit zijn context zo. Ik quote iemand die met die omschrijving een voorbeeld wilde geven van een maagd die verder prima in orde was, terwijl ik dat gedrag (nooit een kroeg van binnen hebben gezien, bijv.), niet prima in orde vind. Dat was oorspronkelijk mijn punt.
pi_82939705
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 17:01 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Wat betreft vrouwen: .
  donderdag 17 juni 2010 @ 17:06:34 #171
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_82939761
-doe maar niet -
pi_82940226
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:51 schreef fs180 het volgende:

[..]

Hetzelfde als met hetero's, dat geeft alleen nog niet aan dat hij voor zijn 20e met een man geboemst moet hebben
Het was een antwoord op je nurture-posts. Omdat jij beweert dat seksueel verlangen aangeleerd wordt door je omgeving. (Dat iemand voor zijn 20e gebatst moet hebben, beweer ik nergens.)

Dus nogmaals, want je gaf geen antwoord op mijn vraag, hoe verklaar je dat een man homoseksuele verlangens heeft terwijl zijn hele omgeving tegen homoseksualiteit is (en 'nurture' dus uitgesloten is).
pi_82940425
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 17:00 schreef fs180 het volgende:

[..]

Dat ja.
Hoe kun je het nu met zijn beschrijving eens zijn? Eerst zeg je dat seksueel verlangen door je omgeving wordt aangeleerd, en nu beweer je het tegenovergestelde, nl. dat mensen zelf seksueel verlangen opwekken dmv masturbatie.
  donderdag 17 juni 2010 @ 17:20:46 #174
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_82940467
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 17:02 schreef Taurus het volgende:

[..]

Kwaliteit staat bij mij hoog in het vaandel, en dat vind ik niet bij een onervaren maagd. Ik weet niet waar jij vandaan haalt dat 8 jaar op iemand wachten de kwaliteit ten goede komt, maar ik hoor het graag.
Uit de economische theorie. En die heb ik tot op heden nog niet kunnen falsifieren.
pi_82940534
quote:

[..]

Sachertorte doelde in dit geval op de kwaliteit van de persoon zelf, niet over de kwaliteit van de seks. Maagd zijn doet in dit geval daar niet aan af. En de term 'kiloknaller' is tevens de omschrijving die ik probeerde aan te halen in mijn eerdere post. Daar barst het ervan in het uitgaansleven.
  † In Memoriam † donderdag 17 juni 2010 @ 17:23:28 #176
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_82940595
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 17:20 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Uit de economische theorie. En die heb ik tot op heden nog niet kunnen falsifieren.
Iets dat acht jaar op het schap gelegen heeft zou beter zijn dan iets dat 8 jaar getest en verbeterd is? Of hoe moet ik dat lezen?
pi_82940713
quote:
Kwaliteit staat bij mij hoog in het vaandel, en dat vind ik niet bij een onervaren maagd.
Die garantie heb je natuurlijk nooit, ook niet met iemand die met meer dan 20 verschillende personen het bed heeft gedeeld.
  donderdag 17 juni 2010 @ 17:26:53 #178
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_82940717
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 17:16 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Het was een antwoord op je nurture-posts. Omdat jij beweert dat seksueel verlangen aangeleerd wordt door je omgeving. (Dat iemand voor zijn 20e gebatst moet hebben, beweer ik nergens.)

Dus nogmaals, want je gaf geen antwoord op mijn vraag, hoe verklaar je dat een man homoseksuele verlangens heeft terwijl zijn hele omgeving tegen homoseksualiteit is (en 'nurture' dus uitgesloten is).
Bijna. Ik zeg niet dat voortplanting/seks een hoax is. Alleen de noodzakelijk drang ontbreekt. Het aangetrokken voelen tot en behoefte van seks zijn twee totaal verschillende dingen! Voorop werd gesteld dat mensen op bepaalde leeftijd seks hebben omdat hun lichaam dat vertelt. Dit staat compleet los van waar je toe aangestrokken voelt. Voorbeeldje: vrouwen waren dikke vrouwen aantrekkelijk, nu zijn slanke blondjes de norm geworden, en stoeren langharige woeste mannen worden achterwege gelaten maar een modieuze, hip gekleden, nerdy man is aantrekkelijk. Wil onze natuur dat? Oh hell no! Dat leren we elkaar!

Zal ik een open deur intrappen door te zeggen dat alleen ontwikkelde mensen geen onbedwingbare behoefte aan seks hebben?
  donderdag 17 juni 2010 @ 17:28:43 #179
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_82940782
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 17:26 schreef Techno het volgende:

[..]

Die garantie heb je natuurlijk nooit, ook niet met iemand die met meer dan 20 verschillende personen het bed heeft gedeeld.
Liever een bedpartner met lange relaties dan meerdere ONS. Hard bonken of echte seks.. groot verschil..
pi_82940830
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 17:28 schreef fs180 het volgende:
Liever een bedpartner met lange relaties dan meerdere ONS. Hard bonken of echte seks.. groot verschil..
Ook dat, maar zelfs dan heb je die garantie niet. Want ook binnen een langere relatie kan de seks bar slecht zijn geweest.
  donderdag 17 juni 2010 @ 17:31:32 #181
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_82940912
Natuurlijk sluit het een het ander niet uit, doch vergroot het de kans op fatsoenlijke seks wel enorm!
  † In Memoriam † donderdag 17 juni 2010 @ 17:32:36 #182
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_82940974
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 17:26 schreef fs180 het volgende:
Zal ik een open deur intrappen door te zeggen dat alleen ontwikkelde mensen geen onbedwingbare behoefte aan seks hebben?
Laat mij dan maar weer degene zijn dat mensen vrijwel allemaal van nature die behoefte hebben, hoe intellectueel ze dan wel niet mogen zijn. Het niet kunnen bevredigen van die gevoelens zorgt wel voor een verstoorde sociale maatschappelijke ontwikkeling et cetera.

Zo hebben geestelijken doorgaans een beperktere ontwikkeling qua omgang met het andere of hetzelfde geslacht dan leeftijdsgenoten.
pi_82941050
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 17:31 schreef fs180 het volgende:
Natuurlijk sluit het een het ander niet uit, doch vergroot het de kans op fatsoenlijke seks wel enorm!
Dat ben ik helemaal met je eens. Maar het ging mij even om het volgende:
quote:
Kwaliteit staat bij mij hoog in het vaandel, en dat vind ik niet bij een onervaren maagd.
  donderdag 17 juni 2010 @ 17:55:26 #184
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_82941905
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 17:32 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Laat mij dan maar weer degene zijn dat mensen vrijwel allemaal van nature die behoefte hebben, hoe intellectueel ze dan wel niet mogen zijn. Het niet kunnen bevredigen van die gevoelens zorgt wel voor een verstoorde sociale maatschappelijke ontwikkeling et cetera.

Zo hebben geestelijken doorgaans een beperktere ontwikkeling qua omgang met het andere of hetzelfde geslacht dan leeftijdsgenoten.
Maar blijkbaar heeft niet iedereen die behoefte... Er is dus geen bevrediging nodig.
pi_82941999
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 17:26 schreef fs180 het volgende:

[..]

Bijna. Ik zeg niet dat voortplanting/seks een hoax is. Alleen de noodzakelijk drang ontbreekt. Het aangetrokken voelen tot en behoefte van seks zijn twee totaal verschillende dingen! Voorop werd gesteld dat mensen op bepaalde leeftijd seks hebben omdat hun lichaam dat vertelt. Dit staat compleet los van waar je toe aangestrokken voelt. Voorbeeldje: vrouwen waren dikke vrouwen aantrekkelijk, nu zijn slanke blondjes de norm geworden, en stoeren langharige woeste mannen worden achterwege gelaten maar een modieuze, hip gekleden, nerdy man is aantrekkelijk. Wil onze natuur dat? Oh hell no! Dat leren we elkaar!

Weet je, deze hele discussie met jou staat of valt met de definitie van 'behoefte'. Jij vult behoefte in als iets dat noodzakelijk is om überhaupt te kunnen overleven. Ikzelf vul het in als een terugkerend verlangen, een behoefte voor een prettig, ontwikkeld leven.

Met jouw definitie is seks inderdaad geen behoefte van de mens, met de mijne wel. Het uitblijven van seks heeft met jouw definitie weinig impact op het leven van de maagd, met de mijne wel. Jouw definitie is dus aantrekkelijker voor de maagd om te hanteren.
  † In Memoriam † donderdag 17 juni 2010 @ 17:58:16 #186
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_82942058
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 17:55 schreef fs180 het volgende:

[..]

Maar blijkbaar heeft niet iedereen die behoefte... Er is dus geen bevrediging nodig.
Niet iedereen maar toch wel vrij veel! Lijkt me evolutie-technisch ook wel nuttig.
pi_82942106
Als maagd zijnde kan ik zeggen dat die behoefte naar sex er natuurlijk wel is. Niet alleen dat: ik ben ook stik nieuwsgierig hoe het zal zijn en voelen.

Gelukkig zijn mijn handen er niet afgehakt.
  donderdag 17 juni 2010 @ 18:02:18 #188
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_82942250
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 17:57 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Weet je, deze hele discussie met jou staat of valt met de definitie van 'behoefte'. Jij vult behoefte in als iets dat noodzakelijk is om überhaupt te kunnen overleven. Ikzelf vul het in als een terugkerend verlangen, een behoefte voor een prettig, ontwikkeld leven.

Met jouw definitie is seks inderdaad geen behoefte van de mens, met de mijne wel. Het uitblijven van seks heeft met jouw definitie weinig impact op het leven van de maagd, met de mijne wel. Jouw definitie is dus aantrekkelijker voor de maagd om te hanteren.
Klopt. Dat was namelijk de aanleiding dat ik kwam posten, gekken die meenden dat het een levensbehoefte is, tjah Heb ik al meerdere keren aagegeven..
  donderdag 17 juni 2010 @ 18:04:15 #189
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_82942341
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 17:58 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Niet iedereen maar toch wel vrij veel! Lijkt me evolutie-technisch ook wel nuttig.
Misschien wat voor een leuk topic, maar ik denk dat het heel goed voor onze evolutie is als wij eens wat minder voortplanten, tegenwoordig plant het plebs zich meer voort, niet alleen relatief. Evolutie heeft geen nut meer, elke autist of gehandicapt persoon blijft leven en kan vaak nog kinderen krijgen ook! Uiteindelijk sterven we weer uit door onze fouten
pi_82942469
sex, met een partner, is echt overrated.
Je kan echt prima gelukkig zijn zonder sex met iemand anders, dus gewoon solo. Zeker nu met internet, er is ook webcamsex enzo en alles.
En ik ben geen maagd, maar ik heb niet veel ervaring en ben al weer jaren doe het zelfer en ik vind dat helemaal niet erg. Ik ben erg gelukkig en ik weet wat ik mis. En soms mis ik dat wel een beetje, maar ik mis dan eigenlijk meer die arm om mij heen, kortgezegd.

En er is ook niets mis mee, en er zijn idd heel veel mensen zo.. en er zijn diverse oorzaken. Maar ik snap niet waarom dat erg is? Ik kom echt prima aan mijn behoeftes.
En omdat heel veel mensen ook zo zeggen dat het heel erg is, probeer ik het ook niet meer.. Want ik ben niet super onzeker ofzo maar echt van harte zal het niet gaan en het is echt wel duidelijk merkbaar enzo, ik ben zo trilliger mannetje en mijn hoofd raakt ook helemaal in de war.. terwijl ik een geilert ben hoor, met prima uithoudingsvermogen en viagra totaal overbodig etc etc.. maar ik moet ff wennen, alleen ik krijg de kans niet want vrouwen houden daar niet van. Ik kom dus ook nooit verder dan 1 date, en ja.. ik heb het opgegeven. Gewoon omdat ik ook tevreden kan zijn in mijn eentje en ik mis dan sex maar ik bespaar mij ook veel ellende.

Want ik zie ook iedereen uit elkaar gaan en alles. Ik geloof niet meer zo in dat huisje boompje beestje verhaal van vroeger en ik ben ook niet zo'n player die elk weekend een ander heeft. Ik hou niet eens van stappen.
Dus doe ik gewoon de dingen die ik leuk vind en daar ben ik aardig tevreden mee, en sex mis ik niet.. dat zijn momentjes en ik kan prima "klussen" ;') Wat weer een voordeel is voor een eventuele "geile" partner die wél doorzet want ik ben "suf gerukt"
Maar ik vind het niet iets om je druk over te maken. Mensen verschillen, er is geen touw op vast te knopen.

Volgens mij draait goede sex ook puur om communicatie.
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
pi_82942729
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:02 schreef fs180 het volgende:

[..]

Klopt. Dat was namelijk de aanleiding dat ik kwam posten, gekken die meenden dat het een levensbehoefte is, tjah Heb ik al meerdere keren aagegeven..
Maar hoeveel mensen in R&P (ik inclusief) redeneren vanuit primaire levensbehoeften? Dan kun je bij elk huiltopic wel posten: oh joh, gelukkig heb je nog brood, water en zuurstof! Juist omdat mensen relaties en seks zo hoog op de behoefte-ladder hebben staan, zijn er zoveel topics over en is er zoveel aandacht voor.
  donderdag 17 juni 2010 @ 18:13:15 #192
221431 servus_universitas
Profeta Pluriforma
pi_82942734
Wat een levendige discussie alhier. Leuk om te zien hoe vooral Taurus ook nu weer enkele heren in het harnas weet te jagen. Overigens is het struikelblok in discussies als deze dat men woorden als 'normaal' en 'afwijkend' verkeerd interpreteert. Deze woorden kunnen descriptief (iets is zo) of normatief (iets hoort zo) worden gebruikt. Automatisch worden die woorden meestal normatief opgevat, terwijl dat in deze discussie niet terecht is.
pi_82943004
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:13 schreef servus_universitas het volgende:
Wat een levendige discussie alhier. Leuk om te zien hoe vooral Taurus ook nu weer enkele heren in het harnas weet te jagen. Overigens is het struikelblok in discussies als deze dat men woorden als 'normaal' en 'afwijkend' verkeerd interpreteert. Deze woorden kunnen descriptief (iets is zo) of normatief (iets hoort zo) worden gebruikt. Automatisch worden die woorden meestal normatief opgevat, terwijl dat in deze discussie niet terecht is.
Ja het wordt een paar keer uitgelegd, maar dan heb je altijd nog wel een paar sloaperds die het óf niet lezen, óf niet begrijpen. Het zij zo.
  donderdag 17 juni 2010 @ 18:29:26 #194
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_82943415
Mensen die Taurus troll nog serieus nemen

Het is toch onderhand wel duidelijk dat ze niet zo goed bij haar koppie is. Ironisch is alleen dat ze zelf klaagt over mensen die niet normaal zijn
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
  donderdag 17 juni 2010 @ 18:29:32 #195
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82943416
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 12:22 schreef Taurus het volgende:
Ik gooi het er hier nog maar eens in dan: mannen die over de 20 en maagd zijn zijn óf niet aantrekkelijk, óf niet sociaal begaafd, óf ernstig onzeker. Of christelijk. Dus dat is er mis.
Ja dat was mij al wel duidelijk. Maar stel jij ziet een leuke vent die wel aantrekkelijk oogt en hij is redelijk sociaal. En jij hebt zoiets van ja ik wel hem doen. Maar hij zegt op een gegeven moment: Ho rustig aan Taurusje ik ben eigenlijk nog maagd, ja sorry, niet te overhaast dus. Wat voel je dan, is dat afstotelijk? Zou je hem nog doen?

Dat was eigenlijk de vraag van Keep_Walking in het vorige topic. is het maagd zijn an sich afstotelijk voor een vrouw of voor jouzelf?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  donderdag 17 juni 2010 @ 18:33:56 #196
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82943588
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:07 schreef Autidude het volgende:
sex, met een partner, is echt overrated.
Je kan echt prima gelukkig zijn zonder sex met iemand anders, dus gewoon solo. Zeker nu met internet, er is ook webcamsex enzo en alles.
En ik ben geen maagd, maar ik heb niet veel ervaring en ben al weer jaren doe het zelfer en ik vind dat helemaal niet erg. Ik ben erg gelukkig en ik weet wat ik mis. En soms mis ik dat wel een beetje, maar ik mis dan eigenlijk meer die arm om mij heen, kortgezegd.

Maar het lijkt me zoveel fijner om er ook een leuk lijfje tegen je aan te hebben teriwjl je 'erin zit'
Zo eentje dat beweegt en kreunt en etcetera. is dat echt overrated?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  donderdag 17 juni 2010 @ 18:39:16 #197
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_82943768
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:33 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Maar het lijkt me zoveel fijner om er ook een leuk lijfje tegen je aan te hebben teriwjl je 'erin zit'
Zo eentje dat beweegt en kreunt en etcetera. is dat echt overrated?
Voor mij wel. Maar volgens bepaalde figuren ben ik ziek, raar en sociaal gestoord
  donderdag 17 juni 2010 @ 18:39:37 #198
221431 servus_universitas
Profeta Pluriforma
pi_82943785
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:29 schreef Bonzai. het volgende:
Mensen die Taurus troll nog serieus nemen

Het is toch onderhand wel duidelijk dat ze niet zo goed bij haar koppie is. Ironisch is alleen dat ze zelf klaagt over mensen die niet normaal zijn
Dat valt wel mee dunkt me. Ze is iemand die haar gevoel en standpunt hard en recht voor z'n raap uit en dat vinden sommige mensen niet fijn.
  donderdag 17 juni 2010 @ 18:41:09 #199
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_82943825
Dat zou je ook van hitler of ander vaag figuur kunnen zeggen
  donderdag 17 juni 2010 @ 18:52:09 #200
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_82944210
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:39 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Dat valt wel mee dunkt me. Ze is iemand die haar gevoel en standpunt hard en recht voor z'n raap uit en dat vinden sommige mensen niet fijn.
Naja, op een anoniem forum is dat natuurlijk niet zo'n probleem hé

En voor het geval ze irl ook zo is, dan zou haar eerlijkheid best bewonderenswaardig zijn, al blijft ze natuurlijk een bekrompen rund hé...
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')