Iets dat acht jaar op het schap gelegen heeft zou beter zijn dan iets dat 8 jaar getest en verbeterd is? Of hoe moet ik dat lezen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:20 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Uit de economische theorie. En die heb ik tot op heden nog niet kunnen falsifieren.
Die garantie heb je natuurlijk nooit, ook niet met iemand die met meer dan 20 verschillende personen het bed heeft gedeeld.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:02 schreef Taurus het volgende:
Kwaliteit staat bij mij hoog in het vaandel, en dat vind ik niet bij een onervaren maagd.
Bijna. Ik zeg niet dat voortplanting/seks een hoax is. Alleen de noodzakelijk drang ontbreekt. Het aangetrokken voelen tot en behoefte van seks zijn twee totaal verschillende dingen! Voorop werd gesteld dat mensen op bepaalde leeftijd seks hebben omdat hun lichaam dat vertelt. Dit staat compleet los van waar je toe aangestrokken voelt. Voorbeeldje: vrouwen waren dikke vrouwen aantrekkelijk, nu zijn slanke blondjes de norm geworden, en stoeren langharige woeste mannen worden achterwege gelaten maar een modieuze, hip gekleden, nerdy man is aantrekkelijk. Wil onze natuur dat? Oh hell no! Dat leren we elkaar!quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:16 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Het was een antwoord op je nurture-posts. Omdat jij beweert dat seksueel verlangen aangeleerd wordt door je omgeving. (Dat iemand voor zijn 20e gebatst moet hebben, beweer ik nergens.)
Dus nogmaals, want je gaf geen antwoord op mijn vraag, hoe verklaar je dat een man homoseksuele verlangens heeft terwijl zijn hele omgeving tegen homoseksualiteit is (en 'nurture' dus uitgesloten is).
Liever een bedpartner met lange relaties dan meerdere ONS. Hard bonken of echte seks.. groot verschil..quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Die garantie heb je natuurlijk nooit, ook niet met iemand die met meer dan 20 verschillende personen het bed heeft gedeeld.
Ook dat, maar zelfs dan heb je die garantie niet. Want ook binnen een langere relatie kan de seks bar slecht zijn geweest.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:28 schreef fs180 het volgende:
Liever een bedpartner met lange relaties dan meerdere ONS. Hard bonken of echte seks.. groot verschil..
Laat mij dan maar weer degene zijn dat mensen vrijwel allemaal van nature die behoefte hebben, hoe intellectueel ze dan wel niet mogen zijn. Het niet kunnen bevredigen van die gevoelens zorgt wel voor een verstoorde sociale maatschappelijke ontwikkeling et cetera.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:26 schreef fs180 het volgende:
Zal ik een open deur intrappen door te zeggen dat alleen ontwikkelde mensen geen onbedwingbare behoefte aan seks hebben?
Dat ben ik helemaal met je eens. Maar het ging mij even om het volgende:quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:31 schreef fs180 het volgende:
Natuurlijk sluit het een het ander niet uit, doch vergroot het de kans op fatsoenlijke seks wel enorm!
quote:Kwaliteit staat bij mij hoog in het vaandel, en dat vind ik niet bij een onervaren maagd.
Maar blijkbaar heeft niet iedereen die behoefte... Er is dus geen bevrediging nodig.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Laat mij dan maar weer degene zijn dat mensen vrijwel allemaal van nature die behoefte hebben, hoe intellectueel ze dan wel niet mogen zijn. Het niet kunnen bevredigen van die gevoelens zorgt wel voor een verstoorde sociale maatschappelijke ontwikkeling et cetera.
Zo hebben geestelijken doorgaans een beperktere ontwikkeling qua omgang met het andere of hetzelfde geslacht dan leeftijdsgenoten.
Weet je, deze hele discussie met jou staat of valt met de definitie van 'behoefte'. Jij vult behoefte in als iets dat noodzakelijk is om überhaupt te kunnen overleven. Ikzelf vul het in als een terugkerend verlangen, een behoefte voor een prettig, ontwikkeld leven.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:26 schreef fs180 het volgende:
[..]
Bijna. Ik zeg niet dat voortplanting/seks een hoax is. Alleen de noodzakelijk drang ontbreekt. Het aangetrokken voelen tot en behoefte van seks zijn twee totaal verschillende dingen! Voorop werd gesteld dat mensen op bepaalde leeftijd seks hebben omdat hun lichaam dat vertelt. Dit staat compleet los van waar je toe aangestrokken voelt. Voorbeeldje: vrouwen waren dikke vrouwen aantrekkelijk, nu zijn slanke blondjes de norm geworden, en stoeren langharige woeste mannen worden achterwege gelaten maar een modieuze, hip gekleden, nerdy man is aantrekkelijk. Wil onze natuur dat? Oh hell no! Dat leren we elkaar!
Zal ik een open deur intrappen door te zeggen dat alleen ontwikkelde mensen geen onbedwingbare behoefte aan seks hebben?
Niet iedereen maar toch wel vrij veel! Lijkt me evolutie-technisch ook wel nuttig.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:55 schreef fs180 het volgende:
[..]
Maar blijkbaar heeft niet iedereen die behoefte... Er is dus geen bevrediging nodig.
Klopt. Dat was namelijk de aanleiding dat ik kwam posten, gekken die meenden dat het een levensbehoefte is, tjahquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:57 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Weet je, deze hele discussie met jou staat of valt met de definitie van 'behoefte'. Jij vult behoefte in als iets dat noodzakelijk is om überhaupt te kunnen overleven. Ikzelf vul het in als een terugkerend verlangen, een behoefte voor een prettig, ontwikkeld leven.
Met jouw definitie is seks inderdaad geen behoefte van de mens, met de mijne wel. Het uitblijven van seks heeft met jouw definitie weinig impact op het leven van de maagd, met de mijne wel. Jouw definitie is dus aantrekkelijker voor de maagd om te hanteren.
Misschien wat voor een leuk topic, maar ik denk dat het heel goed voor onze evolutie is als wij eens wat minder voortplanten, tegenwoordig plant het plebs zich meer voort, niet alleen relatief. Evolutie heeft geen nut meer, elke autist of gehandicapt persoon blijft leven en kan vaak nog kinderen krijgen ook!quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet iedereen maar toch wel vrij veel! Lijkt me evolutie-technisch ook wel nuttig.
Maar hoeveel mensen in R&P (ik inclusief) redeneren vanuit primaire levensbehoeften? Dan kun je bij elk huiltopic wel posten: oh joh, gelukkig heb je nog brood, water en zuurstof!quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:02 schreef fs180 het volgende:
[..]
Klopt. Dat was namelijk de aanleiding dat ik kwam posten, gekken die meenden dat het een levensbehoefte is, tjahHeb ik al meerdere keren aagegeven..
Ja het wordt een paar keer uitgelegd, maar dan heb je altijd nog wel een paar sloaperds die het óf niet lezen, óf niet begrijpen. Het zij zo.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:13 schreef servus_universitas het volgende:
Wat een levendige discussie alhier. Leuk om te zien hoe vooral Taurus ook nu weer enkele heren in het harnas weet te jagen. Overigens is het struikelblok in discussies als deze dat men woorden als 'normaal' en 'afwijkend' verkeerd interpreteert. Deze woorden kunnen descriptief (iets is zo) of normatief (iets hoort zo) worden gebruikt. Automatisch worden die woorden meestal normatief opgevat, terwijl dat in deze discussie niet terecht is.
Ja dat was mij al wel duidelijk. Maar stel jij ziet een leuke vent die wel aantrekkelijk oogt en hij is redelijk sociaal. En jij hebt zoiets van ja ik wel hem doen. Maar hij zegt op een gegeven moment: Ho rustig aan Taurusje ik ben eigenlijk nog maagd, ja sorry, niet te overhaast dus. Wat voel je dan, is dat afstotelijk? Zou je hem nog doen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:22 schreef Taurus het volgende:
Ik gooi het er hier nog maar eens in dan: mannen die over de 20 en maagd zijn zijn óf niet aantrekkelijk, óf niet sociaal begaafd, óf ernstig onzeker. Of christelijk. Dus dat is er mis.
Maar het lijkt me zoveel fijner om er ook een leuk lijfje tegen je aan te hebben teriwjl je 'erin zit'quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:07 schreef Autidude het volgende:
sex, met een partner, is echt overrated.
Je kan echt prima gelukkig zijn zonder sex met iemand anders, dus gewoon solo. Zeker nu met internet, er is ook webcamsex enzo en alles.
En ik ben geen maagd, maar ik heb niet veel ervaring en ben al weer jaren doe het zelfer en ik vind dat helemaal niet erg. Ik ben erg gelukkig en ik weet wat ik mis. En soms mis ik dat wel een beetje, maar ik mis dan eigenlijk meer die arm om mij heen, kortgezegd.
Voor mij wel. Maar volgens bepaalde figuren ben ik ziek, raar en sociaal gestoordquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:33 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Maar het lijkt me zoveel fijner om er ook een leuk lijfje tegen je aan te hebben teriwjl je 'erin zit'
Zo eentje dat beweegt en kreunt en etcetera. is dat echt overrated?
Dat valt wel mee dunkt me. Ze is iemand die haar gevoel en standpunt hard en recht voor z'n raap uit en dat vinden sommige mensen niet fijn.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:29 schreef Bonzai. het volgende:
Mensen die Taurus troll nog serieus nemen![]()
Het is toch onderhand wel duidelijk dat ze niet zo goed bij haar koppie is. Ironisch is alleen dat ze zelf klaagt over mensen die niet normaal zijn
Naja, op een anoniem forum is dat natuurlijk niet zo'n probleem héquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:39 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Dat valt wel mee dunkt me. Ze is iemand die haar gevoel en standpunt hard en recht voor z'n raap uit en dat vinden sommige mensen niet fijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |