Kan dat nu ook met schrijver?quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ìk vind het wel leuk ja![]()
Ik heb mezelf nu geregistreerd als zelfstandige schilder, wel tof dat dat nu ook echt een beroep is.. (zo deed ik het namelijk altijd al wel)
Je kan alle kleren ook van kleuren en stijl veranderen he? En met de klerenkast kun je nieuwe kleren kiezen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
Kan je trouwens ook ergens kleding shoppen? Wil wel eens een andere outfit zien bij mn Sim.
Gewoon in de kast zelf? Oh, da's makkelijk..quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je kan alle kleren ook van kleuren en stijl veranderen he? En met de klerenkast kun je nieuwe kleren kiezen.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Gewoon in de kast zelf? Oh, da's makkelijk..
quote:Ik heb nu al spijt dat ik het gedownload heb. Als je eenmaal bezig bent lijkt de tijd wel tien keer zo snel te gaan. Gister vierde ik het verjaardagsfeestje van baby Wesley (zoon van Yolanthe) en er kwam ook een buurtbejaarde op bezoek. Stierf die gewoon op mijn feestje
! En alle gasten vonden het een stom feest, want ze begonnen allemaal te huilen en te rouwen
.
heb je de cd key nog?quote:
Even opnieuw opstarten?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wtf ik ben ineens het menu en alles kwijt.. ook staat mijn sim gewoon midden in het bed.. Dus ik kan niks selecteren en niks doen.. Dat hele blauwe gedeelte wat normaal onderin is.. is weg.. Hoop niet dat ik weeeer opnieuw kan beginnen met al die families
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |