abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82921194

Screenshots

Covers

Speltips

• Vind jij de het snelste tijdsverloop toch te traag? Dat blijkt dus aan je systeem te liggen. Als je echt even snel door de tijd wil i.v.m. slapen of werken, ga dan naar de map view en zoom in op alleen een stuk gras. Dan gaat de tijd wel ineens een stuk sneller in de high speed mode. © Chelle
  • Het bovenstaande is al verholpen door een update, het gaat nu veel sneller..
  • Check hier of je Sims 3 kunt draaien.

Websites

http://www.thesims3.com/
    http://www.thesimsresource.com Downloadable content. Hier is ook een pattern builder te downloaden!
    http://nene.modthesims.info/browse.php?gs=2 Downloadable content.
    http://www.digitalperversion.net/gardenofshadows/ Downloadable content.

Vorige topics

[PC] The Sims 3
    [PC] The Sims 3 - #2 - waar de tijd voorbij kruipt...
    The Sims 3: III waar we keien en zaadjes zoeken
    [PC] The Sims 3: IV waar we steeds gekkere dingen tegenkomen
    [PC] The Sims 3: V, waar Mirjam haar baby zat is.
    [PC] The Sims 3: VI, Waar we verliefd zijn op het spel
    The Sims 3: VII, waar we bevriend zijn met Magere Hein
    The Sims 3: VIII, waar de mensen worden opgesloten

Game on!

De OP is hier te vinden.

[ Bericht 52% gewijzigd door Tegan op 17-06-2010 18:51:13 ]
  • pi_82921256
    tvp
    When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
    pi_82921791
    Mijn familie waarmee ik begon is inmiddels overleden. Van de zes kinderen hebben er een aantal al een relatie en kids.

Ben met nieuw gezin in dezelfde wijk bezig. Dus ja gaat leuk Hele wijk stroomt vol, maar wat iemand al eerder zei Twinbrook is vreemd.
    pi_82922018
    is ambitions het extra geld waard?
    ik vind dat EA namelijk weer lekker bezig is met uitmelken (en nog steeds niet een goede manier van installeren heeft uitgevonden voor de sims)
    pi_82922132
    Ìk vind het wel leuk ja

Ik heb mezelf nu geregistreerd als zelfstandige schilder, wel tof dat dat nu ook echt een beroep is.. (zo deed ik het namelijk altijd al wel)
    pi_82922165
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 11:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
    Ìk vind het wel leuk ja

Ik heb mezelf nu geregistreerd als zelfstandige schilder, wel tof dat dat nu ook echt een beroep is.. (zo deed ik het namelijk altijd al wel)
    Kan dat nu ook met schrijver?
    pi_82922209
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 11:19 schreef Tegan het volgende:

[..]

Kan dat nu ook met schrijver?
    ja
    pi_82934434
    tvp
    aangezien ik nog steeds veel Sim
    Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
      donderdag 17 juni 2010 @ 16:07:53 #9
    119165 satecl
    Dorpsidioot.
    pi_82936422
    Lijkt me echt een erg tof spel op de playstation 3. Nog maar even een paar maandjes wachten

Zijn er veel online mogelijkheden?
    Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
    pi_82944948
    Ik ga maar eens kijken of ik Rivierview/Sunset Valley een beetje vlot geladen krijg .
    pi_82952558
    Kan je trouwens ook ergens kleding shoppen? Wil wel eens een andere outfit zien bij mn Sim.
    pi_82952979
    Zijn er nog tips/handige manieren/tools om iemand na te maken als sim?
    Ik ben een aantal bekenden na aan 't maken en zelfs met de foto ernaast lijkt het nergens naar
    pi_82955624
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 21:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
    Kan je trouwens ook ergens kleding shoppen? Wil wel eens een andere outfit zien bij mn Sim.
    Je kan alle kleren ook van kleuren en stijl veranderen he? En met de klerenkast kun je nieuwe kleren kiezen.
    pi_82956604
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 22:29 schreef Tegan het volgende:

[..]

Je kan alle kleren ook van kleuren en stijl veranderen he? En met de klerenkast kun je nieuwe kleren kiezen.
    Gewoon in de kast zelf? Oh, da's makkelijk..

Ik heb nu al spijt dat ik het gedownload heb. Als je eenmaal bezig bent lijkt de tijd wel tien keer zo snel te gaan. Gister vierde ik het verjaardagsfeestje van baby Wesley (zoon van Yolanthe ) en er kwam ook een buurtbejaarde op bezoek. Stierf die gewoon op mijn feestje ! En alle gasten vonden het een stom feest, want ze begonnen allemaal te huilen en te rouwen .
    pi_82956656
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 22:43 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Gewoon in de kast zelf? Oh, da's makkelijk..
    .
    quote:
    Ik heb nu al spijt dat ik het gedownload heb. Als je eenmaal bezig bent lijkt de tijd wel tien keer zo snel te gaan. Gister vierde ik het verjaardagsfeestje van baby Wesley (zoon van Yolanthe ) en er kwam ook een buurtbejaarde op bezoek. Stierf die gewoon op mijn feestje ! En alle gasten vonden het een stom feest, want ze begonnen allemaal te huilen en te rouwen .
    .
    pi_82956726
    Met een spiegel kan je haarkleur enzo aanpassen trouwens.
      donderdag 17 juni 2010 @ 22:47:08 #17
    230558 Koeketrommel
    Trommel met koek.
    pi_82956872
    Ik ben m'n cd kwijt!
    Als je ontbijt op bed wilt slaap je maar in de keuken.
    pi_82956956
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 22:47 schreef Koeketrommel het volgende:
    Ik ben m'n cd kwijt!
    Is er niets te regelen met je EA account?
    pi_82958745
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 22:47 schreef Koeketrommel het volgende:
    Ik ben m'n cd kwijt!
    heb je de cd key nog?

dan kan je em mogelijk met de EA download manager registreren op jouw account en dan daarmee downloaden (niet ideaal als je geen snelle internetverbinding hebt, maar werkt goed)
    pi_82979129
    Wtf ik ben ineens het menu en alles kwijt.. ook staat mijn sim gewoon midden in het bed.. Dus ik kan niks selecteren en niks doen.. Dat hele blauwe gedeelte wat normaal onderin is.. is weg.. Hoop niet dat ik weeeer opnieuw kan beginnen met al die families
    pi_82981486
    quote:
    Op vrijdag 18 juni 2010 14:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
    Wtf ik ben ineens het menu en alles kwijt.. ook staat mijn sim gewoon midden in het bed.. Dus ik kan niks selecteren en niks doen.. Dat hele blauwe gedeelte wat normaal onderin is.. is weg.. Hoop niet dat ik weeeer opnieuw kan beginnen met al die families
    Even opnieuw opstarten?
    pi_82981677
    al 4 keer gedaan.. Ben hem maar even opnieuw aant installeren
    pi_82989172
    Yay, ik heb net World Adventures, Ambitions en High-End Loft Stuff werkend gekregen .

Net allemaal de brandweer enzo een plekje gegeven in mijn dorpje, en volgens mij heb ik nu ook meteen die patch uit de OP gekregen, want het vooruitgaan in de tijd is nu ineens echt extreem snel, nu ga ik hem niet meer gebruiken denk ik, zo snel, haha. Mijn gezinnen heb ik ook nog kunnen redden, hoe geweldig. Was echt bang dat ik clean install moest doen, maar na drie dagen EP's uninstallen en installen werkt het nu.

Ik heb nu dus dat gezin met zes kinderen, en vijf daarvan zijn bijna Young Adults, dus dan kan ik mooi bij hun vijf de nieuwe beroepen proberen . Vanavond of zaterdagavond ga ik ervoor zitten denk ik, nu geen tijd .
    pi_83001881
    Tegan, hoe geef je je brandweer enz. een plekje in een dorp? Telkens als ik dat probeer, krijg ik nergens een kavel te zien waar ik 'm kan plaatsen. Het helpt ook niet om lege kavels erbij te maken.
    pi_83002679
    Haha, je weet dat je teveel simt als je in het echte leven ook op de versnellingsknop wil drukken als iets te lang duurt
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')