abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82907534

De Desire op HTC.com

• Processor: Qualcomm Snapdragon QSD8250 1GHz
  • Besturingssysteem: Android 2.1 (Eclair) met HTC Sense
  • Scherm: 3,7 inch AMOLED aanraakgevoelig (capacitive) 480 x 800 WVGA
  • Geheugen: 512 MB ROM, 576 MB RAM
  • Geheugenuitbreiding: MicroSD t/m 32GB
  • Gewicht: 135 gram met batterij
  • Afmetingen: 119 x 60 x 11,9 mm
  • Netwerk: GSM/GPRS/EDGE 850/900/1800/1900 MHz, HSPA 900/2100 MHz (tot 2 Mbps upload en 7,2 Mbps download)
  • Trackball: Optische trackball
  • GPS: interne GPS-antenne
  • Sensoren: nabijheidssensor, lichtsensor, G-sensor en digitaal kompas
  • Camera: 5-megapixel met led-flash
  • Verbindingen: UMTS/HSDPA, BT2.1+EDR, Wi-Fi, GPS
  • Bluetooth: Bluetooth 2.1 met FTP/OPP voor bestandsverkeer, A2DP voor draadloos stereo muziekluisteren en PBAP voor adresboektoegang vanaf je carkit
  • Audio: 3,5 mm stereo audio-aansluiting
  • Aansluiting: Micro USB (USB 2.0)
  • Camera: 5 megapixels met video (800 x 480px), gezichtsdetectie, geotagging, autofocus en flitser
  • Muziekformaten afspelen: .aac, .amr, .ogg, .m4a, .mid, .mp3, .wav, .wma
  • Videoformaten afspelen: .3gp, .3g2, .mp4, .wmv
  • Batterij: 1400mA
  • Batterijduur: 340 uur standby, 6 uur spraak

• Tweakers: "De fijnste Android-smartphone die tot nu toe op de redactie heeft gebivakkeerd".
  • AllAboutPhones: "De HTC Desire is al met al een prachtige telefoon".
  • Engadget: "The Desire is yet another fine piece of work from HTC".
  • Gizmodo: "Yes, it's definitely worthy of your desire".
  • Slashgear: "This isn't just “good for an Android device”, it's brilliant".
  • Techradar: "In short, this is a phenomenal phone".
  • Mobileburn: "The HTC Desire is one of the most impressive handsets we've used to-date".
  • Pocket-Lint: "There is little fault with this superphone".
  • T3: "The number one phone for technophiles without a doubt".
  • TrustedReviews: "The HTC Desire is a truly wondrous smartphone".
  • RegHardware: "The Desire is the one to go for".
  • Gizmag: "If you want an Android phone today, this is what you should be buying".
  • Pocketnow: "The best Android phone that you can buy right now".
  • CNet: "HTC is onto a real winner with the Desire".
  • Mobile-Phones-UK: "This is as good as it gets".
  • Metro: "It's one of the best smartphones on the market right now – quite possibly the best".
  • Mobile Users: "The HTC Desire is definitely the best smartphone available to date"

• Toestel kopen
    Los toestel (bruin)
    Los toestel (zilver)
    Toestel met abonnement

• Voor al je vragen over Android:
    Android #17: Waar we de blits maken met al onze coole apps

• Vorige delen:
    #1, #2, #3, #4, #5, #6, #7, #8, #9, #10, #11

• De OP:
    Die vind je hier

[ Bericht 98% gewijzigd door Nick-GizMo op 16-06-2010 22:18:36 (Op toevoegen) ]
  • Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
    Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
    pi_82907728
    Wist niet 123 een betere TT
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
      woensdag 16 juni 2010 @ 22:21:15 #3
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_82907731
    Ik ben nog steeds erg tevreden (normaal heb ik na een week wel een klacht, maar ik heb nog niets gevonden)
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
      woensdag 16 juni 2010 @ 22:23:26 #4
    17051 HAL9000S
    you can become gitano...
    pi_82907852
    Ik heb zelf een ringtone gemaakt.... oh en bruin > zilver & desire > iphone

Gebruik vandaag voor 't eerst die dolphin HD browser, vind 'm echt geweldig
    Cop killer
    Kill all the cops tonight
    Kill them, cop killer
    Kill all the cops in sight
      woensdag 16 juni 2010 @ 22:23:29 #5
    132766 pindapeller
    niks nuttigs:)
    pi_82907856
    mijn desire viel net gewoon ineens uit.. ik drukte op het home knopje om naar het beginscherm te gaan en poef hij viel meteen uit! en het erge is nog hij wil ook niet meer aan! als ik batterij eruit haal en er weer instop maakt niet uit.. en als ik em aan oplader leg gaat het lampje ook niet branden...ik vrees dat ik em zelf zo niet aan krijg.. iemand een tip?
    pi_82907860
    Deze ga ik volgen (verkapte tvp dus)
    Voer de vrede...
    Fok needs you! Cybernations!
    Boxxy ain't trollin'
    pi_82908294
    Heb gisteren m'n Desire laten vallen . Gelukkig niets aan de hand. Maar schrok me de pleuris.
    pi_82908387
    quote:
    Op woensdag 16 juni 2010 22:29 schreef _Flea_ het volgende:
    Heb gisteren m'n Desire laten vallen . Gelukkig niets aan de hand. Maar schrok me de pleuris.
    Dat had ik ook toen ik hem liet vallen, ding viel uit elkaar, maar gelukkig geen krasje te zien.
      woensdag 16 juni 2010 @ 22:36:54 #9
    87334 lekzzz
    It's not easy being green
    pi_82908674
    quote:
    Op woensdag 16 juni 2010 22:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
    Klopt toch, er komen inmiddels weer veel nieuwe gebruikers binnen vallen
    Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
    pi_82909249
    Ik heb het appje gevonden dat het meest de batterij opslurpt van álles. Streamen met uStream Gisteren 10 minuutjes gestreamed vanaf m'n Desire, dat was 95% van de totale battery use en daarna mocht ik hem snel weer in het stopcontact doen
    pi_82909814
    quote:
    Op woensdag 16 juni 2010 22:36 schreef lekzzz het volgende:

[..]

Klopt toch, er komen inmiddels weer veel nieuwe gebruikers binnen vallen
    hehe eigenlijk wel , even kijken of ik zelf ringtones op de telefoon kan zetten
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
    pi_82910214
    quote:
    Op woensdag 16 juni 2010 22:23 schreef Tigertje het volgende:
    Deze ga ik volgen (verkapte tvp dus)
    Daar is tegenwoordig een knop voor
    Geluk is een richting,
    geen punt
    ---Loesje---
    pi_82910512
    quote:
    Op woensdag 16 juni 2010 23:04 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

Daar is tegenwoordig een knop voor
    Op het moment dat ik "invoeren" indrukte, zag ik 'm.
    Voer de vrede...
    Boxxy ain't trollin'
    pi_82910655
    Google navigatie is nog te doen ook!
    Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
      woensdag 16 juni 2010 @ 23:21:02 #15
    125913 Devolution
    Beep beep Richie
    pi_82911094
    quote:
    Op woensdag 16 juni 2010 23:12 schreef house_is_a_feeling het volgende:
    Google navigatie is nog te doen ook!
    Tuurlijk, wat had je dan verwacht?
    "You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
    pi_82911574
    quote:
    Op woensdag 16 juni 2010 23:21 schreef Devolution het volgende:

[..]

Tuurlijk, wat had je dan verwacht?
    Had er m'n twijfels bij aan het begin maar dit voldoet zeker.
      woensdag 16 juni 2010 @ 23:59:19 #17
    19529 Fendy
    True Spirit
    pi_82912849
    Ik heb hem nu sinds eind april ofzo, niets dan tevredenheid. Zal ook die Dolphin browser eens gaan proberen, erg benieuwd naar.
    Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
    Je hebt gelijk Fen.
    pi_82913306
    quote:
    Op woensdag 16 juni 2010 22:23 schreef HAL9000S het volgende:
    Ik heb zelf een ringtone gemaakt.... oh en bruin > zilver & desire > iphone

Gebruik vandaag voor 't eerst die dolphin HD browser, vind 'm echt geweldig
    Ik kan bij Dolphin niet de "mobiele weergave" optie ontdekken? Dat is toch wel de belangrijkste functie van de standaardbrowser wat mij betreft..
    pi_82913895
    Ligt het nu aan mij of word ie echt warm als ie aan de oplader hangt??
    pi_82913921
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 00:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
    Ligt het nu aan mij of word ie echt warm als ie aan de oplader hangt??
    Hij wordt wel lekker warm idd, ook als je trouwens 'zware' spellen speelt of een tijdje youtube aan hebt staan.
      donderdag 17 juni 2010 @ 00:27:24 #21
    132766 pindapeller
    niks nuttigs:)
    pi_82913996
    inmiddels als ik de simkaart eruit haal (moet volgens mij niet uitmaken) en de batterij eruit haal, er weer in stop en hem op laad dan begint wel weer het oranje lampje te branden.. maar als ik hem dan aan probeer te doen werkt het niet? en moet ik weer batterij eruit halen/erin stoppen om weer het oranje lampje te krijgen!
    terwijl ik 2 uur voor de "crash" me batterij volledig had opgeladen dus daar ligt het zeker weten niet aan!
    Iemand een idee????
      donderdag 17 juni 2010 @ 00:30:11 #22
    10710 gday
    propria cures
    pi_82914095
    quote:
    Op woensdag 16 juni 2010 18:37 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Stond je media volume dan wel aan de vorige keer ?
    Bij het navigeren heeft het mediavolume geen invloed. Dan moet je het navigatievolume instellen.
    A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
    Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
      donderdag 17 juni 2010 @ 00:30:40 #23
    10710 gday
    propria cures
    pi_82914111
    Ik ben trouwens steeds meer tevreden over FroYo (Android 2.2) op m'n Desire. Ik heb de widgets van HTC Sense nog geen seconde gemist.
    A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
      donderdag 17 juni 2010 @ 07:04:04 #24
    87334 lekzzz
    It's not easy being green
    pi_82916409
    quote:
    Op woensdag 16 juni 2010 23:31 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Had er m'n twijfels bij aan het begin maar dit voldoet zeker.
    Ik gebruik toch liever Sygic Mobile Maps 10, goed is officieel niet gratis
    Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
    pi_82916412
    quote:
    Op woensdag 16 juni 2010 22:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
    Geeft niet hoor. Ik ben sinds gisteren 1 van die nieuwe gebruikers Verbazingwekkend wat dat toestel allemaal kan. Eigenlijk tot nu toe het enige probleem is dat hij niet wil wifi-en op de zaak, maar dat komt vast goed. Daar zal ik jullie niet mee vermoeien.
    Verder een toptoestel met enorm veel mogelijkheden.

[ Bericht 0% gewijzigd door JumpingJacky op 17-06-2010 08:11:58 ]
    "I intend to live forever. So far, so good."
    "I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
    pi_82916550
    tvp, want in de silverlayout is daar geen knopje voor .
    pi_82917464
    ik heb zojuist op het volg topic knopje gedrukt.

gisteren was mij nbatterij opeens heel snel leeg om 14:00 al de 14% waarschuwing terwijl ik er niets boeiends mee heb gedaan.

heb de mobiele internet maar weer op mixed gezet kijken of dat wat uitmaakt. al pakte die vanmorgen gelijk weer hsdpa
    pi_82917593
    M'n Desire zit bij een maat in zijn tas (vergeten).... voel me reddeloos verloren
    pi_82917871
    hoop maar dat die maat niet met zijn tas gooit
      donderdag 17 juni 2010 @ 10:18:03 #30
    168979 Plasterk
    Is de plas sterk?
    pi_82919950
    tvp
      donderdag 17 juni 2010 @ 11:03:53 #31
    10710 gday
    propria cures
    pi_82921577
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 08:45 schreef Salatrel het volgende:
    ik heb zojuist op het volg topic knopje gedrukt.

gisteren was mij nbatterij opeens heel snel leeg om 14:00 al de 14% waarschuwing terwijl ik er niets boeiends mee heb gedaan.

heb de mobiele internet maar weer op mixed gezet kijken of dat wat uitmaakt. al pakte die vanmorgen gelijk weer hsdpa
    Als dat gebeurd is moet je even in je dialer het volgende typen: *#*#4636#*#*

Dan ga je naar Battery history (of het Nederlandstalige equivalent ) In de onderste dropdown kies je dan voor 'Since last unplugged'. Je krijgt dan een overzicht van het gebruik van je telefoon (nauwkeuriger en uitgebreider dan via het settings-menu). In de bovenste dropdown kun je nog kiezen voor netwerkgebruik, cpu-gebruik, etc. Het interessantst is 'partial wake usage', want als een applicatie een 'wake lock' heeft in het Android OS betekent dat dat ie de telefoon op dat moment niet laat slapen. Als een applicatie dat té vaak doet kost dat je dus veel accu.
      Moderator donderdag 17 juni 2010 @ 11:31:31 #32
    5428 crew  miss_sly
    pi_82922671
    Ik heb sinds gisteren een Desire in bruikleen om te kijken of het iets is. So far ben ik er erg blij mee; ik vind hem mooi en fijn in gebruik.

Ik heb een vraag over de agenda: ik kan het agenda-icon wel op het beginscherm zetten, maar wat ik eigenlijk graag wil is de eerstkomende afspraak in beeld, en de afspraken van vandaag. in chronologische volgorde uiteraard net ls bij de htc die ik nu had, ben even die naam kwijt, geen touch, met uitschuifbaar toetsenbord. Iemand een idee if wat ik wil mogelijk is, eventueel door het d/l van iets?
    And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
    The wisdom that the old can't give away
    pi_82922745
    de HTC TyTN toevallig?

quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 11:31 schreef miss_sly het volgende:

Ik heb een vraag over de agenda: ik kan het agenda-icon wel op het beginscherm zetten, maar wat ik eigenlijk graag wil is de eerstkomende afspraak in beeld, en de afspraken van vandaag.
    druk op het + rechtsonder kies voor widget => agenda (HTC) en kies stijl 2. volgens mij is dat wat je bedoelt of niet?
      Moderator donderdag 17 juni 2010 @ 11:48:43 #34
    5428 crew  miss_sly
    pi_82923510
    Niet die, maar iets soortgelijjks. Iig met Windows Mobile en wat betreft agenda beviel dat prima.

ik geloof dat wat je zegt is wat ik bedoel, maar ik kreeg het niet op mijn bureaublad, want dat was te vol. Hoe haal ik daar iets weg?
    pi_82923595
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 11:48 schreef miss_sly het volgende:
    Niet die, maar iets soortgelijjks. Iig met Windows Mobile en wat betreft agenda beviel dat prima.

ik geloof dat wat je zegt is wat ik bedoel, maar ik kreeg het niet op mijn bureaublad, want dat was te vol. Hoe haal ik daar iets weg?
    longpress op het ding wat je wil verwijderen en dan komt er een prullenbakje onderaan.

je kunt het toch ook op een ander schermpje zetten? gewoon even naar links of naar rechts slepen om een leg scherm te krijgen
      Moderator donderdag 17 juni 2010 @ 11:52:27 #36
    5428 crew  miss_sly
    pi_82923683
    hee, ik heb hem nog geen dag, ik moet dat allemaal nog even in de vingers krijgen
    pi_82923803
    Batterij doet het goed bij mij .
    Gisterochtend van de lader gehaald. Klein beetje gebeld. Redelijk wat sms en internet (+/- 45 min.) en zo'n 2 uur muziek geluisterd. Heb nog 69% over.
      donderdag 17 juni 2010 @ 11:55:27 #38
    10710 gday
    propria cures
    pi_82923835
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 11:52 schreef miss_sly het volgende:
    hee, ik heb hem nog geen dag, ik moet dat allemaal nog even in de vingers krijgen
    We waren toch kort geleden tot de conclusie gekomen dat vrouwen wél de gebruikershandleiding lezen?
      Moderator donderdag 17 juni 2010 @ 11:59:44 #39
    5428 crew  miss_sly
    pi_82924033
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 11:55 schreef gday het volgende:

[..]

We waren toch kort geleden tot de conclusie gekomen dat vrouwen wél de gebruikershandleiding lezen?
    Nou, ik niet wel bij in elkaar te zetten dingen, maar hierbij is het voor mij heel simpel: hij moet simpel zijn in gebruik. Dat wil zeggen dat als ik iets redelijk eenvoudigs vraag, iemand het me zo moet kunnen vertellen en ik het zo moet kunnen begrijpen. De hele handleiding is me veel te veel werk

Andere vraag: als je kan kiezen tussen de Desire of de iPhone4, wat kies je dan? Even nog anders: als je een willekeurige kan kiezen van de bekende merken (Blackberry, Samsung, SonyEricsson, LG, Apple, HTC, Nokia), inclusief de iPhone4, wat kies je dan?
    pi_82924126
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 11:59 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nou, ik niet wel bij in elkaar te zetten dingen, maar hierbij is het voor mij heel simpel: hij moet simpel zijn in gebruik. Dat wil zeggen dat als ik iets redelijk eenvoudigs vraag, iemand het me zo moet kunnen vertellen en ik het zo moet kunnen begrijpen. De hele handleiding is me veel te veel werk

Andere vraag: als je kan kiezen tussen de Desire of de iPhone4, wat kies je dan? Even nog anders: als je een willekeurige kan kiezen van de bekende merken (Blackberry, Samsung, SonyEricsson, LG, Apple, HTC, Nokia), inclusief de iPhone4, wat kies je dan?
    Ik ga dan voor de Desire. Heeft vooral te maken met de prijs en provider (van de iPhone dan).
    pi_82924155
    Desire natuurlijk omdat ik van HTC met mijn desire mag doen wat ik wil terwijl de grote meneren van Apple denken dat het het beste voor mij is dat zij beslissen wat ik wanneer mag doen
      donderdag 17 juni 2010 @ 12:02:39 #42
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_82924179
    quote:

[..]

Ik denk dat je hier te horen krijgt "Desire" en in het iPhone topic "iPhone"

Ik zelf heb hem nu een week en heb voor de Desire gekozen omdat ik: (1) geen goede ervaringen heb met Samsung (2) ik eigenlijk de N97 wilde, maar daar is een hoop gezeik mee (3) ik geen iPhone hoefde (duur en ik moet geen tmobile) (4) ik eigenlijk niet naar de andere merken heb gekeken.
    pi_82924185
    Is trouwens wel een aparte vraag in het Desire topic...
      Moderator donderdag 17 juni 2010 @ 12:09:45 #44
    5428 crew  miss_sly
    pi_82924509
    Ja, snap dat dat hier zo is, maar goed, niet iedereen heeft de mogelijkheid een iPhone te krijgen. Ik moet zeggen dat ik het veul geld vind voor een mobieltje en als ik zo zie wat bij de Desire kan, lijkt me dat ook meer dan voldoende (misschien zelfs wel ongeveeer hetzelfde?).

Misschien mensen dus voor de Desire als second best hebben gekozen omdat de iPhone niet kon ofzo
      donderdag 17 juni 2010 @ 12:11:50 #45
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_82924621
    Ik heb bij voorbaat niet naar de iPhone gekeken, dus voor mij is het niet "second best"
      Designer donderdag 17 juni 2010 @ 12:25:20 #46
    266257 crew  DeZwabber
    dugga doo dugga dugga doo
    pi_82925288
    een iPhone is vooral leuk als je per se een iPhone wilt hebben, qua specs en mogelijkheden is de telefoon niet heel erg bijzonder en er zijn veel betere telefoons op de markt Het is geen slechte telefoon, maar als je niet per se een iPhone wilt is hij het geld niet waard

overigens ben ik niet bekend met de specs van de nieuwe die moet uitkomen, maar die zal ook niet echt schrikbarend revolutionair zijn
    🐙
    pi_82925350
    iPhone
      Designer donderdag 17 juni 2010 @ 12:30:52 #48
    266257 crew  DeZwabber
    pi_82925529
    nou woei, de nieuwe iphone heeft ook een 1ghz processor, ze lopen eindelijk bij

enige wat beter zou zijn is het scherm met een hogere resolutie, maar das dan wel het enige

maar hij heeft natuurlijk geen android
    🐙
    pi_82925568
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 12:30 schreef DeZwabber het volgende:
    nou woei, de nieuwe iphone heeft ook een 1ghz processor, ze lopen eindelijk bij

enige wat beter zou zijn is het scherm met een hogere resolutie, maar das dan wel het enige

maar hij heeft natuurlijk geen android
    ach er is al een canadees die android op een iphone 2g en 3g heeft laten draaien dus voor de 4g zal die ook wel komen
      Designer donderdag 17 juni 2010 @ 12:36:12 #50
    266257 crew  DeZwabber
    pi_82925751
    ja maar ehh, woei, dan heb je een dure telefoon die na veel moeite en het verliezen van je garantie bijna net zo goed is als die telefoons die de helft minder kosten

denk niet dat het een serieus alternatief is
    🐙
    pi_82925783
    maar wel met een apple logootje op de achterkant
      Designer donderdag 17 juni 2010 @ 12:37:41 #52
    266257 crew  DeZwabber
    pi_82925811
    zeg dat dat meteen!

*naar applestore rent*
    🐙
      donderdag 17 juni 2010 @ 12:40:06 #53
    52753 Sjowhan
    ex-mod DIG. Watskebeurt?
    pi_82925908
    Binnenkort kan ik mijn geliefde desire weer in handen sluiten
    pi_82926429
    toch maar voor reparatie gekozen en niet voor afstand doen van product?
      donderdag 17 juni 2010 @ 12:55:45 #55
    52753 Sjowhan
    ex-mod DIG. Watskebeurt?
    pi_82926588
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 12:52 schreef Salatrel het volgende:
    toch maar voor reparatie gekozen en niet voor afstand doen van product?

Ik ga toch geen week oude telefoon afstand doen . Nee, 't zou me veel te veel geld kosten als ik een nieuwe zou moeten kopen
      donderdag 17 juni 2010 @ 13:00:39 #56
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_82926801
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 12:40 schreef Sjowhan het volgende:
    Binnenkort kan ik mijn geliefde desire weer in handen sluiten
    jij had een kapot scherm toch?
    pi_82927484
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 12:55 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Ik ga toch geen week oude telefoon afstand doen . Nee, 't zou me veel te veel geld kosten als ik een nieuwe zou moeten kopen
    het was enigzins sarcastisch bedoeld hehe
      donderdag 17 juni 2010 @ 13:38:01 #58
    52753 Sjowhan
    ex-mod DIG. Watskebeurt?
    pi_82928640
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 13:00 schreef automatic_ het volgende:

[..]

jij had een kapot scherm toch?

En niet zo'n beetje ook. Straks niet meer (hoop ik )

[ Bericht 0% gewijzigd door Sjowhan op 17-06-2010 14:00:18 ]
      donderdag 17 juni 2010 @ 14:00:10 #59
    52753 Sjowhan
    ex-mod DIG. Watskebeurt?
    pi_82929806
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 13:14 schreef Salatrel het volgende:

[..]

het was enigzins sarcastisch bedoeld hehe

Er stond geen PI.
    pi_82930118
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 12:09 schreef miss_sly het volgende:

Misschien mensen dus voor de Desire als second best hebben gekozen omdat de iPhone niet kon ofzo
    De Desire is niet "second best", maar gewoon beter dan de 3GS en ook de iPhone 4 heeft niet zoveel meer te bieden wat de aanzienlijk hogere prijs rechtvaardigt.
      donderdag 17 juni 2010 @ 14:24:30 #61
    132185 Biogarde
    Neef van Bassie.
    pi_82931263
    Batterij wordt nu na een aantal weken iets beter.
    Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
    pi_82932507
    Sinds vandaag heb ik m ook Al lang naar uit gekeken, en tot nu toe erg blij mee! Kijken hoe dat in de toekomst is
    Assassin stabs you in your back.
      donderdag 17 juni 2010 @ 15:24:59 #63
    17051 HAL9000S
    you can become gitano...
    pi_82934269
    quote:

[..]

Desire omdat android. Ik heb nog nooit een telefoon gehad die zo deed wat ik wil als de desire, voor mij echt niks anders meer als android zo door blijft gaan.
    Cop killer
    Kill all the cops tonight
    Kill them, cop killer
    Kill all the cops in sight
    pi_82941547
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 11:54 schreef _Flea_ het volgende:
    Gisterochtend van de lader gehaald. Klein beetje gebeld. Redelijk wat sms en internet (+/- 45 min.) en zo'n 2 uur muziek geluisterd. Heb nog 69% over.

Heb hem vannacht aan de oplader gehad, en nu is ie al bijna leeg .
    10 uur van de lader af :/
      donderdag 17 juni 2010 @ 18:09:39 #65
    19529 Fendy
    True Spirit
    pi_82942594
    Bij mij kwam de 14% waarschuwung na 38 uur, met best veel gebruik...
    Je hebt gelijk Fen.
      donderdag 17 juni 2010 @ 19:51:45 #66
    168979 Plasterk
    Is de plas sterk?
    pi_82946627
    zijn hier desire gebruikers die geen MMS kunnen ontvangen maar wel kunnen sturen? ik heb telfort
    pi_82946911
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 15:24 schreef HAL9000S het volgende:

Desire omdat android. Ik heb nog nooit een telefoon gehad die zo deed wat ik wil als de desire, voor mij echt niks anders meer als android zo door blijft gaan.
    QFT.
    pi_82947826
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 18:09 schreef Fendy het volgende:
    Dan doe ik iets verkeerd
    pi_82950281
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 20:18 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Dan doe ik iets verkeerd
    Als je allerlei programma's hebt draaien die continu online willen zijn of veel online gaan, dan gaat het wel behoorlijk vlot met de batterij. Dat kan een reden zijn.
    Voer de vrede...
    Boxxy ain't trollin'
      donderdag 17 juni 2010 @ 21:23:01 #70
    125913 Devolution
    Beep beep Richie
    pi_82951232
    Bovendien wordt de accucapaciteit merkbaar beter na verloop van tijd
    "You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
      donderdag 17 juni 2010 @ 22:08:00 #71
    19529 Fendy
    True Spirit
    pi_82954025
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 19:51 schreef Plasterk het volgende:
    zijn hier desire gebruikers die geen MMS kunnen ontvangen maar wel kunnen sturen? ik heb telfort
    Ik zal het eens proberen, als ik iets wil delen met iemand mail, tweet of upload ik het naar youtube meestal, dus mms vind ik wat achterhaald
    Je hebt gelijk Fen.
      donderdag 17 juni 2010 @ 22:10:06 #72
    19529 Fendy
    True Spirit
    pi_82954184
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 20:18 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Dan doe ik iets verkeerd
    Download eens een taskkiller, zet je voor de grap alles eens uit waarvan jij denkt dat het uit kan, apps als nu.nl, youtube etc gewoon killen en even met 'een schone lei' en een volle accu beginnen.

Misschien scheelt het ook dat ik alleen bluetooth en 3g/hsdpa gebruik als ik niet thuis ben, ook gps staat meesstal uit bij mij.
    Je hebt gelijk Fen.
    pi_82957183
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 22:10 schreef Fendy het volgende:

[..]

Download eens een taskkiller, zet je voor de grap alles eens uit waarvan jij denkt dat het uit kan, apps als nu.nl, youtube etc gewoon killen en even met 'een schone lei' en een volle accu beginnen.

Misschien scheelt het ook dat ik alleen bluetooth en 3g/hsdpa gebruik als ik niet thuis ben, ook gps staat meesstal uit bij mij.
    Dacht dat een taskkiller alleen maar meer problemen gaf, 3g staat uit, gps staat uit.
    En nu staat ie alweer op de helft leeg :/
      donderdag 17 juni 2010 @ 22:57:24 #74
    19529 Fendy
    True Spirit
    pi_82957464
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 22:52 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Dacht dat een taskkiller alleen maar meer problemen gaf, 3g staat uit, gps staat uit.
    Ik heb er geen problemen mee vooralsnog, maar ik gebruik het heel af en toe als ik erg veel apps heb gebruikt, en dan vooral om te kijken wat er allemaal nog draait. Niet dagelijks om de boel af te sluiten...
    Je hebt gelijk Fen.
      donderdag 17 juni 2010 @ 22:58:26 #75
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_82957526
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 21:23 schreef Devolution het volgende:
    Bovendien wordt de accucapaciteit merkbaar beter na verloop van tijd
    Ik geloofde dat niet, maar ik merk het nu ook na een weekje
    pi_82957652
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 22:52 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Dat is wel heel erg vlot, heb je hem net ofzo? Een paar keer zo goed als helemaal leeg laten lopen en een tijd aan de lader gooien doet namelijk wonderen. Verder zijn er al een aantal tips gegeven in dit topic waar je kunt zien welke applicaties/instellingen het meeste van je accu vragen.
      donderdag 17 juni 2010 @ 23:02:03 #77
    262133 Laviathan
    ...Sworn to the Dark...
    pi_82957745
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 18:09 schreef Fendy het volgende:
    heb je veel widgets draaien die connecten met het internet?
    ie. AW reader; Engadget; FML ect ect.
    Rig: Intel Core i7 8700k & EVGA Nvidia GeForce GTX1080FTW2 powered || Accessorized by the cult of Razer
      donderdag 17 juni 2010 @ 23:05:51 #78
    19529 Fendy
    True Spirit
    pi_82957949
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 23:02 schreef Laviathan het volgende:

[..]

heb je veel widgets draaien die connecten met het internet?
    ie. AW reader; Engadget; FML ect ect.
    Newsfeed, twitter, weer, mail die om de 30 minuten synchroniseert en nog wat andere rommel meen ik.
    Je hebt gelijk Fen.
      donderdag 17 juni 2010 @ 23:06:41 #79
    19529 Fendy
    True Spirit
    pi_82957986
    Maar ik ben ook wel op het manische af geweest om hem de eerste 14 dagen zo veel mogelijk aan de lader te houden, dus echt elke minuut dat het kon, was ie aan het opladen...vol of niet.
    Je hebt gelijk Fen.
    pi_82958120
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 23:06 schreef Fendy het volgende:
    Maar ik ben ook wel op het manische af geweest om hem de eerste 14 dagen zo veel mogelijk aan de lader te houden, dus echt elke minuut dat het kon, was ie aan het opladen...vol of niet.
    Mjah, hoewel de meningen hierover verschillen is dat volgens mij niet de beste manier om met je accu om te gaan in het begin. Bijna helemaal leeg laten lopen (tot de melding 14 of 9%) en dan helemaal opladen en dat een paar keer herhalen. Merkte bij mij na een week al een heel groot verschil.
      donderdag 17 juni 2010 @ 23:18:00 #81
    19529 Fendy
    True Spirit
    pi_82958582
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 23:08 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Mjah, hoewel de meningen hierover verschillen is dat volgens mij niet de beste manier om met je accu om te gaan in het begin. Bijna helemaal leeg laten lopen (tot de melding 14 of 9%) en dan helemaal opladen en dat een paar keer herhalen. Merkte bij mij na een week al een heel groot verschil.
    Ik heb het in een van de eerdere topics ook al eens verteld:

Met mijn vorige telefoon, N 95-2 heeft iemand een test gedaan, door middel van 3 oplaadmanieren op 3 gloednieuwe toestellen.

1. Opladen wanneer hij bijna leeg is
    2. Alleen 's nachts opladen
    3. Opladen wanneer het kan, dus zoveel mogelijk.

Puur naar stand-by tijd kijkende, dus zonder wifi, internet, gps of bellen was het resultaat in uren:
    1. Rond de 35 uur
    2. Rond de 45 uur
    3. Rond de 55 uur.

SIndsdien geloof ik er heilig in dat je elke lithium ion batterij in het begin zo veel mogelijk aan de lader kunt hangen en dat blijkt ook nu wel

Ik zal eens kijken of ik dat nog ergens kan terugvinden.
    Je hebt gelijk Fen.
      donderdag 17 juni 2010 @ 23:24:22 #82
    19529 Fendy
    True Spirit
    pi_82958893
    Hmz, iets andere cijfers, is ook alweer dik 2 jaar terug dat ik het gelezen heb, maar toch...
    Bron staat onderaan vermeld.
    quote:
    I have run some tests on three N95s all purchased at the same time and all with batteries of approx the same age and they have had approx the same usage. I have charged each of three in different ways-
    A. Was charged only every night (approx 6 hours) and nothing during the day, for a week.
    B. Was charged when it went flat.
    C. Was charged at every opportunity, day and night.
    After the week, at the next opportunity when the phones all had an end of charge fall together, they were all unplugged and left without any use at all.
    A, lasted for 50.5 hours.
    B, lasted for 22 hours.
    C, lasted for 58 hours.
    That's a huge difference and could go part way to explaining why some people have different experiences with the battery.
    All phones are approx 4 months old and all have the same batch no. on the battery.
    Het hele verhaal:
    http://blogn95.blogspot.c(...)-your-batteries.html
    Je hebt gelijk Fen.
    pi_82959036
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 23:24 schreef Fendy het volgende:
    Hmz, iets andere cijfers, is ook alweer dik 2 jaar terug dat ik het gelezen heb, maar toch...
    Bron staat onderaan vermeld.
    [..]

Het hele verhaal:
    http://blogn95.blogspot.c(...)-your-batteries.html
    Ah, mijn manier zou dus voor ruim 2x zo slechtere prestaties zou moeten zorgen. Ik moet zeggend dat ik rond de 36 uur haal met m'n Desire en eigenlijk constant 3G aan heb staan, elke 5 minuten 2 mail accounts synchroniseer en dan nog af en toe op internet zit.

Maar ik zal hem eens vaker aan de lader gooien, kijken of dat helpt.
      donderdag 17 juni 2010 @ 23:31:29 #84
    19529 Fendy
    True Spirit
    pi_82959280
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 23:27 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Ah, mijn manier zou dus voor ruim 2x zo slechtere prestaties zou moeten zorgen. Ik moet zeggend dat ik rond de 36 uur haal met m'n Desire en eigenlijk constant 3G aan heb staan, elke 5 minuten 2 mail accounts synchroniseer en dan nog af en toe op internet zit.

Maar ik zal hem eens vaker aan de lader gooien, kijken of dat helpt.
    We zouden eens een standby testje moeten doen, kijken hoe lang hij aan blijft, alleen standby zonder hem te gebruiken, met de meeste apps en verbindingen uit.

Maar geen ziel in de topic die hem zo lang kan laten liggen gok ik
    Je hebt gelijk Fen.
    pi_82959313
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 23:31 schreef Fendy het volgende:

[..]

We zouden eens een standby testje moeten doen, kijken hoe lang hij aan blijft, alleen standby zonder hem te gebruiken, met de meeste apps en verbindingen uit.

Maar geen ziel in de topic die hem zo lang kan laten liggen gok ik
    Dat denk ik ook niet.
    pi_82960499
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 23:00 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Dat is wel heel erg vlot, heb je hem net ofzo? Een paar keer zo goed als helemaal leeg laten lopen en een tijd aan de lader gooien doet namelijk wonderen. Verder zijn er al een aantal tips gegeven in dit topic waar je kunt zien welke applicaties/instellingen het meeste van je accu vragen.
    Gisteren binnen gehad. En nu is ie 3 uur van de lader af, en er zijn al 3 blokjes van de batterij weg.
    Had mail, 3x nieuws en Twitter draaien, nu allemaal uit staan,dus wil wel eens zien of ik hem morgen op het werk aan de lader moet gooien.
    Vind het wel raar dat ie zo vlug leeg trekt
    pi_82961409
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 23:55 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Gisteren binnen gehad. En nu is ie 3 uur van de lader af, en er zijn al 3 blokjes van de batterij weg.
    Had mail, 3x nieuws en Twitter draaien, nu allemaal uit staan,dus wil wel eens zien of ik hem morgen op het werk aan de lader moet gooien.
    Vind het wel raar dat ie zo vlug leeg trekt
    Wifi, GPS aan? Uitzetten als je het niet gebruikt. Als je onbeperkt internet/fup hebt is wifi sowieso nutteloos tenzij je net niet bereik genoeg hebt tijdens het streamen oid.

Ik kan een hele dag met actief gebruik door en dat is precies wat ik gewend ben van een smartphone daarna aan de lader of dan maar net wat zuiniger doen. Het zijn geen 3310's meer met accutijden van een week he
    pi_82961463
    quote:
    Op vrijdag 18 juni 2010 00:18 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Wifi, GPS aan? Uitzetten als je het niet gebruikt. Als je onbeperkt internet/fup hebt is wifi sowieso nutteloos tenzij je net niet bereik genoeg hebt tijdens het streamen oid.

Ik kan een hele dag met actief gebruik door en dat is precies wat ik gewend ben van een smartphone daarna aan de lader of dan maar net wat zuiniger doen. Het zijn geen 3310's meer met accutijden van een week he
    Gos staat uit, WiFi aan als ik het gebruik. En weet wel dat het geen 3310 is, maar zelfs mijn iPhone gaat langer mee en daar stond vrijwel alles aan
      vrijdag 18 juni 2010 @ 00:20:34 #89
    68638 Zwansen
    He is so good it is scary...
    pi_82961478
    Iemand nog leuke spelletjes?
    pi_82961849
    quote:
    Op vrijdag 18 juni 2010 00:20 schreef Nick-GizMo het volgende:

Gos staat uit, WiFi aan als ik het gebruik. En weet wel dat het geen 3310 is, maar zelfs mijn iPhone gaat langer mee en daar stond vrijwel alles aan
    Apart.. met mijne nooit echt meegemaakt dat ie slecht presteerde qua accuduur. Steeds beter eigenlijk!
    quote:
    Op vrijdag 18 juni 2010 00:20 schreef Zwansen het volgende:
    Iemand nog leuke spelletjes?
    Gameboid met Pokemon FireRed bést vermakelijk!
    pi_82965315
    quote:
    Op vrijdag 18 juni 2010 00:30 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Apart.. met mijne nooit echt meegemaakt dat ie slecht presteerde qua accuduur. Steeds beter eigenlijk!
    [..]

Gameboid met Pokemon FireRed bést vermakelijk!
    Dit is de 2de dag, dus misschien moet de accu wennen
      vrijdag 18 juni 2010 @ 09:30:03 #92
    10710 gday
    propria cures
    pi_82966349
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 17:46 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Heb hem vannacht aan de oplader gehad, en nu is ie al bijna leeg .
    10 uur van de lader af :/
    Dan moet je even een tip lezen die ik eerder in dit topic heb gepost:
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 11:03 schreef gday het volgende:

[..]

Als dat gebeurd is moet je even in je dialer het volgende typen: *#*#4636#*#*

Dan ga je naar Battery history (of het Nederlandstalige equivalent ) In de onderste dropdown kies je dan voor 'Since last unplugged'. Je krijgt dan een overzicht van het gebruik van je telefoon (nauwkeuriger en uitgebreider dan via het settings-menu). In de bovenste dropdown kun je nog kiezen voor netwerkgebruik, cpu-gebruik, etc. Het interessantst is 'partial wake usage', want als een applicatie een 'wake lock' heeft in het Android OS betekent dat dat ie de telefoon op dat moment niet laat slapen. Als een applicatie dat té vaak doet kost dat je dus veel accu.
    pi_82967062
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 11:54 schreef _Flea_ het volgende:
    Gisteren weer niet opgeladen. Wederom muziek geluisterd, iets minder op internet, kort bellen en zit nu op 34%. Ik ben tevreden
    pi_82972137
    ik gebruik handcent voor smsen enzo.

als ik echter een sms ontvang krijg ik de melding dubbel. 1 maal via handcent en 1maal via de standaard app

hoe schakel in die standaard app uit?

hmm heb nu in de berichten app alle vinkjes uitgezet. waarschijnlijk is het gewoon zo simpel
    pi_82974167
    quote:
    Op vrijdag 18 juni 2010 09:30 schreef gday het volgende:

[..]

Dan moet je even een tip lezen die ik eerder in dit topic heb gepost:
    [..]

Daar heb ik dus voornamelijk Android Systeem staan, dus wat het precies het betekent
    pi_82974661
    Desire gleed vanmorgen uit mijn zak om vervolgens op de stoeptegels te vallen ik keek naar het scherm en de achterkant: 'Niet eens krasjes ' en toen naar de zijkant 'Oh ..' paar flinke deuken erin.
    pi_82974803
    quote:
    Op vrijdag 18 juni 2010 12:58 schreef Breathtaking het volgende:
    Desire gleed vanmorgen uit mijn zak om vervolgens op de stoeptegels te vallen ik keek naar het scherm en de achterkant: 'Niet eens krasjes ' en toen naar de zijkant 'Oh ..' paar flinke deuken erin.

gelukkig niet zoals die van sjowhan hehe
    pi_82975099
    quote:
    Op vrijdag 18 juni 2010 13:02 schreef Salatrel het volgende:

[..]

gelukkig niet zoals die van sjowhan hehe
    Nee inderdaad! Alleen jammer, nu kan ik ook net zo goed dat hoesje er niet meer omheen doen want dit is het begin van het einde.
      vrijdag 18 juni 2010 @ 13:13:36 #99
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_82975345
    quote:
    Op vrijdag 18 juni 2010 12:58 schreef Breathtaking het volgende:
    Oeh, zonde!
    pi_82978067
    Nieuwe gebruiker meldt!

Woensdag wordt de Silver bezorgd, vanaf volgende maand kan ik ook internetten
    Ohh, you touch my tralalala
    Mhh, my ding ding dong...
    Naamtopic.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')