Dat had ik ook toen ik hem liet vallen, ding viel uit elkaar, maar gelukkig geen krasje te zien.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:29 schreef _Flea_ het volgende:
Heb gisteren m'n Desire laten vallen. Gelukkig niets aan de hand. Maar schrok me de pleuris.
Klopt toch, er komen inmiddels weer veel nieuwe gebruikers binnen vallenquote:
hehe eigenlijk welquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:36 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Klopt toch, er komen inmiddels weer veel nieuwe gebruikers binnen vallen
Op het moment dat ik "invoeren" indrukte, zag ik 'm.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:04 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Daar is tegenwoordig een knop voor
Tuurlijk, wat had je dan verwacht?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:12 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Google navigatie is nog te doen ook!
Had er m'n twijfels bij aan het begin maar dit voldoet zeker.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:21 schreef Devolution het volgende:
[..]
Tuurlijk, wat had je dan verwacht?
Ik kan bij Dolphin niet de "mobiele weergave" optie ontdekken? Dat is toch wel de belangrijkste functie van de standaardbrowser wat mij betreft..quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:23 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb zelf een ringtone gemaakt.... oh en bruin > zilver & desire > iphone
Gebruik vandaag voor 't eerst die dolphin HD browser, vind 'm echt geweldig
Hij wordt wel lekker warm idd, ook als je trouwens 'zware' spellen speelt of een tijdje youtube aan hebt staan.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ligt het nu aan mij of word ie echt warm als ie aan de oplader hangt??
Bij het navigeren heeft het mediavolume geen invloed. Dan moet je het navigatievolume instellen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Stond je media volume dan wel aan de vorige keer ?
Ik gebruik toch liever Sygic Mobile Maps 10, goed is officieel niet gratisquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:31 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Had er m'n twijfels bij aan het begin maar dit voldoet zeker.
Geeft niet hoor. Ik ben sinds gisteren 1 van die nieuwe gebruikersquote:
Als dat gebeurd is moet je even in je dialer het volgende typen: *#*#4636#*#*quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:45 schreef Salatrel het volgende:
ik heb zojuist op het volg topic knopje gedrukt.
gisteren was mij nbatterij opeens heel snel leegom 14:00 al de 14% waarschuwing terwijl ik er niets boeiends mee heb gedaan.
heb de mobiele internet maar weer op mixed gezet kijken of dat wat uitmaakt. al pakte die vanmorgen gelijk weer hsdpa
druk op het + rechtsonder kies voor widget => agenda (HTC) en kies stijl 2. volgens mij is dat wat je bedoelt of niet?quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb een vraag over de agenda: ik kan het agenda-icon wel op het beginscherm zetten, maar wat ik eigenlijk graag wil is de eerstkomende afspraak in beeld, en de afspraken van vandaag.
longpress op het ding wat je wil verwijderen en dan komt er een prullenbakje onderaan.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:48 schreef miss_sly het volgende:
Niet die, maar iets soortgelijjks. Iig met Windows Mobile en wat betreft agenda beviel dat prima.
ik geloof dat wat je zegt is wat ik bedoel, maar ik kreeg het niet op mijn bureaublad, want dat was te vol. Hoe haal ik daar iets weg?
We waren toch kort geleden tot de conclusie gekomen dat vrouwen wél de gebruikershandleiding lezen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:52 schreef miss_sly het volgende:
hee, ik heb hem nog geen dag, ik moet dat allemaal nog even in de vingers krijgen
Nou, ik nietquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:55 schreef gday het volgende:
[..]
We waren toch kort geleden tot de conclusie gekomen dat vrouwen wél de gebruikershandleiding lezen?
Ik ga dan voor de Desire. Heeft vooral te maken met de prijs en provider (van de iPhone dan).quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, ik nietwel bij in elkaar te zetten dingen, maar hierbij is het voor mij heel simpel: hij moet simpel zijn in gebruik. Dat wil zeggen dat als ik iets redelijk eenvoudigs vraag, iemand het me zo moet kunnen vertellen en ik het zo moet kunnen begrijpen. De hele handleiding is me veel te veel werk
Andere vraag: als je kan kiezen tussen de Desire of de iPhone4, wat kies je dan? Even nog anders: als je een willekeurige kan kiezen van de bekende merken (Blackberry, Samsung, SonyEricsson, LG, Apple, HTC, Nokia), inclusief de iPhone4, wat kies je dan?
Ik denk dat je hier te horen krijgt "Desire" en in het iPhone topic "iPhone"quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, ik nietwel bij in elkaar te zetten dingen, maar hierbij is het voor mij heel simpel: hij moet simpel zijn in gebruik. Dat wil zeggen dat als ik iets redelijk eenvoudigs vraag, iemand het me zo moet kunnen vertellen en ik het zo moet kunnen begrijpen. De hele handleiding is me veel te veel werk
Andere vraag: als je kan kiezen tussen de Desire of de iPhone4, wat kies je dan? Even nog anders: als je een willekeurige kan kiezen van de bekende merken (Blackberry, Samsung, SonyEricsson, LG, Apple, HTC, Nokia), inclusief de iPhone4, wat kies je dan?
ach er is al een canadees die android op een iphone 2g en 3g heeft laten draaien dus voor de 4g zal die ook wel komenquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:30 schreef DeZwabber het volgende:
nou woei, de nieuwe iphone heeft ook een 1ghz processor, ze lopen eindelijk bij![]()
enige wat beter zou zijn is het scherm met een hogere resolutie, maar das dan wel het enige
maar hij heeft natuurlijk geen android
quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:52 schreef Salatrel het volgende:
toch maar voor reparatie gekozen en niet voor afstand doen van product?
jij had een kapot scherm toch?quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:40 schreef Sjowhan het volgende:
Binnenkort kan ik mijn geliefde desire weer in handen sluiten
het was enigzins sarcastisch bedoeld hehequote:Op donderdag 17 juni 2010 12:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik ga toch geen week oude telefoon afstand doen. Nee, 't zou me veel te veel geld kosten als ik een nieuwe zou moeten kopen
quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het was enigzins sarcastisch bedoeld hehe
De Desire is niet "second best", maar gewoon beter dan de 3GS en ook de iPhone 4 heeft niet zoveel meer te bieden wat de aanzienlijk hogere prijs rechtvaardigt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:09 schreef miss_sly het volgende:
Misschien mensen dus voor de Desire als second best hebben gekozen omdat de iPhone niet kon ofzo
Desire omdat android. Ik heb nog nooit een telefoon gehad die zo deed wat ik wil als de desire, voor mij echt niks anders meer als android zo door blijft gaan.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:54 schreef _Flea_ het volgende:
Batterij doet het goed bij mij.
Gisterochtend van de lader gehaald. Klein beetje gebeld. Redelijk wat sms en internet (+/- 45 min.) en zo'n 2 uur muziek geluisterd. Heb nog 69% over.
QFT.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:24 schreef HAL9000S het volgende:
Desire omdat android. Ik heb nog nooit een telefoon gehad die zo deed wat ik wil als de desire, voor mij echt niks anders meer als android zo door blijft gaan.
Dan doe ik iets verkeerdquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:09 schreef Fendy het volgende:
Bij mij kwam de 14% waarschuwung na 38 uur, met best veel gebruik...
Als je allerlei programma's hebt draaien die continu online willen zijn of veel online gaan, dan gaat het wel behoorlijk vlot met de batterij. Dat kan een reden zijn.quote:
Ik zal het eens proberen, als ik iets wil delen met iemand mail, tweet of upload ik het naar youtube meestal, dus mms vind ik wat achterhaaldquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:51 schreef Plasterk het volgende:
zijn hier desire gebruikers die geen MMS kunnen ontvangen maar wel kunnen sturen? ik heb telfort
Download eens een taskkiller, zet je voor de grap alles eens uit waarvan jij denkt dat het uit kan, apps als nu.nl, youtube etc gewoon killen en even met 'een schone lei' en een volle accu beginnen.quote:
Dacht dat een taskkiller alleen maar meer problemen gaf, 3g staat uit, gps staat uit.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:10 schreef Fendy het volgende:
[..]
Download eens een taskkiller, zet je voor de grap alles eens uit waarvan jij denkt dat het uit kan, apps als nu.nl, youtube etc gewoon killen en even met 'een schone lei' en een volle accu beginnen.
Misschien scheelt het ook dat ik alleen bluetooth en 3g/hsdpa gebruik als ik niet thuis ben, ook gps staat meesstal uit bij mij.
Ik heb er geen problemen mee vooralsnog, maar ik gebruik het heel af en toe als ik erg veel apps heb gebruikt, en dan vooral om te kijken wat er allemaal nog draait. Niet dagelijks om de boel af te sluiten...quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dacht dat een taskkiller alleen maar meer problemen gaf, 3g staat uit, gps staat uit.
En nu staat ie alweer op de helft leeg :/
Ik geloofde dat niet, maar ik merk het nu ook na een weekjequote:Op donderdag 17 juni 2010 21:23 schreef Devolution het volgende:
Bovendien wordt de accucapaciteit merkbaar beter na verloop van tijd
Dat is wel heel erg vlot, heb je hem net ofzo? Een paar keer zo goed als helemaal leeg laten lopen en een tijd aan de lader gooien doet namelijk wonderen. Verder zijn er al een aantal tips gegeven in dit topic waar je kunt zien welke applicaties/instellingen het meeste van je accu vragen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dacht dat een taskkiller alleen maar meer problemen gaf, 3g staat uit, gps staat uit.
En nu staat ie alweer op de helft leeg :/
heb je veel widgets draaien die connecten met het internet?quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:09 schreef Fendy het volgende:
Bij mij kwam de 14% waarschuwung na 38 uur, met best veel gebruik...
Newsfeed, twitter, weer, mail die om de 30 minuten synchroniseert en nog wat andere rommel meen ik.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:02 schreef Laviathan het volgende:
[..]
heb je veel widgets draaien die connecten met het internet?
ie. AW reader; Engadget; FML ect ect.
Mjah, hoewel de meningen hierover verschillen is dat volgens mij niet de beste manier om met je accu om te gaan in het begin. Bijna helemaal leeg laten lopen (tot de melding 14 of 9%) en dan helemaal opladen en dat een paar keer herhalen. Merkte bij mij na een week al een heel groot verschil.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:06 schreef Fendy het volgende:
Maar ik ben ook wel op het manische af geweest om hem de eerste 14 dagen zo veel mogelijk aan de lader te houden, dus echt elke minuut dat het kon, was ie aan het opladen...vol of niet.
Ik heb het in een van de eerdere topics ook al eens verteld:quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:08 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Mjah, hoewel de meningen hierover verschillen is dat volgens mij niet de beste manier om met je accu om te gaan in het begin. Bijna helemaal leeg laten lopen (tot de melding 14 of 9%) en dan helemaal opladen en dat een paar keer herhalen. Merkte bij mij na een week al een heel groot verschil.
Het hele verhaal:quote:I have run some tests on three N95s all purchased at the same time and all with batteries of approx the same age and they have had approx the same usage. I have charged each of three in different ways-
A. Was charged only every night (approx 6 hours) and nothing during the day, for a week.
B. Was charged when it went flat.
C. Was charged at every opportunity, day and night.
After the week, at the next opportunity when the phones all had an end of charge fall together, they were all unplugged and left without any use at all.
A, lasted for 50.5 hours.
B, lasted for 22 hours.
C, lasted for 58 hours.
That's a huge difference and could go part way to explaining why some people have different experiences with the battery.
All phones are approx 4 months old and all have the same batch no. on the battery.
Ah, mijn manier zou dus voor ruim 2x zo slechtere prestaties zou moeten zorgen. Ik moet zeggend dat ik rond de 36 uur haal met m'n Desire en eigenlijk constant 3G aan heb staan, elke 5 minuten 2 mail accounts synchroniseer en dan nog af en toe op internet zit.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:24 schreef Fendy het volgende:
Hmz, iets andere cijfers, is ook alweer dik 2 jaar terug dat ik het gelezen heb, maar toch...
Bron staat onderaan vermeld.
[..]
Het hele verhaal:
http://blogn95.blogspot.c(...)-your-batteries.html
We zouden eens een standby testje moeten doen, kijken hoe lang hij aan blijft, alleen standby zonder hem te gebruiken, met de meeste apps en verbindingen uit.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:27 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ah, mijn manier zou dus voor ruim 2x zo slechtere prestaties zou moeten zorgen. Ik moet zeggend dat ik rond de 36 uur haal met m'n Desire en eigenlijk constant 3G aan heb staan, elke 5 minuten 2 mail accounts synchroniseer en dan nog af en toe op internet zit.
Maar ik zal hem eens vaker aan de lader gooien, kijken of dat helpt.
Dat denk ik ook niet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:31 schreef Fendy het volgende:
[..]
We zouden eens een standby testje moeten doen, kijken hoe lang hij aan blijft, alleen standby zonder hem te gebruiken, met de meeste apps en verbindingen uit.
Maar geen ziel in de topic die hem zo lang kan laten liggen gok ik
Gisteren binnen gehad. En nu is ie 3 uur van de lader af, en er zijn al 3 blokjes van de batterij weg.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:00 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg vlot, heb je hem net ofzo? Een paar keer zo goed als helemaal leeg laten lopen en een tijd aan de lader gooien doet namelijk wonderen. Verder zijn er al een aantal tips gegeven in dit topic waar je kunt zien welke applicaties/instellingen het meeste van je accu vragen.
Wifi, GPS aan? Uitzetten als je het niet gebruikt. Als je onbeperkt internet/fup hebt is wifi sowieso nutteloos tenzij je net niet bereik genoeg hebt tijdens het streamen oid.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gisteren binnen gehad. En nu is ie 3 uur van de lader af, en er zijn al 3 blokjes van de batterij weg.
Had mail, 3x nieuws en Twitter draaien, nu allemaal uit staan,dus wil wel eens zien of ik hem morgen op het werk aan de lader moet gooien.
Vind het wel raar dat ie zo vlug leeg trekt
Gos staat uit, WiFi aan als ik het gebruik. En weet wel dat het geen 3310 is, maar zelfs mijn iPhone gaat langer mee en daar stond vrijwel alles aanquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:18 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Wifi, GPS aan? Uitzetten als je het niet gebruikt. Als je onbeperkt internet/fup hebt is wifi sowieso nutteloos tenzij je net niet bereik genoeg hebt tijdens het streamen oid.
Ik kan een hele dag met actief gebruik door en dat is precies wat ik gewend ben van een smartphonedaarna aan de lader of dan maar net wat zuiniger doen. Het zijn geen 3310's meer met accutijden van een week he
Apart.. met mijne nooit echt meegemaakt dat ie slecht presteerde qua accuduur. Steeds beter eigenlijk!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
Gos staat uit, WiFi aan als ik het gebruik. En weet wel dat het geen 3310 is, maar zelfs mijn iPhone gaat langer mee en daar stond vrijwel alles aan
Gameboid met Pokemon FireRedquote:
Dit is de 2de dag, dus misschien moet de accu wennenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:30 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Apart.. met mijne nooit echt meegemaakt dat ie slecht presteerde qua accuduur. Steeds beter eigenlijk!
[..]
Gameboid met Pokemon FireRedbést vermakelijk!
Dan moet je even een tip lezen die ik eerder in dit topic heb gepost:quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb hem vannacht aan de oplader gehad, en nu is ie al bijna leeg.
10 uur van de lader af :/
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:03 schreef gday het volgende:
[..]
Als dat gebeurd is moet je even in je dialer het volgende typen: *#*#4636#*#*
Dan ga je naar Battery history (of het Nederlandstalige equivalent) In de onderste dropdown kies je dan voor 'Since last unplugged'. Je krijgt dan een overzicht van het gebruik van je telefoon (nauwkeuriger en uitgebreider dan via het settings-menu). In de bovenste dropdown kun je nog kiezen voor netwerkgebruik, cpu-gebruik, etc. Het interessantst is 'partial wake usage', want als een applicatie een 'wake lock' heeft in het Android OS betekent dat dat ie de telefoon op dat moment niet laat slapen. Als een applicatie dat té vaak doet kost dat je dus veel accu.
Gisteren weer niet opgeladen. Wederom muziek geluisterd, iets minder op internet, kort bellen en zit nu op 34%. Ik ben tevredenquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:54 schreef _Flea_ het volgende:
Batterij doet het goed bij mij.
Gisterochtend van de lader gehaald. Klein beetje gebeld. Redelijk wat sms en internet (+/- 45 min.) en zo'n 2 uur muziek geluisterd. Heb nog 69% over.
Daar heb ik dus voornamelijk Android Systeem staan, dus wat het precies het betekentquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:30 schreef gday het volgende:
[..]
Dan moet je even een tip lezen die ik eerder in dit topic heb gepost:
[..]
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:58 schreef Breathtaking het volgende:
Desire gleed vanmorgen uit mijn zak om vervolgens op de stoeptegels te vallenik keek naar het scherm en de achterkant: 'Niet eens krasjes
' en toen naar de zijkant 'Oh
..' paar flinke deuken erin.
Nee inderdaad! Alleen jammer, nu kan ik ook net zo goed dat hoesje er niet meer omheen doen want dit is het begin van het einde.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:02 schreef Salatrel het volgende:
[..]
![]()
gelukkig niet zoals die van sjowhan hehe
Oeh, zonde!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:58 schreef Breathtaking het volgende:
Desire gleed vanmorgen uit mijn zak om vervolgens op de stoeptegels te vallenik keek naar het scherm en de achterkant: 'Niet eens krasjes
' en toen naar de zijkant 'Oh
..' paar flinke deuken erin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |