quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:52 schreef Salatrel het volgende:
toch maar voor reparatie gekozen en niet voor afstand doen van product?
jij had een kapot scherm toch?quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:40 schreef Sjowhan het volgende:
Binnenkort kan ik mijn geliefde desire weer in handen sluiten
het was enigzins sarcastisch bedoeld hehequote:Op donderdag 17 juni 2010 12:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik ga toch geen week oude telefoon afstand doen. Nee, 't zou me veel te veel geld kosten als ik een nieuwe zou moeten kopen
quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het was enigzins sarcastisch bedoeld hehe
De Desire is niet "second best", maar gewoon beter dan de 3GS en ook de iPhone 4 heeft niet zoveel meer te bieden wat de aanzienlijk hogere prijs rechtvaardigt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:09 schreef miss_sly het volgende:
Misschien mensen dus voor de Desire als second best hebben gekozen omdat de iPhone niet kon ofzo
Desire omdat android. Ik heb nog nooit een telefoon gehad die zo deed wat ik wil als de desire, voor mij echt niks anders meer als android zo door blijft gaan.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, ik nietwel bij in elkaar te zetten dingen, maar hierbij is het voor mij heel simpel: hij moet simpel zijn in gebruik. Dat wil zeggen dat als ik iets redelijk eenvoudigs vraag, iemand het me zo moet kunnen vertellen en ik het zo moet kunnen begrijpen. De hele handleiding is me veel te veel werk
Andere vraag: als je kan kiezen tussen de Desire of de iPhone4, wat kies je dan? Even nog anders: als je een willekeurige kan kiezen van de bekende merken (Blackberry, Samsung, SonyEricsson, LG, Apple, HTC, Nokia), inclusief de iPhone4, wat kies je dan?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:54 schreef _Flea_ het volgende:
Batterij doet het goed bij mij.
Gisterochtend van de lader gehaald. Klein beetje gebeld. Redelijk wat sms en internet (+/- 45 min.) en zo'n 2 uur muziek geluisterd. Heb nog 69% over.
QFT.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:24 schreef HAL9000S het volgende:
Desire omdat android. Ik heb nog nooit een telefoon gehad die zo deed wat ik wil als de desire, voor mij echt niks anders meer als android zo door blijft gaan.
Dan doe ik iets verkeerdquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:09 schreef Fendy het volgende:
Bij mij kwam de 14% waarschuwung na 38 uur, met best veel gebruik...
Als je allerlei programma's hebt draaien die continu online willen zijn of veel online gaan, dan gaat het wel behoorlijk vlot met de batterij. Dat kan een reden zijn.quote:
Ik zal het eens proberen, als ik iets wil delen met iemand mail, tweet of upload ik het naar youtube meestal, dus mms vind ik wat achterhaaldquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:51 schreef Plasterk het volgende:
zijn hier desire gebruikers die geen MMS kunnen ontvangen maar wel kunnen sturen? ik heb telfort
Download eens een taskkiller, zet je voor de grap alles eens uit waarvan jij denkt dat het uit kan, apps als nu.nl, youtube etc gewoon killen en even met 'een schone lei' en een volle accu beginnen.quote:
Dacht dat een taskkiller alleen maar meer problemen gaf, 3g staat uit, gps staat uit.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:10 schreef Fendy het volgende:
[..]
Download eens een taskkiller, zet je voor de grap alles eens uit waarvan jij denkt dat het uit kan, apps als nu.nl, youtube etc gewoon killen en even met 'een schone lei' en een volle accu beginnen.
Misschien scheelt het ook dat ik alleen bluetooth en 3g/hsdpa gebruik als ik niet thuis ben, ook gps staat meesstal uit bij mij.
Ik heb er geen problemen mee vooralsnog, maar ik gebruik het heel af en toe als ik erg veel apps heb gebruikt, en dan vooral om te kijken wat er allemaal nog draait. Niet dagelijks om de boel af te sluiten...quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dacht dat een taskkiller alleen maar meer problemen gaf, 3g staat uit, gps staat uit.
En nu staat ie alweer op de helft leeg :/
Ik geloofde dat niet, maar ik merk het nu ook na een weekjequote:Op donderdag 17 juni 2010 21:23 schreef Devolution het volgende:
Bovendien wordt de accucapaciteit merkbaar beter na verloop van tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |