quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:35 schreef zyx1981 het volgende:
Mensen: ja dat zijn van die dieren waar je geen touw aan vast kan knopen. En zodra je hebt ontdekt hoe dat wel kan, dan knoop je dat touw het liefste heel strak om de nek. ^^
Daarna ga je ze overigens heel erg missen
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:01 schreef zwaaibaai het volgende:![]()
als je denkt alles te snappen, zeggen ze altijd wat anders... kutwijven ook..
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:01 schreef zwaaibaai het volgende:
![]()
ah het welbekende jojo-effect?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:01 schreef zwaaibaai het volgende:
![]()
Dat.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:49 schreef TheArt het volgende:
K U T
Moe. Warm. En top!quote:
Dank je.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moe. Warm. En top!![]()
@RZ: [ afbeelding ]
Pfoe, dat is achter de rug!quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:14 schreef Yuki het volgende:
Zenuwachtig voor morgen. Oh jee, dat is al vandaag!
En moe, dus welterusten!
Kwam ik`m net voorbij!quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:10 schreef Miam het volgende:
Mja, een beetje teleurgesteld wel.. had een afspraak met iemand maar die is niet komen
opdagen. beetje jammer.
aah gaat t nog niet beter met je rug?quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik wil een persoonlijke scrub nurse die me verzorgt![]()
jawel... vandaag 45+ minuten gelopen maar ik wil gewoon verwend worden en liefde ontvangenquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:00 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
aah gaat t nog niet beter met je rug?
don't we all?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jawel... vandaag 45+ minuten gelopen maar ik wil gewoon verwend worden en liefde ontvangen
Herkenbaar.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:44 schreef scrub_nurse het volgende:
jahik zou nu ook wel iemand willen die me effe knuffelt , ik ga maar in een warm badje liggen
ik ook nietquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Ik heb alleen geen bad.
wat ga je doen dan?quote:
Dan moet het ook echt wel een ravage zijn.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:53 schreef Alexxxxx het volgende:
En een brief van de woningbouwcorporatie dat ik binnen 2 weken mijn tuin op orde moet brengen
dan willen we idd pics!quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:30 schreef Miam het volgende:
[..]
Dan moet het ook echt wel een ravage zijn.
Daar ben jij niet verantwoordelijk voor, gewoon verwijderen die foto en een vriendelijk mailtje terug.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Alsof mn ontslag nog niet genoeg was ook een dikke schadeclaim aan m'n broek, een van de gebruikers van m'n site heeft een illegale foto geplaatst![]()
morgen een belangrijk hopelijk fijn gesprek en lekkere rest van de avond en overmorgen voetbal in de kroeg met vriendenquote:
eensch is.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:08 schreef Pluis_Konijn het volgende:
mehh ik heb iemand nodig die me vasthoudt en zegt dat alles goedkomt.. en dan niet gewoon zomaar iemand..
maar ja.![]()
couldn't agree more....quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:08 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Eenzaam..het gevoel hebben dat van alles toch niets komt en ik krijg voor mezelf gewoon niet helder wat er allemaal op me afkomt.
![]()
...
mehh ik heb iemand nodig die me vasthoudt en zegt dat alles goedkomt.. en dan niet gewoon zomaar iemand..
maar ja.![]()
Echt zwaar frustrerend en tegelijkertijd balanceer ik op het randje van I care ennn I don't care at allquote:
straks foto's zienquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:34 schreef Yuki het volgende:
Muziekje aan, haar verven... Ben wel ff productief deze ochtend
Je hebt mailquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
straks foto's zien
vanmiddag naar zonnebank (alweer lol) en vnaaf kijken hoe het gaat met zitten met uiteten. Gelukkig is lopend buffet dus mag veel opstaan en stukjes lopen haha
* Paracetamol en flesje water geeftquote:
Same. En tot overmaat van ramp ook nog knaaaallende ruzie met m'n ex, waar ik kapotsadistisch en gemeen van wordt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Matig, krijg wel erg veel op mn bord ineens... en onzeker
en ? onderuit gegaan ofzo?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:41 schreef Lastpost het volgende:
Net op de IC gelegen terwijl ik alleen kwam voor een bloedprikje.
Ja, prikken zelf ging al niet echt handig aangezien het bloed er maar niet uit wilde komen, 2 minuten pielen en kloten is ze opnieuw begonnen met een andere naald en toen ik wilde opstaan werkte m'n lijf niet echt mee.quote:
Dit.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:15 schreef macondo het volgende:
Ik voel me rot, moe en ellendig.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:58 schreef candygirl het volgende:
eindelijk thuis gekomen vandaag en wauw vanmiddag 5 uur lang aan een stuk door geslapen,dat is al eeuwen geleden
niet veel beter dan dat ben ik bang. En nu moet ik mn happy face opzetten(met behuilde kikkerogen)want voetbal in de kroegquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:01 schreef lovemeorhateme het volgende:
moe, eenzaam, achtergelaten, gehaat, onzeker, angstig en verdrietig..
Ik hoop dat jullie je beter voelen!
Ik vind jou heel erg naar. En je grote vriendin ookquote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:30 schreef laforest het volgende:
Nederland gewonnen, bier, tieten, ahh the life
ik ook, das vanmiddag niet geluktquote:
ik heb geloof ik al een week of 4 /5 geen alcohol meer gehadquote:
Ik moet morgen weer werken van 07:00 tot 15:30 .. dus uitgaan gaat zowieso niet door.quote:
Gefeliciteerd met je nieuwe fiets!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:28 schreef zyx1981 het volgende:
Ben net thuis: 90km gefietst op mijn vanmorgen gekochte ligfiets, dus goedgoedgoed![]()
Welja, post het meteen overal..quote:
De reden waarom gaat ook rond dus jaquote:
Tsja, ik heb het idee dat een van de twee het niet als een vaste vriendschap zag.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:24 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
De reden waarom gaat ook rond dus ja..
vind het wel terecht dat hij het post. Ik zou me ook behoorlijk genaaid voelen.
Nopequote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tsja, ik heb het idee dat een van de twee het niet als een vaste vriendschap zag.
ikke is nieuwsgierigquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:24 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
De reden waarom gaat ook rond dus ja..
vind het wel terecht dat hij het post. Ik zou me ook behoorlijk genaaid voelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |