aah gaat t nog niet beter met je rug?quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik wil een persoonlijke scrub nurse die me verzorgt![]()
jawel... vandaag 45+ minuten gelopen maar ik wil gewoon verwend worden en liefde ontvangenquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:00 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
aah gaat t nog niet beter met je rug?
don't we all?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jawel... vandaag 45+ minuten gelopen maar ik wil gewoon verwend worden en liefde ontvangen
Herkenbaar.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:44 schreef scrub_nurse het volgende:
jahik zou nu ook wel iemand willen die me effe knuffelt , ik ga maar in een warm badje liggen
ik ook nietquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Ik heb alleen geen bad.
wat ga je doen dan?quote:
Dan moet het ook echt wel een ravage zijn.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:53 schreef Alexxxxx het volgende:
En een brief van de woningbouwcorporatie dat ik binnen 2 weken mijn tuin op orde moet brengen
dan willen we idd pics!quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:30 schreef Miam het volgende:
[..]
Dan moet het ook echt wel een ravage zijn.
Daar ben jij niet verantwoordelijk voor, gewoon verwijderen die foto en een vriendelijk mailtje terug.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Alsof mn ontslag nog niet genoeg was ook een dikke schadeclaim aan m'n broek, een van de gebruikers van m'n site heeft een illegale foto geplaatst![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |