En draderig zijn ze......quote:
Ik moest nog zoeken naar die koe ook.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:52 schreef Pagan het volgende:
Uitzicht vanuit onze voortuin, met speciaal voor Cat en Tombo een koe in beeld!!!
[ afbeelding ]
quote:
LOLquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee joh, er staan er zelfs een heleboel in beeld, gewoon je ogen goed gebruiken:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee joh, er staan er zelfs een heleboel in beeld, gewoon je ogen goed gebruiken:
[ afbeelding ]
Vervelend plekjequote:Op woensdag 16 juni 2010 20:55 schreef Pagan het volgende:
En een stukje achtertuin, rechts Strega's favo plekje onder de Kathleen Harrop (een rozensoort).
[ afbeelding ]
En weer moest ik zoeken. Koeien zwemmen niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ze staan op de bodemquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:30 schreef JJH het volgende:
[..]
En weer moest ik zoeken. Koeien zwemmen niet.
Ze kunnen het wel, als het moetquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:30 schreef JJH het volgende:
[..]
En weer moest ik zoeken. Koeien zwemmen niet.
ik denk dat je nog gek zou staan te kijken, ze hebben al koeienhoofden op vogellichamen, wie weet wat er onder zitquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan is of dat slootje heel ondiep, of die koeien hebben uitschuifpoten.
Ik ga uit van een normale koe. En niet eentje met een giraffenek.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik denk dat je nog gek zou staan te kijken, ze hebben al koeienhoofden op vogellichamen, wie weet wat er onder zit
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:29 schreef DeZwabber het volgende:
middels mijn uitgebreide anatomische kennis van de manbearpig cowducksquid ben ik in staat geweest te reconstrueren hoe ze er uit zouden kunnen zien
[ afbeelding ]
quote:
PIMP!!!!!quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:29 schreef DeZwabber het volgende:
middels mijn uitgebreide anatomische kennis van de manbearpig cowducksquid ben ik in staat geweest te reconstrueren hoe ze er uit zouden kunnen zien
[ afbeelding ]
Wat is er mis met volkse buurten? En bij jou lopen net zo min koeien rond.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Hier doen ze boe......jij zit in een volkse buurt....
![]()
Niks mis mee maar de koeien praten er andersquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat is er mis met volkse buurten? En bij jou lopen net zo min koeien rond.
Bij mij zijn de koeien niet zo dichtbij, ik moet nog wel een stukkie marslanden over.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:52 schreef trovey het volgende:
[..]
Niks mis mee maar de koeien praten er andershier boe en bij jou moeh
en de koeien met weide zitten hier trouwens heel dichtbij.....Ceintuurbaan oversteken en daar heb je ze
.
......net als de schapen
....daarom moeten mijn hondjes altijd vast als we daar zijn anders gaan ze achter de schapen aan.
Holy fucking Mozes nog aan toe, zelfs als ik een foto van een kudde pimpelpaarsmetoranje-engeelgestreepte bulrugwalvissen post heb jij er nog wel net zo eentje, maar dan met een kudde Chinese nakies erbij.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:19 schreef oh-oh het volgende:
Koeien![]()
Karel ziet ook geen koe heur:
[ afbeelding ]
Puppybill die zag ze wel!
[ afbeelding ]
Kees die kon dr niet omheen![]()
[ afbeelding ]
En Sjon die lust ze rauw![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij mij zijn de koeien niet zo dichtbij, ik moet nog wel een stukkie marslanden over.
In Holtenbroek lopen trouwens ook wel eens schapen, daar op de dijk.
En dan kom je op de marsweg uit en dan ben je er inderdaad zo.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dan over het fietspad gaat (als je tenminste met de fiets bent dan) tussen sportvelden....Doe ik namelijk wel met de brommer....ook al mag het officieel niet
![]()
....psst niet verder vertellen
quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:04 schreef Pagan het volgende:
[..]
Holy fucking Mozes nog aan toe, zelfs als ik een foto van een kudde pimpelpaarsmetoranje-engeelgestreepte bulrugwalvissen post heb jij er nog wel net zo eentje, maar dan met een kudde Chinese nakies erbij.![]()
* Pagan gooit het bijltje erbij neer.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:18 schreef JJH het volgende:
[..]
En dan kom je op de marsweg uit en dan ben je er inderdaad zo.
En je bent echt niet de enige brommer die er langsschiet.
Het is ook geen prettig stuk om te rijden met je brommert. Als ik er eentje zou hebben zou ik wel de parallelweg pakken. Auto's rijden gemiddeld toch wel 60+ daar.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:22 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik rij daar altijd heel rustig met die wandelaars met hun honden....over de Marsweg rijden met je brommert is niet zo'n goed idee...iedereen moet er 50 rijden maar maar niemand doet dat
dus met je brommertje is het daar levensgevaarlijk
...iedereen drukt je aan de kant want haast haast haast. Ik rij er trouwens zelf wel 50 met de auto....als je er over klaagt moet je je zelf wel aan de regels houden.
Als je een beetje mee kunt keuvelen over Zwolle wel.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:31 schreef Lau. het volgende:
Gooooooeienacht... nog iets te beleven hier?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is ook geen prettig stuk om te rijden met je brommert. Als ik er eentje zou hebben zou ik wel de parallelweg pakken. Auto's rijden gemiddeld toch wel 60+ daar.
Ze staan trouwens regelmatig te controleren.
Ik heb sinds een maand een auto en de tweede dag dat ik hem had, kwam ik daar langs, terwijl er een controle was. Ik had ze op de heenweg al zien staan dus ik reed netjes vijftig. Word ik er toch tussenuitgeplukt. Maar ik had werkelijk waar niets bij mij. Nog geen bankpas. Dus ik dacht, daar ga ik.
Komt er een agent naar me toe, loopt naar de achterkant van de auto, naar de voorkant, komt naar me toe en zegt. "U mag doorrijden, mijn collega heeft de verkeerde er tussenuit geplukt.![]()
Duivel, schijten en één hoop enzo. That's me.
Sindsdien heb ik zo ook bij me. Netjes verzekerd en al.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat is inderdaad geluk hebben...volgende keer toch maar je rijbewijs en kentekenbewijs bij de steken.
![]()
Voordeel van een handtas....ik heb ze altijd bij me ook al heb ik de auto niet bij me.
Helaasch, dan houdt het op...quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je een beetje mee kunt keuvelen over Zwolle wel.
Gewoon een onderwerp aandragen...we rennen hier van het ene naar het andere onderwerp.quote:
Hmm, ik weet zo geen nuttig onderwerp, dus ik ga er wel weer vandoor...quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:42 schreef trovey het volgende:
[..]
Gewoon een onderwerp aandragen...we rennen hier van het ene naar het andere onderwerp.
Ja ik hoorde het, was vanmiddag nog ff in de Assendorper.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:44 schreef trovey het volgende:
Morgen kom ik trouwens nog bij je in de buurt JJH...Jaarmarkt in Assendorp....eens kijken of die beter is dan vorig jaar, moet ook nog wat zomerplantjes hebben en die willen op die Jaarmarkt nog wel eens in de aanbieding zijn.
Strega draait Leonard Cohen, ik hem zin in iets harders, Nuclear Assault, Dimmu Borgir ofzo.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:42 schreef trovey het volgende:
[..]
Gewoon een onderwerp aandragen...we rennen hier van het ene naar het andere onderwerp.
Maak ik wel een verslagje voor je.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het, was vanmiddag nog ff in de Assendorper.
Maar ik ben morgen de hele dag weg.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:48 schreef Pagan het volgende:
[..]
Strega draait Leonard Cohen, ik hem zin in iets harders, Nuclear Assault, Dimmu Borgir ofzo.
Ga maar met de doggies uit en tukkie doen.
Tot morgen later.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:43 schreef Lau. het volgende:
[..]
Hmm, ik weet zo geen nuttig onderwerp, dus ik ga er wel weer vandoor...
Even met hontie naar buiten en dan maar eens mijn bed opzoeken!
Trusten alvast jullie
We zullen het meemaken, ik wacht in spanning af.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:48 schreef trovey het volgende:
[..]
Maak ik wel een verslagje voor je.In het verleden was er trouwens meer te doen, vorig jaar waren er duidelijk minder kramen
eens zien of de crises ook op de Jaarmarkt heeft toegeslagen
Mogge, woeps, nee hoezo???quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:23 schreef Barbaaf het volgende:
Mogge![]()
oh-oh, al naar de weersverwachting voor zaterdag gekeken?
Fijne dag Mw. Jurkquote:
Yeps, we moeten onze plannen wellicht weer herzienquote:Op donderdag 17 juni 2010 08:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mogge, woeps, nee hoezo???
Ze hadden toch slecht weer voorspeld?
Oh ik dacht slecht weer is wel goed, als in de zin van niet heel goed weer, maar het moet natuurlijk ook niet echt slecht zijnquote:Op donderdag 17 juni 2010 08:38 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Yeps, we moeten onze plannen wellicht weer herzien![]()
Maar ik moet nu de deur uit, tot laterz
Jeeeeeeeeeeeeetje Maes, ik had je al als vermist opgegevenquote:
Joh dies al bijna een week pleitequote:Op donderdag 17 juni 2010 10:02 schreef Maes het volgende:
Lieieieieief![]()
Goed maar vreselijk druk met van alles en de puppie natuurlijk
Is Hans er nog?
Het is best wel relaxed eigenlijk, niet meer tot 21.30 elke avond met die vogel bezig zijnquote:
15 graden met 85% kans op regen. Die temperatuur is prima maar al die regen is niet fijn voor de cameraquote:Op donderdag 17 juni 2010 08:41 schreef oh-oh het volgende:
Christus , tis ook alleen echt zaterdag he, dat ze dat tyfusweer voorspellen
Onze verloren dochterquote:
Stiefmoederquote:
Ja en echt alleen voor zaterdag he, voor zondag is dr prima weer voorspeld en tis al de hele week superweerquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:22 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
15 graden met 85% kans op regen. Die temperatuur is prima maar al die regen is niet fijn voor de camera. Aan de andere kant, nu Hans toch al de vrijheid heeft verkozen hoeven we er geen haast mee te maken en kunnen we wachten op ideale omstandigheden (22-23 graden, sluierbewolking)
Voor zondag zie ik ook 15 graden, met 70%. Eigenlijk ook nog onder de maat vind ikquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja en echt alleen voor zaterdag he, voor zondag is dr prima weer voorspeld en tis al de hele week superweer![]()
Maar ik ben het met je eens, het moet wel een beetje leuk blijven
Succes!!!quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:08 schreef Enfermera het volgende:
Mogguh![]()
Vandaag sollicitatiegesprek bij de thuiszorg![]()
Hey, die gingen tog trouwen of wat?quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:32 schreef Qwea het volgende:
mogguh!
Man man ik moest zo lachen gisteren. De schijnvertoning tussen onze exen is ten einde
Die zijn getrouwdquote:
Oh ik zag beter weer, ik zal me wel verkeken hebben danquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:33 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Voor zondag zie ik ook 15 graden, met 70%. Eigenlijk ook nog onder de maat vind ik
Succes vanmiddag en gefeliciteerd, wat is het geworden en hoe heet het?????quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:52 schreef Lau. het volgende:
Morgen
[..]
Succes!!!
Ik heb ook weer een sollicitatie voor een stageplaats vanmiddag...
En vanavond als het goed is op baby bezoek! Vanmorgen tante geworden
Het lkkr ding van me!quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die zijn getrouwd
Ik had het gisteren echt niet meer.
6 als je ook weer naar huis wil maar dat is niet noodzakelijk of coursequote:Op donderdag 17 juni 2010 10:58 schreef DeZwabber het volgende:
maar dan moet ik 3 uur in de trein zitten
It's a small price to pay.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:58 schreef DeZwabber het volgende:
maar dan moet ik 3 uur in de trein zitten
ja ik ga er echt nog wel een keer langs, maar nu nietquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:05 schreef JJH het volgende:
[..]
It's a small price to pay.
En dan kun je terrorsjon in het echt zien.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:04 schreef DeZwabber het volgende:
ik denk dat ik zo maar weer eens
[ afbeelding ]
ga maken
Dank en dank!quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik zag beter weer, ik zal me wel verkeken hebben dan![]()
[..]
Succes vanmiddag en gefeliciteerd, wat is het geworden en hoe heet het?????
Faykequote:Op donderdag 17 juni 2010 11:09 schreef Lau. het volgende:
[..]
Dank en dank!
't Is een meiske geworden, en ze heet Fay
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Fayke![]()
Heeft ze een grote broer die Broes heet?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Fayke![]()
Heeft ze een grote broer die Broes heet?
Ynske?quote:
Whoops! Lau.quote:
Ja geweldig he?quote:
Haha, dankjewel hoorquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Whoops! Lau.![]()
Hoe kom ik nou bij Ynske?
Dat moet dan wel een blonde met krullen zijn!quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:18 schreef oh-oh het volgende:
Die namen van de Pfaff kindjes zijn wel echt razend populair he![]()
Ik zie me nog wel es een hond Kenji noemen![]()
Of Jean Marie natuurlijk
Het klinkt al grappig inderdaad.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja geweldig he?![]()
Wat een schijnvertoning zeg
Ja als ik ooit mn koningspoedel neem dan heb ik bij deze dus al een leukere naam dan Jeroenquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat moet dan wel een blonde met krullen zijn!
Zal leuke blikken opleveren als je de hond dan roept...quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja als ik ooit mn koningspoedel neem dan heb ik bij deze dus al een leukere naam dan Jeroen
Dan lees je echt niet goed, hij zit elke avond in de boom aan de overkantquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Feli Lau![]()
Mogguh allemaal![]()
oh oh, ik dacht dat Hans iedere avond nog ff op je balkon kwam buurten?
*mental image.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:29 schreef Lau. het volgende:
[..]
Zal leuke blikken opleveren als je de hond dan roept...
"Jean-marie!!! Jean-marieeeeeee"
Ja, ik wilde eigenlijk altijd graag een Jeroen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:29 schreef Lau. het volgende:
[..]
Zal leuke blikken opleveren als je de hond dan roept...
"Jean-marie!!! Jean-marieeeeeee"
Lief?quote:
Thank you!quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Feli Lau![]()
Mogguh allemaal![]()
oh oh, ik dacht dat Hans iedere avond nog ff op je balkon kwam buurten?
Dan breng je hem toch ff watquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lief?
Tis wat dommig, hij roept nog steeds om eten daaro
M'n koffie!!!quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:32 schreef oh-oh het volgende:Van gisteravond, de hond van een vriend:
[ afbeelding ]
Sure ga ik met een bakkie Lucky Cat daar onder die boom staan voor mquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sure ga ik met een bakkie Lucky Cat daar onder die boom staan voor m
Neehee, je moet er in klimmen...en dan kom ik foto's maken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sure ga ik met een bakkie Lucky Cat daar onder die boom staan voor m
Feel free to come and feed the stupid birdquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neehee, je moet er in klimmen...en dan kom ik foto's maken.
Kun je direct pannenkoeken voor me bakken![]()
En nu ga ik actief doen in m'n ooit to be badkamert
Die man hangt van de restjes coke en opgedroogde alcohol aan elkaar.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:41 schreef oh-oh het volgende:
Ozzy Osbourne's DNA onder de loep
En daar zat ons hele kantoor net echt keihard om te schaterlachen![]()
quote:
quote:
Oh crapquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:51 schreef Pagan het volgende:
Mogge allen, zolang het nog duurt.
Een korte broek, bloedverdunners en een ADHD kitten gaan niet goed samen.
Best wel, idd. Nog te klein om overal op te springen, maar er wel op willen klimmen.quote:
Maar hij is toch wel lievquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:51 schreef Pagan het volgende:
Ja, een meisje, Fayquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Van mij ook natuurlijk. Was er all gezegd of het een jongetje of een meisje was?
Haha prachtig!quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:32 schreef oh-oh het volgende:Van gisteravond, de hond van een vriend:
[ afbeelding ]
Whaaa! Pagan loopt leeg!quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:51 schreef Pagan het volgende:
Leuke naam.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:03 schreef Lau. het volgende:
[..]
Ja, een meisje, Fay
[..]
Haha prachtig!![]()
[ afbeelding ]
ga maken
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:09 schreef Lau. het volgende:
[..]
Dank en dank!
't Is een meiske geworden, en ze heet Fay
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:41 schreef oh-oh het volgende:
Ozzy Osbourne's DNA onder de loep
En daar zat ons hele kantoor net echt keihard om te schaterlachen![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:55 schreef Pagan het volgende:
[..]
Best wel, idd. Nog te klein om overal op te springen, maar er wel op willen klimmen.
Maar ik rol sushi niet met malletjes, maar met de hand. Malletjes vind ik stiekem een beetje valsspelenquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:09 schreef trovey het volgende:
[..]
Sushirolding bij de Blokker trouwens gezien?(In de reclamefolder van deze week). Moest meteen aan jou denken.![]()
en oh ja
Malletjes zijn voor mietjes jaquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar ik rol sushi niet met malletjes, maar met de hand. Malletjes vind ik stiekem een beetje valsspelen
Bapaoloempiabroodjes?quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:32 schreef DeZwabber het volgende:
wat me er aan doet denken, misschien moet ik dit weekend eens wat gaan doen met de loempia vellen die ik ooit gehaald heben ook de bapao meel
Het klinkt wel verdomde lekker.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:37 schreef DeZwabber het volgende:
dat zou wel tijd besparen, maar aangezien het totaal verschillende dingen zijn, niet echt haalbaar denk ik
[ afbeelding ]
ga maken
quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:39 schreef DeZwabber het volgende:
misschien als ik loempia's vul en bak, en ze vervolgens versnipper en als vulling in de bapao prop
Ehquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:43 schreef DeZwabber het volgende:
of gewoon meteen loempiavulling in de bapao proppen, en gewoon de bapao ga frituren
zou je denken, tis een soort van hartige oliebol danquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Eh
Heb je iig genoeg verzadigd vet binnen voor de rest van je leven!![]()
Klinkt goed!quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:43 schreef Enfermera het volgende:
Gesprek ging goeeoeoeoeoed![]()
![]()
Heb echt serieus 1,5 uur zitten kletsen met die vrouw
Ze was van de afdeling werving & selectie, en zij doet het kennismakingsgesprek, als dat positief is maakt ze een verslag wat de manager leest en dan kom je op het 2e gesprek.
Het ging echt goed, ze vertelde dat er ook nog een vacature bij was gekomen die de manager aan mij voor wilde leggen; is een functie voor alarmopvolging, daar willen ze per se niveau 5 voor hebben, eventueel kon ik dat dan als gecombineerde functie doen samen met die functie van gewoon thuiszorg. Voor die alarmopvolging verleen je dan acute zorg als mensen bellen enzo.Krijg zelfs een leaseauto tot mn beschikking
![]()
voor die functie alleen dan he.
Maar echt supergaaf.Ze gaat dit dus nu bespreken met de manager en dan belt ze me maandag terug, evt volgt dan snel nog een tweede gesprek. ^^ Ik zei ook dat ik dan graag wilde weten hoe een werkweek eruit ziet, omdat je in de thuiszorg met gebroken diensten zit enzo. Ik wilde eigenlijk 32 uur gaan werken, maar moet ff kijken hoe dat dan zit, hoe een week eruit ziet. Maar dat komt wel in het volgende gesprek.
^^ Jeuj!
Ja!quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:44 schreef DeZwabber het volgende:
zo holy crap, het gaat ineens wel heel erg goed he![]()
Joh.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zou je denken, tis een soort van hartige oliebol dan![]()
nee vandaag wordt het sushi, morgen wordt het bapao's en wat ik de rest van het weekend doe zie ik wel
Klinkt erg positief allemaalquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:43 schreef Enfermera het volgende:
Gesprek ging goeeoeoeoeoed![]()
![]()
Heb echt serieus 1,5 uur zitten kletsen met die vrouw
Ze was van de afdeling werving & selectie, en zij doet het kennismakingsgesprek, als dat positief is maakt ze een verslag wat de manager leest en dan kom je op het 2e gesprek.
Het ging echt goed, ze vertelde dat er ook nog een vacature bij was gekomen die de manager aan mij voor wilde leggen; is een functie voor alarmopvolging, daar willen ze per se niveau 5 voor hebben, eventueel kon ik dat dan als gecombineerde functie doen samen met die functie van gewoon thuiszorg. Voor die alarmopvolging verleen je dan acute zorg als mensen bellen enzo.Krijg zelfs een leaseauto tot mn beschikking
![]()
voor die functie alleen dan he.
Maar echt supergaaf.Ze gaat dit dus nu bespreken met de manager en dan belt ze me maandag terug, evt volgt dan snel nog een tweede gesprek. ^^ Ik zei ook dat ik dan graag wilde weten hoe een werkweek eruit ziet, omdat je in de thuiszorg met gebroken diensten zit enzo. Ik wilde eigenlijk 32 uur gaan werken, maar moet ff kijken hoe dat dan zit, hoe een week eruit ziet. Maar dat komt wel in het volgende gesprek.
^^ Jeuj!
Ja precies... Dat leek me ook wel erg uitdagend. En die functie moet ook nog enigszins ontwikkeld worden, dus ze vroeg al of ik wilde 'pionieren' (quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klinkt goed!![]()
Leuk ook, die alarmopvolging.Toch net weer dat stukje extra afwisseling buiten de dagelijkse basiszorg. Ik duim voor je!
Zelf heb ik afgelopen dinsdag met een collega meegereden. Even kijken hoe de werkstijl is en hoe het ook alweer zat met dossiers en administratie. Eigenlijk was er in 8 jaar weinig veranderd. Volgende week vrijdag ga ik mijn eigen route doen.
Lol, nee! De ene helft van het werkgebied heeft die en dat gaat blijkbaar hopeloos fout. Dus ons team vult nog braaf papieren werkstaten in.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja precies... Dat leek me ook wel erg uitdagend. En die functie moet ook nog enigszins ontwikkeld worden, dus ze vroeg al of ik wilde 'pionieren' (, wat een woord) XD magoed, dat leek me wel erg leuk om die functie mede vorm te geven enzo
Hier kijken ze tenminste wel naar mn niveau
![]()
Ohhh wat leuk!Ja, beviel het?? Wat goed!
Heb je ook zo'n computerding waarin je je hele route ziet enzo, zo'n digitale agenda?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lol, nee! De ene helft van het werkgebied heeft die en dat gaat blijkbaar hopeloos fout. Dus ons team vult nog braaf papieren werkstaten in.
weet je wat jij zou moeten doen? eerst even een paar jaar een niveautje lager werken!quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
AhGrappig. Ja, ben wel benieuwd hoe het is om met zo'n ding te werken... Mja.
Ik moest ook zo'n paspoort invullen van welke verpleegtechnische handelingen ik mezelf nog niet bekwaam vond, zo, dat waren er veel! Die vrouw was ondertussen ff dingen van mij aan het kopiëren, dus ze kwam terug en vroeg hoe het ging, en ik zei: Nou, het zijn er wel veel!Volgens het lijstje moet ik nog aardig wat leren
![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
weet je wat jij zou moeten doen? eerst even een paar jaar een niveautje lager werken!
Dan moet je opletten dat ze niet in de knoop raken als ze aan het ravotten zijn.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:08 schreef DeZwabber het volgende:
gewoon als de kleinkinderen op bezoek komen, in het wilde weg infuzen aan gaan leggen joh
quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:11 schreef JJH het volgende:
Wat gaaf Enfermera!![]()
[..]
Dan moet je opletten dat ze niet in de knoop raken als ze aan het ravotten zijn.
Ohja! Goed ideequote:Op donderdag 17 juni 2010 13:08 schreef DeZwabber het volgende:
gewoon als de kleinkinderen op bezoek komen, in het wilde weg infuzen aan gaan leggen joh
Ohhh, dat kan ik wel.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:11 schreef JJH het volgende:
Wat gaaf Enfermera!![]()
[..]
Dan moet je opletten dat ze niet in de knoop raken als ze aan het ravotten zijn.
Dormicum werkt beter hoorquote:
ja en cyanide nog beterquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohja! Goed idee
[..]
Ohhh, dat kan ik wel.Alsof een infuus + infuuspaal + infuuspomp een blok aan je been is zeg!
[..]
Dormicum werkt beter hoor![]()
quote:
Zonder te klikken: Braddie topic neem ik aan.quote:
jep en hij speelt drie accoorden en slaagt er in om de mist in te gaanquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:29 schreef Pagan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
Zonder te klikken: Braddie topic neem ik aan.
Dan komt hij iig verder als ik.....quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jep en hij speelt drie accoorden en slaagt er in om de mist in te gaan
quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:33 schreef Pagan het volgende:
Onze homofiele kiwi's bloeienZe zijn ons verkocht als echtpaar, maar hebben blijkbaar te lang in pootaarde gestaan.
Onze buurtjes hebben alleen een vrouwelijke kiwi, sinds de onze bloeien hebben zij er vruchten aan en krijgen we daar elk jaar kiwi's van (vruchtgebruik zogezegd).
Maar dat lukt je niet met Braddiequote:Op donderdag 17 juni 2010 13:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja maar hij oefent al maanden, ik heb mensen beter leren spelen in een half uur
quote:
quote:
Eh. Homokiwi's?quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:29 schreef Pagan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
Zonder te klikken: Braddie topic neem ik aan.
uhuh, en het maakt natuurlijk niet uit dat hij geen talent heeft, zolang hij er maar lol in heeftquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:48 schreef oh-oh het volgende:
Tuurlijk kan je goed spelen op elke gitaar.
Je kan ook goede foto's maken met elke camere.
Je hebt ook mensen met dure gitaren die dr niks van bakken ( Madonna oa) en mensen met de beste camera's die geen fatsoenlijke foto kunnen maken
Naja, daar entertained ie dan wel weer hele mensenmassa's meequote:Op donderdag 17 juni 2010 13:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, en het maakt natuurlijk niet uit dat hij geen talent heeft, zolang hij er maar lol in heeft
maar de posts die hij er over maakt hier,
Ik weet t ook niet, ik had de Gorillaz in mn hoofd maar die zijn het niet denk ik he?quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:54 schreef DeZwabber het volgende:
is inderdaad leuk, maar van wie is het?
ja dat vond ik ook al, maar het nummer stond niet in de speellijst, daar stond iets van de foo fighters en die was het ook nietquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik weet t ook niet, ik had de Gorillaz in mn hoofd maar die zijn het niet denk ik he?
Ff de site checken en t topic
quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja dat vond ik ook al, maar het nummer stond niet in de speellijst, daar stond iets van de foo fighters en die was het ook niet
quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:58 schreef DeZwabber het volgende:
nee, dat weet ik wel zeker, ik had al gekeken maar dat nummer klinkt anders
quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:55 schreef oh-oh het volgende:
Oeeeeh mama pak m dan en gooi ff voor me!
[ afbeelding ]
Nee nee nee Chico, jij mag m nie, tis MIJN bal![]()
[ afbeelding ]
Woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
[ afbeelding ]
Yihaaaaaaaaaaaaaaa
[ afbeelding ]
Again?
[ afbeelding ]
En gewoon een hele knappe Chico:
[ afbeelding ]
nee tis niet styloquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Toch denk ik dat t wel de Gorillaz is.
Maar gisteren stonden die ook niet in de playlist.
En ik heb geen geluid hier.
Is het niet Stylo of zo?
Nee dat bedacht ik al.quote:
jaquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:09 schreef oh-oh het volgende:
Heb je t ook gelezen van Snoop Dog en Parkpop op de 3FM site Zwabber?
Wat debiel zeg
Echt zwaar belachelijk ja.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja![]()
ik ben niet bepaald fan van snoop dog, maar dit is gewoon belachelijk![]()
ambtenarij en festivals moeten toch wel gescheiden blijven, maar ze zijn allemaal bang voor zo'n hoek van holland fiasco![]()
dus iedere verdroogde lulwammes in de gemeente denkt, oei, das een neger, en hij maakt rap, das wel heul eng
oh ik heb geen hekel aan hem hoor, ik zou alleen geen cd van em kopenquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt zwaar belachelijk ja.
Ik vind Snoop soms best wel chill
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh ik heb geen hekel aan hem hoor, ik zou alleen geen cd van em kopen
ik hoor liever die johnny cash tribute van snoop dog dan random popmuziek crap
quote:
Kheb geen geluidquote:
Beter dan Braddie bad ass mother*%quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:23 schreef DeZwabber het volgende:
en Snoop dog kan tenminste gitaarspelen
Ja ja, niet alleen die foto, maar die vond ik het leukstquote:
Papa Roach is best heel oud ook al toch?quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:26 schreef DeZwabber het volgende:
je had vroeger ook papa roach, wat ik wel leuk vind om te luisteren, dat wat rockmuziek en de zanger rapte![]()
5 albums later maken ze emo rock
Ah thnx Greysquote:
ze zijn bezig sinds 1993, maar braken in 1999 pas een beetje door met dat leuke geluid wat ze haddenquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Papa Roach is best heel oud ook al toch?
Ik hou wel van die freaky rapnummers soms hoor.
Bodycount vind ik bv ook gruwelijk goed, en ik heb echt alle cds van de Beastie Boys
LOLquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:55 schreef oh-oh het volgende:
Oeeeeh mama pak m dan en gooi ff voor me!
[ afbeelding ]
Nee nee nee Chico, jij mag m nie, tis MIJN bal![]()
[ afbeelding ]
Woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
[ afbeelding ]
Yihaaaaaaaaaaaaaaa
[ afbeelding ]
Again?
[ afbeelding ]
En gewoon een hele knappe Chico:
[ afbeelding ]
quote:
Snoop is gewoon zo heerlijk fout dat ie tof isquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:34 schreef DeZwabber het volgende:
oh en van snoop dog vind ik dat sensual seduction ook prachtig fout die clip
rapper met een keytar![]()
ook al heb je geen geluid, kijk die clip danquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Snoop is gewoon zo heerlijk fout dat ie tof is
Ik ken m jaquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ook al heb je geen geluid, kijk die clip dan
Zo heeft ie ook keytarsquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en foute gitaren ook
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Snoop is gewoon zo heerlijk fout dat ie tof is
Ohhhmygaaaaaawdddquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en foute gitaren ook
[ afbeelding ]
quote:
Trut!quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah thnx Greys![]()
Hebben? hij zoekt nog een lief nieuw baasje
Coolquote:
Als je fout WIT? Plaatje laadt niet bij mijquote:
wiltquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
CoolLeuk nummer nog steeds
[..]
Als je fout WIT? Plaatje laadt niet bij mij
Yup, dan moet je bij Prince zijn
Maar mevrouw, die bal krijgt u er extragratis bij!quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Trut!
Nee bedankt, hij speelt bij jou veel te leuk met zijn bal!
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wilt![]()
deze is niet van prince hoor *nieuw plaatje zoekt*
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:58 schreef oh-oh het volgende:
Prince is niet fout, Prince is funky funky
quote:funk·y (fngk)
adj. funk·i·er, funk·i·est
1.
a. Having a moldy or musty smell: funky cheese; funky cellars.
b. Having a strong, offensive, unwashed odor.
Ja jaquote:
ooooooooooh shitquote:
Ook weer zo fout dat het supercool is, die Parliament en George Clinton toestanden en zoquote:
deed me denken aan een friends aflevering waarbij Joey een toneelstuk had en aan het einde vertrok in een ruimteschipquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ook weer zo fout dat het supercool is, die Parliament en George Clinton toestanden en zo![]()
Bootsy Collins ook
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:58 schreef oh-oh het volgende:
Prince is niet fout, Prince is funky funky
quote:
oh yesquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:10 schreef oh-oh het volgende:
|Whahahahaha over fout gesproken, check die bass van Bootsy dan :
Dies ook goed geil fout hequote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:31 schreef DeZwabber het volgende:
dammit ik moet nog steeds m'n Year of No Light cd ophalen![]()
ach, de cd boer is het inmiddels al gewend
Broodje bapaoquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:33 schreef DeZwabber het volgende:
inderdaad, die sushi kom ik vandaag toch al niet meer aan toe![]()
dat wordt dus morgen bapao, zaterdag sushi
probeer het op het teckelforumquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:33 schreef oh-oh het volgende:
Op het naakthondenforum zit iemand die sinds kort km is voor chinezen ( keurmeester ) en die vindt Sjon zn koppie zo leuk, ze vroeg om een standfoto, dus ik stuurde deze:
[ afbeelding ]
Nu blijft het angstvallig stil
Ze vraagt of ik niet stiekem de voor en achterkant van 2 honden aan elkaar geshopt hebquote:
Op school had ik een keer een wespenboerderij gemaakt omdat iemand beweerde dat het niet bestond. Een weiland vol wespen die op koeien waren geplaktquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje scheve hond zo.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze vraagt of ik niet stiekem de voor en achterkant van 2 honden aan elkaar geshopt heb![]()
No no this is the real deal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |