Het is best wel relaxed eigenlijk, niet meer tot 21.30 elke avond met die vogel bezig zijnquote:
15 graden met 85% kans op regen. Die temperatuur is prima maar al die regen is niet fijn voor de cameraquote:Op donderdag 17 juni 2010 08:41 schreef oh-oh het volgende:
Christus , tis ook alleen echt zaterdag he, dat ze dat tyfusweer voorspellen
Onze verloren dochterquote:
Stiefmoederquote:
Ja en echt alleen voor zaterdag he, voor zondag is dr prima weer voorspeld en tis al de hele week superweerquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:22 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
15 graden met 85% kans op regen. Die temperatuur is prima maar al die regen is niet fijn voor de camera. Aan de andere kant, nu Hans toch al de vrijheid heeft verkozen hoeven we er geen haast mee te maken en kunnen we wachten op ideale omstandigheden (22-23 graden, sluierbewolking)
Voor zondag zie ik ook 15 graden, met 70%. Eigenlijk ook nog onder de maat vind ikquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja en echt alleen voor zaterdag he, voor zondag is dr prima weer voorspeld en tis al de hele week superweer![]()
Maar ik ben het met je eens, het moet wel een beetje leuk blijven
Succes!!!quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:08 schreef Enfermera het volgende:
Mogguh![]()
Vandaag sollicitatiegesprek bij de thuiszorg![]()
Hey, die gingen tog trouwen of wat?quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:32 schreef Qwea het volgende:
mogguh!
Man man ik moest zo lachen gisteren. De schijnvertoning tussen onze exen is ten einde
Die zijn getrouwdquote:
Oh ik zag beter weer, ik zal me wel verkeken hebben danquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:33 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Voor zondag zie ik ook 15 graden, met 70%. Eigenlijk ook nog onder de maat vind ik
Succes vanmiddag en gefeliciteerd, wat is het geworden en hoe heet het?????quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:52 schreef Lau. het volgende:
Morgen
[..]
Succes!!!
Ik heb ook weer een sollicitatie voor een stageplaats vanmiddag...
En vanavond als het goed is op baby bezoek! Vanmorgen tante geworden
Het lkkr ding van me!quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die zijn getrouwd
Ik had het gisteren echt niet meer.
6 als je ook weer naar huis wil maar dat is niet noodzakelijk of coursequote:Op donderdag 17 juni 2010 10:58 schreef DeZwabber het volgende:
maar dan moet ik 3 uur in de trein zitten
It's a small price to pay.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:58 schreef DeZwabber het volgende:
maar dan moet ik 3 uur in de trein zitten
ja ik ga er echt nog wel een keer langs, maar nu nietquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:05 schreef JJH het volgende:
[..]
It's a small price to pay.
En dan kun je terrorsjon in het echt zien.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:04 schreef DeZwabber het volgende:
ik denk dat ik zo maar weer eens
[ afbeelding ]
ga maken
Dank en dank!quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik zag beter weer, ik zal me wel verkeken hebben dan![]()
[..]
Succes vanmiddag en gefeliciteerd, wat is het geworden en hoe heet het?????
Faykequote:Op donderdag 17 juni 2010 11:09 schreef Lau. het volgende:
[..]
Dank en dank!
't Is een meiske geworden, en ze heet Fay
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Fayke![]()
Heeft ze een grote broer die Broes heet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |