Hmm, ik weet zo geen nuttig onderwerp, dus ik ga er wel weer vandoor...quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:42 schreef trovey het volgende:
[..]
Gewoon een onderwerp aandragen...we rennen hier van het ene naar het andere onderwerp.
Ja ik hoorde het, was vanmiddag nog ff in de Assendorper.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:44 schreef trovey het volgende:
Morgen kom ik trouwens nog bij je in de buurt JJH...Jaarmarkt in Assendorp....eens kijken of die beter is dan vorig jaar, moet ook nog wat zomerplantjes hebben en die willen op die Jaarmarkt nog wel eens in de aanbieding zijn.
Strega draait Leonard Cohen, ik hem zin in iets harders, Nuclear Assault, Dimmu Borgir ofzo.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:42 schreef trovey het volgende:
[..]
Gewoon een onderwerp aandragen...we rennen hier van het ene naar het andere onderwerp.
Maak ik wel een verslagje voor je.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het, was vanmiddag nog ff in de Assendorper.
Maar ik ben morgen de hele dag weg.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:48 schreef Pagan het volgende:
[..]
Strega draait Leonard Cohen, ik hem zin in iets harders, Nuclear Assault, Dimmu Borgir ofzo.
Ga maar met de doggies uit en tukkie doen.
Tot morgen later.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:43 schreef Lau. het volgende:
[..]
Hmm, ik weet zo geen nuttig onderwerp, dus ik ga er wel weer vandoor...
Even met hontie naar buiten en dan maar eens mijn bed opzoeken!
Trusten alvast jullie
We zullen het meemaken, ik wacht in spanning af.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:48 schreef trovey het volgende:
[..]
Maak ik wel een verslagje voor je.In het verleden was er trouwens meer te doen, vorig jaar waren er duidelijk minder kramen
eens zien of de crises ook op de Jaarmarkt heeft toegeslagen
Mogge, woeps, nee hoezo???quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:23 schreef Barbaaf het volgende:
Mogge![]()
oh-oh, al naar de weersverwachting voor zaterdag gekeken?
Fijne dag Mw. Jurkquote:
Yeps, we moeten onze plannen wellicht weer herzienquote:Op donderdag 17 juni 2010 08:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mogge, woeps, nee hoezo???
Ze hadden toch slecht weer voorspeld?
Oh ik dacht slecht weer is wel goed, als in de zin van niet heel goed weer, maar het moet natuurlijk ook niet echt slecht zijnquote:Op donderdag 17 juni 2010 08:38 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Yeps, we moeten onze plannen wellicht weer herzien![]()
Maar ik moet nu de deur uit, tot laterz
Jeeeeeeeeeeeeetje Maes, ik had je al als vermist opgegevenquote:
Joh dies al bijna een week pleitequote:Op donderdag 17 juni 2010 10:02 schreef Maes het volgende:
Lieieieieief![]()
Goed maar vreselijk druk met van alles en de puppie natuurlijk
Is Hans er nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |