En draderig zijn ze......quote:
Ik moest nog zoeken naar die koe ook.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:52 schreef Pagan het volgende:
Uitzicht vanuit onze voortuin, met speciaal voor Cat en Tombo een koe in beeld!!!
[ afbeelding ]
quote:
LOLquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee joh, er staan er zelfs een heleboel in beeld, gewoon je ogen goed gebruiken:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee joh, er staan er zelfs een heleboel in beeld, gewoon je ogen goed gebruiken:
[ afbeelding ]
Vervelend plekjequote:Op woensdag 16 juni 2010 20:55 schreef Pagan het volgende:
En een stukje achtertuin, rechts Strega's favo plekje onder de Kathleen Harrop (een rozensoort).
[ afbeelding ]
En weer moest ik zoeken. Koeien zwemmen niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ze staan op de bodemquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:30 schreef JJH het volgende:
[..]
En weer moest ik zoeken. Koeien zwemmen niet.
Ze kunnen het wel, als het moetquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:30 schreef JJH het volgende:
[..]
En weer moest ik zoeken. Koeien zwemmen niet.
ik denk dat je nog gek zou staan te kijken, ze hebben al koeienhoofden op vogellichamen, wie weet wat er onder zitquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan is of dat slootje heel ondiep, of die koeien hebben uitschuifpoten.
Ik ga uit van een normale koe. En niet eentje met een giraffenek.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik denk dat je nog gek zou staan te kijken, ze hebben al koeienhoofden op vogellichamen, wie weet wat er onder zit
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:29 schreef DeZwabber het volgende:
middels mijn uitgebreide anatomische kennis van de manbearpig cowducksquid ben ik in staat geweest te reconstrueren hoe ze er uit zouden kunnen zien
[ afbeelding ]
quote:
PIMP!!!!!quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:29 schreef DeZwabber het volgende:
middels mijn uitgebreide anatomische kennis van de manbearpig cowducksquid ben ik in staat geweest te reconstrueren hoe ze er uit zouden kunnen zien
[ afbeelding ]
Wat is er mis met volkse buurten? En bij jou lopen net zo min koeien rond.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Hier doen ze boe......jij zit in een volkse buurt....
![]()
Niks mis mee maar de koeien praten er andersquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat is er mis met volkse buurten? En bij jou lopen net zo min koeien rond.
Bij mij zijn de koeien niet zo dichtbij, ik moet nog wel een stukkie marslanden over.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:52 schreef trovey het volgende:
[..]
Niks mis mee maar de koeien praten er andershier boe en bij jou moeh
en de koeien met weide zitten hier trouwens heel dichtbij.....Ceintuurbaan oversteken en daar heb je ze
.
......net als de schapen
....daarom moeten mijn hondjes altijd vast als we daar zijn anders gaan ze achter de schapen aan.
Holy fucking Mozes nog aan toe, zelfs als ik een foto van een kudde pimpelpaarsmetoranje-engeelgestreepte bulrugwalvissen post heb jij er nog wel net zo eentje, maar dan met een kudde Chinese nakies erbij.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:19 schreef oh-oh het volgende:
Koeien![]()
Karel ziet ook geen koe heur:
[ afbeelding ]
Puppybill die zag ze wel!
[ afbeelding ]
Kees die kon dr niet omheen![]()
[ afbeelding ]
En Sjon die lust ze rauw![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij mij zijn de koeien niet zo dichtbij, ik moet nog wel een stukkie marslanden over.
In Holtenbroek lopen trouwens ook wel eens schapen, daar op de dijk.
En dan kom je op de marsweg uit en dan ben je er inderdaad zo.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dan over het fietspad gaat (als je tenminste met de fiets bent dan) tussen sportvelden....Doe ik namelijk wel met de brommer....ook al mag het officieel niet
![]()
....psst niet verder vertellen
quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:04 schreef Pagan het volgende:
[..]
Holy fucking Mozes nog aan toe, zelfs als ik een foto van een kudde pimpelpaarsmetoranje-engeelgestreepte bulrugwalvissen post heb jij er nog wel net zo eentje, maar dan met een kudde Chinese nakies erbij.![]()
* Pagan gooit het bijltje erbij neer.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:18 schreef JJH het volgende:
[..]
En dan kom je op de marsweg uit en dan ben je er inderdaad zo.
En je bent echt niet de enige brommer die er langsschiet.
Het is ook geen prettig stuk om te rijden met je brommert. Als ik er eentje zou hebben zou ik wel de parallelweg pakken. Auto's rijden gemiddeld toch wel 60+ daar.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:22 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik rij daar altijd heel rustig met die wandelaars met hun honden....over de Marsweg rijden met je brommert is niet zo'n goed idee...iedereen moet er 50 rijden maar maar niemand doet dat
dus met je brommertje is het daar levensgevaarlijk
...iedereen drukt je aan de kant want haast haast haast. Ik rij er trouwens zelf wel 50 met de auto....als je er over klaagt moet je je zelf wel aan de regels houden.
Als je een beetje mee kunt keuvelen over Zwolle wel.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:31 schreef Lau. het volgende:
Gooooooeienacht... nog iets te beleven hier?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is ook geen prettig stuk om te rijden met je brommert. Als ik er eentje zou hebben zou ik wel de parallelweg pakken. Auto's rijden gemiddeld toch wel 60+ daar.
Ze staan trouwens regelmatig te controleren.
Ik heb sinds een maand een auto en de tweede dag dat ik hem had, kwam ik daar langs, terwijl er een controle was. Ik had ze op de heenweg al zien staan dus ik reed netjes vijftig. Word ik er toch tussenuitgeplukt. Maar ik had werkelijk waar niets bij mij. Nog geen bankpas. Dus ik dacht, daar ga ik.
Komt er een agent naar me toe, loopt naar de achterkant van de auto, naar de voorkant, komt naar me toe en zegt. "U mag doorrijden, mijn collega heeft de verkeerde er tussenuit geplukt.![]()
Duivel, schijten en één hoop enzo. That's me.
Sindsdien heb ik zo ook bij me. Netjes verzekerd en al.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat is inderdaad geluk hebben...volgende keer toch maar je rijbewijs en kentekenbewijs bij de steken.
![]()
Voordeel van een handtas....ik heb ze altijd bij me ook al heb ik de auto niet bij me.
Helaasch, dan houdt het op...quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je een beetje mee kunt keuvelen over Zwolle wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |