Dan moet je opletten dat ze niet in de knoop raken als ze aan het ravotten zijn.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:08 schreef DeZwabber het volgende:
gewoon als de kleinkinderen op bezoek komen, in het wilde weg infuzen aan gaan leggen joh
quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:11 schreef JJH het volgende:
Wat gaaf Enfermera!![]()
[..]
Dan moet je opletten dat ze niet in de knoop raken als ze aan het ravotten zijn.
Ohja! Goed ideequote:Op donderdag 17 juni 2010 13:08 schreef DeZwabber het volgende:
gewoon als de kleinkinderen op bezoek komen, in het wilde weg infuzen aan gaan leggen joh
Ohhh, dat kan ik wel.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:11 schreef JJH het volgende:
Wat gaaf Enfermera!![]()
[..]
Dan moet je opletten dat ze niet in de knoop raken als ze aan het ravotten zijn.
Dormicum werkt beter hoorquote:
ja en cyanide nog beterquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohja! Goed idee
[..]
Ohhh, dat kan ik wel.Alsof een infuus + infuuspaal + infuuspomp een blok aan je been is zeg!
[..]
Dormicum werkt beter hoor![]()
quote:
Zonder te klikken: Braddie topic neem ik aan.quote:
jep en hij speelt drie accoorden en slaagt er in om de mist in te gaanquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:29 schreef Pagan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
Zonder te klikken: Braddie topic neem ik aan.
Dan komt hij iig verder als ik.....quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jep en hij speelt drie accoorden en slaagt er in om de mist in te gaan
quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:33 schreef Pagan het volgende:
Onze homofiele kiwi's bloeienZe zijn ons verkocht als echtpaar, maar hebben blijkbaar te lang in pootaarde gestaan.
Onze buurtjes hebben alleen een vrouwelijke kiwi, sinds de onze bloeien hebben zij er vruchten aan en krijgen we daar elk jaar kiwi's van (vruchtgebruik zogezegd).
Maar dat lukt je niet met Braddiequote:Op donderdag 17 juni 2010 13:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja maar hij oefent al maanden, ik heb mensen beter leren spelen in een half uur
quote:
quote:
Eh. Homokiwi's?quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:29 schreef Pagan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
Zonder te klikken: Braddie topic neem ik aan.
uhuh, en het maakt natuurlijk niet uit dat hij geen talent heeft, zolang hij er maar lol in heeftquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:48 schreef oh-oh het volgende:
Tuurlijk kan je goed spelen op elke gitaar.
Je kan ook goede foto's maken met elke camere.
Je hebt ook mensen met dure gitaren die dr niks van bakken ( Madonna oa) en mensen met de beste camera's die geen fatsoenlijke foto kunnen maken
Naja, daar entertained ie dan wel weer hele mensenmassa's meequote:Op donderdag 17 juni 2010 13:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, en het maakt natuurlijk niet uit dat hij geen talent heeft, zolang hij er maar lol in heeft
maar de posts die hij er over maakt hier,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |