Psssst.... http://www.opdieet.nl/water.htmquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:18 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Nou..je lichaam heeft vocht (lees: water) nodig om afvalstoffen (sneller) af te voeren en je te reinigen zeg maar. Als je dus meer water drinkt, zet vet minder snel aan aangezien het sneller wordt afgevoerd. Je valt niet af als je heel veel water drinkt, maar je komt minder snel aan.
quote:Wegspoelen kan niet
Water drinken is dus gezond, maar je valt er niet van af. Vet kan sowieso niet worden weggespoeld met water, want het lost er niet in op. Suiker kan wel worden weggespoeld, maar dat gebeurt alleen bij onbehandelde diabetespatiënten.
quote:In elk geval is water drinken belangrijk als je aan het afvallen bent.
Tijdens het afvallen wordt het vetweefsel afgebroken, waardoor vetten en gifstoffen in je bloed terecht komen.
Gifstoffen worden namelijk opgeslagen in het vetweefsel. Daar zitten ze relatief veilig, maar in je bloed zijn ze schadelijk. Daarom is het belangrijk om gifstoffen zo snel mogelijk kwijt te raken. Je nieren helpen je er bij. Ze spoelen gif via de urine weg, en daar is...je raadt het al...veel water voor nodig. Drink daarom minimaal 1,5 liter per dag.
Jawel, want het is goed voor je. En waarschijnlijk (als je ook een beetje op je eten let natuurlijk) is je gewicht min of meer constant gebleven?quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oke.....dat wist ik nog niet
Nu drink ik altijd al veel water dus heb ik er niets meer aan
Ik had het over afvalstoffen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Psssst.... http://www.opdieet.nl/water.htm
[..]
Toch is water wel belangrijk volgens dat artikel
[..]
En in zin 2 over vetquote:
Miscommunicatie danquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:25 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Het vet zet minder snel aan, ik zei niet dat water het wegspoelt ;o. Maar goed.
hier heb ik die ook, maar ik neem 2 keer per dag nu een warme chocomel (gewone en ik druk maar niet op de knop luxe chocomel). Die wiener melange vind ik veel te zoet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:17 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn enige zondigingen die ik probeer vast te houden zijn de bekertjes Wiener Melange hier op kantoor![]()
ga je naar de bijeenkomsten toe of ga je het zelf doen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:25 schreef beautyfreak het volgende:
Ik ga beginnen met Weight Watchers, en ik wil 15 kilo kwijt. Liefst nog 20. Maar laten we niet tè hard van stapel lopen he
Begint je maag om 16.00 uur toch te knorren? Neem dan bijvoorbeeld vers fruit of een plak ontbijtkoek aldus het Voedingscentrum, bron:quote:Ontbijtkoek bevat weinig vet en blijft een gezond tussendoortje. Andere gezonde vergelijkbare tussendoortjes zijn rijstwafels, lange vingers, eierkoeken en tussendoorbiscuits. Er is geen reden om geen ontbijtkoek meer te eten. Het is belangrijker minder chips, zoutjes en patat te eten, zodat op die manier de hoeveelheid vet en acrylamide in het eten beperkt blijft.
Ja joh dat je dat niet weet!quote:
Niemand heeft mij nog kunnen vertellen wat dan die "gezonde" tussendoortjes zijn volgens mijquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:17 schreef Sjeen het volgende:
En ik zou dus echt niet alleen maar op echt 'gezonde' tussendoortjes kunnen overleven
Phew..goed hoor!quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:19 schreef sweetlady-o het volgende:
Nog maar 5,6 kilo en dan ben ik 50 kilo afgevallen.
Komkommer e.d. zijn alleen lekker met een sausje en tja.... sausjes....quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:45 schreef PdeHoog het volgende:
Niemand heeft mij nog kunnen vertellen wat dan die "gezonde" tussendoortjes zijn volgens mijDan kom je al heel snel op cherrytomaatjes, komkommer etc. uit. Ook lekker op zijn tijd, maar juist dat kleine beetje zoete kan de trigger geven om toch vol te houden
Niet waar. Komkommer moet zonder sausquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:27 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Komkommer e.d. zijn alleen lekker met een sausje en tja.... sausjes....
Die zoetstof mag wel weg, maar voor de rest.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Komkommer schoonmaken in plakjes snijden met kaasschaaf in een grote kom, daarover veel witte azijn zoetstof, zout en peper! Lekker hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |