abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83180184
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 08:50 schreef willempjewever het volgende:

Hup doorzetten, nog maar 5 kilo en je hebt je doel al bereikt of ga je dat straks lager bijstellen?

Ik heb echt keihard getrained en geen spierpijn, al voelt het wel alsof een vracthwagen over mij gereden is
Nou tis nog 6 kilo op het moment, dus dat duurt nog wel even. Maar ik ga hem zeker bijstellen met nog eens 5 kilo. En het liefst nog eens 5, maar dat zien we dan wel weer.

Geen spierpijn maar wel een vrachtwagen? Rare combi
pi_83181456
Jeej Ik begon 2 juni op 151.4 kg en vanmorgen stond-ie op 146
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Licht Ontvlambaar woensdag 23 juni 2010 @ 09:57:05 #178
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_83181882
Goed zeg PdH
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_83182014
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 09:57 schreef Sjeen het volgende:
Goed zeg PdH
Ja Dank je wel Ben helemaaaaaaaaaaaaal blij
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_83182095
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 09:45 schreef PdeHoog het volgende:
Goedzo!!! Ga zo door! Train jij ook trouwens, of let je alleen op je eten?
pi_83182759
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:02 schreef xBlossomx het volgende:

[..]

Goedzo!!! Ga zo door! Train jij ook trouwens, of let je alleen op je eten?
Trainen is voor pussy's Ik let vooral op mijn eten en probeer meer te bewegen maar niet in trainingsvorm. Gewoon meer wandelen in hoger tempo en meer fietsen.
pi_83183312
quote:
he PdeHoog, goed zeg!
wat is je streefgewicht?

mijn doelen lijken weer even ver weg..
dus die fotoshoots staan weer even in de ijskast

ik moet toch echt minder uit eten gaan
maar het uit eten is over het algemeen zonder frietjes etc.. dus ik snap het niet helemaal ...
aankomende week ook offshore.. is wel meer fysiek werk ( niet de hele dag achter de computer) maar er wordt ook voor me gekookt.. hopelijk met veel salade dat ik zo toch op mn eten kan letten..
we gaan het zien..

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_83183579
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:22 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Trainen is voor pussy's Ik let vooral op mijn eten en probeer meer te bewegen maar niet in trainingsvorm. Gewoon meer wandelen in hoger tempo en meer fietsen.
Haha. ^^ Ja wandelen met de honden doe ik veel en ik fiets (ja nu dus niet want 'school' begint in september pas weer) elke dag.
  woensdag 23 juni 2010 @ 10:45:22 #184
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_83183694
quote:
gefeliciteerd
Voelt goed he?
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_83183707
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:36 schreef Barretje80 het volgende:
he PdeHoog, goed zeg!
wat is je streefgewicht?
Voorlopige doel is 140. Daarna bepalen we een nieuw doel Ik hoop ergens op de 100 uit te komen uiteindelijk.
quote:
mijn doelen lijken weer even ver weg..
dus die fotoshoots staan weer even in de ijskast
quote:
ik moet toch echt minder uit eten gaan
maar het uit eten is over het algemeen zonder frietjes etc.. dus ik snap het niet helemaal ...
Wat heb je gegeten allemaal dan? Veel pasta en rijst?
quote:
aankomende week ook offshore.. is wel meer fysiek werk ( niet de hele dag achter de computer) maar er wordt ook voor me gekookt.. hopelijk met veel salade dat ik zo toch op mn eten kan letten..
Veel fysiek werk betekent ook dat je meer zult verbranden dus dan kun je wel wat meer hebben. Gewoon proberen regelmatig te eten maar wel voldoende. Niet te weinig iig.
pi_83183718
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:45 schreef sweetlady-o het volgende:

[..]

gefeliciteerd
Voelt goed he?
Oh yeah
pi_83184053
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:45 schreef PdeHoog het volgende:
Oh yeah
0,3 kilo meer dan ik in deze week en ik train me rot. En je hebt ook nog een whiskey proeferij gehad, misschien moet ik ook maar eens wat whiskey drinken
pi_83184139
quote:
Goedzo
Jij gaat lekker
pi_83184355
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:45 schreef PdeHoog het volgende:

Wat heb je gegeten allemaal dan? Veel pasta en rijst?
gister was het gazpacho met coquilles ( volgens mij redelijk gezond)
daarna een of ander hoentjeal had ik miischien beter de rodewijnsaus moeten laten staan ( en het glas rodewijn)
ik hou niet van rijst, en alleen de patatjes bij de mac vind ik lekker (de rest is veel te plakkerig )
en pasta zat er ook niet bij.. dat heb ik alleen vorige week dinsdag gegeten
Alleen het toetje met chocolade taartjes had ik beter niet kunnen doen
maar.. een keer jezelf verwennen moet kunnen!

vandaag maar weer aan de salade dan :p

A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_83184408
Weet een of van jullie misschien of de weegschaal van Tefal Bodysignal Glass een aanrader is? Ik heb een nieuwe weegschaal nodig.
pi_83184444
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 11:02 schreef xBlossomx het volgende:
Weet een of van jullie misschien of de weegschaal van Tefal Bodysignal Glass een aanrader is? Ik heb een nieuwe weegschaal nodig.
ik heb een weegschaal van de ikea..
werkt prima!

pi_83184494
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 11:01 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

gister was het gazpacho met coquilles ( volgens mij redelijk gezond)
daarna een of ander hoentjeal had ik miischien beter de rodewijnsaus moeten laten staan ( en het glas rodewijn)
ik hou niet van rijst, en alleen de patatjes bij de mac vind ik lekker (de rest is veel te plakkerig )
en pasta zat er ook niet bij.. dat heb ik alleen vorige week dinsdag gegeten
Alleen het toetje met chocolade taartjes had ik beter niet kunnen doen
maar.. een keer jezelf verwennen moet kunnen!

vandaag maar weer aan de salade dan :p
En als je dan vet eet..of in elk geval meer dan 'geoorloofd', water drinken..water drinken..en nog eens water drinken. Het helpt echt. Had vorige week een vreetdag joh..ik had een half stokbrood met kibbeling en knoflooksaus gegeten.. en ik was niets aangekomen..omdat ik toen ruim 2 liter water had gedronken daarna. En balansdagen zijn ook een aanrader.
pi_83184557
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 11:03 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

ik heb een weegschaal van de ikea..
werkt prima!
Ok
pi_83184733
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 11:04 schreef xBlossomx het volgende:

[..]

En als je dan vet eet..of in elk geval meer dan 'geoorloofd', water drinken..water drinken..en nog eens water drinken. Het helpt echt. Had vorige week een vreetdag joh..ik had een half stokbrood met kibbeling en knoflooksaus gegeten.. en ik was niets aangekomen..omdat ik toen ruim 2 liter water had gedronken daarna. En balansdagen zijn ook een aanrader.
Volgens mij helpt dat water drinken niet echt hoor Maar idd...balansdagen zijn de truuk Ene dag wat zwaarder en dan de volgende dag compenseren door echt goed op te letten
pi_83184830
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 11:10 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Volgens mij helpt dat water drinken niet echt hoor Maar idd...balansdagen zijn de truuk Ene dag wat zwaarder en dan de volgende dag compenseren door echt goed op te letten
Ik heb mezelf net getrakteerd op nieuwe schoenen omdat ik 4,5 kilo ben afgevallen. De schoenen komen volgende week en dan zou ik dus op -5 moeten zitten.

Doe jij ook aan balansdagen?
pi_83184974
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 11:04 schreef xBlossomx het volgende:

[..]

Op wat voor manier werkt dat water dan?
pi_83185019
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 11:12 schreef xBlossomx het volgende:

[..]

Ik heb mezelf net getrakteerd op nieuwe schoenen omdat ik 4,5 kilo ben afgevallen. De schoenen komen volgende week en dan zou ik dus op -5 moeten zitten.

Doe jij ook aan balansdagen?
Netjes En ik doe ook aan balansdagen Nou eigenlijk, probeer ik de hele week zo normaal mogelijk te doen. Mijn enige zondigingen die ik probeer vast te houden zijn de bekertjes Wiener Melange hier op kantoor En verder eet ik alles wat lekker is en ook nog eens gezond Op zich weinig hunkering naar snoepgoed oid. Soms wel, maar da's ff als ik een rothumeur heb of moe ben.

Gisteren was ik moe en een beetje beroerd en toen heb ik, ipv afhaalzooi te halen, een maaltijdsalade van de appie gehaald. Ik probeer dus zoveel mogelijk toch vol te houden dat ik wegblijf bij de chinees en zo. MAAR...als ik dan wat leuks ga doen (whiskyproeverij afgelopen weekend) dan wil ik er ook wel volop van genieten zonder heel erg stil te staan bij de consequenties. En dan de dagen erna weer rustig aan doen met het eten. Dan komt het helemaal goed. JE ziet een piekje die daarna weer vrij snel naar beneden gaat. voordeel van op dagbasis je gewicht bij houden....je ziet alle ups en downs en kan ze relateren aan wat je de dagen ervoor hebt gedaan
pi_83185076
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 11:16 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Op wat voor manier werkt dat water dan?
Nou..je lichaam heeft vocht (lees: water) nodig om afvalstoffen (sneller) af te voeren en je te reinigen zeg maar. Als je dus meer water drinkt, zet vet minder snel aan aangezien het sneller wordt afgevoerd. Je valt niet af als je heel veel water drinkt, maar je komt minder snel aan.
pi_83185137
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 11:18 schreef xBlossomx het volgende:

[..]

Nou..je lichaam heeft vocht (lees: water) nodig om afvalstoffen (sneller) af te voeren en je te reinigen zeg maar. Als je dus meer water drinkt, zet vet minder snel aan aangezien het sneller wordt afgevoerd. Je valt niet af als je heel veel water drinkt, maar je komt minder snel aan.
Oke.....dat wist ik nog niet
Nu drink ik altijd al veel water dus heb ik er niets meer aan
pi_83185191
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 11:17 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Netjes En ik doe ook aan balansdagen Nou eigenlijk, probeer ik de hele week zo normaal mogelijk te doen. Mijn enige zondigingen die ik probeer vast te houden zijn de bekertjes Wiener Melange hier op kantoor En verder eet ik alles wat lekker is en ook nog eens gezond Op zich weinig hunkering naar snoepgoed oid. Soms wel, maar da's ff als ik een rothumeur heb of moe ben.

Gisteren was ik moe en een beetje beroerd en toen heb ik, ipv afhaalzooi te halen, een maaltijdsalade van de appie gehaald. Ik probeer dus zoveel mogelijk toch vol te houden dat ik wegblijf bij de chinees en zo. MAAR...als ik dan wat leuks ga doen (whiskyproeverij afgelopen weekend) dan wil ik er ook wel volop van genieten zonder heel erg stil te staan bij de consequenties. En dan de dagen erna weer rustig aan doen met het eten. Dan komt het helemaal goed. JE ziet een piekje die daarna weer vrij snel naar beneden gaat. voordeel van op dagbasis je gewicht bij houden....je ziet alle ups en downs en kan ze relateren aan wat je de dagen ervoor hebt gedaan
Klinkt zeer goed. Ja, ik wil mijn gewicht ook dagelijks bijhouden. Velen zeggen dat dit deprimerend werkt, maar ik vind het juist confronterend op een positieve manier. Dan weet je direct wat je fout hebt gedaan de vorige dag en kan je er al de volgende dag op letten. Voorkomen is nog altijd beter dan genezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')