Nou tis nog 6 kilo op het moment, dus dat duurt nog wel even. Maar ik ga hem zeker bijstellen met nog eens 5 kilo. En het liefst nog eens 5, maar dat zien we dan wel weer.quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:50 schreef willempjewever het volgende:
Hup doorzetten, nog maar 5 kilo en je hebt je doel al bereikt of ga je dat straks lager bijstellen?
Ik heb echt keihard getrained en geen spierpijn, al voelt het wel alsof een vracthwagen over mij gereden is
Jaquote:
Goedzo!!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:45 schreef PdeHoog het volgende:
JeejIk begon 2 juni op 151.4 kg en vanmorgen stond-ie op 146
Trainen is voor pussy'squote:Op woensdag 23 juni 2010 10:02 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Goedzo!!!Ga zo door! Train jij ook trouwens, of let je alleen op je eten?
he PdeHoog, goed zeg!quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:45 schreef PdeHoog het volgende:
Haha. ^^ Ja wandelen met de honden doe ik veel en ik fiets (ja nu dus niet want 'school' begint in september pas weer) elke dag.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Trainen is voor pussy'sIk let vooral op mijn eten en probeer meer te bewegen maar niet in trainingsvorm. Gewoon meer wandelen in hoger tempo en meer fietsen.
gefeliciteerdquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:45 schreef PdeHoog het volgende:
Voorlopige doel is 140. Daarna bepalen we een nieuw doelquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:36 schreef Barretje80 het volgende:
he PdeHoog, goed zeg!
wat is je streefgewicht?
quote:mijn doelen lijken weer even ver weg..
dus die fotoshoots staan weer even in de ijskast
Wat heb je gegeten allemaal dan? Veel pasta en rijst?quote:ik moet toch echt minder uit eten gaan![]()
maar het uit eten is over het algemeen zonder frietjes etc.. dus ik snap het niet helemaal ...
Veel fysiek werk betekent ook dat je meer zult verbranden dus dan kun je wel wat meer hebben. Gewoon proberen regelmatig te eten maar wel voldoende. Niet te weinig iig.quote:aankomende week ook offshore.. is wel meer fysiek werk ( niet de hele dag achter de computer) maar er wordt ook voor me gekookt.. hopelijk met veel salade dat ik zo toch op mn eten kan letten..
Oh yeahquote:
0,3 kilo meer dan ik in deze week en ik train me rot. En je hebt ook nog een whiskey proeferij gehad, misschien moet ik ook maar eens wat whiskey drinkenquote:
Goedzoquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:45 schreef PdeHoog het volgende:
gister was het gazpacho met coquilles ( volgens mij redelijk gezond)quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:45 schreef PdeHoog het volgende:
Wat heb je gegeten allemaal dan? Veel pasta en rijst?
ik heb een weegschaal van de ikea..quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:02 schreef xBlossomx het volgende:
Weet een of van jullie misschien of de weegschaal van Tefal Bodysignal Glass een aanrader is? Ik heb een nieuwe weegschaal nodig.
En als je dan vet eet..of in elk geval meer dan 'geoorloofd', water drinken..water drinken..en nog eens water drinken. Het helpt echt. Had vorige week een vreetdag joh..ik had een half stokbrood met kibbeling en knoflooksaus gegeten..quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
gister was het gazpacho met coquilles ( volgens mij redelijk gezond)
daarna een of ander hoentjeal had ik miischien beter de rodewijnsaus moeten laten staan ( en het glas rodewijn)![]()
ik hou niet van rijst, en alleen de patatjes bij de mac vind ik lekker (de rest is veel te plakkerig)
en pasta zat er ook niet bij.. dat heb ik alleen vorige week dinsdag gegeten
Alleen het toetje met chocolade taartjes had ik beter niet kunnen doen![]()
maar.. een keer jezelf verwennen moet kunnen!
vandaag maar weer aan de salade dan :p
Okquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb een weegschaal van de ikea..
werkt prima!
Volgens mij helpt dat water drinken niet echt hoorquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:04 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
En als je dan vet eet..of in elk geval meer dan 'geoorloofd', water drinken..water drinken..en nog eens water drinken. Het helpt echt. Had vorige week een vreetdag joh..ik had een half stokbrood met kibbeling en knoflooksaus gegeten..en ik was niets aangekomen..omdat ik toen ruim 2 liter water had gedronken daarna. En balansdagen zijn ook een aanrader.
Ik heb mezelf net getrakteerd op nieuwe schoenenquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij helpt dat water drinken niet echt hoorMaar idd...balansdagen zijn de truuk
Ene dag wat zwaarder en dan de volgende dag compenseren door echt goed op te letten
Op wat voor manier werkt dat water dan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:04 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
En als je dan vet eet..of in elk geval meer dan 'geoorloofd', water drinken..water drinken..en nog eens water drinken. Het helpt echt. Had vorige week een vreetdag joh..ik had een half stokbrood met kibbeling en knoflooksaus gegeten..en ik was niets aangekomen..omdat ik toen ruim 2 liter water had gedronken daarna. En balansdagen zijn ook een aanrader.
Netjesquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:12 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Ik heb mezelf net getrakteerd op nieuwe schoenenomdat ik 4,5 kilo ben afgevallen. De schoenen komen volgende week en dan zou ik dus op -5 moeten zitten.
Doe jij ook aan balansdagen?![]()
Nou..je lichaam heeft vocht (lees: water) nodig om afvalstoffen (sneller) af te voeren en je te reinigen zeg maar. Als je dus meer water drinkt, zet vet minder snel aan aangezien het sneller wordt afgevoerd. Je valt niet af als je heel veel water drinkt, maar je komt minder snel aan.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Op wat voor manier werkt dat water dan?
Oke.....dat wist ik nog nietquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:18 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Nou..je lichaam heeft vocht (lees: water) nodig om afvalstoffen (sneller) af te voeren en je te reinigen zeg maar. Als je dus meer water drinkt, zet vet minder snel aan aangezien het sneller wordt afgevoerd. Je valt niet af als je heel veel water drinkt, maar je komt minder snel aan.
Klinkt zeer goed.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Netjes![]()
En ik doe ook aan balansdagen
Nou eigenlijk, probeer ik de hele week zo normaal mogelijk te doen. Mijn enige zondigingen die ik probeer vast te houden zijn de bekertjes Wiener Melange hier op kantoor
En verder eet ik alles wat lekker is en ook nog eens gezond
Op zich weinig hunkering naar snoepgoed oid. Soms wel, maar da's ff als ik een rothumeur heb of moe ben.
Gisteren was ik moe en een beetje beroerd en toen heb ik, ipv afhaalzooi te halen, een maaltijdsalade van de appie gehaald. Ik probeer dus zoveel mogelijk toch vol te houden dat ik wegblijf bij de chinees en zo. MAAR...als ik dan wat leuks ga doen (whiskyproeverij afgelopen weekend) dan wil ik er ook wel volop van genieten zonder heel erg stil te staan bij de consequenties. En dan de dagen erna weer rustig aan doen met het eten. Dan komt het helemaal goed. JE ziet een piekje die daarna weer vrij snel naar beneden gaat. voordeel van op dagbasis je gewicht bij houden....je ziet alle ups en downs en kan ze relateren aan wat je de dagen ervoor hebt gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |