Met de kwaliteit van de huidige Pabo leraren mag je toch jiet verwachten dat er kennis wordt doorgegeven??quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:46 schreef zovty het volgende:
Zouden ze dan niks leren op sg00l?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Waar je mond van vol is, druipt je doos van over...quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:55 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Gelukkig dat GeenStijl nooit iets van ons overneemt he?![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:55 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Gelukkig dat GeenStijl nooit iets van ons overneemt he?![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:58 schreef afcajos het volgende:
TR gedaan.
Nepmodquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:58 schreef afcajos het volgende:
TR gedaan. Hier was al een topic over: Hier de toekomst
Deze kan dicht
Zo mooi dat als ze dan lekker aan het knutselen zijn ook NIEMAND opmerkt dat het misschien toch niet helemaal klopt.quote:
Godverdommequote:Op woensdag 16 juni 2010 20:36 schreef Rivalo het volgende:
http://twitter.com/AllanMG93/statuses/16305621079
Het kan nog erger
Kan helaas niet. Of je moet elke VMBO-school ruimen voor het examen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:27 schreef Len93 het volgende:
Mensen die 'geslaagt' zijn zouden preventief een nekschot moeten krijgen.
Er kwam net iemand bij mij online op MSN met de naam;quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Kan helaas niet. Of je moet elke VMBO-school ruimen voor het examen.
Direct nadat ze "geslaagt" zijn afschieten kan wel.
Het klopt als een zwerende vinger. Een bus klopt niet, maar sluit.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
![]()
Stelete sgoften da het zijn !! kloptd als ene bus xD
Nee, want je hebt 'm terecht uitgelachen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:39 schreef Len93 het volgende:
[..]
Er kwam net iemand bij mij online op MSN met de naam;
"kkzooi nie geslaagt"
Ik moest lachen, ga ik nu naar de hel?
kijk btw die fotos van ts echt typische vmbos xDquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, want je hebt 'm terecht uitgelachen.
De maker van dezen post is maagdquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:10 schreef McFearless het volgende:
Ze zijn ook geslaagt alleen schrijf je het met een d. Arme drommels.
quote:
Kansloos zeker, naam en leeftijd onbekend.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:16 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Recentelijk nog wat kansloos geregeld? Mijn laatste dateert van maandag en was 17
Is 17 niet wat oud voor je?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:16 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Recentelijk nog wat kansloos geregeld? Mijn laatste dateert van maandag en was 17
Ja. De kuthoerquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:22 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja. De kuthoerZe zei eerst dat ze 14 was dus ik van
![]()
![]()
Maar nee hoor
Nee TS is molukker, ligt nog een paar kilometertjes verderquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:21 schreef ach het volgende:
Waarom is dit topic nog niet dicht? Het is dubbel en TS is nog een mongool ook.
quote:
Wat is er met jouquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:47 schreef Penisbaard het volgende:
Oorsjienelen topikjen, was nog niet langsgekomen de bomen.
Ik weet hoe het voelt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:49 schreef Rectum het volgende:
[..]
Iets met een oom en satestokjes. Maar daar praat ik liever niet over.
HAHA IKSDEEE LEUK JE MAAKT VAN BAARD BAART OMDAT HET IN DIT TOPIC GAAT OVER GESLAAGD MET EEN T NOU NOU JIJ TOVERT OOK LEUKE GRAPPEN UIT JE HOGE HOED ECHT TOP GROETJESquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:27 schreef n0ir het volgende:
Hey Stafan, ze hebben je plaatje gejat bij geenstijl man.
http://www.geenstijl.nl/m(...)et_jullie_diplo.html
Ze proberen fok altijd te dissen maar ze halen hier hartstikke veel topics vandaan.
Van Ralph was dat wel duidelijk, wonen in Ede en luisteren naar Linkin Park betekent nooit iets goedsquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:07 schreef Moira. het volgende:
Terechte klacht. Ik kom deze net tegen op de hyve van een jongen waarvan ik dacht dat hij wel pienter was...![]()
[ afbeelding ]
Hé, da's bijzonderquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:14 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Van Ralph was dat wel duidelijk, wonen in Ede en luisteren naar Linkin Park betekent nooit iets goeds
Nou ik zocht gewoon op 'GESLAAAGT' bij haajfs.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hé, da's bijzonder
Hoe doe je dat?
Hij 's geüpload via tinypic
Maar serieus. Hij heeft gymnasium gedaan
Geef je op voor het 6e zintuigquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:17 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Nou ik zocht gewoon op 'GESLAAAGT' bij haajfs.
Jattende kuthoer.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:07 schreef Moira. het volgende:
Terechte klacht. Ik kom deze net tegen op de hyve van een jongen waarvan ik dacht dat hij wel pienter was...![]()
[ afbeelding ]
Hé!quote:
Moira is een kloontje, maar oké.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:21 schreef DaFan het volgende:
Ik had m al voor:
De gif wel maar mijn icon nietquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:21 schreef DaFan het volgende:
Ik had m al voor:
Edit: Speciaal gemaakt
Deze gif bestond al lang dus opgelicht imo.
Ok moppie.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moira is een kloontje, maar oké.
Ik wist niet dat jij 'm had.
Ik zag de grote gif voorbij komen en dacht "YEAAHH"
Dus toen heeft shiz er een icon van gemaakt voor me
Verder ken ik jou niet en heb ik je hier nog nooit zien posten.
Anders had ik een originelere genomen.
Bij deze mijn oprechte excuses.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |