Het was alles behalve datquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:54 schreef TomLievense het volgende:
Het was verdient.
Ze hebben toch echt een doelpunt meer gemaakt dan Spanje.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:11 schreef dvdfreak het volgende:
leuk voor zwitserland onverdient gewonnen
quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:12 schreef Michielos het volgende:
[..]onverdiend, het had 0-2 kunnen zijn
Dat is wel een erg simpele definitie van het woord 'verdiend'.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ze hebben toch echt een doelpunt meer gemaakt dan Spanje.
Verdiend dus.
Was een goeie voetballer.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:06 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
tong, kan je wat vertellen over de coach van de Zwitsers?
Heb je wel naar de zelfde wedstrijd gekeken?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:00 schreef Michielos het volgende:
Een overwinning voor het voetbal dit. Ik haat antivoetbal
Het is een van de weinige manieren, zo niet de enige manier, om van een ploeg als Spanje te kunnen winnen. En dat hebben ze dan ook knap gedaan, vind ik.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:16 schreef Outlined het volgende:
omdat ze met 11 man achter de bal hingen? Nou nee, daar ga ik ze echt niet voor feliciteren
Wat had hij gedaan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:18 schreef tong80 het volgende:
Ik wil ook de Fok-user ULX feliciteren. Was in 1999 de eerste Fokker van het jaar. Woont in Zwitserland en is getrouwd met een Zwitserse schone. Is voetballiefhebber en had de eerste permban op Fok.
Weet het eigenlijk niet. Was nog van voor mijn tijd.quote:
True. Daarom was het ook dik verdiend dat Inter Barca uitschakelde in de CL.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:21 schreef Henno het volgende:
Ach ja "antivoetbal". Ik zie het meer als de juiste tactiek tegen een grote tegenstander. Je kan in dit geval gewoon niet anders dan verdedigen en hopen op die ene kans. Wat had Zwitserland dan moeten doen, aantrekkelijk aanvallend voetbal spelen en verliezen met minstens 5-0 door al die Spaanse counters?
Nee hoor, prima gespeeld en gewoon verdiend gewonnen. Had het zogenaamd Grote Spanje maar moeten scoren met al die fantastische spelers van ze.
Ik vond Benaglio ook een puike wedstrijd keepen trouwens. Zelfs dat buitenspelschot van Piqué van heel dichtbij had-iequote:Op woensdag 16 juni 2010 18:24 schreef Littlerabbit het volgende:
DIe Lichtsteiner is echt tering goed. Misschien wat voor Ajax?
Jij hebt gelijk.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:21 schreef Henno het volgende:
Ach ja "antivoetbal". Ik zie het meer als de juiste tactiek tegen een grote tegenstander. Je kan in dit geval gewoon niet anders dan verdedigen en hopen op die ene kans. Wat had Zwitserland dan moeten doen, aantrekkelijk aanvallend voetbal spelen en verliezen met minstens 5-0 door al die Spaanse counters?
Nee hoor, prima gespeeld en gewoon verdiend gewonnen. Had het zogenaamd Grote Spanje maar moeten scoren met al die fantastische spelers van ze.
speelt toch bij Lazio hequote:Op woensdag 16 juni 2010 18:24 schreef Littlerabbit het volgende:
DIe Lichtsteiner is echt tering goed. Misschien wat voor Ajax?
Ja. Boeiendquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:36 schreef Thas het volgende:
Zoals we tijdens de wedstrijd al dachten was het dus buitenspel.
Winnen terwijl de ander veel beter is, is niet hetzelfde als onverdiend. Dan heb je het gewoon goed uitgespeeld, hoe vervelend de wedstrijd ook is voor de neutrale kijker. Daar zullen die Zwitser terecht schijt aan hebben. Spanje heeft veel meer kwaliteiten, dus ik geef zo groot gelijk dat ze zo spelen (en er nog succes mee boeken ook)quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:15 schreef StijnDa het volgende:
Dat is wel een erg simpele definitie van het woord 'verdiend'.
Eens. Gewoon knap gedaan van de Zwitsers, ben benieuwd wat ze nog gaan doen dit toernooiquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:21 schreef Henno het volgende:
Inderdaad. Het wordt tijd voor een nieuwe nummer 1-hit genaamd "Bertus, we worden kampioenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:52 schreef Morendo het volgende:
Hopelijk Brazilië-Spanje in de 1/8e finale. Weer een concurrent minder.
gratulaziunquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:11 schreef TLC het volgende:
Wat is "gefeliciteerd" in het Retro-Romaans ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |