Ik vond Benaglio ook een puike wedstrijd keepen trouwens. Zelfs dat buitenspelschot van Piqué van heel dichtbij had-iequote:Op woensdag 16 juni 2010 18:24 schreef Littlerabbit het volgende:
DIe Lichtsteiner is echt tering goed. Misschien wat voor Ajax?
Jij hebt gelijk.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:21 schreef Henno het volgende:
Ach ja "antivoetbal". Ik zie het meer als de juiste tactiek tegen een grote tegenstander. Je kan in dit geval gewoon niet anders dan verdedigen en hopen op die ene kans. Wat had Zwitserland dan moeten doen, aantrekkelijk aanvallend voetbal spelen en verliezen met minstens 5-0 door al die Spaanse counters?
Nee hoor, prima gespeeld en gewoon verdiend gewonnen. Had het zogenaamd Grote Spanje maar moeten scoren met al die fantastische spelers van ze.
speelt toch bij Lazio hequote:Op woensdag 16 juni 2010 18:24 schreef Littlerabbit het volgende:
DIe Lichtsteiner is echt tering goed. Misschien wat voor Ajax?
Ja. Boeiendquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:36 schreef Thas het volgende:
Zoals we tijdens de wedstrijd al dachten was het dus buitenspel.
Winnen terwijl de ander veel beter is, is niet hetzelfde als onverdiend. Dan heb je het gewoon goed uitgespeeld, hoe vervelend de wedstrijd ook is voor de neutrale kijker. Daar zullen die Zwitser terecht schijt aan hebben. Spanje heeft veel meer kwaliteiten, dus ik geef zo groot gelijk dat ze zo spelen (en er nog succes mee boeken ook)quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:15 schreef StijnDa het volgende:
Dat is wel een erg simpele definitie van het woord 'verdiend'.
Eens. Gewoon knap gedaan van de Zwitsers, ben benieuwd wat ze nog gaan doen dit toernooiquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:21 schreef Henno het volgende:
Ach ja "antivoetbal". Ik zie het meer als de juiste tactiek tegen een grote tegenstander. Je kan in dit geval gewoon niet anders dan verdedigen en hopen op die ene kans. Wat had Zwitserland dan moeten doen, aantrekkelijk aanvallend voetbal spelen en verliezen met minstens 5-0 door al die Spaanse counters?
Nee hoor, prima gespeeld en gewoon verdiend gewonnen. Had het zogenaamd Grote Spanje maar moeten scoren met al die fantastische spelers van ze.
Inderdaad. Het wordt tijd voor een nieuwe nummer 1-hit genaamd "Bertus, we worden kampioenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:52 schreef Morendo het volgende:
Hopelijk Brazilië-Spanje in de 1/8e finale. Weer een concurrent minder.
gratulaziunquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:11 schreef TLC het volgende:
Wat is "gefeliciteerd" in het Retro-Romaans ?
en het leek er inderdaad op dat hij op 1 lijn stond met de balquote:A player is in an offside position if:
* he is nearer to his opponents' goal line than both the ball and the second last opponent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |