quote:
Tering.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:41 schreef ganzenherder het volgende:
http://www.hyves.nl/nu/?search=geslaagt&pageid=637EHJ8D5G0SCS408
Triest en grappig tegelijk
Welnee, ik zit hier mooi in de tuin met de MacBook. Veuls te warm om binnen te zitten. Maar om nu meteen een pretsigaret op te steken...quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:40 schreef Mr.Cooper het volgende:
'TS zit buiten in de tuin op MSN'
Overbodige informatie aangezien je op je zolderkamertje zit en je broertje zo pret heeft met zo'n pretsigaret.
QFT!quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:45 schreef Crimyclown het volgende:
Het is een grotere prestatie om te zakken voor je VMBO
Omfg..quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:41 schreef ganzenherder het volgende:
Kan dit zomaar in Nederland?quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:41 schreef ganzenherder het volgende:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:41 schreef ganzenherder het volgende:
OP uitgerust met een afbeelding.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:50 schreef porsche1 het volgende:
Pics van je broertje? Zodat wij kunnen zien of hij echt een wigger is.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:37 schreef Panzermaus het volgende:
Nou, nou. Vandaag was het eindelijk zo ver. Mijn broertje mocht naar school om zijn cijferlijst op te halen, want hij was geslaagd voor VMBO KB.
Normaal is het zo dat alleen de gezakten worden gebeld, maar aangezien de klas van broederlief maar uit 7 mensen ofzo bestaat, werd iedereen gebeld. Allemaal met goed nieuws natuurlijk. Na het 'geruststellende' telefoontje slingerde hij zijn rugtas nylon Nike-tasje om de vlaggenmast, om zich vervolgens om te gaan kleden. Want zo'n cijferlijst ophalen, dat is natuurlijk een gelegenheid van jewelste.![]()
[ afbeelding ]
Een paar minuten later komt hij naar beneden. Zoals gebruikelijk met zo'n grijze trainingsbroek van de Bristol, witte sokken en slippers. 'mag ik je airmax'. Neen, die heb je gesloopt, weet je nog. Hij zet zijn petje op en gaat de deur uit. Ik heb hem voorlopig niet weer gezien. Vast weer 'skaf roken' met zijn 'mannen van de straat'.![]()
TS zit buiten in de tuin op MSN, en kijkt even door zijn buddylist:
[ afbeelding ]
Juist ja.
Klacht: stereotypes die weer bevestigd worden.
quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:57 schreef Penisbaard het volgende:
http://www.hyves.nl/nu/?search=cijverlijst
Ik word hier echt een beetje droevig van.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:57 schreef Penisbaard het volgende:
http://www.hyves.nl/nu/?search=cijverlijst
quote:zo al weer woendag en enrique zo naar de sportdag brengen,gelukkig hebben ze goed weer. dan ff een bakkie doen met een moeder van school en dan half 1 weer enrique halen snel naar de kindertandarts. en sheila bij de tel zitten tm half 2 . dan krijgt ze de uitslag van haar examen . en dan ken ze gelijk vanmiddag haar cijverlijst halen spannend ,maar zit wel goed . @ thuis en overal in mijn vel
Doen het nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:04 schreef Panzermaus het volgende:
Waarschijnlijk ben ik gewoon jaloers.
[ afbeelding ]
Want hij/zij krijgt/krijgen wel alle chicks. Naja, zijn soort chicks dan. De Ashleys, Carmens en Melissa's. Leuke meisjes hoor.
[ afbeelding ]
Kenners gaan toch echt voor Carmen.quote:
Wel een beetje oudquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kenners gaan toch echt voor Carmen.
Desondanks: voor het archief.
[ afbeelding ]
(Opnieuw geupload in verband met 'hunting')
Natuurlijk, ik gun het hem van harte. Het is alleen een beetje ironisch / stereotype , dat ze hier spelfouton in make !! xD xDquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:17 schreef ASroma het volgende:
ach het is toch leuk dat je broertje is afgestudeerd?
weet je wat vaak nog triester is, zijn die fanboys van geenstijl die er dan ook tussen staan met hun trieste moraalgeridder, echtquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:18 schreef Elmostyle het volgende:
Werd op GS ook al naar gelinkt![]()
http://search.twitter.com/search?max_id=16306551301&page=3&q=geslaagt
geslaagt op Twitter
idd, dan moet je uit die url dat max_id gedeelte met dat getalletje verwijderen, dan krijg je nog meer gezeik incl. GS gemodder iddquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:20 schreef ASroma het volgende:
[..]
weet je wat vaak nog triester is, zijn die fanboys van geenstijl die er dan ook tussen staan met hun trieste moraalgeridder, echt
quote:
quote:kk man. m'n nigger is gezakt =S.
Wat?quote:En toen was de hele klas gezakt voor praktijk banket examen. Kut school! Ze zijn gek! @ Helemaal gesloopt thuis.
quote:K*T Danny is gezakt!!!! Dat is balen. Dit schooljaar moeten we maar heel snel vergeten, zowel voor Danny als voor Esther. :please: @ Balen
Spoiler, ooit van gehoord?quote:
Alsof iemand iets geeft om de korf van de onderwerpbeginners broertje.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:28 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
Naast Ashley is natuurlijk ook Carmen makkelijk te vinden ( http://carmen63.hyves.nl ). We weten dat TS z'n broertje respect heeft gegeven op een foto van Carmen. Een kwestie van tijd voor we het broertje te pakken hebben. HELP MEE FOKKERS
Groeten,
Sherlock Lakitu
As good as it gets.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Alsof iemand iets geeft om de korf van de onderwerpbeginners broertje.![]()
Nakende fotografische afbeeldingen van Carmen graag.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:16 schreef Panzermaus het volgende:
Die foto's.Ze zien er overigens wel leuk uit, die 15 jarige VMBO-meisjes. Dat moet je ze 'nageven'.
Wat ook leuk is, is dat de hele crew hier vanavond even langskomt. Want 16, dus bier. Felicitaties doen, 'de J smoken', 'een dikke doen'. Ach, het zijn toffe jongens hoor.
Het klopt gewoon hoor. Geslaagd voor het VMBO, gezakt voor het leven.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:37 schreef Panzermaus het volgende:
Normaal is het zo dat alleen de gezakten worden gebeld, maar aangezien de klas van broederlief maar uit 7 mensen ofzo bestaat, werd iedereen gebeld.
Want iedereen die slaagt vergooit zijn leven door de hele dag jointjes te roken ?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:32 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Het klopt gewoon hoor. Geslaagd voor het VMBO, gezakt voor het leven.
Hoax, er staat in je fobo dat je in noorwegen woont en daar hebben ze geen VMBOquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:37 schreef Panzermaus het volgende:
Nou, nou. Vandaag was het eindelijk zo ver. Mijn broertje mocht naar school om zijn cijferlijst op te halen, want hij was geslaagd voor VMBO KB.
Noorwegen? Voe!quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoax, er staat in je fobo dat je in noorwegen woont en daar hebben ze geen VMBO
Dat doet hij al sinds hij 14 is. Overigens is zijn hele vriendengroep zo.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:32 schreef PerrydePool het volgende:
Je doet wel heel luchtig over het neger gedrag van je broertje.
Jij bent toch ook pas 14?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat doet hij al sinds hij 14 is. Overigens is zijn hele vriendengroep zo.
die Carmen ken ik, heeft bij mij op de basisschool gezetenquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:04 schreef Panzermaus het volgende:
Waarschijnlijk ben ik gewoon jaloers.
[ afbeelding ]
Want hij/zij krijgt/krijgen wel alle chicks. Naja, zijn soort chicks dan. De Ashleys, Carmens en Melissa's. Leuke meisjes hoor.
[ afbeelding ]
Haha ik kan hem zien.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:23 schreef Lakitu het volgende:
http://ashley403.hyves.nl
hyves staat op privé. maar goed.
Welnee, hoe kom je daar bij?quote:
Heb je leuk met haar kunnen spelen? Het lijkt mij een geschikt meisje, Golaso.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:15 schreef Golaso het volgende:
[..]
die Carmen ken ik, heeft bij mij op de basisschool gezetenen dat meen ik
Whaha ick geeff je ene kUsjEnn trug! xD xD 0.o xxquote:
John Locke, dat was toch die nepwetenschapper naast Newton?quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:31 schreef JohnLocke het volgende:
De volgende generatie
Global Warming, varkensgriep, natuurrampen, Noord-Korea, wie/wat dan ook; Doe iets!
Vooral dit bericht:quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:41 schreef ganzenherder het volgende:
quote:Ben sprakeloos.. RT GuidoBol: Meest gebruikte woorden op Hyves tussen 14:00 en 15:00 uur. 1. geslaagt 2. geslaagd 3. gezakt.
Heb heel veel met haar gespeeld vroegerquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:28 schreef Panzermaus het volgende:
Heb je leuk met haar kunnen spelen? Het lijkt mij een geschikt meisje, Golaso.
Nee, ik ben een dozenverkoper uit Tustin, CA.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
John Locke, dat was toch die nepwetenschapper naast Newton?
Tsssquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:55 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Nee, ik ben een dozenverkoper uit Tustin, CA.
Nooit van gehoord.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tsss
Jij leest dus ook geen boeken van Geert Kimpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Bolleboos.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:51 schreef Dennisweb het volgende:
Yep. Ik heb dit jaar ook in een VMBO-klas gezeten. VMBO-T is niet zo gek veel anders, als je kijkt naar het imago van deze 'boooiiizzzz'. Maar ik stroom wel mooi door naar HAVO. Dat ik ooit op het VMBO terecht ben gekomen, had te maken met dat ik geen wiskunde, natuurkunde en biologie kan. Alle drie mooi uit het vakkenpakket gekickt in het HAVOprofiel.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:17 schreef Maitje het volgende:
Mijn breur is ook geslaagd voor z'n VMBO.
In tegenstelling tot jouw broertje, heb ik net lekker mokkataart op
Gemeen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Mijn mokkataart was verrukkelijk! #Nomnomnom![]()
![]()
Het is idd wel zielig als je moeder na 40 jaar nog steeds niet geslaagd is...quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:09 schreef Mr.Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Zo oud en dan nog VMBO.
Peter Rquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:31 schreef JohnLocke het volgende:
De volgende generatie
Global Warming, varkensgriep, natuurrampen, Noord-Korea, wie/wat dan ook; Doe iets!
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:29 schreef Ritmo het volgende:
TS heeft een populair broertje en is zelf een rock luisterend VWO-autist.
Autisten kijken niet naar voetbal, die schaken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:32 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Rock? Ik denk dat dom over voetbal lullende autist meer van toepassing is.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Autisten kijken niet naar voetbal, die schaken.
Das waar, maar misschien ook Pink Floyd etc.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:36 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Schakers luisteren niet naar rock.. Eerder klassiek.
En bij jou komen wel veel lekkere chicks over de vloer als je een feestje geeft?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:38 schreef Panzermaus het volgende:
^ Jullie zitten er helemaal naast.
Wel verschillen mijn broer en ik veel met elkaar. Verder vermaak ik me prima.
Ontopic: grammaboi is nog steeds niet terug, hoewel hij belooft had dat hij dat wel zou doen. Zal wel weer '200% skaf' ergens 'bij het zandpad hangen'. Leuk man. Nu komen die 15-jarige VMBO chicks hier niet over de vloer.
Belooftquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:38 schreef Panzermaus het volgende:
Ontopic: grammaboi is nog steeds niet terug, hoewel hij belooft had dat hij dat wel zou doen. Zal wel weer '200% skaf' ergens 'bij het zandpad hangen'. Leuk man. Nu komen die 15-jarige VMBO chicks hier niet over de vloer.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:38 schreef Panzermaus het volgende:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:43 schreef Panzermaus het volgende:
Bespeur ik hier nu een mogelijke backfire-actie of hoe zit dat?
En nee, ik geef niet vaak feestjes waar veel chicks komen. En nee, ik lok ook geen VMBO-chicks.
Beter lezen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:45 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Geen feestjes en niet lokken?
Plakkerige muis heb jij zeker?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Beter lezen.![]()
Zelf niet het feestje geven betekent niet dat je niet naar feestjes gaat.
Welnee. Het trollenvoer is op nu, overigens.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:50 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ik denk die komt als echte fokker de deur niet uit..
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:43 schreef Panzermaus het volgende:
En nee, ik geef niet vaak feestjes waar veel chicks komen.
"In en in triest om de VMBO'rs de schuld altijd te geven dat we zogenaamd dom zijn omdat ''SOMMIGE vmbo'rs'' geslaagd met een T schrijven.. maar eej, ik ben nog wel zo SLIM om ''Geslaagt'' met een D te schrijven en de ouders zijn nog erger die schrijven zelfs: Geslaagt! dus wie is hier nou erger de zeikers die zeggen OHH slechte vmbo'rs, de ouders, of de mensen die geslaagt schrijven! oftewel mensen houd gewoon je commentaar voor je over vmbo'rs want wij zijn altijd ''dom'' zogenaamd hahaha!"quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:41 schreef ganzenherder het volgende:
VMBO'rs.quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:44 schreef Mikevin het volgende:
[..]
"In en in triest om de VMBO'rs de schuld altijd te geven dat we zogenaamd dom zijn omdat ''SOMMIGE vmbo'rs'' geslaagd met een T schrijven.. maar eej, ik ben nog wel zo SLIM om ''Geslaagt'' met een D te schrijven en de ouders zijn nog erger die schrijven zelfs: Geslaagt! dus wie is hier nou erger de zeikers die zeggen OHH slechte vmbo'rs, de ouders, of de mensen die geslaagt schrijven! oftewel mensen houd gewoon je commentaar voor je over vmbo'rs want wij zijn altijd ''dom'' zogenaamd hahaha!"
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:17 schreef Maitje het volgende:
Mijn breur is ook geslaagd voor z'n VMBO.
In tegenstelling tot jouw broertje, heb ik net lekker mokkataart op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vetklep. weet je wel hoeveel calorieën daarin zitten?
Toen moest ik gelijk weer denken aan dit topicquote:Ja natuurlijk ben ik geslaagd, ik had een vet goede cijver lijst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Meest gebruikte woorden op Hyves tussen 14:00 en 15:00 uur. 1. geslaagt 2. geslaagd 3. gezakt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |