quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:43 schreef Panzermaus het volgende:
Bespeur ik hier nu een mogelijke backfire-actie of hoe zit dat?
En nee, ik geef niet vaak feestjes waar veel chicks komen. En nee, ik lok ook geen VMBO-chicks.
Beter lezen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:45 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Geen feestjes en niet lokken?
Plakkerige muis heb jij zeker?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Beter lezen.![]()
Zelf niet het feestje geven betekent niet dat je niet naar feestjes gaat.
Welnee. Het trollenvoer is op nu, overigens.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:50 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ik denk die komt als echte fokker de deur niet uit..
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:43 schreef Panzermaus het volgende:
En nee, ik geef niet vaak feestjes waar veel chicks komen.
"In en in triest om de VMBO'rs de schuld altijd te geven dat we zogenaamd dom zijn omdat ''SOMMIGE vmbo'rs'' geslaagd met een T schrijven.. maar eej, ik ben nog wel zo SLIM om ''Geslaagt'' met een D te schrijven en de ouders zijn nog erger die schrijven zelfs: Geslaagt! dus wie is hier nou erger de zeikers die zeggen OHH slechte vmbo'rs, de ouders, of de mensen die geslaagt schrijven! oftewel mensen houd gewoon je commentaar voor je over vmbo'rs want wij zijn altijd ''dom'' zogenaamd hahaha!"quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:41 schreef ganzenherder het volgende:
http://www.hyves.nl/nu/?search=geslaagt&pageid=637EHJ8D5G0SCS408
Triest en grappig tegelijk
VMBO'rs.quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:44 schreef Mikevin het volgende:
[..]
"In en in triest om de VMBO'rs de schuld altijd te geven dat we zogenaamd dom zijn omdat ''SOMMIGE vmbo'rs'' geslaagd met een T schrijven.. maar eej, ik ben nog wel zo SLIM om ''Geslaagt'' met een D te schrijven en de ouders zijn nog erger die schrijven zelfs: Geslaagt! dus wie is hier nou erger de zeikers die zeggen OHH slechte vmbo'rs, de ouders, of de mensen die geslaagt schrijven! oftewel mensen houd gewoon je commentaar voor je over vmbo'rs want wij zijn altijd ''dom'' zogenaamd hahaha!"
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:17 schreef Maitje het volgende:
Mijn breur is ook geslaagd voor z'n VMBO.
In tegenstelling tot jouw broertje, heb ik net lekker mokkataart op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vetklep. weet je wel hoeveel calorieën daarin zitten?
Toen moest ik gelijk weer denken aan dit topicquote:Ja natuurlijk ben ik geslaagd, ik had een vet goede cijver lijst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Meest gebruikte woorden op Hyves tussen 14:00 en 15:00 uur. 1. geslaagt 2. geslaagd 3. gezakt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |