HÉ HOIquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
nee gelijk rechtsonder klikken als ze online komt en gelijk HALLO zeggen.
Nee, "hehe, eindelijk!"quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
nee gelijk rechtsonder klikken als ze online komt en gelijk HALLO zeggen.
Als ik pro zou zijn zou ik het idd doen maar ik kan niet zoveel eten en ik eet sowieso wel gezond, dus ik ga liever gewoon rustig naar laag percentage toe en dan m'n spieren uit laten komen en dan weer droog komen te staan zonder gekke dingen qua voeding.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter bulken tot het volgende jaar en dan in feb-maart cutten?
Haha ik moest lachen.quote:
Als zij dat zegtquote:
Ja wel minder werk is dat. Gewoon lekker rustig naar je doel toe trainen. En dan weet je ook zeker dat je op tijd bent,quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als ik pro zou zijn zou ik het idd doen maar ik kan niet zoveel eten en ik eet sowieso wel gezond, dus ik ga liever gewoon rustig naar laag percentage toe en dan m'n spieren uit laten komen en dan weer droog komen te staan zonder gekke dingen qua voeding.
Is dat je openingszin op msn, ja?quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:04 schreef Japsnars het volgende:
Die vuvuzuela's zijn een complot van Amerika. Op de mondstukken zit een giftig goedje dat je binnen 3 maanden een combinatie van aids en kanker geeft.
Ja ik heb toch de tijd en geen zin in die pressurequote:Op woensdag 16 juni 2010 15:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja wel minder werk is dat. Gewoon lekker rustig naar je doel toe trainen. En dan weet je ook zeker dat je op tijd bent,
Nee, wat voor een upspeed hebben ze in de hemel dat god jou zo snel online heeft kunnen sturen?quote:
- nog wat gedaan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
Niet dood laten bloeden he!
Hey!
- hey
Alles goed?
-Ja hoor met jou ook?
Ja hoor gaat lekker
-mooi.
..
..
.
Hey Lotje.quote:
Gewoon een maar aan dat 'ja gaat lekker' toe voegen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hey!
- hey
Alles goed?
-Ja hoor met jou ook?
Ja hoor gaat lekker
-mooi.
..
..
.
"Oké, awkward"quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hey!
- hey
Alles goed?
-Ja hoor met jou ook?
Ja hoor gaat lekker
-mooi.
..
..
.
jesus, is hij net 15 ofzoquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hey!
- hey
Alles goed?
-Ja hoor met jou ook?
Ja hoor gaat lekker
-mooi.
..
..
.
Ja dat is de beste oplossing.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gewoon een maar aan dat 'ja gaat lekker' toe voegen.
Kkveel schoolwerk dit, dat.
quote:
Haha de ik heb geen gespreksstof smoes.quote:
Shut up.quote:
Niet zo lang maar ik kan er wel even over beginnen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:07 schreef Bragi het volgende:
Niet over school praten, gek. Althans, niet zo lang.
Idd niet teveel JUST FRIENDS talk.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:07 schreef Bragi het volgende:
Niet over school praten, gek. Althans, niet zo lang.
quote:
En dan na 15 min stilte.quote:
Die tags werken niet (op msn), hoor. :S :Squote:
Pweeepquote:
Nee zsm haar liefdesleven in the past te weten komen en daarover praten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Idd niet teveel JUST FRIENDS talk.
Ehh oke dan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:09 schreef Chai het volgende:
Geweldig. Op bokt denkt zo iemand mij te kunnen dissen, omdat zij al wel auto rijdt met een trailer met 2 paarden en ik daar nog te jong voor ben. Dus kan ik nooit weten hoe dat voelt met extra gewicht.
Een lading van 5 ton lijkt mij op zich ook wel extra gewicht, ook al is het dan achter een tractor ipv een gewone auto.
Wat.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:09 schreef Chai het volgende:
Geweldig. Op bokt denkt zo iemand mij te kunnen dissen, omdat zij al wel auto rijdt met een trailer met 2 paarden en ik daar nog te jong voor ben. Dus kan ik nooit weten hoe dat voelt met extra gewicht.
Een lading van 5 ton lijkt mij op zich ook wel extra gewicht, ook al is het dan achter een tractor ipv een gewone auto.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
En dan na 15 min stilte.
He ik ga hoor! Doei!
- haha oke doeii!
'Hoe was het nou om door een neger volgeblaft te worden?'quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee zsm haar liefdesleven in the past te weten komen en daarover praten.
DONT GO THERE.quote:
Ja, dat moet je zeggen ja.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gewoon een maar aan dat 'ja gaat lekker' toe voegen.
Kkveel schoolwerk dit, dat.
Ja, daar zou ik ook over beginnen in het eerste gesprek.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee zsm haar liefdesleven in the past te weten komen en daarover praten.
HAHAH FML HAHAHAHHAHAHHAHAHAquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:10 schreef Potloodvis het volgende:
Hebben jullie wel eens gehad dat je thuis komt, van de fiets stapt en je hand vervolgens stinkt? En als je dan gaat kijken dat er poep aan de linkerkant van de stuur is afgeveegd? Ik net wel.
dit maakt mijn dag nog beterquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:10 schreef Potloodvis het volgende:
Hebben jullie wel eens gehad dat je thuis komt, van de fiets stapt en je hand vervolgens stinkt? En als je dan gaat kijken dat er poep aan de linkerkant van de stuur is afgeveegd? Ik net wel.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:10 schreef Potloodvis het volgende:
Mensen die zich aan 'ongeschreven MSN-regeltjes' houden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:10 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, daar zou ik ook over beginnen in het eerste gesprek.
Ja, ik weet ook niet wat ik wou doenquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:09 schreef Bragi het volgende:
[..]
Die tags werken niet (op msn), hoor. :S :S
quote:
whatquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:10 schreef Potloodvis het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:10 schreef Potloodvis het volgende:
Pff.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet wat ik wou doen. Gewoon BLOK en DELETE.
Sowieso MSN, leefden we maar 50 jaar terugquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mensen die zich aan 'ongeschreven MSN-regeltjes' houden.
Je had het ook in het echt kunnen doen hoor als je dat had gewild.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sowieso MSN, leefden we maar 50 jaar terug
Inderdaad, van het inhaalexamen was de uitleg zo slecht dat ik 1 onderdeel sowieso niet kan halen. Dan ook nog eens dit en tot nu klopt mijn poule ook nog niet. Bquote:
Ik snap het niet.quote:
Anaal inbrengen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Hoe krijg je nou poep aan een stuur?
Dat moet je aan degene vragen die het eraan af heeft gesmeerd op het station.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Hoe krijg je nou poep aan een stuur?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet wat ik wou doen. Gewoon BLOK en DELETE.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:12 schreef Japsnars het volgende:
HAHA die chick heeft gewoon over je stuur gescheten![]()
Ik voel je hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:12 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Inderdaad, van het inhaalexamen was de uitleg zo slecht dat ik 1 onderdeel sowieso niet kan halen. Dan ook nog eens dit en tot nu klopt mijn poule ook nog niet. B
Dat is gewoon een algemene regel ook irl om niet als een engerd over te komen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hey hoi ja ik ken je probleem. Laatst ook toen ik daar zo ging vragen of meisjes nu echt klaarkomen van paardrijden werd ik ook zwaar gedissed omdat ik dat nooit zou weten als jongetje. Ja daarom vraag ik dat. Die mensen daar zijn gewoon stom. Net als op tweakers.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:09 schreef Chai het volgende:
Waarom gelijk weer DIVA gedrag dan.quote:
Heeft niks met msn te maken. Ik zou het echt niet cool vinden als iemand meteen al over je/haar liefdesverleden begint (te vragen).quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat Chai op een tractor rijdt en wel degelijk ervaring heeft met extra gewicht.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:12 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik snap het niet.Iemand disst jou omdat zij wel auto rijdt met een trailer er achteraan en jij niet. Oké. Now what?
Waar slaat die hele laatste zin op?
Hahaha echt he.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:13 schreef reetveter het volgende:
Japsnars, weet je wat je ook zou kunnen doen. Het is maar een idee he. Maar gewoon praten zonder dat je van te voren allerlei theorieën gaat bedenken met wat te zeggen en wat niet te zeggen.
Nee ik disste haar, omdat ik die ervaring wel heb, maar zij verwachtte dat niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:12 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik snap het niet.Iemand disst jou omdat zij wel auto rijdt met een trailer er achteraan en jij niet. Oké. Now what?
Waar slaat die hele laatste zin op?
Nee man hij moet thuis een script uitschrijven en zich daar aan MOET houden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:13 schreef reetveter het volgende:
Japsnars, weet je wat je ook zou kunnen doen. Het is maar een idee he. Maar gewoon praten zonder dat je van te voren allerlei theorieën gaat bedenken met wat te zeggen en wat niet te zeggen.
Dan heeft ze daarvoor ver gereisd en zou ik alleen maar respect voor haar grap hebben, maar nu is het gewoon sick.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:12 schreef Japsnars het volgende:
HAHA die chick heeft gewoon over je stuur gescheten![]()
No shit, ik heb ook helemaal geen plan. Ik zie wel hoe het loopt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:13 schreef reetveter het volgende:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat Chai op een tractor rijdt en wel degelijk ervaring heeft met extra gewicht.
Oké. Wow.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee ik disste haar, omdat ik die ervaring wel heb, maar zij verwachtte dat niet.
Ik wel. Weet ik meteen dat ik zo ver mogelijk bij die persoon uit de buurt moet blijven.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:13 schreef Bragi het volgende:
[..]
Heeft niks met msn te maken. Ik zou het echt niet cool vinden als iemand meteen al over je/haar liefdesverleden begint (te vragen).
Haha begint zij ineens over iets anders en hij zo stressen van FUCK WAT NU!?!?!?!?! ZO HAD IK HET NIET GEPLAND!!!!!!111111111quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:13 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nee man hij moet thuis een script uitschrijven en zich daar aan MOET houden.
Ik dacht dat ik jouw script mocht lenen dat jij op Sanna hebt gebruiktquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:13 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nee man hij moet thuis een script uitschrijven en zich daar aan MOET houden.
Beweer je nu dat Chai dik is?quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat Chai op een tractor rijdt en wel degelijk ervaring heeft met extra gewicht.
haha dikke rage irlquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haha begint zij ineens over iets anders en hij zo stressen van FUCK WAT NU!?!?!?!?! ZO HAD IK HET NIET GEPLAND!!!!!!111111111
Je durft geen gesprek te openen als je geen plan hebt lijkt hetquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
No shit, ik heb ook helemaal geen plan. Ik zie wel hoe het loopt.
Dan bel ik de kinderlijn.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haha begint zij ineens over iets anders en hij zo stressen van FUCK WAT NU!?!?!?!?! ZO HAD IK HET NIET GEPLAND!!!!!!111111111
Ik zal em wel even opsturen. Gegarandeerd WIN.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik jouw script mocht lenen dat jij op Sanna hebt gebruikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |