Gewoon een maar aan dat 'ja gaat lekker' toe voegen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
Niet dood laten bloeden he!
Hey!
- hey
Alles goed?
-Ja hoor met jou ook?
Ja hoor gaat lekker
-mooi.
..
..
.
"Oké, awkward"quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hey!
- hey
Alles goed?
-Ja hoor met jou ook?
Ja hoor gaat lekker
-mooi.
..
..
.
jesus, is hij net 15 ofzoquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hey!
- hey
Alles goed?
-Ja hoor met jou ook?
Ja hoor gaat lekker
-mooi.
..
..
.
Ja dat is de beste oplossing.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gewoon een maar aan dat 'ja gaat lekker' toe voegen.
Kkveel schoolwerk dit, dat.
quote:
Haha de ik heb geen gespreksstof smoes.quote:
Shut up.quote:
Niet zo lang maar ik kan er wel even over beginnen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:07 schreef Bragi het volgende:
Niet over school praten, gek. Althans, niet zo lang.
Idd niet teveel JUST FRIENDS talk.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:07 schreef Bragi het volgende:
Niet over school praten, gek. Althans, niet zo lang.
quote:
En dan na 15 min stilte.quote:
Die tags werken niet (op msn), hoor. :S :Squote:
Pweeepquote:
Nee zsm haar liefdesleven in the past te weten komen en daarover praten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Idd niet teveel JUST FRIENDS talk.
Ehh oke dan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:09 schreef Chai het volgende:
Geweldig. Op bokt denkt zo iemand mij te kunnen dissen, omdat zij al wel auto rijdt met een trailer met 2 paarden en ik daar nog te jong voor ben. Dus kan ik nooit weten hoe dat voelt met extra gewicht.
Een lading van 5 ton lijkt mij op zich ook wel extra gewicht, ook al is het dan achter een tractor ipv een gewone auto.
Wat.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:09 schreef Chai het volgende:
Geweldig. Op bokt denkt zo iemand mij te kunnen dissen, omdat zij al wel auto rijdt met een trailer met 2 paarden en ik daar nog te jong voor ben. Dus kan ik nooit weten hoe dat voelt met extra gewicht.
Een lading van 5 ton lijkt mij op zich ook wel extra gewicht, ook al is het dan achter een tractor ipv een gewone auto.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
En dan na 15 min stilte.
He ik ga hoor! Doei!
- haha oke doeii!
'Hoe was het nou om door een neger volgeblaft te worden?'quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee zsm haar liefdesleven in the past te weten komen en daarover praten.
DONT GO THERE.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |