Ja, dat moet je zeggen ja.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gewoon een maar aan dat 'ja gaat lekker' toe voegen.
Kkveel schoolwerk dit, dat.
Ja, daar zou ik ook over beginnen in het eerste gesprek.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee zsm haar liefdesleven in the past te weten komen en daarover praten.
HAHAH FML HAHAHAHHAHAHHAHAHAquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:10 schreef Potloodvis het volgende:
Hebben jullie wel eens gehad dat je thuis komt, van de fiets stapt en je hand vervolgens stinkt? En als je dan gaat kijken dat er poep aan de linkerkant van de stuur is afgeveegd? Ik net wel.
dit maakt mijn dag nog beterquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:10 schreef Potloodvis het volgende:
Hebben jullie wel eens gehad dat je thuis komt, van de fiets stapt en je hand vervolgens stinkt? En als je dan gaat kijken dat er poep aan de linkerkant van de stuur is afgeveegd? Ik net wel.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:10 schreef Potloodvis het volgende:
Mensen die zich aan 'ongeschreven MSN-regeltjes' houden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:10 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, daar zou ik ook over beginnen in het eerste gesprek.
Ja, ik weet ook niet wat ik wou doenquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:09 schreef Bragi het volgende:
[..]
Die tags werken niet (op msn), hoor. :S :S
quote:
whatquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:10 schreef Potloodvis het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:10 schreef Potloodvis het volgende:
Pff.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet wat ik wou doen. Gewoon BLOK en DELETE.
Sowieso MSN, leefden we maar 50 jaar terugquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mensen die zich aan 'ongeschreven MSN-regeltjes' houden.
Je had het ook in het echt kunnen doen hoor als je dat had gewild.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sowieso MSN, leefden we maar 50 jaar terug
Inderdaad, van het inhaalexamen was de uitleg zo slecht dat ik 1 onderdeel sowieso niet kan halen. Dan ook nog eens dit en tot nu klopt mijn poule ook nog niet. Bquote:
Ik snap het niet.quote:
Anaal inbrengen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Hoe krijg je nou poep aan een stuur?
Dat moet je aan degene vragen die het eraan af heeft gesmeerd op het station.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Hoe krijg je nou poep aan een stuur?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet wat ik wou doen. Gewoon BLOK en DELETE.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:12 schreef Japsnars het volgende:
HAHA die chick heeft gewoon over je stuur gescheten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |