hahaquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij bent de enige die kankerlelijk is hier.
Jij? Als je dan even een paar weken buikspieren traint heb je zo 6-pack dit dat.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien niet het goede einde, @hotmail.com/ @live.com/ heel soms nog @msn.com.
Neenee, gewoon het goede adres. (Groepsmailsquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Heb je aan haar gevraagd dan? Of gewoon via homies?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:54 schreef wolvendagen het volgende:
Ik luister TMF Summermix, die van tv toen.
Wanneer wil je dan cutten? In welke maanden. Ik ben zelf ook te laat met cutten begonnen dus ik heb geluk dat het nu nog geen strandweer isquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, ik red het sowieso niet meer voor de zomer qua sixpack. Ik ga nu denk ik eerst voor echt vetpercentage verlagen, dan kankerhard trainen en dan weer cutten.
Ik ben online, ik sta alleen maar offline.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:55 schreef wolvendagen het volgende:
Godveromme ik zou nog naar de drogist gaan. Even doen dan maar.
Haha Jap knijpt em hard. Als hij online staat en ze komt online SNEL OFFLINE WEERGEVEN.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ben online, ik sta alleen maar offline.
Meh, een sixpack is ook niet alles.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, ik red het sowieso niet meer voor de zomer qua sixpack. Ik ga nu denk ik eerst voor echt vetpercentage verlagen, dan kankerhard trainen en dan weer cutten.
Ja ik kijk gewoon naar wanneer mijn lijf er klaar voor is. Ik ben bang dat het niet in deze zomer ga halen maar dan maar gewoon herfst en dan maintain ik het. Dat is sowieso easier.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wanneer wil je dan cutten? In welke maanden. Ik ben zelf ook te laat met cutten begonnen dus ik heb geluk dat het nu nog geen strandweer is
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha Jap knijpt em hard. Als hij online staat en ze komt online SNEL OFFLINE WEERGEVEN.
quote:
Kan je dan niet beter bulken tot het volgende jaar en dan in feb-maart cutten?quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja ik kijk gewoon naar wanneer mijn lijf er klaar voor is. Ik ben bang dat het niet in deze zomer ga halen maar dan maar gewoon herfst en dan maintain ik het. Dat is sowieso easier.
nee gelijk rechtsonder klikken als ze online komt en gelijk HALLO zeggen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:59 schreef Bragi het volgende:
Online zijn en als zij online komt na een paar minuutjes aanspreken.
Dat was ook niet mijn plan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:59 schreef Skylark. het volgende:
Nu als zij online komt en jij komt 2 seconden erna ook online valt het ook op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |