HÉ HOIquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
nee gelijk rechtsonder klikken als ze online komt en gelijk HALLO zeggen.
Nee, "hehe, eindelijk!"quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
nee gelijk rechtsonder klikken als ze online komt en gelijk HALLO zeggen.
Als ik pro zou zijn zou ik het idd doen maar ik kan niet zoveel eten en ik eet sowieso wel gezond, dus ik ga liever gewoon rustig naar laag percentage toe en dan m'n spieren uit laten komen en dan weer droog komen te staan zonder gekke dingen qua voeding.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter bulken tot het volgende jaar en dan in feb-maart cutten?
Haha ik moest lachen.quote:
Als zij dat zegtquote:
Ja wel minder werk is dat. Gewoon lekker rustig naar je doel toe trainen. En dan weet je ook zeker dat je op tijd bent,quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als ik pro zou zijn zou ik het idd doen maar ik kan niet zoveel eten en ik eet sowieso wel gezond, dus ik ga liever gewoon rustig naar laag percentage toe en dan m'n spieren uit laten komen en dan weer droog komen te staan zonder gekke dingen qua voeding.
Is dat je openingszin op msn, ja?quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:04 schreef Japsnars het volgende:
Die vuvuzuela's zijn een complot van Amerika. Op de mondstukken zit een giftig goedje dat je binnen 3 maanden een combinatie van aids en kanker geeft.
Ja ik heb toch de tijd en geen zin in die pressurequote:Op woensdag 16 juni 2010 15:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja wel minder werk is dat. Gewoon lekker rustig naar je doel toe trainen. En dan weet je ook zeker dat je op tijd bent,
Nee, wat voor een upspeed hebben ze in de hemel dat god jou zo snel online heeft kunnen sturen?quote:
- nog wat gedaan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
Niet dood laten bloeden he!
Hey!
- hey
Alles goed?
-Ja hoor met jou ook?
Ja hoor gaat lekker
-mooi.
..
..
.
| Forum Opties | |
|---|---|