pedo? thought so.quote:
Neuh, ik zei toch niet dat ik gezakt wasquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:12 schreef joostieh het volgende:
dankje jullie damm das kut voor je michiel
her examen
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:27 schreef Maarten302 het volgende:
ik hoor het pas morgen, hoe kunnen jullie het nu al weten???
Morgen bellen ze de mensen die gezakt zijn.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:27 schreef Maarten302 het volgende:
ik hoor het pas morgen, hoe kunnen jullie het nu al weten???
vmbo vandaagquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:27 schreef o.us het volgende:
[..]
De normeringen zijn vandaag bekend gemaakt, maar het verschilt per school of ze het op dezelfde dag willen doorgeven of een dag later.
Nee vandaag zijn de normeringen van het VMBO bekend + wordt de uitslag van de VMBO'ers bekend gemaakt. Morgenochtend worden de normeringen van de HAVO en het VWO pas bekendgemaakt en krijgen de HAVO'ers en VWO'ers hun uitslag.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:27 schreef o.us het volgende:
[..]
De normeringen zijn vandaag bekend gemaakt, maar het verschilt per school of ze het op dezelfde dag willen doorgeven of een dag later.
Wow zo laat johquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:34 schreef Diconnected het volgende:
Ik hoor het morgenavond pas om 20.00
Maar iedereen die geslaagd is, gefeliciteerd. Voor iedereen die gezakt is: das mooi kut.
Voor iedereen die een herkansing moet doen, heel veel succes met leren
als ikquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:16 schreef o.us het volgende:
Vandaag hoort mijn meid of ze geslaagd is.Kijken of het ze hetzelfde gevoel gaat krijgen als mij vorig jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yeah ik zit op volwassenonderwijs (quote:
Nederlands was zeker je grootste struikelblok, ik kan me voorstellen dat je daar een dikke onvoldoende voor hebt weten te behalen....quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:45 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik ben gesakt, kutzooi nog 2 jaar aardbeijen plukken voor mn diploma agrarische medewerker nivea. 2.
Ik doe ook vavo, en hoor het tussen 12 en 2 hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:17 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Yeah ik zit op volwassenonderwijs (), en daar is het dus heel anders. Dus morgen lekker de hele dag stuiteren
.
Yeah naja tis sowieso al een kutschool dusja. Ik kom de dag wel door. Denk ik.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik doe ook vavo, en hoor het tussen 12 en 2 hoor.
Mensen die zakkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iddquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:00 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Ben jij gezakt![]()
![]()
Misschien wat minder op de exa SC moeten zitten
Met vinger in de neusquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:06 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Stelt tegenwoordig idd niks meer voor.
At is Klote..quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:31 schreef W_Sneijder het volgende:
ALS DE NORMERING VAN NL 0,1 WAS, WAS IK NU GESLAAGD GODVERDOMME
NU HEB IK HER
dat is echt verneukt... 0,0 is toch ook belachelijk eigenlijkquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:31 schreef W_Sneijder het volgende:
ALS DE NORMERING VAN NL 0,1 WAS, WAS IK NU GESLAAGD GODVERDOMME
NU HEB IK HER
Wat heb je voor AK? Ik heb een 6 op eindlijstquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:27 schreef seiramu het volgende:
GESLAAGD! Havo ^^
Met één 5 op mijn eindlijst voor wiskunde. FUCK YEAH!!
VOOR NIKS OVERGEGEVEN, DAGENLANG NIET KUNNEN ETEN EN NIET KUNNEN SLAPEN BWAHAHAHA.
Haha, ik sta een 6 voor NL. Ik kan echt wel beter dan dat, maar ik weet niet of ik wil/moet herkansen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:07 schreef Emma123321 het volgende:
GESLAAGD!!!
Ik ga wel Engels herkansen, om boven 8 te kunnen staan, maar dat vind ik niet zo erg (het is heel anders dan als je biologie of wiskunde of zo moet herkansen natuurlijk).
7 jaar voor een VMBO diploma?quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:18 schreef Zolcon het volgende:
Waaaaaaah eindelijk klaar na 7 jaar!!!! Waaaahhhhhh
Als ik jou was zou ik het alleen doen als je moet loten of zo (zoals ik). Ik bedoel wie vraagt nou over 30 jaar wat je had voor je eindexamen Nederlands??quote:Haha, ik sta een 6 voor NL. Ik kan echt wel beter dan dat, maar ik weet niet of ik wil/moet herkansen.
Ga volgend jaar vwo doen, dus niet echt nodig.. Maar ik vind het doodzonde. Stond 7,4 voor SE, en heb niet eens 5,6 gehaald voor CE.. :/quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:24 schreef Emma123321 het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik het alleen doen als je moet loten of zo (zoals ik). Ik bedoel wie vraagt nou over 30 jaar wat je had voor je eindexamen Nederlands??
Veterstrikdiploma, zwemdiploma, vmbo?quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:31 schreef Nohman het volgende:
Hier ook geslaagd. Diploma nummer drie in de pocket!
Ik heb geen AKquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat heb je voor AK? Ik heb een 6 op eindlijst![]()
Maar gefeliciteeeeeerd
Vmbo, havo, vwo?quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Veterstrikdiploma, zwemdiploma, vmbo?
Dus voor alles minimaal een 8?quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:49 schreef killerbee911 het volgende:
Geslaagd en heb voor alles boven de 7
Nee dan had ik alles boven de 7,5 moeten hebben:P maar er zitten veel 8en tussen ja:Pquote:
Ik heb hier aardbeientaart staan en weisbier.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:58 schreef Flashbag het volgende:
Gefeliciteerd allemaalIk verwacht van alle geslaagden taart en bier
![]()
Zoals seiramu zegt, VMBO, HAVO, VWO.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Veterstrikdiploma, zwemdiploma, vmbo?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:17 schreef Balenciaga. het volgende:
Ik ben gewoon geslaagdZelfs met die kutnormeringen
![]()
![]()
![]()
Ik heb nieteens een herkansing nodig, omg dit is echt onwerkelijk![]()
same herequote:Op donderdag 17 juni 2010 17:48 schreef Mykonos het volgende:
Geslaagd![]()
niet dat het een verrassing is, maar toch leuk
Een heel mooi cijfer!quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:58 schreef Emma123321 het volgende:
Net cijferlijst gehaald, grrrr ik had een 7,45 voor biologie... oh en een 7,4 voor economie.
Maar wel een 9,4 voor Latijn CE![]()
![]()
Faalhaas.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:01 schreef ZuunigeZeeuw het volgende:
7,45 voor bio, 6,4 voor natuurkunde
Haha gefeliciteerd, ze dachten die rat bellen we als laatste voor al die jaren dat we met m opgescheept hebben gezetenquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:29 schreef RacerDKB het volgende:
GESLAAGD OMG!
ALS fucking laatste gebeld van de school.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:16 schreef KoningEbe het volgende:
Gezakt op 0,1 punt. Had een 5,7 nodig voor NL, heb een 5,6 gehaald. Nja kheb gelukkig nog een her
quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:24 schreef Bonzoo het volgende:
AK 6
Eco 6
Wis A 6
Engels 6
Nederlands 6
Geschiedenis 6
Profielwerkstuk 6
Godsdienst 6
Duits 5
Wat een lijstmaar wel geslaagd
ja jonge eco wis en duits met onvoldoende examen ingegaan maar al me examens voldoende gemaakt:P Kga me zo dooddrinken vanavond xDquote:
Dan ben je nog niet gezakt pessimist! Die ga je gewoon halen!quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:16 schreef KoningEbe het volgende:
Gezakt op 0,1 punt. Had een 5,7 nodig voor NL, heb een 5,6 gehaald. Nja kheb gelukkig nog een her
Ga eens onderwijs volgen op niveau. Na afloop Opscheppen dat het makkelijk wasquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:23 schreef julian6 het volgende:
[X] geslaagd ? [ ] gezakt
glansrijk.
Nu ik geslaagd ben bedenk ik me opeens hoe gemakkelijk het allemaal was
In mijn vriendenkring ook iemand op 1 tiende bij geschiedenis.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:59 schreef Diconnected het volgende:
0,2 te weinig voor geschiedenis... Op naar de her.![]()
had ik ook als je nut erug kijkt hoe makelijk het wasquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:23 schreef julian6 het volgende:
[X] geslaagd ? [ ] gezakt
glansrijk.
Nu ik geslaagd ben bedenk ik me opeens hoe gemakkelijk het allemaal was
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:42 schreef Diconnected het volgende:
Omgwtfbbq! M'n gemiddelde van alle cijfers bij elkaar is 5,9. Als ik een 6,0 had, was ik gewoon geslaagd.
Mwah, als de ene helft van nederland er een 5 voor had en de andere helft een 7 dan kom je ook al op norm 0,0 uit dacht ik.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:46 schreef KeizerKuzco het volgende:
Bij ons zijn er veel mensen gezakt door de lage norm van Nederlands. Die lage norm zal wel tot stand zijn gekomen door hoge cijfers voor Nederlands, maar daar heb ik nog niks van gemerkt.
Ik had bijvoorbeeld een 6.9 voor nederlands. Was met n=1 een 7.9 en met n=2 een 8.9 . Waren wel meer mensen die hoge punten hadden.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mwah, als de ene helft van nederland er een 5 voor had en de andere helft een 7 dan kom je ook al op norm 0,0 uit dacht ik.
Oh oké. Dan was het vooral onze school die slecht heeft gescoord op Nederlandsquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:12 schreef themole het volgende:
[..]
Ik had bijvoorbeeld een 6.9 voor nederlands. Was met n=1 een 7.9 en met n=2 een 8.9 . Waren wel meer mensen die hoge punten hadden.
Hey, precies hetzelfde hierquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:12 schreef themole het volgende:
[..]
Ik had bijvoorbeeld een 6.9 voor nederlands. Was met n=1 een 7.9 en met n=2 een 8.9 . Waren wel meer mensen die hoge punten hadden.
Bij mij op school was Nederlands ook slecht gemaakt. Bij heel veel mensen (ook bij mij) was Nederlands mijn laagste cijfer.quote:Oh oké. Dan was het vooral onze school die slecht heeft gescoord op Nederlands
Bij mij dus ook, daarom vond ik die norm vreemd. Er zullen dus heel wat scholen zijn waarbij Nederland echt heel goed gemaakt is.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:29 schreef Emma123321 het volgende:
[..]
Bij mij op school was Nederlands ook slecht gemaakt. Bij heel veel mensen (ook bij mij) was Nederlands mijn laagste cijfer.
kan natuurlijk altijd maar voor nederlands falen is wel erg dom.quote:
pfff.quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:33 schreef MissKriel het volgende:
Geslaagd voor assistent meubelmaken/interieurbouw!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |