7 jaar voor een VMBO diploma?quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:18 schreef Zolcon het volgende:
Waaaaaaah eindelijk klaar na 7 jaar!!!! Waaaahhhhhh
Als ik jou was zou ik het alleen doen als je moet loten of zo (zoals ik). Ik bedoel wie vraagt nou over 30 jaar wat je had voor je eindexamen Nederlands??quote:Haha, ik sta een 6 voor NL. Ik kan echt wel beter dan dat, maar ik weet niet of ik wil/moet herkansen.
Ga volgend jaar vwo doen, dus niet echt nodig.. Maar ik vind het doodzonde. Stond 7,4 voor SE, en heb niet eens 5,6 gehaald voor CE.. :/quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:24 schreef Emma123321 het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik het alleen doen als je moet loten of zo (zoals ik). Ik bedoel wie vraagt nou over 30 jaar wat je had voor je eindexamen Nederlands??
Veterstrikdiploma, zwemdiploma, vmbo?quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:31 schreef Nohman het volgende:
Hier ook geslaagd. Diploma nummer drie in de pocket!
Ik heb geen AKquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat heb je voor AK? Ik heb een 6 op eindlijst![]()
Maar gefeliciteeeeeerd
Vmbo, havo, vwo?quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Veterstrikdiploma, zwemdiploma, vmbo?
Dus voor alles minimaal een 8?quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:49 schreef killerbee911 het volgende:
Geslaagd en heb voor alles boven de 7
Nee dan had ik alles boven de 7,5 moeten hebben:P maar er zitten veel 8en tussen ja:Pquote:
Ik heb hier aardbeientaart staan en weisbier.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:58 schreef Flashbag het volgende:
Gefeliciteerd allemaalIk verwacht van alle geslaagden taart en bier
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |