Hou je bek of zo, jij zei ook 1 uur om hem in de war te brengen, lapzwans.quote:
Nee.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:20 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je wist het pas daarna.
[..]
Ja, echt, hč. Heb geen zak aan jullie.
Ik herken die nooit. Ik had laatst fitti met een cougar omdat ik dacht dat het een coyote was en ik die zo wel even door z'n kop zou schieten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:20 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wolven. Fuck. Cougars en beren. Dat zijn pas shitstorms.
Wolvendagen > Cougars.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:20 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wolven. Fuck. Cougars en beren. Dat zijn pas shitstorms.
what the. Ik speel het spel al een tijd,maar dit nummer heb ik nog nooit gehoordquote:
Cougars.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik herken die nooit. Ik had laatst fitti met een cougar omdat ik dacht dat het een coyote was en ik die zo wel even door z'n kop zou schieten.
Dead Eye.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik herken die nooit. Ik had laatst fitti met een cougar omdat ik dacht dat het een coyote was en ik die zo wel even door z'n kop zou schieten.
Moet je Mexico binnenrijden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:21 schreef wise het volgende:
[..]
what the. Ik speel het spel al een tijd,maar dit nummer heb ik nog nooit gehoord
LUST JE OOK EEN BROODJE POEP?!quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:21 schreef Bragi het volgende:
Voor WillFerrell:
[ afbeelding ]
Voor wolvendagen:
[ afbeelding ]
Voor reetveter:
[ afbeelding ]
Bedankt voor jullie hulp.
Heb je die missie niet gespeeld?quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:21 schreef wise het volgende:
[..]
what the. Ik speel het spel al een tijd,maar dit nummer heb ik nog nooit gehoord
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:21 schreef Bragi het volgende:
Voor WillFerrell:
[ afbeelding ]
Voor wolvendagen:
[ afbeelding ]
Voor reetveter:
[ afbeelding ]
Bedankt voor jullie hulp.
Ik gebruik'm te veel. Ik ga maar eens met Expert Mode knallen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vergeet die altijd te gebruiken.
We leven in een tijd waarin wij steeds meer verengelsen wat ervoor heeft gezorgd dat de meeste mensen nu ook het woord beamen in hun woordenschat hebben zitten, daarom is het beter om hier gewoon een streepje te gebruiken om confusie te voorkomenquote:
Je bent als een zusje voor me, dit kun je me niet aan doen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:23 schreef wolvendagen het volgende:
Ooit doe ik hier een verleidings dans in lingerie op. Jarretels en kousjes. Zijn blouse.
Daar ben ik al klaar, zit al in het 3rde gedeelte. En trouwens, van de soundtrack van RDR op youtube, heb ik nog geen 1 nummer gehoord.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:23 schreef wolvendagen het volgende:
Ooit doe ik hier een verleidings dans in lingerie op. Jarretels en kousjes. Zijn blouse.
Beter dit:quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:23 schreef wolvendagen het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:27 schreef NielsTriple het volgende:
Klacht:
Lijkt me godverdomme wel duidelijk, waarom THE FUCK gebeurd dit niet in Nederland?
In het maanlicht. Terwijl de kaarsen aansteekt. Dan sta ik in de deuropening.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je bent als een zusje voor me, dit kun je me niet aan doen.
HA DE 360 DAN VRAAG JE ER OOK OMquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:24 schreef wise het volgende:
[..]
Daar ben ik al klaar, zit al in het 3rde gedeelte. En trouwens, van de soundtrack van RDR op youtube, heb ik nog geen 1 nummer gehoord.
Ik hoor heel af en toe zo'n vaag gitaartje en dat stopt na 10 seconden. Toch maar even wat nakijken.
XBOX360 btw
En nu?quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:23 schreef wolvendagen het volgende:
Lekker belangrijk. Beetje logisch denken en het in de juist context plaatsen had je het wel geweten. Daarnaast zijn er veel woorden met een dubbele betekenis, doen we toch ook niet moeilijk over.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
We leven in een tijd waarin wij steeds meer verengelsen wat ervoor heeft gezorgd dat de meeste mensen nu ook het woord beamen in hun woordenschat hebben zitten, daarom is het beter om hier gewoon een streepje te gebruiken om confusie te voorkomen
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:25 schreef wise het volgende:
oh, en ik hoorde gelijk dat het jose gonzales was
eens. Met het open einde is alles mogelijkquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:25 schreef Skylark. het volgende:
Voor de volgende RDR moeten ze Ennio strikken.
quote:
ONE NIGHT TO BE CONFUSED ONE NIGHT TO SPEED UP TRUTHquote:
quote:
Kankereng als het onaangekondigd isquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
In het maanlicht. Terwijl de kaarsen aansteekt. Dan sta ik in de deuropening.
Zo mooiquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ONE NIGHT TO BE CONFUSED ONE NIGHT TO SPEED UP TRUTH
Dat ligt dan aan jullie.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
Kankereng als het onaangekondigd is.
quote:
Ik had er weinig moeite mee gister.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
Kankereng als het onaangekondigd is.
Nee, ga ik zo doen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:26 schreef Skylark. het volgende:
Japsnars, heb je die chick al toegevoegd?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:28 schreef Japsnars het volgende:
Webshops die ineens sextoys gaan verkopen
[ afbeelding ]
Zijn er mensen die op mijn filmpjes klikkenquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:28 schreef Otis2.0 het volgende:
Ey Sky, die muziek in dat filmpje wat je post doet me denken aan Ryan Bingham. Misschien vind je dat ook wel chill.
Ik schrik al als ik denk dat ik wat zie. Laat staan als er echt iemand is waar ik niet van af weet. Dan moet die me eerst overtuigen voordat ik met dingen ga gooien.quote:
quote:psst, iemand uit jouw MSN vrienden lijst heeft ervoor gekozen om deze mail anoniem aan jou door te sturen. Hij of zij heeft zojuist gratis een setje spannende dobbelstenen besteld en ontvangt deze binnen enkele dagen in de brievenbus.
Speciaal voor stelletjes die eens iets anders willen proberen maar niet zelf de eerste stap durven zetten hebben wij de oplossing! Vraag nu volledig gratis de Sex Dices aan en binnen 7 dagen heb jij een heel ander seksleven dan vandaag en gisteren en alle dagen daarvoor.
Deze actie wordt je aangeboden door iMailo en wordt o.a. mede mogelijk gemaakt door DHL Global mail. Hou na het aanvragen je brievenbus dus in de gaten want je hebt ze binnen 7 dagen in huis.
Vriendelijke groeten namens,
iMailo
Slagroompatronen en seksspeeltjes, wat een combinatiequote:
Ja luister die muziek danquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zijn er mensen die op mijn filmpjes klikken?
Nah ik heb dat ook hoor. Helemaal als ik een enge film of zo gezien heb.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik schrik al als ik denk dat ik wat zie. Laat staan als er echt iemand is waar ik niet van af weet. Dan moet die me eerst overtuigen voordat ik met dingen ga gooien.
En, gedaan?quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja man, op school riep ze opeens ook tegen een vriendin 'ik weet al wat ik vanmiddag ging doen en zo'n grote smile' en toen kreeg ik ook al meteen zo'n oh shit moment, maar het zal natuurlijk wel weer loos alarm zijn geweest
Die kijk ik niet eensquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nah ik heb dat ook hoor. Helemaal als ik een enge film of zo gezien heb.
O rly?quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die kijk ik niet eens. Ik ben echt een pussy eigenlijk.
Meh, dat gaat op de een of andere manier toch makkelijker. Dan sta je recht tegen over elkaar en kan je niet ineens zomaar 10 minuten stil zijn en daarnaast heb je dan ook lichaamstaal wat vaak enorm scheelt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:31 schreef Otis2.0 het volgende:
Stel dat Japsnars ooit met haar afspreekt. Dan krijgt ie sowieso een hartaanval.
Oh, die 14:32 was een deadlinequote:Op woensdag 16 juni 2010 14:32 schreef Chai het volgende:
[..]
En, gedaan?
Wsl is ze nu toch niet op msn, dus je hoeft niet gelijk te praten.
[..]
Neequote:
Allebei zijn albums zijnquote:
Serieus je hebt wel tijd om tegen ons te beppen hier, dus ook om haar toe te voegen. Doe het nou gewoon.quote:
Ja klopt, heb ik ook. Maar die man heeft zo'n chille stem, en dat sfeertje van die muziek is zo lekkerquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:33 schreef Skylark. het volgende:
Chille muziek Otis. Moet er wel in de mood voor zijn, dat wel.
Bang zijn om een persoon toe te voegen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Serieus je hebt wel tijd om tegen ons te beppen hier, dus ook om haar toe te voegen. Doe het nou gewoon.
Wat doe je populair dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:37 schreef Allure_ het volgende:
Waarom kun je via hotmail niet meer dan 100 mailtjes per dag sturen!
Waarom wil jij meer dan 100 mailtjes per dag sturen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou mee te maken. Kun je die instellingen nergens veranderen?
Hey al, ik heb me vanmorgen geschoren.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou mee te maken. Kun je die instellingen nergens veranderen?
Scheer gelijk je schaamhaar dan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hey al, ik heb me vanmorgen geschoren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Je buiksnor?quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:41 schreef Bragi het volgende:
[..]
Scheer gelijk je schaamhaar dan.I did. FAG.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:41 schreef Bragi het volgende:
[..]
Scheer gelijk je schaamhaar dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Haha WD heeft een snor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oké.quote:
Gast. Kom er nog gezellig even achteraan huppelen...quote:
Ik kijk ze alleen als het nog licht is, niet als het donker is.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die kijk ik niet eens. Ik ben echt een pussy eigenlijk.
ze probeert een sik te krijgen zoals ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |