Ja klopt, heb ik ook. Maar die man heeft zo'n chille stem, en dat sfeertje van die muziek is zo lekkerquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:33 schreef Skylark. het volgende:
Chille muziek Otis. Moet er wel in de mood voor zijn, dat wel.
Bang zijn om een persoon toe te voegen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Serieus je hebt wel tijd om tegen ons te beppen hier, dus ook om haar toe te voegen. Doe het nou gewoon.
Wat doe je populair dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:37 schreef Allure_ het volgende:
Waarom kun je via hotmail niet meer dan 100 mailtjes per dag sturen!
Waarom wil jij meer dan 100 mailtjes per dag sturen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou mee te maken. Kun je die instellingen nergens veranderen?
Hey al, ik heb me vanmorgen geschoren.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou mee te maken. Kun je die instellingen nergens veranderen?
Scheer gelijk je schaamhaar dan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hey al, ik heb me vanmorgen geschoren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Je buiksnor?quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:41 schreef Bragi het volgende:
[..]
Scheer gelijk je schaamhaar dan.I did. FAG.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:41 schreef Bragi het volgende:
[..]
Scheer gelijk je schaamhaar dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Haha WD heeft een snor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oké.quote:
Gast. Kom er nog gezellig even achteraan huppelen...quote:
Ik kijk ze alleen als het nog licht is, niet als het donker is.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die kijk ik niet eens. Ik ben echt een pussy eigenlijk.
ze probeert een sik te krijgen zoals ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |