Hou je bek of zo, jij zei ook 1 uur om hem in de war te brengen, lapzwans.quote:
Nee.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:20 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je wist het pas daarna.
[..]
Ja, echt, hè. Heb geen zak aan jullie.
Ik herken die nooit. Ik had laatst fitti met een cougar omdat ik dacht dat het een coyote was en ik die zo wel even door z'n kop zou schieten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:20 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wolven. Fuck. Cougars en beren. Dat zijn pas shitstorms.
Wolvendagen > Cougars.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:20 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wolven. Fuck. Cougars en beren. Dat zijn pas shitstorms.
what the. Ik speel het spel al een tijd,maar dit nummer heb ik nog nooit gehoordquote:
Cougars.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik herken die nooit. Ik had laatst fitti met een cougar omdat ik dacht dat het een coyote was en ik die zo wel even door z'n kop zou schieten.
Dead Eye.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik herken die nooit. Ik had laatst fitti met een cougar omdat ik dacht dat het een coyote was en ik die zo wel even door z'n kop zou schieten.
Moet je Mexico binnenrijden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:21 schreef wise het volgende:
[..]
what the. Ik speel het spel al een tijd,maar dit nummer heb ik nog nooit gehoord
LUST JE OOK EEN BROODJE POEP?!quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:21 schreef Bragi het volgende:
Voor WillFerrell:
[ afbeelding ]
Voor wolvendagen:
[ afbeelding ]
Voor reetveter:
[ afbeelding ]
Bedankt voor jullie hulp.
Heb je die missie niet gespeeld?quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:21 schreef wise het volgende:
[..]
what the. Ik speel het spel al een tijd,maar dit nummer heb ik nog nooit gehoord
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:21 schreef Bragi het volgende:
Voor WillFerrell:
[ afbeelding ]
Voor wolvendagen:
[ afbeelding ]
Voor reetveter:
[ afbeelding ]
Bedankt voor jullie hulp.
Ik gebruik'm te veel. Ik ga maar eens met Expert Mode knallen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vergeet die altijd te gebruiken.
We leven in een tijd waarin wij steeds meer verengelsen wat ervoor heeft gezorgd dat de meeste mensen nu ook het woord beamen in hun woordenschat hebben zitten, daarom is het beter om hier gewoon een streepje te gebruiken om confusie te voorkomenquote:
Je bent als een zusje voor me, dit kun je me niet aan doen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:23 schreef wolvendagen het volgende:
Ooit doe ik hier een verleidings dans in lingerie op. Jarretels en kousjes. Zijn blouse.
Daar ben ik al klaar, zit al in het 3rde gedeelte. En trouwens, van de soundtrack van RDR op youtube, heb ik nog geen 1 nummer gehoord.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:23 schreef wolvendagen het volgende:
Ooit doe ik hier een verleidings dans in lingerie op. Jarretels en kousjes. Zijn blouse.
Beter dit:quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:23 schreef wolvendagen het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:27 schreef NielsTriple het volgende:
Klacht:
Lijkt me godverdomme wel duidelijk, waarom THE FUCK gebeurd dit niet in Nederland?
In het maanlicht. Terwijl de kaarsen aansteekt. Dan sta ik in de deuropening.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je bent als een zusje voor me, dit kun je me niet aan doen.
HA DE 360 DAN VRAAG JE ER OOK OMquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:24 schreef wise het volgende:
[..]
Daar ben ik al klaar, zit al in het 3rde gedeelte. En trouwens, van de soundtrack van RDR op youtube, heb ik nog geen 1 nummer gehoord.
Ik hoor heel af en toe zo'n vaag gitaartje en dat stopt na 10 seconden. Toch maar even wat nakijken.
XBOX360 btw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |