Ik schrik al als ik denk dat ik wat zie. Laat staan als er echt iemand is waar ik niet van af weet. Dan moet die me eerst overtuigen voordat ik met dingen ga gooien.quote:
quote:psst, iemand uit jouw MSN vrienden lijst heeft ervoor gekozen om deze mail anoniem aan jou door te sturen. Hij of zij heeft zojuist gratis een setje spannende dobbelstenen besteld en ontvangt deze binnen enkele dagen in de brievenbus.
Speciaal voor stelletjes die eens iets anders willen proberen maar niet zelf de eerste stap durven zetten hebben wij de oplossing! Vraag nu volledig gratis de Sex Dices aan en binnen 7 dagen heb jij een heel ander seksleven dan vandaag en gisteren en alle dagen daarvoor.
Deze actie wordt je aangeboden door iMailo en wordt o.a. mede mogelijk gemaakt door DHL Global mail. Hou na het aanvragen je brievenbus dus in de gaten want je hebt ze binnen 7 dagen in huis.
Vriendelijke groeten namens,
iMailo
Slagroompatronen en seksspeeltjes, wat een combinatiequote:
Ja luister die muziek danquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zijn er mensen die op mijn filmpjes klikken?
Nah ik heb dat ook hoor. Helemaal als ik een enge film of zo gezien heb.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik schrik al als ik denk dat ik wat zie. Laat staan als er echt iemand is waar ik niet van af weet. Dan moet die me eerst overtuigen voordat ik met dingen ga gooien.
En, gedaan?quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja man, op school riep ze opeens ook tegen een vriendin 'ik weet al wat ik vanmiddag ging doen en zo'n grote smile' en toen kreeg ik ook al meteen zo'n oh shit moment, maar het zal natuurlijk wel weer loos alarm zijn geweest
Die kijk ik niet eensquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nah ik heb dat ook hoor. Helemaal als ik een enge film of zo gezien heb.
O rly?quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die kijk ik niet eens. Ik ben echt een pussy eigenlijk.
Meh, dat gaat op de een of andere manier toch makkelijker. Dan sta je recht tegen over elkaar en kan je niet ineens zomaar 10 minuten stil zijn en daarnaast heb je dan ook lichaamstaal wat vaak enorm scheelt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:31 schreef Otis2.0 het volgende:
Stel dat Japsnars ooit met haar afspreekt. Dan krijgt ie sowieso een hartaanval.
Oh, die 14:32 was een deadlinequote:Op woensdag 16 juni 2010 14:32 schreef Chai het volgende:
[..]
En, gedaan?
Wsl is ze nu toch niet op msn, dus je hoeft niet gelijk te praten.
[..]
Neequote:
Allebei zijn albums zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |