En nu?quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:23 schreef wolvendagen het volgende:
Ooit doe ik hier een verleidings dans in lingerie op. Jarretels en kousjes. Zijn blouse.
Lekker belangrijk. Beetje logisch denken en het in de juist context plaatsen had je het wel geweten. Daarnaast zijn er veel woorden met een dubbele betekenis, doen we toch ook niet moeilijk over.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
We leven in een tijd waarin wij steeds meer verengelsen wat ervoor heeft gezorgd dat de meeste mensen nu ook het woord beamen in hun woordenschat hebben zitten, daarom is het beter om hier gewoon een streepje te gebruiken om confusie te voorkomen
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:25 schreef wise het volgende:
oh, en ik hoorde gelijk dat het jose gonzales was
eens. Met het open einde is alles mogelijkquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:25 schreef Skylark. het volgende:
Voor de volgende RDR moeten ze Ennio strikken.
quote:
ONE NIGHT TO BE CONFUSED ONE NIGHT TO SPEED UP TRUTHquote:
quote:
Kankereng als het onaangekondigd isquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
In het maanlicht. Terwijl de kaarsen aansteekt. Dan sta ik in de deuropening.
Zo mooiquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ONE NIGHT TO BE CONFUSED ONE NIGHT TO SPEED UP TRUTH
Dat ligt dan aan jullie.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
Kankereng als het onaangekondigd is.
quote:
Ik had er weinig moeite mee gister.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
Kankereng als het onaangekondigd is.
Nee, ga ik zo doen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:26 schreef Skylark. het volgende:
Japsnars, heb je die chick al toegevoegd?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:28 schreef Japsnars het volgende:
Webshops die ineens sextoys gaan verkopen
[ afbeelding ]
Zijn er mensen die op mijn filmpjes klikkenquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:28 schreef Otis2.0 het volgende:
Ey Sky, die muziek in dat filmpje wat je post doet me denken aan Ryan Bingham. Misschien vind je dat ook wel chill.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |