Ik denk dat NKO wel iets verder geïsoleerd is dan China. Die metro in Pyongyang is wel trouwens echtquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:43 schreef x3ro het volgende:
[..]
Valt allemaal mee, werd over China ook gezegd, daar heb je een reisorganisatie voor
Is ook erger, maar het is niet zo lastig als dat je denktquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik denk dat NKO wel iets verder geïsoleerd is dan China. Die metro in Pyongyang is wel trouwens echt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:47 schreef Sjoegerd het volgende:
Alleen zijn die metrostellen dan wel weer jammer
Ik weet verder ook niet hoe het precies zit. Maar omdat er in de media altijd zoveel over te doen is. Het is en blijft wel een Stalinistisch land. En voor veel mensen is het daar echt geen pretje.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:47 schreef x3ro het volgende:
[..]
Is ook erger, maar het is niet zo lastig als dat je denktWord ook tevens allemaal voor je geregeld dan
Germaansquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Die vind ik nog wel meevallen, die oude Germaanse bakken hier in Amsterdam zijn triest.
[ afbeelding ]
Alsof het in Amsterdam nut heeft om nieuwe metrostellen in te zetten. Binnen een dag zien ze er weer zo uit.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Die vind ik nog wel meevallen, die oude Germaanse bakken hier in Amsterdam zijn triest.
[ afbeelding ]
Lijkt voormalig Oost-Duitsland welquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:49 schreef DeLuna het volgende:
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=pyongyang&sll=40.339852,127.510093&sspn=4.965152,11.634521&g=noord+korea&ie=UTF8&hq=&hnear=Pyongyang,+Pyongyang-si,+Noord-Korea&t=h&layer=c&cbll=39.065956,125.765904&cbp=12,0,,0,5&photoid=po-35296837&ll=39.065956,125.765904&spn=0.019892,0.045447&z=15
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Alsof het in Amsterdam nut heeft om nieuwe metrostellen in te zetten. Binnen een dag zien ze er weer zo uit.
Dat is ook niet zo gek. Aangezien dat toen in handen van de SU was.quote:
Ja, resize die foto's eensquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:51 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee hoor, deze metro`s zien er nog prima uit.
[ afbeelding ]
Jah dat is gewoon van die sensatielustquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik weet verder ook niet hoe het precies zit. Maar omdat er in de media altijd zoveel over te doen is. Het is en blijft wel een Stalinistisch land. En voor veel mensen is het daar echt geen pretje.
quote:
Ja, care. Niet die van iedereen. En ik heb geen zin in een trage pagina om een nietszeggend plaatje.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat doet FOK! geheel automagisch voor mij.
quote:
Sneller internet kaufenquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, care. Niet die van iedereen. En ik heb geen zin in een trage pagina om een nietszeggend plaatje.
Denk ook niet dat het een standaard vakantieland isquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:52 schreef x3ro het volgende:
[..]
Jah dat is gewoon van die sensatielustStond nog een reisverslag van een Nederlander laatst op de interwebz
![]()
En die "verhalen" blijven de ronde doen omdat Jan Modaal daar dus never nooit komt of gaat komen.
Alhoewel, Oost-Duitsland ziet er nu nog steeds troosteloos uitquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo gek. Aangezien dat toen in handen van de SU was.
Hmwa. Niet zo erg als toen, maar nog steeds lopen ze een stuk achter ja.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Alhoewel, Oost-Duitsland ziet er nu nog steeds troosteloos uit
Daarom wil ik er net heen, t hele punt was dat Frankrijd e.d. gewoon klote zijnquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Denk ook niet dat het een standaard vakantieland is.
phail.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:10 schreef Sjoegerd het volgende:
Heim, echt weer typisch.. Intake gesprek voor Deltion heb ik op maandagochtend als ik nog op Graspop zit.. Net gebeld, moet ik weer iemand anders bellen na 5 uur of het op een andere dag kan
Like wtfquote:hannahherude@hotmail.com has added you to his/her contact list.
Inderdaad, Frankrijkquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:01 schreef x3ro het volgende:
[..]
Daarom wil ik er net heen, t hele punt was dat Frankrijd e.d. gewoon klote zijn
Maar nu is het lunchtijd hierTot over een half uurtje ongeveer
![]()
En pour Jeff
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:30 schreef Hyman het volgende:
Explosie aan Krijspijnse weg Dordrecht
Hahahawat een lutsers zeg
En daar ben ik weerquote:
Kan ik zoiets ook bestellen of kopen voor mijn Iphone?quote:
Draagt Inge wel eens dat soort topjes?quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:36 schreef x3ro het volgende:
[..]
Kan ik zoiets ook bestellen of kopen voor mijn Iphone?
Ik ken zoveel vrouwen die het doen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Kende je die nog niet?Soms heb je nergens anders om je telefoon/geld te laten
Daar heb je een vuist voorquote:
Mweh, ze houd niet zo van voetbalquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:38 schreef Hyman het volgende:
[..]
Draagt Inge wel eens dat soort topjes?
ehr?quote:
Ik ook niet hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:43 schreef x3ro het volgende:
[..]
Daar heb je een vuist voor
[..]
Mweh, ze houd niet zo van voetbal
Nou dan? Jij hebt zo'n truitje toch ook niet?quote:
Paraguayquote:
Als je dan een grotere BH neemt, kan je die juist als opvulling gebruikenquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
met je A cupje moet je dan maar geen smartphone nemen
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:48 schreef Hyman het volgende:
[..]
Als je dan een grotere BH neemt, kan je die juist als opvulling gebruiken
Beetje lopen potloodventen.quote:
Wat was dat voorheen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:50 schreef Bravebart het volgende:
Oh, hier ligt de rest Heim!
[ afbeelding ]
Ik had em gezien jaquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:50 schreef Bravebart het volgende:
Oh, hier ligt de rest Heim!
[ afbeelding ]
Een noodlokaal of bouwkeet of zo?quote:
quote:
Op de vorige pagina stond alleen die voetbal chica, en dat leek me een beetje sterk dat dat van dr was overgeblevenquote:
Wat n achterlijke danquote:
wtfquote:
Heeft te maken met het gemiddelde iq in die regio?quote:
Ja hier ook wel elke week 3 keer, maar in Dordrecht blijkbaar nietquote:
Het noordenquote:
Daarvoor staan de Fransen op hun achterste potenquote:De verhoging zal geleidelijk worden ingevoerd, aldus Woerth. In 2018 moet iedereen in Frankrijk tot zijn 62e blijven werken. "Het is noodzakelijk dat we ons pensioensysteem hervormen. Langer werken is onvermijdelijk", aldus Woerth.
quote:
Alles lager dan Eindhovenquote:
Frankrijkquote:
quote:
Die hebben schijtquote:
Waarom doen ze datquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:18 schreef x3ro het volgende:
[..]
Die hebben schijtNog eentje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het leukst is dat ze zo te zien t moeten wachten op ander vervoer de grootste ramp vinden
Nou omdat t kan, t boeit ze simpel weg gewoon niet, ze kopen wel een anderequote:Op woensdag 16 juni 2010 14:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waarom doen ze dat? Alleen voor de lol?
Hahahahahahahahhahahahaquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:35 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nou omdat t kan, t boeit ze simpel weg gewoon niet, ze kopen wel een andere
Wat is het hier trouwens maar dood
Dat zijn wel de uiterste in Rusland. Er zijn ook veel dingen die er wél normaal gaanquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:41 schreef x3ro het volgende:
College in Rusland:
[ afbeelding ]
Voor tijdens het werk:
[ afbeelding ]
UTP-power:
[ afbeelding ]
AK-oma:
[ afbeelding ]
En nee, ik verveel me en heb niks te doen
Interessant college.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:41 schreef x3ro het volgende:
College in Rusland:
[ afbeelding ]
Voor tijdens het werk:
[ afbeelding ]
UTP-power:
[ afbeelding ]
AK-oma:
[ afbeelding ]
En nee, ik verveel me en heb niks te doen
Niet, alles is kut in rusland.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat zijn wel de uiterste in Rusland. Er zijn ook veel dingen die er wél normaal gaan.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Niet, alles is kut in rusland.
En hier lopen we allemaal in klompen met tulpen in onze armen.
Dat zeg ik niet, maar als je dat soort dingen tegen komt op internet, kun je er donder op zeggen dat t oostblokkers zijn.. Gewoon n aparte slag volk zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Niet, alles is kut in rusland.
En hier lopen we allemaal in klompen met tulpen in onze armen.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:48 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar als je dat soort dingen tegen komt op internet, kun je er donder op zeggen dat t oostblokkers zijn.. Gewoon n aparte slag volk zullen we maar zeggen
Ik zeg niet dat jij het zegt, ik zeg dat zuurkool zegt dat het niet zo is.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:48 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar als je dat soort dingen tegen komt op internet, kun je er donder op zeggen dat t oostblokkers zijn.. Gewoon n aparte slag volk zullen we maar zeggen
Dat wel. Het gaat er daar wel apart aan toequote:Op woensdag 16 juni 2010 14:48 schreef x3ro het volgende:
[..]
Moet je hier maar eens doorheen gaan klikken:quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat wel. Het gaat er daar wel apart aan toe.
Gezien ik geen hond heb, zou ik mn kat dr vanaf trappen.. Staan betere opquote:
Dankuwel, dat is al een stuk aangenamer om naar te kijken voor mij en mijn collega'squote:
T gebied heet ook niet zonder reden oostblok, de mensen beschikken allemaal over nogal een vierkant hoofdquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:05 schreef Hyman het volgende:
oostblokkers hebben altijd van die inteeltkoppen
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:08 schreef x3ro het volgende:
[..]
T gebied heet ook niet zonder reden oostblok, de mensen beschikken allemaal over nogal een vierkant hoofd
wajooquote:
Briljante site toch?quote:
waar is je ned_bigby account gebleven?quote:
Staan wel grappige dingen op jaquote:
In de archiefkast.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:14 schreef tubacloud het volgende:
[..]
waar is je ned_bigby account gebleven?
No shit sherlockquote:
Dat jongetje had een of ander gezwel, die meloen lijkt me er wel bij gesoeptquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:26 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat jongetje had een of ander gezwel, die meloen lijkt me er wel bij gesoept, maar dat gezicht stond echt zo
Dat krijg je dan he?!quote:
Aandachtshoertje dat het is.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:29 schreef Hyman het volgende:
Hoe vaak die Dagoduck wel niet zn wallpaper verandertvolgens mij puur om in het topic te posten
Wat de kankerquote:
quote:
Zou kunnen, of een ander soort ziekte natuurlijk.quote:
Op google zocht ik naar tumor face, om het originele plaatje te zoekenquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:33 schreef x3ro het volgende:
[..]
Zou kunnen, of een ander soort ziekte natuurlijk.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:35 schreef Hyman het volgende:
[..]
Op google zocht ik naar tumor face, om het originele plaatje te zoeken
Jeh, hoe wil je t anders omschrijven ehquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:35 schreef Hyman het volgende:
[..]
Op google zocht ik naar tumor face, om het originele plaatje te zoeken
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:38 schreef x3ro het volgende:
[..]
Jeh, hoe wil je t anders omschrijven eh
Dat bedoel ikquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:46 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Omg ik word net op feesboek ge-add door de moeder van MaddoxX!!
Jah, dat is idd mn tantequote:
Vleesboekquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:46 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Omg ik word net op feesboek ge-add door de moeder van MaddoxX!!
ffuuuuuuuu, wat n rampquote:
Oke, dan welquote:
Jah, werken noem ik dat jahquote:
"Beetje shaggies roken, beetje niets doen, en als het regent ga ik naar huis"quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:10 schreef x3ro het volgende:
[..]
Jah, werken noem ik dat jahIk moet dr verdomme om kwart voor 7 voor mn nest uit
Wat ga jij dan doen
TMO 51quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:11 schreef Hyman het volgende:
[..]
"Beetje shaggies roken, beetje niets doen, en als het regent ga ik naar huis"
Dat valt best wel mee helaasquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:11 schreef Hyman het volgende:
[..]
"Beetje shaggies roken, beetje niets doen, en als het regent ga ik naar huis"
Epic die gastquote:
I lol'dquote:
Van een wat?quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:18 schreef x3ro het volgende:
[..]
I lol'd![]()
Op dumpert stond ook ooit ergens een filmpje van zo'n favela waar ze met de schaal sos rond gingen waar gewoon echt n berg op lag
Zuid-Amerikaanse sloppenwijkenquote:
Ah.quote:
Spelbrekerquote:
Chagrijnquote:
quote:
KVP heet zoiets!quote:
quote:
Ok gast!quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
newbs weten dat niet. Houden zo.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
newbs weten dat niet. Houden zo.
Havo zeker?quote:
Ja maar jij kan tenminste nog wel fatsoenlijk nadenken. Jij behoort tot de top van de havo, Zeroku is gewoon van de vijf-en-een-halfjes cultuur.quote:
Zo hoor ik het graag.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar jij kan tenminste nog wel fatsoenlijk nadenken. Jij behoort tot de top van de havo, Zeroku is gewoon van de vijf-en-een-halfjes cultuur.
Matige poging.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar jij kan tenminste nog wel fatsoenlijk nadenken. Jij behoort tot de top van de havo, Zeroku is gewoon van de vijf-en-een-halfjes cultuur.
Dat was geen poging tot wat dan ook, ik vertel alleen wat ik hier zo zie.quote:
Gelukkig ken jij mij ook heel goed.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat was geen poging tot wat dan ook, ik vertel alleen wat ik hier zo zie.
Veel meer dan "quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:29 schreef x3ro het volgende:
Bah, dat moest ik ff kwijtNu weer verder met goede zin hebben
Ik moest grinniken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:22 schreef x3ro het volgende:
Net de grootste zeik gehad op t station met 2 van die mongolen die al beneden in het station(heel stuk voor de perrons) mensen hun vervoersbewijs checken![]()
Iemand n idee hier of dat wettelijk gezien mag? Want wat als ik iemand op moet halen van de trein? Sowieso vragen ze om een vervoersbewijs op het punt dat ik geeneens in de trein zit! Het is een vervoersbewijs!
Hele tafereel was wel leuk trouwens
NS-b'er: Uw vervoersbewijs alstublieft?
ik: Sorry? (liep muziek te luisteren)
NS-b'er: Uw vervoersbewijs
ik: Ow shit mijn gele ster zit op mijn jas genaaid die ik met dit weer niet draag.
NS-b'er: Ik moet het zien.
ik: Sinds wanneer dat? Staat toch nergens?
NS-b'er: Jah dat staat in de regels van het station *wijst naar bordje naast me op de muur*
ik: nou daar staat toch echt "Welkom op dit station" en verder niks.
NS-b'er: ....
ik: Fijne middag nog![]()
En ben toen lekker naar boven het perron op gelopen
Hallo, ik ook. Ik deed dan ook niks.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar t gaat toch ook nergens overquote:
Doen ze hier ook wel eens, gaan ze vlak voor het kaartjeskoop automaat staan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:34 schreef x3ro het volgende:
[..]
Maar t gaat toch ook nergens overOmdat hun verzuimen goed te controleren in een trein? Dat ze dan minder debiel volk aannemen wat wel capabel is om dat te doen
Nja, ik ben niet zo'n openbaar verfuhrer type, dus was mn eerste keerquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Doen ze hier ook wel eens, gaan ze vlak voor het kaartjeskoop automaat staan.
De werkdag was de rust zelvequote:Op woensdag 16 juni 2010 18:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Goed en lekker tot rust gekomen vanmiddag.
Bij jou?
Ik ben vanmiddag even lekker weggeweest, heeft me goed gedaan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:36 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nja, ik ben niet zo'n openbaar verfuhrer type, dus was mn eerste keerMaar ik ga dat elke keer weigeren, flikker maar op
![]()
[..]
De werkdag was de rust zelveEn zometeen lekker nog even weg
Ja, naar het bos zag ik.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag even lekker weggeweest, heeft me goed gedaan.
Heldquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:22 schreef x3ro het volgende:
Net de grootste zeik gehad op t station met 2 van die mongolen die al beneden in het station(heel stuk voor de perrons) mensen hun vervoersbewijs checken![]()
Iemand n idee hier of dat wettelijk gezien mag? Want wat als ik iemand op moet halen van de trein? Sowieso vragen ze om een vervoersbewijs op het punt dat ik geeneens in de trein zit! Het is een vervoersbewijs!
Hele tafereel was wel leuk trouwens
NS-b'er: Uw vervoersbewijs alstublieft?
ik: Sorry? (liep muziek te luisteren)
NS-b'er: Uw vervoersbewijs
ik: Ow shit mijn gele ster zit op mijn jas genaaid die ik met dit weer niet draag.
NS-b'er: Ik moet het zien.
ik: Sinds wanneer dat? Staat toch nergens?
NS-b'er: Jah dat staat in de regels van het station *wijst naar bordje naast me op de muur*
ik: nou daar staat toch echt "Welkom op dit station" en verder niks.
NS-b'er: ....
ik: Fijne middag nog![]()
En ben toen lekker naar boven het perron op gelopen
Wat had jij gedaan?quote:
Zoals het gemiddelde persoon, gewoon alles slikken en doen wat ze vragen. Dr niet bij nadenkend dat het gewoon gestoord is wat ze eigenlijk doen.quote:
quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:42 schreef x3ro het volgende:
[..]
Zoals het gemiddelde persoon, gewoon alles slikken en doen wat ze vragen. Dr niet bij nadenkend dat het gewoon gestoord is wat ze eigenlijk doen.
En door die mentaliteit gaan ze straks ook iedereen gewoon op straat om zijn i.d vragen.. Gaat goede kant op zo. Iets van "halt! Personalausweis! JETZT!"quote:
Het slaat toch nergens op dat ze je gaan controleren terwijl je niet eens in de trein zit? Ik zou gewoon zeggen dat je het onzin vind en dat die controle echt nergens op slaat. Desnoods wapper je dan nog met je kaartje in hun gezicht.quote:
Oh, je zocht dus gewoon een reden voor een discussiequote:Op woensdag 16 juni 2010 18:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het slaat toch nergens op dat ze je gaan controleren terwijl je niet eens in de trein zit? Ik zou gewoon zeggen dat je het onzin vind en dat die controle echt nergens op slaat. Desnoods wapper je dan nog met je kaartje in hun gezicht.
AUFMACHEN. GEGEN DIE MAUER.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:45 schreef x3ro het volgende:
[..]
En door die mentaliteit gaan ze straks ook iedereen gewoon op straat om zijn i.d vragen.. Gaat goede kant op zo. Iets van "halt! Personalausweis! JETZT!"
Ja, mevrouw mee, hond mee en lekker 1½ uur gelopen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, naar het bos zag ik.
Vandaag en gisteren ben ik op de terugweg ook even drie kwartier op de hei gaan zitten, was best wel chill
Om maar even hier op in te gaan. Zo gek vind ik het idee niet, het zorgt voor veel minder zwartrijders, (OP HET PERRON heb ik het over), en zorgt ervoor dat jouw kaartje niet buitensporig duur wordt. Midden op het station random mensen vragen is niet normaal nee.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het slaat toch nergens op dat ze je gaan controleren terwijl je niet eens in de trein zit? Ik zou gewoon zeggen dat je het onzin vind en dat die controle echt nergens op slaat. Desnoods wapper je dan nog met je kaartje in hun gezicht.
Dat werd dr dus wel gedaan dus, Nazi'squote:Op woensdag 16 juni 2010 18:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Om maar even hier op in te gaan. Zo gek vind ik het idee niet, het zorgt voor veel minder zwartrijders, (OP HET PERRON heb ik het over), en zorgt ervoor dat jouw kaartje niet buitensporig duur wordt. Midden op het station random mensen vragen is niet normaal nee.
Je hebt er problemen mee dat ik een vraag stel en er vervolgens op verder ga?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh, je zocht dus gewoon een reden voor een discussie?
Nee, maar het kwam op mij meer over dat je weer wat zocht om te zeikenquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je hebt er problemen mee dat ik een vraag stel en er vervolgens op verder ga?
Welk station? Maastricht?quote:
En voor de automaat gaan staan is ook niet handigquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Om maar even hier op in te gaan. Zo gek vind ik het idee niet, het zorgt voor veel minder zwartrijders, (OP HET PERRON heb ik het over), en zorgt ervoor dat jouw kaartje niet buitensporig duur wordt. Midden op het station random mensen vragen is niet normaal nee.
Sittardquote:
'naar buiten'quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:52 schreef x3ro het volgende:
Mensen ik ben aweejNog even snel douchen en wat eten naar binnen schuiven en naar buiten
Tot ergens later vanavond![]()
Laterssquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:52 schreef x3ro het volgende:
Mensen ik ben aweejNog even snel douchen en wat eten naar binnen schuiven en naar buiten
Tot ergens later vanavond![]()
Op het perron kaartjes controleren is zo gek echt niet. KAN veel zwartrijders schelen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En voor de automaat gaan staan is ook niet handig
Hele dag van half 9 tot 5 binnen in kantoor gezetenquote:
Nee hoor, ik wilde gewoon een gesprek gaande houden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, maar het kwam op mij meer over dat je weer wat zocht om te zeiken.
naar buiten gaan klinkt zo 12-jarig.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:54 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hele dag van half 9 tot 5 binnen in kantoor gezetenMaar nu echt aweej
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wilde gewoon een gesprek gaande houden.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja maar ga er dan ACHTER staanquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Laterss.
[..]
Op het perron kaartjes controleren is zo gek echt niet. KAN veel zwartrijders schelen.
Ja, of jank niet zo.quote:
Op het perron staan geen automaten om kaartjes te kopen zover ik weet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar ga er dan ACHTER staanGeef ze iig de kans om een kaartje te kopen
In before gezeik van Zeroku.quote:
Laat maar.quote:
Oh, was je weer op dreef vanmiddagquote:
nee. Ik vroeg wat aan iemand, maar volgens een ander iemand was dat doorzeiken dusjaquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:09 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oh, was je weer op dreef vanmiddag?
Niks nieuws toch.
In dit Friese Haagje wel.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Op het perron staan geen automaten om kaartjes te kopen zover ik weet.
Hmm. Vreemd.quote:
Ze staan er ook wel wat eerder, maar ook op het perron.quote:
Ik wil volgend jaar wel naar buitenland. Voor mijn part net over de grens in Duitsland ofzo.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ga misschien/waarschijnlijk ook (in Nederland).
Ja, wil ik eigenlijk ook. Maar het is een beetje en wordt een beetje last-minute werk.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wil volgend jaar wel naar buitenland. Voor mijn part net over de grens in Duitsland ofzo.
Bij ons was het ook niet echt op tijd. Over precies een maand gaan we alquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, wil ik eigenlijk ook. Maar het is een beetje en wordt een beetje last-minute werk.
Dan dan liever iets in Nederland dan dat ik 3 weken van tevoren alles nog moet gaan regelen.
Ja, maar bij ons is het een beetje onhandig.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Bij ons was het ook niet echt op tijd. Over precies een maand gaan we al
Uhu. Wij gaan 16 t/m 23 juliquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:32 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, maar bij ons is het een beetje onhandig.
We gaan begin augustus, maar zij is de laatste 2 weken van juli met haar ouders weg.
Dus we moeten het voor die tijd allemaal geregeld hebben.
Aangezien m'n oma ook rond die tijd geopereerd wordt waarschijnlijk, wil ik liever niet 1000 km verderop zitten.
Dus voortaan kun jij het doen voor mij voor een leuk prijsje?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:37 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Letterlijk man. Geholpen met auto spuiten. Smurfen waren er niets bij![]()
Ja, dan kan ik dus niet.quote:
Uitdeuken zonder spuiten is nog cooler. En ik ken wel een beunhaas die het prima kanquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Dus voortaan kun jij het doen voor mij voor een leuk prijsje?
Ik haat lapo'squote:
Ik heb laatst mijn deur ook zwart laten fixen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:51 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Uitdeuken zonder spuiten is nog cooler. En ik ken wel een beunhaas die het prima kan
U bent de 999999e bezoeker van deze site! Wacht...quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:52 schreef mstr het volgende:
Ik had testraks zo'n bandje aan de telefoon die vertelde dat ik door de voorrondes was gekomen voor een prijs.
Ja, het was écht een bandje.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:58 schreef Jotcha het volgende:
[..]
U bent de 999999e bezoeker van deze site! Wacht...
Whehe. Weet jij trouwens nog een goedkope kutbrommer? Het liefst zonder teveel elektrische onzin eropquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, het was écht een bandje.
Dus ik gaf 1x serieus antwoord op de vraag: Met wie spreek ik
En toen was het 2 seconde stil en toen: 'Dat komt mooi uit, want...'
Toen heb ik maar opgehangen.
Uhm, even denken. Wat is je budget?quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:00 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Whehe. Weet jij trouwens nog een goedkope kutbrommer? Het liefst zonder teveel elektrische onzin erop
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:52 schreef mstr het volgende:
Ik had testraks zo'n bandje aan de telefoon die vertelde dat ik door de voorrondes was gekomen voor een prijs.
Waar zijn jouw duimen ?!quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:07 schreef Smijn. het volgende:
[ afbeelding ]
Ahahah, dit is zo'n leuke foto
Ja, maar eentjequote:
Jouw haarquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:07 schreef Smijn. het volgende:
[ afbeelding ]
Ahahah, dit is zo'n leuke foto
Sowieso, krullenquote:
Triest gewoon.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:33 schreef Hyman het volgende:
http://www.hyves.nl/nu/?search=geslaagt&pageid=637EHJ8D5G0SCS408
Wat een sadness
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:33 schreef Hyman het volgende:
http://www.hyves.nl/nu/?search=geslaagt&pageid=637EHJ8D5G0SCS408
Wat een sadness
quote:
Tomos, Puch.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:03 schreef Jotcha het volgende:
Ja zo cheap mogelijk he. Gewoon een ding om een keer wat aan te kloten en te testen. Het moet niet erg zijn als dat fout gaat
VMBO hè.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:48 schreef Stroopwafels het volgende:
http://twitter.com/#search?q=geslaagt
knspapper niks vaaaaaaaaaaaanquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:19 schreef RoBro het volgende:
[..]
typisch nederlands om je over zoiets druk te maken
als je iets grappigs post, neem dan een andere piquote:
Die PI is vast geroest.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als je iets grappigs post, neem dan een andere pi
Ghehe.quote:
Is dat een nieuwe regelquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als je iets grappigs post, neem dan een andere pi
Nee, dat is een oude ongeschreven regel.quote:
Of je maakt je er druk omquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, dat is een oude ongeschreven regel.
Die eeuwige kankerpi van jou
Oké.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:32 schreef Japsnars het volgende:
Ja, ik ga zo een greasemonkey script maken die bij jou automatisch dePI's vervangt voor de standaard PI
Word dat nog gebruikt, greasemonkey?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:32 schreef Japsnars het volgende:
Ja, ik ga zo een greasemonkey script maken die bij jou automatisch dePI's vervangt voor de standaard PI
Gewoon tofquote:
Door dezelfde mensen als die nog windows 98 gebruiken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:35 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Word dat nog gebruikt, greasemonkey?
Alsof mij dat wat boeit.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:34 schreef -SG- het volgende:
Ik kan me allang niet meer druk maken om de PI's van Zeroku. Ik neem hem toch niet serieus.
Toch is upgraden dan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Door dezelfde mensen als die nog windows 98 gebruiken.
nah anders zijn je posts overbodig. Als je post zelf grappig is maar dat je je PI zo doetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |