Die hebben schijtquote:
Waarom doen ze datquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:18 schreef x3ro het volgende:
[..]
Die hebben schijtNog eentje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het leukst is dat ze zo te zien t moeten wachten op ander vervoer de grootste ramp vinden
Nou omdat t kan, t boeit ze simpel weg gewoon niet, ze kopen wel een anderequote:Op woensdag 16 juni 2010 14:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waarom doen ze dat? Alleen voor de lol?
Hahahahahahahahhahahahaquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:35 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nou omdat t kan, t boeit ze simpel weg gewoon niet, ze kopen wel een andere
Wat is het hier trouwens maar dood
Dat zijn wel de uiterste in Rusland. Er zijn ook veel dingen die er wél normaal gaanquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:41 schreef x3ro het volgende:
College in Rusland:
[ afbeelding ]
Voor tijdens het werk:
[ afbeelding ]
UTP-power:
[ afbeelding ]
AK-oma:
[ afbeelding ]
En nee, ik verveel me en heb niks te doen
Interessant college.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:41 schreef x3ro het volgende:
College in Rusland:
[ afbeelding ]
Voor tijdens het werk:
[ afbeelding ]
UTP-power:
[ afbeelding ]
AK-oma:
[ afbeelding ]
En nee, ik verveel me en heb niks te doen
Niet, alles is kut in rusland.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat zijn wel de uiterste in Rusland. Er zijn ook veel dingen die er wél normaal gaan.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Niet, alles is kut in rusland.
En hier lopen we allemaal in klompen met tulpen in onze armen.
Dat zeg ik niet, maar als je dat soort dingen tegen komt op internet, kun je er donder op zeggen dat t oostblokkers zijn.. Gewoon n aparte slag volk zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Niet, alles is kut in rusland.
En hier lopen we allemaal in klompen met tulpen in onze armen.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:48 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar als je dat soort dingen tegen komt op internet, kun je er donder op zeggen dat t oostblokkers zijn.. Gewoon n aparte slag volk zullen we maar zeggen
Ik zeg niet dat jij het zegt, ik zeg dat zuurkool zegt dat het niet zo is.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:48 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar als je dat soort dingen tegen komt op internet, kun je er donder op zeggen dat t oostblokkers zijn.. Gewoon n aparte slag volk zullen we maar zeggen
Dat wel. Het gaat er daar wel apart aan toequote:Op woensdag 16 juni 2010 14:48 schreef x3ro het volgende:
[..]
Moet je hier maar eens doorheen gaan klikken:quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat wel. Het gaat er daar wel apart aan toe.
Gezien ik geen hond heb, zou ik mn kat dr vanaf trappen.. Staan betere opquote:
Dankuwel, dat is al een stuk aangenamer om naar te kijken voor mij en mijn collega'squote:
T gebied heet ook niet zonder reden oostblok, de mensen beschikken allemaal over nogal een vierkant hoofdquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:05 schreef Hyman het volgende:
oostblokkers hebben altijd van die inteeltkoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |