Epic die gastquote:
I lol'dquote:
Van een wat?quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:18 schreef x3ro het volgende:
[..]
I lol'd![]()
Op dumpert stond ook ooit ergens een filmpje van zo'n favela waar ze met de schaal sos rond gingen waar gewoon echt n berg op lag
Zuid-Amerikaanse sloppenwijkenquote:
Ah.quote:
Spelbrekerquote:
Chagrijnquote:
quote:
KVP heet zoiets!quote:
quote:
Ok gast!quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
newbs weten dat niet. Houden zo.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
newbs weten dat niet. Houden zo.
Havo zeker?quote:
Ja maar jij kan tenminste nog wel fatsoenlijk nadenken. Jij behoort tot de top van de havo, Zeroku is gewoon van de vijf-en-een-halfjes cultuur.quote:
Zo hoor ik het graag.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar jij kan tenminste nog wel fatsoenlijk nadenken. Jij behoort tot de top van de havo, Zeroku is gewoon van de vijf-en-een-halfjes cultuur.
Matige poging.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar jij kan tenminste nog wel fatsoenlijk nadenken. Jij behoort tot de top van de havo, Zeroku is gewoon van de vijf-en-een-halfjes cultuur.
Dat was geen poging tot wat dan ook, ik vertel alleen wat ik hier zo zie.quote:
Gelukkig ken jij mij ook heel goed.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat was geen poging tot wat dan ook, ik vertel alleen wat ik hier zo zie.
Veel meer dan "quote:
" en deze domme opmerkingen zie ik inderdaad niet.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:29 schreef x3ro het volgende:
Bah, dat moest ik ff kwijtNu weer verder met goede zin hebben
Ik moest grinniken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:22 schreef x3ro het volgende:
Net de grootste zeik gehad op t station met 2 van die mongolen die al beneden in het station(heel stuk voor de perrons) mensen hun vervoersbewijs checken![]()
Iemand n idee hier of dat wettelijk gezien mag? Want wat als ik iemand op moet halen van de trein? Sowieso vragen ze om een vervoersbewijs op het punt dat ik geeneens in de trein zit! Het is een vervoersbewijs!
Hele tafereel was wel leuk trouwens
NS-b'er: Uw vervoersbewijs alstublieft?
ik: Sorry? (liep muziek te luisteren)
NS-b'er: Uw vervoersbewijs
ik: Ow shit mijn gele ster zit op mijn jas genaaid die ik met dit weer niet draag.
NS-b'er: Ik moet het zien.
ik: Sinds wanneer dat? Staat toch nergens?
NS-b'er: Jah dat staat in de regels van het station *wijst naar bordje naast me op de muur*
ik: nou daar staat toch echt "Welkom op dit station" en verder niks.
NS-b'er: ....
ik: Fijne middag nog![]()
En ben toen lekker naar boven het perron op gelopen
Hallo, ik ook. Ik deed dan ook niks.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar t gaat toch ook nergens overquote:
Doen ze hier ook wel eens, gaan ze vlak voor het kaartjeskoop automaat staan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:34 schreef x3ro het volgende:
[..]
Maar t gaat toch ook nergens overOmdat hun verzuimen goed te controleren in een trein? Dat ze dan minder debiel volk aannemen wat wel capabel is om dat te doen
Nja, ik ben niet zo'n openbaar verfuhrer type, dus was mn eerste keerquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Doen ze hier ook wel eens, gaan ze vlak voor het kaartjeskoop automaat staan.
De werkdag was de rust zelvequote:Op woensdag 16 juni 2010 18:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Goed en lekker tot rust gekomen vanmiddag.
Bij jou?
Ik ben vanmiddag even lekker weggeweest, heeft me goed gedaan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:36 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nja, ik ben niet zo'n openbaar verfuhrer type, dus was mn eerste keerMaar ik ga dat elke keer weigeren, flikker maar op
![]()
[..]
De werkdag was de rust zelveEn zometeen lekker nog even weg
Ja, naar het bos zag ik.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag even lekker weggeweest, heeft me goed gedaan.
Heldquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:22 schreef x3ro het volgende:
Net de grootste zeik gehad op t station met 2 van die mongolen die al beneden in het station(heel stuk voor de perrons) mensen hun vervoersbewijs checken![]()
Iemand n idee hier of dat wettelijk gezien mag? Want wat als ik iemand op moet halen van de trein? Sowieso vragen ze om een vervoersbewijs op het punt dat ik geeneens in de trein zit! Het is een vervoersbewijs!
Hele tafereel was wel leuk trouwens
NS-b'er: Uw vervoersbewijs alstublieft?
ik: Sorry? (liep muziek te luisteren)
NS-b'er: Uw vervoersbewijs
ik: Ow shit mijn gele ster zit op mijn jas genaaid die ik met dit weer niet draag.
NS-b'er: Ik moet het zien.
ik: Sinds wanneer dat? Staat toch nergens?
NS-b'er: Jah dat staat in de regels van het station *wijst naar bordje naast me op de muur*
ik: nou daar staat toch echt "Welkom op dit station" en verder niks.
NS-b'er: ....
ik: Fijne middag nog![]()
En ben toen lekker naar boven het perron op gelopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |