Ik weet dat gewoonquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:51 schreef Pvoesss het volgende:
Ben ik dan de enige die zich nu afvraagt wat TARA bij Yppy in bed deed![]()
![]()
Oipquote:Ik kom ook even afblazen hoor!
Huilende dame want haar dvd was kapot. En al het andere was niet goed..
Mama ikke winnoohhhhh pooohhhhh kijken en kaasseee koeken eten!
Ik was pannenkoeken aan het maken met als resultaat de helft aangefikt doordat de dvd stuk was.
De andere helft doordat ze op de grond ging liggen brullen dat het aangefikt was..
Vervolgens zat ze ook nog met haar vinger vast in de keukenla en was het feest compleet.
Maar haar pannenkoeken smaakte heerlijk vertelde ze blij en of ze dan toch de teletubbies mocht kijken![]()
... ik heb niets gehad want het mengsel was op.
Nu ga ik zo maar nieuwe maken en ze drinkt morgen ochtend maar water ipv melkwant die maak ik lekker op voor 6 pannenkoeken voor mijzelf dankuwel
![]()
JustMuts doet even een duit in het zakje... even voor de duidelijkheid voordat er weer misverstanden ontstaan.. lag Tara in bed met Yppy en met nog iemand??quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik weet dat gewoon
EN Yppy was niet de enige
Ja, onze dochter is hier inmiddels ook bekend als de lokale sirene door dit geintje. Haar vader is veel te lief en heeft een aantal keer toegegeven met het gevolg dat het soms de hele week raak is van en naar de peuterzaal, de supermarkt en school.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil wel ff stoomafblazen
Mijn dochter van 2,5 die al járen moet laten weten dat ze zelf wel kan lopen en dat ook graag doet...wil de laatste weken de hele dag gedragen worden en op hoot zitten. AAAAAAAAAAAARGH!
Iemand van de kerk misschien?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:01 schreef Groofsken het volgende:
Voor hulp in de huishouding zou je trouwens denk ik ook gewoon een scholier kunnen zoeken. Die doen het vast wel voor 5 euro per uur. je moet misschien wat meer tijd stoppen in het leren schoonmaken. Maar ik denk dat het daarna net zo veel kan schelen of helpen als een echte hulp, zeg maar.
Toen ik hoogzwanger was heeft een nichtje hier elke week gepoetst. Ze is 15, deed het op haar dooie gemakje, maar ik had er echt wel veel hulp aan. En het scheelde een hoop centjes.
Liever decadent dan geslooptquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:24 schreef Poepoog het volgende:
Is het niet té decadent voor de kerk om als thuisblijvende moeder een hulp te nemen?
Dat zou misschien wel kunnen maar dat moet ook maar net lukken toch? Zij moet maar een baan vinden (en gesloopt aan een nieuwe baan beginnen lijkt me ook geen pretje eerlijk gezegd)., hij moet maar werk hebben waar dat kan, een dag minder gaan werken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:27 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Kan den vrouw kan niet ene dagje werken, om den man thuisch wat te laten doen ene dag?
Ach ja. Ik ken weinig werkgevers waar je tegenwoordig geen papa-dag kan opnemen. En geen baan kunnen vinden, is gewoon zwaar gelul. Maar het is een optie. Ik vind het een beetje decadent om een werkster te nemen als je de hele dag zelf thuiszit, maar ieder zijn ding.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:32 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Dat zou misschien wel kunnen maar dat moet ook maar net lukken toch? Zij moet maar een baan vinden (en gesloopt aan een nieuwe baan beginnen lijkt me ook geen pretje eerlijk gezegd)., hij moet maar werk hebben waar dat kan, een dag minder gaan werken.
Ik zou eerst proberen wat meer rust te vinden in de situatie zoals die is.
Precies. Ieder zijn eigen ding. De een kiest voor dit en de ander voor dat. Leven en laten leven.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:36 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ach ja. Ik ken weinig werkgevers waar je tegenwoordig geen papa-dag kan opnemen. En geen baan kunnen vinden, is gewoon zwaar gelul. Maar het is een optie. Ik vind het een beetje decadent om een werkster te nemen als je de hele dag zelf thuiszit, maar ieder zijn ding.
Dit is het stoomafblaastopic hequote:Op donderdag 29 juli 2010 21:39 schreef RockabeIIa het volgende:
Freecell, om eerlijk te zijn is het vaak een ding van accepteren en doorpakken. Het is nu eenmaal zo, probeer daarmee er dan het beste van te maken. Een keertje enorm balen en doorheen zitten mag en kan best voorkomen, maar damn, 2 gezonde kotertjes (en elkaar) waar je van kunt en moet genieten! Doe dat dan!
Zou je ook zo reageren op mensen die bijvoorbeeld in het depressief door hormonentopic posten?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:39 schreef RockabeIIa het volgende:
Freecell, om eerlijk te zijn is het vaak een ding van accepteren en doorpakken. Het is nu eenmaal zo, probeer daarmee er dan het beste van te maken. Een keertje enorm balen en doorheen zitten mag en kan best voorkomen, maar damn, 2 gezonde kotertjes (en elkaar) waar je van kunt en moet genieten! Doe dat dan!
Heb je enig idee wat ik heb doorstaan het afgelopen jaar?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:42 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Zou je ook zo reageren op mensen die bijvoorbeeld in het depressief door hormonentopic posten?
Heel veel verdrietquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:44 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Heb je enig idee wat ik heb doorstaan het afgelopen jaar?
Nee. Weet ik uit ervaring.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:42 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Zou je ook zo reageren op mensen die bijvoorbeeld in het depressief door hormonentopic posten?
Ohja verrek! Excuse me! Ik dacht dat een andere blik misschien een hulp kon zijn op een openbaar forumquote:
Uh, ik maakte maar een grapje...quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:46 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ohja verrek! Excuse me! Ik dacht dat een andere blik misschien een hulp kon zijn op een openbaar forum
*afnokt*
En voordat ik verkeerd begrepen wordt ik weet dat Rocka juist heel lief kan reageren op mensen die posten in het hormonen topic. Rocka is lief.quote:
Vergeet niet dat jouw S al wel ietsje ouder is dan Free's L... die fiets, stept of speelt nogal snel de straat op gok ik, zomaar daarnaar zitten kijken is er nog niet bij op die leeftijd.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:23 schreef Groofsken het volgende:
Ja precies, gewoon een puber die wat wil bijverdienen. Het zou je denk ik zoveel rust al geven als je dat uit handen kunt geven.
Ik bedacht me nog dat ik me ook altijd erg lekker voel als ik de tjd heb of neem om bijvoorbeeld in de vooruitn te gaan zitte met R op schoot, kijken naar S die fietst, stept, speelt met buurmeisjes. Alsof ik daar toch ook van tot rust kom.
Ik neem het direct van je aan. Ik heb Rocka nog noioit anders gezien eigenlijk.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:53 schreef YPPY het volgende:
[..]
En voordat ik verkeerd begrepen wordt ik weet dat Rocka juist heel lief kan reageren op mensen die posten in het hormonen topic. Rocka is lief.
I know. Ik bedoelde ook niet letterlijk dat ze dan maar inde voortuin moest gaan zitten kijken naar een fietsende leanderquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vergeet niet dat jouw S al wel ietsje ouder is dan Free's L... die fiets, stept of speelt nogal snel de straat op gok ik, zomaar daarnaar zitten kijken is er nog niet bij op die leeftijd.
Daar heb je haske gelijk in natuurlijk, maar het is soms ook juist zo lekker om hier even om elkaar te lachen om bekende stoom-uit-de-oren-momentjes. Ik schrok laatst ook toen iemand (YPPY?) tegen mij opmerkte dat het allemaal zo heftig was bij mij.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:54 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh, garpje! <3
Ik bedoel hier echt niks verkeerds mee en ook heel in het algemeen (dus niemand hoeft zich aangesproken te voelen) maar ik vind echt vaak dat hier op fok! mensen niet zo goed meer zien wat ze (wel) hebben en hoe blij ze er mee kunnen zijn als ze zich dat eens realiseren. Ook als het een tijd lang wat minder gaat. En ook als die kl***wasmachine eens stuk gaat.
Oh gelukkig maar dan kan ik gerust blijven spuien hier (en op de pm)quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:01 schreef YPPY het volgende:
Nee mwana, dat komt niet door wat je hier post, maar door wat je pm't dat ik denk dat jij het regelmatig behoorlijk heftig hebt. En dat jij inmiddels jouw grenzen verlegd wat betreft heftigheid is wat anders natuurlijk.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil wel ff stoomafblazen
Mijn dochter van 2,5 die al járen moet laten weten dat ze zelf wel kan lopen en dat ook graag doet...wil de laatste weken de hele dag gedragen worden en op hoot zitten. AAAAAAAAAAAARGH!
Dat doe ik ook, zie TT. Ik blies stoom af.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:39 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vind het zo knap hoe je dat doet! Het spat altijd van je postings af dat je heel blij bent met je gezinnetje en er erg van geniet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:56 schreef Groofsken het volgende:
Ik weet het niet, ik heb eens zitten denken over hoe ik dat dan allemaal combineer.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 05:24 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb er één van 9 jaar die ik moet tillen
Want: mammie, ikke jou gemist hebbuh, jij mij tilluh nu! Verder is de dame erg boos omdat ik een baby in mijn buik heb: BABY IS STOM MAMA! ik samen met jou en wij trouwen, niettuh baby! Ahwell, nog bijna 6 maanden om haar uit te leggen dat ze toch echt een broertje of zusje krijgt
Claudia, gewoon eens rondvragen bij kennissen of in de supermarkt een briefje ophangen. Er zijn zat studenten (bv ondergetekende) die best schoon willen makenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind het zo knap hoe je dat doet! Het spat altijd van je postings af dat je heel blij bent met je gezinnetje en er erg van geniet.
Ik denk dat ik je schoonmaaktip misschien ook maar ter harte ga nemen. Ik kan het huishouden hier prima bijhouden naast mijn werk, maar ik merk dat juist de dingen die niet met grote regelmaat hoeven te gebeuren erbij inschieten. Het zou heerlijk zijn als iemand hier eens in de 2 weken de badkamer grondig boent, de keukenkastjes schoonmaakt, de ramen lapt, onder het bed stofzuigt, dat soort dingen.Hoe heb jij je hulp geregeld?
Wat leuk SoL!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 05:24 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb er één van 9 jaar die ik moet tillen
Want: mammie, ikke jou gemist hebbuh, jij mij tilluh nu! Verder is de dame erg boos omdat ik een baby in mijn buik heb: BABY IS STOM MAMA! ik samen met jou en wij trouwen, niettuh baby! Ahwell, nog bijna 6 maanden om haar uit te leggen dat ze toch echt een broertje of zusje krijgt
had het al eerder tussen neus en lippen door gezegd in de cul-sc, maar daar had maar 1 iemand door dat ik serieus wasquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:22 schreef RockabeIIa het volgende:
SOLWat een topic om het effe te melden!
Van harte
lolz, dat was veel eerder, toen was ze helemaal geobsedeerd omdat mijn zusje zwanger was en iedereen vertelde dat ik zwanger was en kon ik op school uitleggen dat het niet zo wasquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:48 schreef trui het volgende:
waaah SOL, gefeliciteerd!!!dus toch! dat had je dochter goed aan zien komen dan, 'n tijdje geleden!
of was 't toen ook al zover?
Heel herkenbaar ... maar echt het gaat ooit overquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
SOL gefeliciteerd!
Weet je wat ook leuk is? Expres je flesje op de kop houden en dan door de kamer rennen. En de lamp aan en uit doen, op de knopjes van de dvd speler rammen x100 De hele tijd achter elkaar.
Voordeel is wel dat meneertje nu wel in 1x ging slapen.
Maar toch ook wel leuk hoor dat hij ineens van alles ontdekt en kan.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:26 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Heel herkenbaar ... maar echt het gaat ooit over( tenminste ik en lief doen het niet meer
)
Oh nou, dan past dat prima bij jullie dus.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:46 schreef mefke79 het volgende:
O maar Ssserptente, ik ben snobistisch, lui en elitairdus dat klopt dan wel.
Ik redeneer maar zo: wij kiezen er voor om allebei vier dagen te werken, die ene doordeweekse dag wil ik dan niet kwijt zijn met poetsen.
Oja en Free, hier heb je van het vroegere kruiswerk, de huidige thuiszorg, ook een soort van abonnement. Die geeft korting op cursussen als zwangerschapsgym en kinderehbo, maar ook op gemaksdiensten als strijken, klussen en schoonmaken. Is dat dan geen idee?
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:22 schreef freecell het volgende:
Joh, ik ben hele dagen thuis, dan zou ik in theorie toch een huishouden moeten kunnen draaien?
...
Dat dus. Daarnaast ben je niet enkel thuis om het huis schoon te houden, maar om er voor je kinderen te zijn. Dat betekent dat je af en toe best de boel de boel mag laten om wat leuks te doen. Maar daar moet ik mezelf ook regelmatig aan herinneren, hoor. Ik word kriegel van troep en viezigheid, vooral op de vloer. En da's niet echt handig, met een ouwe, stinkende, verharende border collie.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:29 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld.
Als je met twee bewerkelijke kleintjes zit, dan krijg je gewoon niet alles klaar hoor. Als het niet moet zoals het kan, dan kan het maar zoals het moet. Laat de zooi soms de zooi en zorg dat alles wat potentieel onhygiënisch is (WC, aanrecht en badkamer) genoeg aan kant is om zonder levensgevaar verder te kunnen en de rest: dikke doei
psiesquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:29 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld.
Als je met twee bewerkelijke kleintjes zit, dan krijg je gewoon niet alles klaar hoor. Als het niet moet zoals het kan, dan kan het maar zoals het moet. Laat de zooi soms de zooi en zorg dat alles wat potentieel onhygiënisch is (WC, aanrecht en badkamer) genoeg aan kant is om zonder levensgevaar verder te kunnen en de rest: dikke doei
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:29 schreef Mwanatabu het volgende:
Als het niet moet zoals het kan, dan kan het maar zoals het moet.
gelukkig niet! Zelfs geen karpet, dat wordt namelijk onder gezeken. Leuk joh huisdieren.quote:
Ik heb een dreumes die chaos maakt en een baby die over de grond kwijlt en dweilt en behoorlijk allergisch is voor iig melkdingen en verder is het afwachten waarvoor, stofzuigen is 10 minutenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:26 schreef LadyBlack het volgende:
Elke dag stofzuigen, seriously?? Dat hoef ik zelfs bij de thuiszorg niet![]()
Met kruipende kindjes in huis moet je wel uitkijken natuurlijk, maar dan koop ik denk ik zo'n ding:
[ afbeelding ]
Maar echt, als je de lat zo hoog legt kan ik me voorstellen dat je het gevoel hebt dat je nergens aan toe komt
Whaha die bedoelde ik, was tegelijk mijn schatjes uit elkaar aan het houden ik wist m best hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:33 schreef Moonah het volgende:
[..]Jij hebt de klepel wel horen luiden, maar de klok niet zien hangen.
Oftewel: Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
En écht, dit credo is mijn lijfspreuk, heerlijk!
het zijn hier dan ook niet zozeer de katten maar de kinderenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:50 schreef Ca.ra het volgende:ik maar twee keer per week, en dan hebben we nog een langharige kat.
herkenbaarquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:09 schreef freecell het volgende:
Serieus, de vloer is hier meestal na een uurtje alweer dat ik denk 'hmmm, moet ik niet eens weer zuigen?' ik zeg: koekkruimels, zand uit de zandbak, broodkruimels, weet ik het waar hij zooi van maakt
Het onstaat waar je bijstaat
Ja! Zand! De zandbak is echt de meest nekschotwaardige uitvinding ooit. Fuck de waarde voor 's kinds ontwikkeling, lazer op met de pret en steek de sociale ontmoetingsplekfunctie waar de zon niet schijnt want de volgende keer dat er hier weer eentje 3,4 nanoseconden na het stofzuigen in een stofwolk verschijnt met zand in zijn sokken, schoenen, mond en omslagen sta ik niet voor mezelf inquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:01 schreef lily het volgende:
[..]
het zijn hier dan ook niet zozeer de katten maar de kinderen
zand, broodkruimels, koek/chipskruimels en hagelslag, dat soort werk
het is dus vaak plaatselijk maar dan doe ik net zo lief even de hele kamer (5 minuten werk, ik ga geen meubels verplaatsen verder)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |