abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84657159
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 20:56 schreef Groofsken het volgende:
Ik weet het niet, ik heb eens zitten denken over hoe ik dat dan allemaal combineer.
Ik vind het zo knap hoe je dat doet! Het spat altijd van je postings af dat je heel blij bent met je gezinnetje en er erg van geniet.

Ik denk dat ik je schoonmaaktip misschien ook maar ter harte ga nemen. Ik kan het huishouden hier prima bijhouden naast mijn werk, maar ik merk dat juist de dingen die niet met grote regelmaat hoeven te gebeuren erbij inschieten. Het zou heerlijk zijn als iemand hier eens in de 2 weken de badkamer grondig boent, de keukenkastjes schoonmaakt, de ramen lapt, onder het bed stofzuigt, dat soort dingen. :+ Hoe heb jij je hulp geregeld?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_84657216
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 05:24 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

O+ Ik heb er één van 9 jaar die ik moet tillen :( Want: mammie, ikke jou gemist hebbuh, jij mij tilluh nu! Verder is de dame erg boos omdat ik een baby in mijn buik heb: BABY IS STOM MAMA! ik samen met jou en wij trouwen, niettuh baby! Ahwell, nog bijna 6 maanden om haar uit te leggen dat ze toch echt een broertje of zusje krijgt :+
Gefeliciteerd! *O*
  vrijdag 30 juli 2010 @ 10:14:17 #253
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84657314
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 10:09 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik vind het zo knap hoe je dat doet! Het spat altijd van je postings af dat je heel blij bent met je gezinnetje en er erg van geniet.

Ik denk dat ik je schoonmaaktip misschien ook maar ter harte ga nemen. Ik kan het huishouden hier prima bijhouden naast mijn werk, maar ik merk dat juist de dingen die niet met grote regelmaat hoeven te gebeuren erbij inschieten. Het zou heerlijk zijn als iemand hier eens in de 2 weken de badkamer grondig boent, de keukenkastjes schoonmaakt, de ramen lapt, onder het bed stofzuigt, dat soort dingen. :+ Hoe heb jij je hulp geregeld?
Claudia, gewoon eens rondvragen bij kennissen of in de supermarkt een briefje ophangen. Er zijn zat studenten (bv ondergetekende) die best schoon willen maken :)

Ik deed schoonmaakwerk via de thuiszorg, maar vind viavia adresjes ook wel fijn (als in: geen bejaarden :+ )
pi_84657418
Betekent dat dan dat je per definitie aan zwart werk vastzit, of is dat tegenwoordig belastingtechnisch beter geregeld? (Zoiets staat me bij.)
  vrijdag 30 juli 2010 @ 10:25:42 #255
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84657619
Ik werk bij de thuiszorg en betaal daar belasting over :Y maar ik werk er ook wel graag zwart naast natuurlijk. Om als niet pgb-gerechtigde legale schoonmaakhulp te regelen lijkt me lastig, dus ik denk dat de aangewezen keus voor jou wel zwart zou zijn :Y
pi_84658888
wij mochten nog een tijdje thuishulp, maar met de eigen bijdrage is zelf iemand regelen goedkoper :@

en gefeliciteerd sol!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 30 juli 2010 @ 11:22:38 #257
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_84659354
SOL :D Wat een topic om het effe te melden!
Van harte *O*
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 30 juli 2010 @ 11:33:59 #258
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_84659660
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 05:24 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

O+ Ik heb er één van 9 jaar die ik moet tillen :( Want: mammie, ikke jou gemist hebbuh, jij mij tilluh nu! Verder is de dame erg boos omdat ik een baby in mijn buik heb: BABY IS STOM MAMA! ik samen met jou en wij trouwen, niettuh baby! Ahwell, nog bijna 6 maanden om haar uit te leggen dat ze toch echt een broertje of zusje krijgt :+
Wat leuk SoL! *O*
pi_84660040
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 11:22 schreef RockabeIIa het volgende:
SOL :D Wat een topic om het effe te melden!
Van harte *O*
had het al eerder tussen neus en lippen door gezegd in de cul-sc, maar daar had maar 1 iemand door dat ik serieus was :+ /bonk hormonen
  vrijdag 30 juli 2010 @ 11:48:05 #260
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_84660101
waaah SOL, gefeliciteerd!!! *O* dus toch! dat had je dochter goed aan zien komen dan, 'n tijdje geleden! :o of was 't toen ook al zover?
in de haak.
pi_84660519
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 11:48 schreef trui het volgende:
waaah SOL, gefeliciteerd!!! *O* dus toch! dat had je dochter goed aan zien komen dan, 'n tijdje geleden! :o of was 't toen ook al zover?
lolz, dat was veel eerder, toen was ze helemaal geobsedeerd omdat mijn zusje zwanger was en iedereen vertelde dat ik zwanger was en kon ik op school uitleggen dat het niet zo was :')
pi_84660603
Zo, en nu weer even stoom afblazen jullie :P
pi_84663384
SOL gefeliciteerd!

Weet je wat ook leuk is? Expres je flesje op de kop houden en dan door de kamer rennen. En de lamp aan en uit doen, op de knopjes van de dvd speler rammen x100 De hele tijd achter elkaar.
Voordeel is wel dat meneertje nu wel in 1x ging slapen.
Maar toch ook wel leuk hoor dat hij ineens van alles ontdekt en kan.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 17:26:03 #264
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_84673396
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 13:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
SOL gefeliciteerd!

Weet je wat ook leuk is? Expres je flesje op de kop houden en dan door de kamer rennen. En de lamp aan en uit doen, op de knopjes van de dvd speler rammen x100 De hele tijd achter elkaar.
Voordeel is wel dat meneertje nu wel in 1x ging slapen.
Maar toch ook wel leuk hoor dat hij ineens van alles ontdekt en kan.
Heel herkenbaar ... maar echt het gaat ooit over :Y ( tenminste ik en lief doen het niet meer :P )
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_84673441
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 17:26 schreef maffemuts het volgende:

[..]

Heel herkenbaar ... maar echt het gaat ooit over :Y ( tenminste ik en lief doen het niet meer :P )
:D
pi_84678272
Haha, goeie topicwending SOL! Gefeliciteerd! *O*
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 31 juli 2010 @ 08:21:58 #267
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_84695330
SoL, van harte gefeliciteerd joh! *O*
  zaterdag 31 juli 2010 @ 11:17:11 #268
100412 mefke79
komt goed!
pi_84697248
Sol, gefeliciteerd!
Enne, die poetshulp... echt doen! Wat Groofsken zegt, het is het geld dubbel en dwars waard.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_84697552
Nee joh, da's snobistisch, elitair en lui. :{w

Was Nils z'n reactie toen ik eens een schoonmaakster opperde. :')
  zaterdag 31 juli 2010 @ 11:46:45 #270
100412 mefke79
komt goed!
pi_84697872
O maar Ssserptente, ik ben snobistisch, lui en elitair :P dus dat klopt dan wel.
Ik redeneer maar zo: wij kiezen er voor om allebei vier dagen te werken, die ene doordeweekse dag wil ik dan niet kwijt zijn met poetsen.
Oja en Free, hier heb je van het vroegere kruiswerk, de huidige thuiszorg, ook een soort van abonnement. Die geeft korting op cursussen als zwangerschapsgym en kinderehbo, maar ook op gemaksdiensten als strijken, klussen en schoonmaken. Is dat dan geen idee?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_84698669
Joh, ik ben hele dagen thuis, dan zou ik in theorie toch een huishouden moeten kunnen draaien? :@

(even niet meegerekend dat we natuurlijk allebei wel wat energievretende lijfprobleempjes hebben)

Ow en we leven op/onder minimum :P Zonder verdere hulpinstanties ed inmiddels (hoera, wat een gedonder was dat zeg! Dan liever iets onder) maar we hebben dus geen geld voor hulpen ;)

Het komt wel goed :)
pi_84698760
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 11:46 schreef mefke79 het volgende:
O maar Ssserptente, ik ben snobistisch, lui en elitair :P dus dat klopt dan wel.
Ik redeneer maar zo: wij kiezen er voor om allebei vier dagen te werken, die ene doordeweekse dag wil ik dan niet kwijt zijn met poetsen.
Oja en Free, hier heb je van het vroegere kruiswerk, de huidige thuiszorg, ook een soort van abonnement. Die geeft korting op cursussen als zwangerschapsgym en kinderehbo, maar ook op gemaksdiensten als strijken, klussen en schoonmaken. Is dat dan geen idee?
Oh nou, dan past dat prima bij jullie dus. :P

Ik ben ook pro huishoudster, hoor. En Nils draait ook steeds meer bij. Vooral nu ie met z'n post-HBO bezig is in de avonden. Komt ook omdat ze op de intro-avond van die opleiding vermeldden dat het wel erg zwaar voor een relatie, laat staan een gezin, kan zijn.

Maar Nils doet zelf heel veel in huis. Elke week de badkamer en boodschappen, kookt elke avond, wandelt met de hond, de tuin. En smeert zelfs elke avond m'n brood. w/
pi_84698851
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 12:22 schreef freecell het volgende:
Joh, ik ben hele dagen thuis, dan zou ik in theorie toch een huishouden moeten kunnen draaien? :@

...
Daar zijn de meningen over verdeeld. :P
Als je met twee bewerkelijke kleintjes zit, dan krijg je gewoon niet alles klaar hoor. Als het niet moet zoals het kan, dan kan het maar zoals het moet. Laat de zooi soms de zooi en zorg dat alles wat potentieel onhygiënisch is (WC, aanrecht en badkamer) genoeg aan kant is om zonder levensgevaar verder te kunnen en de rest: dikke doei :W
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_84699968
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 12:29 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Daar zijn de meningen over verdeeld. :P
Als je met twee bewerkelijke kleintjes zit, dan krijg je gewoon niet alles klaar hoor. Als het niet moet zoals het kan, dan kan het maar zoals het moet. Laat de zooi soms de zooi en zorg dat alles wat potentieel onhygiënisch is (WC, aanrecht en badkamer) genoeg aan kant is om zonder levensgevaar verder te kunnen en de rest: dikke doei :W
Dat dus. Daarnaast ben je niet enkel thuis om het huis schoon te houden, maar om er voor je kinderen te zijn. Dat betekent dat je af en toe best de boel de boel mag laten om wat leuks te doen. Maar daar moet ik mezelf ook regelmatig aan herinneren, hoor. Ik word kriegel van troep en viezigheid, vooral op de vloer. En da's niet echt handig, met een ouwe, stinkende, verharende border collie. :')

Eigenlijk koop je gewoon vrije tijd met een schoonmaker. :s)
  zaterdag 31 juli 2010 @ 13:26:30 #275
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84700536
Maarja, het blijft kopen he, en dat is niet voor iedereen mogelijk.... :{

Je hebt meer kans dat iemand als vriendendienst op je kinderen wil passen. Dat is namelijk leuk :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')