abonnement Unibet Coolblue
pi_84639817
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:51 schreef Pvoesss het volgende:
Ben ik dan de enige die zich nu afvraagt wat TARA bij Yppy in bed deed :+ :D

Ik weet dat gewoon :P
EN Yppy was niet de enige :P

quote:
Ik kom ook even afblazen hoor!

Huilende dame want haar dvd was kapot. En al het andere was niet goed..
Mama ikke winnoohhhhh pooohhhhh kijken en kaasseee koeken eten!
Ik was pannenkoeken aan het maken met als resultaat de helft aangefikt doordat de dvd stuk was.
De andere helft doordat ze op de grond ging liggen brullen dat het aangefikt was..
Vervolgens zat ze ook nog met haar vinger vast in de keukenla en was het feest compleet.
Maar haar pannenkoeken smaakte heerlijk vertelde ze blij en of ze dan toch de teletubbies mocht kijken }:|
... ik heb niets gehad want het mengsel was op.
Nu ga ik zo maar nieuwe maken en ze drinkt morgen ochtend maar water ipv melk :+ want die maak ik lekker op voor 6 pannenkoeken voor mijzelf dankuwel :9~ :9
Oip :X

Geniale maaltijd zeg maar :')
pi_84640489
Pvoesss, extra genieten van die pannenkoeken voor jezelf he!
Mama van 2 lieve meiden :)
  † In Memoriam † donderdag 29 juli 2010 @ 20:38:19 #203
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_84640870
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 20:12 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik weet dat gewoon :P
EN Yppy was niet de enige :P

JustMuts doet even een duit in het zakje... even voor de duidelijkheid voordat er weer misverstanden ontstaan.. lag Tara in bed met Yppy en met nog iemand??

;)

:W Tara, lang geleden !!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  donderdag 29 juli 2010 @ 20:56:06 #204
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84641554
Freecell :* ,

Ik weet het niet, ik heb eens zitten denken over hoe ik dat dan allemaal combineer.

Ik heb ouderschapsverlof, werk het komende jaar drie lange ochtenden/ korte dagen, doe verder alle dagelijkse dingen zelf (boodschappen, koken, afwassen, opruimen, wassen, af en toe eens de wc), maar heb wel één keer in de twee weken hulp in de huishouding.

Ik heb een docentensalaris voor ongeveer 0,7 fte en onderhoud daar een gezin van drie mee. Ik ga er even voor het gemak van uit dat jullie relatief gezien van ongeveer hetzelfde rond moeten komen. Dus mijn ideeën/ tips zijn wel daarop gebaseerd.

Dingen die ik bewust doe om het allemaal zo relaxed mogelijk te hebben:

• Hulp in de huishouding, één keer in de twee weken. Die doet dan in 4 uur het hele huis. Kost me 32 euro per keer. Die 32 euro is goud waard! Niet alleen omdat het daardoor toch gewoon schoon genoeg blijft, maar ook omdat het druk van de ketel haalt. Als ik me begin te ergeren aan stof, kattenharen, zand en blaadjes binnen, weet ik veel wat, dan weet ik dat het over ... 3,2,5 (vul in)... dagen in elk geval weer helemaal schoon is. Daardoor kan ik het dan loslaten en letterlijk laten liggen. Een heel enkele keer zuig ik eens een stukje als ik bijvoorbeeld bezoek verwacht en me er anders zelf niet prettig bij voel.
• Dan blijven dus de eerder genoemde dingen over. Ik kook, doe de afwas, hou de was bij en hou de wc schoon en ruim op. Koken en afwassen doe ik met de kindjes om me heen, gewoon omdat het niet anders kan. Wel zorg ik altijd dat er spul ingevroren staat, voor de dagen dat ik moe ben of het druk heb met andere dingen. Een pastasaus maak ik altijd meteen voor 4 keer ofzo.
• Als ik merk dat die paar dingen niet samen gaan met de kindjes dan stop ik ermee en dan weet ik dat ik binnen een uurtje klaar ben als de kindjes slapen (Ik weet het, ik heb mazzel, de mijne slapen van 19.30uur tot de volgende morgen minstens 5.30uur, maar goed). Als ik de afwas of de troep laat liggen, dan weet ik dat ik dat zonder kindjes binnen een uur gedaan heb en dan ben ik nog om 20.30uur klaar. Dus als het me frustreert, laat ik het liggen. Maar het streven is toch wel een beetje om die dingen gewoon te doen met de kindjes erbij. Ze moeten toch ook leren dat dat erbij hoort. S moet bijvoorbeeld helpen met opruimen :P .
• Als ik echt moe ben, dan neem ik een soort rust als S slaapt 's middags. vaak is R dan wakker, maar die neemt genoegen met mijn nabije aanwezigheid ;). Dan leg ik hem lekker op de grond op een kleedje en dan ga ik er gewoon naastliggen, beetje met zijn voetjes spelen, hem af en toe wat anders aanreiken. Af en toe sukkel ik dan wel eens een paar minuutjes in slaap. :@ .

Ik denk nog even verder Free, over dingen die ik bewust doe om ook aan mijn eigen rust te komen. Misschien heb je er wat aan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Groofsken op 29-07-2010 21:05:59 ]
pi_84641673
Wat lief, Groof. O+
  donderdag 29 juli 2010 @ 21:01:28 #206
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84641796
Voor hulp in de huishouding zou je trouwens denk ik ook gewoon een scholier kunnen zoeken. Die doen het vast wel voor 5 euro per uur. je moet misschien wat meer tijd stoppen in het leren schoonmaken. Maar ik denk dat het daarna net zo veel kan schelen of helpen als een echte hulp, zeg maar.

Toen ik hoogzwanger was heeft een nichtje hier elke week gepoetst. Ze is 15, deed het op haar dooie gemakje, maar ik had er echt wel veel hulp aan. En het scheelde een hoop centjes. ;)
pi_84642281
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil wel ff stoomafblazen :P

Mijn dochter van 2,5 die al járen moet laten weten dat ze zelf wel kan lopen en dat ook graag doet...wil de laatste weken de hele dag gedragen worden en op hoot zitten. AAAAAAAAAAAARGH!
Ja, onze dochter is hier inmiddels ook bekend als de lokale sirene door dit geintje. Haar vader is veel te lief en heeft een aantal keer toegegeven met het gevolg dat het soms de hele week raak is van en naar de peuterzaal, de supermarkt en school.

Vast beeld: een beetje schutterige papa die de trol tien meter achter hem "negeert" terwijl zij de klankkast nog eens aanzwengelt. Echt alle mensen op de route hebben al eens achter de ramen gestaan als hij voorbij kwam (of: lang voordat hij voorbij kwam omdat het geluid ze aankondigde).

_O-
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_84642316
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:01 schreef Groofsken het volgende:
Voor hulp in de huishouding zou je trouwens denk ik ook gewoon een scholier kunnen zoeken. Die doen het vast wel voor 5 euro per uur. je moet misschien wat meer tijd stoppen in het leren schoonmaken. Maar ik denk dat het daarna net zo veel kan schelen of helpen als een echte hulp, zeg maar.

Toen ik hoogzwanger was heeft een nichtje hier elke week gepoetst. Ze is 15, deed het op haar dooie gemakje, maar ik had er echt wel veel hulp aan. En het scheelde een hoop centjes. ;)
Iemand van de kerk misschien?
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  donderdag 29 juli 2010 @ 21:23:28 #209
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84642841
Ja precies ^O^ , gewoon een puber die wat wil bijverdienen. Het zou je denk ik zoveel rust al geven als je dat uit handen kunt geven.

Ik bedacht me nog dat ik me ook altijd erg lekker voel als ik de tjd heb of neem om bijvoorbeeld in de vooruitn te gaan zitte met R op schoot, kijken naar S die fietst, stept, speelt met buurmeisjes. Alsof ik daar toch ook van tot rust kom.
pi_84642884
Is het niet té decadent voor de kerk om als thuisblijvende moeder een hulp te nemen?

w/
  donderdag 29 juli 2010 @ 21:25:54 #211
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84642968
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:24 schreef Poepoog het volgende:
Is het niet té decadent voor de kerk om als thuisblijvende moeder een hulp te nemen?

w/
Liever decadent dan gesloopt :Y .
pi_84643076
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:25 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Liever decadent dan gesloopt :Y .
Kan den vrouw kan niet ene dagje werken, om den man thuisch wat te laten doen ene dag?
  donderdag 29 juli 2010 @ 21:32:15 #213
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84643273
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:27 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Kan den vrouw kan niet ene dagje werken, om den man thuisch wat te laten doen ene dag?
Dat zou misschien wel kunnen maar dat moet ook maar net lukken toch? Zij moet maar een baan vinden (en gesloopt aan een nieuwe baan beginnen lijkt me ook geen pretje eerlijk gezegd)., hij moet maar werk hebben waar dat kan, een dag minder gaan werken.

Ik zou eerst proberen wat meer rust te vinden in de situatie zoals die is.
pi_84643415
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:32 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Dat zou misschien wel kunnen maar dat moet ook maar net lukken toch? Zij moet maar een baan vinden (en gesloopt aan een nieuwe baan beginnen lijkt me ook geen pretje eerlijk gezegd)., hij moet maar werk hebben waar dat kan, een dag minder gaan werken.

Ik zou eerst proberen wat meer rust te vinden in de situatie zoals die is.
Ach ja. Ik ken weinig werkgevers waar je tegenwoordig geen papa-dag kan opnemen. En geen baan kunnen vinden, is gewoon zwaar gelul. Maar het is een optie. Ik vind het een beetje decadent om een werkster te nemen als je de hele dag zelf thuiszit, maar ieder zijn ding.
  donderdag 29 juli 2010 @ 21:39:28 #215
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_84643583
Freecell, om eerlijk te zijn is het vaak een ding van accepteren en doorpakken. Het is nu eenmaal zo, probeer daarmee er dan het beste van te maken. Een keertje enorm balen en doorheen zitten mag en kan best voorkomen, maar damn, 2 gezonde kotertjes (en elkaar) waar je van kunt en moet genieten! Doe dat dan!
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 29 juli 2010 @ 21:41:03 #216
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_84643685
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:36 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Ach ja. Ik ken weinig werkgevers waar je tegenwoordig geen papa-dag kan opnemen. En geen baan kunnen vinden, is gewoon zwaar gelul. Maar het is een optie. Ik vind het een beetje decadent om een werkster te nemen als je de hele dag zelf thuiszit, maar ieder zijn ding.
Precies. Ieder zijn eigen ding. De een kiest voor dit en de ander voor dat. Leven en laten leven. :)
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_84643718
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:39 schreef RockabeIIa het volgende:
Freecell, om eerlijk te zijn is het vaak een ding van accepteren en doorpakken. Het is nu eenmaal zo, probeer daarmee er dan het beste van te maken. Een keertje enorm balen en doorheen zitten mag en kan best voorkomen, maar damn, 2 gezonde kotertjes (en elkaar) waar je van kunt en moet genieten! Doe dat dan!
Dit is het stoomafblaastopic he ;)
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 29 juli 2010 @ 21:42:39 #218
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84643778
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:39 schreef RockabeIIa het volgende:
Freecell, om eerlijk te zijn is het vaak een ding van accepteren en doorpakken. Het is nu eenmaal zo, probeer daarmee er dan het beste van te maken. Een keertje enorm balen en doorheen zitten mag en kan best voorkomen, maar damn, 2 gezonde kotertjes (en elkaar) waar je van kunt en moet genieten! Doe dat dan!
Zou je ook zo reageren op mensen die bijvoorbeeld in het depressief door hormonentopic posten?
  donderdag 29 juli 2010 @ 21:44:53 #219
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_84643893
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:42 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Zou je ook zo reageren op mensen die bijvoorbeeld in het depressief door hormonentopic posten?
Heb je enig idee wat ik heb doorstaan het afgelopen jaar?
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 29 juli 2010 @ 21:46:08 #220
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84643945
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:44 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]



Heb je enig idee wat ik heb doorstaan het afgelopen jaar?
Heel veel verdriet :{ . Denk ik.
  donderdag 29 juli 2010 @ 21:46:19 #221
1762 YPPY
Yppiaans
pi_84643956
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:42 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Zou je ook zo reageren op mensen die bijvoorbeeld in het depressief door hormonentopic posten?
Nee. Weet ik uit ervaring. 8-)
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 29 juli 2010 @ 21:46:23 #222
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_84643962
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:41 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]



Dit is het stoomafblaastopic he ;)
Ohja verrek! Excuse me! Ik dacht dat een andere blik misschien een hulp kon zijn op een openbaar forum :'(
*afnokt*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_84644157
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:46 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]



Ohja verrek! Excuse me! Ik dacht dat een andere blik misschien een hulp kon zijn op een openbaar forum :'(
*afnokt*
Uh, ik maakte maar een grapje...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 29 juli 2010 @ 21:53:48 #224
1762 YPPY
Yppiaans
pi_84644362
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:46 schreef YPPY het volgende:

[..]

Nee. Weet ik uit ervaring. 8-)
En voordat ik verkeerd begrepen wordt ik weet dat Rocka juist heel lief kan reageren op mensen die posten in het hormonen topic. Rocka is lief. O+
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 29 juli 2010 @ 21:54:06 #225
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_84644381
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:23 schreef Groofsken het volgende:
Ja precies ^O^ , gewoon een puber die wat wil bijverdienen. Het zou je denk ik zoveel rust al geven als je dat uit handen kunt geven.

Ik bedacht me nog dat ik me ook altijd erg lekker voel als ik de tjd heb of neem om bijvoorbeeld in de vooruitn te gaan zitte met R op schoot, kijken naar S die fietst, stept, speelt met buurmeisjes. Alsof ik daar toch ook van tot rust kom.
Vergeet niet dat jouw S al wel ietsje ouder is dan Free's L... die fiets, stept of speelt nogal snel de straat op gok ik, zomaar daarnaar zitten kijken is er nog niet bij op die leeftijd. ;)
***
  donderdag 29 juli 2010 @ 21:54:46 #226
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_84644412
Oh, garpje! <3

Ik bedoel hier echt niks verkeerds mee en ook heel in het algemeen (dus niemand hoeft zich aangesproken te voelen) maar ik vind echt vaak dat hier op fok! mensen niet zo goed meer zien wat ze (wel) hebben en hoe blij ze er mee kunnen zijn als ze zich dat eens realiseren. Ook als het een tijd lang wat minder gaat. En ook als die kl***wasmachine eens stuk gaat. ;)

Yps, ik weet vaak niks zinnigs te zeggen... maar als ik wat zeg meen ik het wel ;)
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 29 juli 2010 @ 21:56:21 #227
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84644514
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:53 schreef YPPY het volgende:

[..]

En voordat ik verkeerd begrepen wordt ik weet dat Rocka juist heel lief kan reageren op mensen die posten in het hormonen topic. Rocka is lief. O+
Ik neem het direct van je aan. Ik heb Rocka nog noioit anders gezien eigenlijk.
  donderdag 29 juli 2010 @ 21:59:10 #228
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84644679
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:54 schreef Brighteyes het volgende:

[..]


Vergeet niet dat jouw S al wel ietsje ouder is dan Free's L... die fiets, stept of speelt nogal snel de straat op gok ik, zomaar daarnaar zitten kijken is er nog niet bij op die leeftijd. ;)
I know. Ik bedoelde ook niet letterlijk dat ze dan maar inde voortuin moest gaan zitten kijken naar een fietsende leander :D . Sowieso was het meer een toevoeging, nog een extra constatering. Ik probeer eigenlijk alleen maar te verwoorden waar ik probeer mijn rust uit te halen.
pi_84644699
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:54 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh, garpje! <3

Ik bedoel hier echt niks verkeerds mee en ook heel in het algemeen (dus niemand hoeft zich aangesproken te voelen) maar ik vind echt vaak dat hier op fok! mensen niet zo goed meer zien wat ze (wel) hebben en hoe blij ze er mee kunnen zijn als ze zich dat eens realiseren. Ook als het een tijd lang wat minder gaat. En ook als die kl***wasmachine eens stuk gaat. ;)
Daar heb je haske gelijk in natuurlijk, maar het is soms ook juist zo lekker om hier even om elkaar te lachen om bekende stoom-uit-de-oren-momentjes. Ik schrok laatst ook toen iemand (YPPY?) tegen mij opmerkte dat het allemaal zo heftig was bij mij.
Dat komt denk ik omdat ik bijna alleen in OUD post als er iets fout gaat of over mijn autistische oudste. Al die andere momenten -zoals het normaal is bij ons dus- ga ik geen posts over ventileren waardoor die 3% van de momenten nogal uitvergroot raken.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 29 juli 2010 @ 21:59:49 #230
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_84644717
Ik ben dolblij met mijn guppen, en ook dat ze supergezond zijn, maar waarom je dan niet eens een flink mag zuchten of janken omdat het gewoon even niet gaat snap ik niet. En ik geloof ook zeker niet dat Free dat niet inziet hoor. :N

Ik ben helemaal voor doorpakken enzo, ik zie de link met 'blij zijn met wat je hebt' alleen niet zo 1-2-3.
***
  donderdag 29 juli 2010 @ 22:01:02 #231
1762 YPPY
Yppiaans
pi_84644761
Nee mwana, dat komt niet door wat je hier post, maar door wat je pm't dat ik denk dat jij het regelmatig behoorlijk heftig hebt. En dat jij inmiddels jouw grenzen verlegd wat betreft heftigheid is wat anders natuurlijk. ;)
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_84644903
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 22:01 schreef YPPY het volgende:
Nee mwana, dat komt niet door wat je hier post, maar door wat je pm't dat ik denk dat jij het regelmatig behoorlijk heftig hebt. En dat jij inmiddels jouw grenzen verlegd wat betreft heftigheid is wat anders natuurlijk. ;)
Oh gelukkig maar dan kan ik gerust blijven spuien hier (en op de pm) O+
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 29 juli 2010 @ 22:07:21 #233
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_84645089
Maar BE, het was in het algemeen bedoeld ;) En ook helemaal niet zo zwaar als het misschien overkomt en had misschien zelfs beter in SC gepast, soms.
En ja, stoom afblazen mag! Hoera! Ik lees graag mee!

Ik heb zelf 2 engeltjes, en ze hebben vaak tuigjes aan dus... O-)
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 29 juli 2010 @ 22:19:52 #234
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_84645711
Is het fritvet al weg? Wij hadden het een tijdje terug in de tuin :X ....
De tips kwamen bij ons te laat, maar:
- kattengrind!!!
- zaagsel
- probeer het niet te verdunnen met water en zeep, dat hielp hier echt niet....
- met oude doeken die je weggooit de restjes wegvegen en er voorlopig niet te hard overheen lopen, want slipgevaar. ;)
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  donderdag 29 juli 2010 @ 22:21:08 #235
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_84645768
Oh, maar in het algemeen vind ik het ook een beetje 'stom'. ;) :@
Als we altijd maar al onze zegeningen moesten tellen... Een keertje flink de pest erin hebben mag toch gewoon? Lijkt me niet meer dan normaal (als de situatie er naar is dan he, als iemand volmaakt gelukkig is, is het ook goed. ;) ) Des te meer waardeer je dan weer de goede tijden. ;)
***
  donderdag 29 juli 2010 @ 22:24:25 #236
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_84645908
Ach, jij vindt altijd alles stom :P
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 29 juli 2010 @ 22:44:30 #237
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_84646730
even een algemene noot van mutsigezijde :+
Een internetforum (en ja dus ook FOK!) heeft ten alle tijde 'last'van platte tekst, eenzijdigheid en persoonlijke beeldvorming bij situatie's.
Onbewust projecteer je je eigen ervaringen al dan niet positief op onderwerpen die voorbij komen. Het is gewoon heel moeilijk om met smilies en tekst je 'boodschap' zo over te brengen als je het bedoeld en het blijft altijd hopen dat de ontvanger het ook maar zo begrijpt zoals het bedoeld is, want platte tekst.

Dat gezegd te hebben ..
Peutertjes lijken wel een 6e zintuig voor foute actie's op foute momenten te hebben -O-
Eten : ja leuk ... om met je vingers in te spelen!
Drinken: ja leuk om over de tafel te gooien
Helpen met eten maken : ja leuk .. om te saboteren
Slapen? "mammah ikku groot, hoeve nie slape doen!"
ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  donderdag 29 juli 2010 @ 22:56:40 #238
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_84647178
Doet die van jou dat? Dat deed die van mij nou noooooit! O-)
Het hielp bij mij om maar te denken dat de meeste kinderen niet voor niets gek zijn op vingerverf, modder en het schuim in bad. :*
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 05:24:57 #239
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_84654397
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil wel ff stoomafblazen :P

Mijn dochter van 2,5 die al járen moet laten weten dat ze zelf wel kan lopen en dat ook graag doet...wil de laatste weken de hele dag gedragen worden en op hoot zitten. AAAAAAAAAAAARGH!
O+ Ik heb er één van 9 jaar die ik moet tillen :( Want: mammie, ikke jou gemist hebbuh, jij mij tilluh nu! Verder is de dame erg boos omdat ik een baby in mijn buik heb: BABY IS STOM MAMA! ik samen met jou en wij trouwen, niettuh baby! Ahwell, nog bijna 6 maanden om haar uit te leggen dat ze toch echt een broertje of zusje krijgt :+
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
pi_84654742
*O* SOL wat leuk!!! *O*
Gefeliciteerd! :*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Forum Admin vrijdag 30 juli 2010 @ 07:55:59 #241
58651 crew  murp
murp
  vrijdag 30 juli 2010 @ 07:56:39 #242
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84654914
SOL gefeliciteerd! :D *O*
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 30 juli 2010 @ 07:56:44 #243
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_84654916
Gefeliciteerd! *O*

Dat had ze een tijdje geleden dus toch gelijk c.q. Voorspellende gaves! :D
A grand adventure has begun.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 07:58:59 #244
292014 appelfan
Pleegmama <3
pi_84654929
Gefeliciteerd SOL
*O*
pi_84654972
SOL :o *O*
Wat leuk!!! Gefeliciteerd!
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:39 schreef RockabeIIa het volgende:
Freecell, om eerlijk te zijn is het vaak een ding van accepteren en doorpakken. Het is nu eenmaal zo, probeer daarmee er dan het beste van te maken. Een keertje enorm balen en doorheen zitten mag en kan best voorkomen, maar damn, 2 gezonde kotertjes (en elkaar) waar je van kunt en moet genieten! Doe dat dan!
Dat doe ik ook, zie TT. Ik blies stoom af.

[ Bericht 0% gewijzigd door freecell op 30-07-2010 08:32:06 ]
  vrijdag 30 juli 2010 @ 08:04:38 #246
1762 YPPY
Yppiaans
pi_84654989
Wowie sol, gefeliciteerd!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_84655022
SOL gefeliciteerd *O* *O*
*poef* nu is het weg
  vrijdag 30 juli 2010 @ 08:13:14 #248
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_84655081
*O* *O* SOL, van harte *O* *O*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  vrijdag 30 juli 2010 @ 08:38:14 #249
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_84655376
Leuk SOL :Y
Reactie van oudste is wat minder, maar die trekt wel bij dunkt me ;)
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  Jubileum moderator vrijdag 30 juli 2010 @ 09:49:31 #250
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_84656699
SoL wat ontzettend leuk! Gefeliciteerd *O*
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')