En wat precies is daar géén persoonlijke aanval in?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:55 schreef m@x het volgende:
[..]
Tara komt op mij over als een prehistorische lapzwans met een jaren '50 mentaliteit.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:38 schreef m@x het volgende:
Ik wens je veel succes met het opruimen van het frituurvet en de danoontje rommel en kan alleen maar zeggen: kut he, karma?
Misschien dat het over je man gaat en niet over jouquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:39 schreef freecell het volgende:
[..]
En wat precies is daar géén persoonlijke aanval in?
uhm ja, als je zoiets over mij zegt wordt ik niet kwaad, zeg je het over iemand waarvan ik houd welquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:41 schreef m@x het volgende:
[..]
Misschien dat het over je man gaat en niet over jouBovendien zeg ik dat hij zo op mij overkomt, niet dat hij dat is.
en verder geen ruk met/voor zn gezin doet? Ik zou dól gelukkig zijn...quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:52 schreef freecell het volgende:
Als ik niet van hem hield had ik ook niet mijn koffers gepaktWe hebben echt wel onze hikken in de relatie gehad, maar ik heb mijn trouw aan hem beloofd
en dat neem ik niet lichtzinnig op.
En daarbij zou ik daar gek zijnHoe precies ben ik alleen met twee kinderen beter af dan met een man die gek is op zijn kinderen en keihard werkt voor zijn gezin?
Ouch, weer zo'n valse sneer. Ben benieuwd hoeveel weesgegroetjes je dit zondag gaat kostenquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:52 schreef freecell het volgende:
Als ik niet van hem hield had ik ook niet mijn koffers gepaktWe hebben echt wel onze hikken in de relatie gehad, maar ik heb mijn trouw aan hem beloofd
en dat neem ik niet lichtzinnig op.
En daarbij zou ik daar gek zijnHoe precies ben ik alleen met twee kinderen beter af dan met een man die gek is op zijn kinderen en keihard werkt voor zijn gezin?
Excuus? Waarom denk je dat ik nu achter de laptop kan zitten? Omdat TARA de tafel afruimt, de kinderen naar bed brengt, Leander doucht en het speelgoed opruimt.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:58 schreef moussy het volgende:
[..]
en verder geen ruk met/voor zn gezin doet? Ik zou dól gelukkig zijn...
Volgens mij kun je daar heel weinig over zeggen wanneer je er niet irl met je neus boven op zit.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:58 schreef moussy het volgende:
[..]
en verder geen ruk met/voor zn gezin doet? Ik zou dól gelukkig zijn...
Uhm? Dat was geen sneer, dat was volledig gemeend en zat niks in naar jou toe?quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:14 schreef m@x het volgende:
[..]
Ouch, weer zo'n valse sneer. Ben benieuwd hoeveel weesgegroetjes je dit zondag gaat kosten![]()
Ik ben een beetje klaar met deze non-discussie. Mijn stoom is afgeblazen
Nou, ik klaagde niet over TARA, ik klaagde over mijn afschuwelijke ochtend en TARA was daar niet bij, want die zat op zijn werkquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:16 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je daar heel weinig over zeggen wanneer je er niet irl met je neus boven op zit.
Iedereen klaagt wel eens over zijn/haar partner, maar dat wil niet zeggen dat het altijd daadwerkelijk zo erg gesteld is. Freecell geeft in dit topic ook genoeg dingen aan die TARA wel doet, alleen moet ze ook haar stoom afblazen over de dingen die hij niet doet (omdat hij het waarschijnlijk ook razend druk heeft). Dan zijn advies en oplossingen op z'n plaats, en posts als bovenstaande vind ik persoonlijk te ver gaan.
heb je net al je doeken verkochtquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil wel ff stoomafblazen
Mijn dochter van 2,5 die al járen moet laten weten dat ze zelf wel kan lopen en dat ook graag doet...wil de laatste weken de hele dag gedragen worden en op hoot zitten. AAAAAAAAAAAARGH!
ze voelt aan dat je nét je draagdoeken de deur uit gedaan hebtquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil wel ff stoomafblazen
Mijn dochter van 2,5 die al járen moet laten weten dat ze zelf wel kan lopen en dat ook graag doet...wil de laatste weken de hele dag gedragen worden en op hoot zitten. AAAAAAAAAAAARGH!
spuit elfquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik heb er goddank een paar bewaard
Ik heb het ook gelezen, had alleen nog geen kans om er op te reageren. Sportief dat je je excuses aanbiedt. Daar trekt mijn beeld weer een beetje van bijquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:24 schreef freecell het volgende:
Wat mij betreft wel.
Eigenlijk wilde ik alleen klagen over mijn ochtend....
En fijn dat jij in ieder geval gelezen hebt dat ik excuses maakte. Doe ik het nog ergens voor.
Yps, dank je wel dat jij het voor mij wel verpakt in knuffeltjesquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:19 schreef YPPY het volgende:
Freecell, je weet dat ik je een leuk mens vindt en Tara heeft nog in m'n bed gelegen, maar nu ga ik het echt voor m@x opnemen hoor. Hoe jullie leven, als gezin is toch ook gewoon op de manier zoals in de jaren 50 bijna heel Nederland leefde? Jullie hebben daarvoor gekozen en willen het zo, dan is dat toch prima. Alleen is de omgeving nu niet meer zo. Je woont niet meer tussen familie, kennissen en vriendinnen die de zorg even van jullie over kunnen nemen. Dat maakt het simpelweg zwaarder. En toen werkten mannen wel fulltime, maar deden er niet nog een jarenlange (hoe lang is Tara al bezig?) studie naast. Ik weet dat jullie er allebei heel bewust en vanuit een overtuiging voor hebben gekozen om het zo te doen, maar dan moet je ook alle twee de gevolgen daarvan dragen. Vind ik. En dat is ook wat hier bedoeld wordt. Als je van elkaar weet dat je het allebei even zwaar hebt, ben je al een eind verder.
En freecell: neem tijd voor jezelf, ga binnenkort bijvoorbeeld eens naar de sauna met vriendinnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |