abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84636413
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:55 schreef m@x het volgende:

[..]

Tara komt op mij over als een prehistorische lapzwans met een jaren '50 mentaliteit.
En wat precies is daar géén persoonlijke aanval in? :')

edit:
en dit is vast ook opbouwend en vriendelijk bedoeld :)
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 18:38 schreef m@x het volgende:

Ik wens je veel succes met het opruimen van het frituurvet en de danoontje rommel en kan alleen maar zeggen: kut he, karma?
  donderdag 29 juli 2010 @ 18:41:06 #177
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_84636445
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 18:39 schreef freecell het volgende:

[..]

En wat precies is daar géén persoonlijke aanval in? :')
Misschien dat het over je man gaat en niet over jou :') Bovendien zeg ik dat hij zo op mij overkomt, niet dat hij dat is.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_84636534
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 18:41 schreef m@x het volgende:

[..]

Misschien dat het over je man gaat en niet over jou :') Bovendien zeg ik dat hij zo op mij overkomt, niet dat hij dat is.
uhm ja, als je zoiets over mij zegt wordt ik niet kwaad, zeg je het over iemand waarvan ik houd wel :Y)

En het verschil tussen jouw posts en de anderen?
De anderen geven goede tips en handvaten. Jij constateert alleen niet-bestaande problemen :)

En waarom word ik hier dan zo kwaad over? Omdat je aan het stoken bent in het enige wat er op dit moment in dit gezin wél goed gaat. Namelijk dat we allemaal knetterveel van elkaar houden.

En ik constateer dan dat je dat blijkbaar niet kan hebben :)
  donderdag 29 juli 2010 @ 18:49:49 #179
3142 m@x
pi_84636690
Begrijpend lezen is een kunst die jij duidelijk nog niet beheerst. Ik ben niet aan het stoken, ik constateer alleen maar zaken die ook door anderen in dit topic worden geconstateerd. Ik verpak het alleen wat minder voorzichtig en daar kan jij kennelijk niet tegen.

Dat je van hem houdt is overduidelijk. Als dat niet het geval was geweest had je waarschijnlijk allang je koffers gepakt. Maar als je maar 1 seconde denkt dat ik jaloers bent op jouw situatie dan ben je nog dommer dan dat ik dacht :')
pi_84636771
Als ik niet van hem hield had ik ook niet mijn koffers gepakt :) We hebben echt wel onze hikken in de relatie gehad, maar ik heb mijn trouw aan hem beloofd :) en dat neem ik niet lichtzinnig op.

En daarbij zou ik daar gek zijn :') Hoe precies ben ik alleen met twee kinderen beter af dan met een man die gek is op zijn kinderen en keihard werkt voor zijn gezin?
  † In Memoriam † donderdag 29 juli 2010 @ 18:58:42 #181
7074 moussy
kuttekop
pi_84636971
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 18:52 schreef freecell het volgende:
Als ik niet van hem hield had ik ook niet mijn koffers gepakt :) We hebben echt wel onze hikken in de relatie gehad, maar ik heb mijn trouw aan hem beloofd :) en dat neem ik niet lichtzinnig op.

En daarbij zou ik daar gek zijn :') Hoe precies ben ik alleen met twee kinderen beter af dan met een man die gek is op zijn kinderen en keihard werkt voor zijn gezin?
en verder geen ruk met/voor zn gezin doet? Ik zou dól gelukkig zijn... :|W
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_84637296
Free wat een drogreden. Hoe m@x wel of niet in haar relaties staat heeft natuurlijk geen kont te maken met hoe ze over Tara denkt. Dat weet je best toch. Of mogen alleen gelukkig getrouwde mensen iets van je situatie zeggen of vinden dan? Ik vind die opmerking erg jammer.

maar goed, de discussie lijkt me over verder. Succes met t frituurvet :X brr.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 29 juli 2010 @ 19:14:31 #183
3142 m@x
pi_84637532
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 18:52 schreef freecell het volgende:

Ouch, weer zo'n valse sneer. Ben benieuwd hoeveel weesgegroetjes je dit zondag gaat kosten |:(

Ik ben een beetje klaar met deze non-discussie. Mijn stoom is afgeblazen :')
pi_84637598
M@x: excuses. Je hebt gelijk, het was laag en offtopic van me en het spijt me. Je maakte me gewoon zo verschrikkelijk laaiend door net datgene wat wel supergoed gaat aan te vallen. En we hebben daarin inderdaad mindere periodes gehad, maar op dit moment/ de laatste tijd doet TARA echt meer in huis dan ooit en zonder vorm van mopperen of wat dan ook.
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 18:58 schreef moussy het volgende:

[..]

Excuus? Waarom denk je dat ik nu achter de laptop kan zitten? Omdat TARA de tafel afruimt, de kinderen naar bed brengt, Leander doucht en het speelgoed opruimt.

Hoezo geen ruk voor z'n gezin doet? Waar heb je het over? :? Hij heeft vanmorgen voor ik uit bed wasal vanalles gedaan, is daarna naar zijn werk gegaan, kwam terug en is weer hier aan de slag gegaan. Hij heeft nog niet rustig gezeten sinds en ik wel. 8)7
En sorry hoor, maar alsie alleen voor zijn EIGEN levensonderhoud een fulltime baan had, kon hij ook wel part-time...

Hij heeft inderdaad wel eens een periode minder gedaan in huis, maar hij heeft nog nooit meer werk opgeleverd dan hij verzette.
pi_84637600
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 18:58 schreef moussy het volgende:

[..]

Volgens mij kun je daar heel weinig over zeggen wanneer je er niet irl met je neus boven op zit.

Iedereen klaagt wel eens over zijn/haar partner, maar dat wil niet zeggen dat het altijd daadwerkelijk zo erg gesteld is. Freecell geeft in dit topic ook genoeg dingen aan die TARA wel doet, alleen moet ze ook haar stoom afblazen over de dingen die hij niet doet (omdat hij het waarschijnlijk ook razend druk heeft). Dan zijn advies en oplossingen op z'n plaats, en posts als bovenstaande vind ik persoonlijk te ver gaan.
freedom is just another word for nothing left to lose
  donderdag 29 juli 2010 @ 19:18:30 #186
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_84637686
Blijkbaar is het beeld dat (ooit) over Tara geschapen is uit posts, losse opmerkinge etc. hardnekkiger dan de waardheid.
Ook een nadeel van internet en dingen opschrijven. Jullie zoenen het af, een ander onthoudt het...
pi_84637695
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:14 schreef m@x het volgende:

[..]

Ouch, weer zo'n valse sneer. Ben benieuwd hoeveel weesgegroetjes je dit zondag gaat kosten |:(

Ik ben een beetje klaar met deze non-discussie. Mijn stoom is afgeblazen :')
Uhm? Dat was geen sneer, dat was volledig gemeend en zat niks in naar jou toe? :? Sorry als je het wel zo opvatte... :?
  donderdag 29 juli 2010 @ 19:19:34 #188
1762 YPPY
Yppiaans
pi_84637714
Freecell, je weet dat ik je een leuk mens vindt en Tara heeft nog in m'n bed gelegen, maar nu ga ik het echt voor m@x opnemen hoor. Hoe jullie leven, als gezin is toch ook gewoon op de manier zoals in de jaren 50 bijna heel Nederland leefde? Jullie hebben daarvoor gekozen en willen het zo, dan is dat toch prima. Alleen is de omgeving nu niet meer zo. Je woont niet meer tussen familie, kennissen en vriendinnen die de zorg even van jullie over kunnen nemen. Dat maakt het simpelweg zwaarder. En toen werkten mannen wel fulltime, maar deden er niet nog een jarenlange (hoe lang is Tara al bezig?) studie naast. Ik weet dat jullie er allebei heel bewust en vanuit een overtuiging voor hebben gekozen om het zo te doen, maar dan moet je ook alle twee de gevolgen daarvan dragen. Vind ik. En dat is ook wat hier bedoeld wordt. Als je van elkaar weet dat je het allebei even zwaar hebt, ben je al een eind verder.

En freecell: neem tijd voor jezelf, ga binnenkort bijvoorbeeld eens naar de sauna met vriendinnen. O-)
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_84637735
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:16 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

Volgens mij kun je daar heel weinig over zeggen wanneer je er niet irl met je neus boven op zit.

Iedereen klaagt wel eens over zijn/haar partner, maar dat wil niet zeggen dat het altijd daadwerkelijk zo erg gesteld is. Freecell geeft in dit topic ook genoeg dingen aan die TARA wel doet, alleen moet ze ook haar stoom afblazen over de dingen die hij niet doet (omdat hij het waarschijnlijk ook razend druk heeft). Dan zijn advies en oplossingen op z'n plaats, en posts als bovenstaande vind ik persoonlijk te ver gaan.
Nou, ik klaagde niet over TARA, ik klaagde over mijn afschuwelijke ochtend en TARA was daar niet bij, want die zat op zijn werk :D
  donderdag 29 juli 2010 @ 19:20:27 #190
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_84637753
Ik kwam hier trouwens boos (persoonlijk, niet als mod) doen over de valse opmerking aan m@x' adres, hoewel ze het prima zelf af kan ;) maar ik zie dat er al excuses gemaakt zijn.

Zullen we er dan maar gewoon over ophouden nu? Ik vind het best genant namelijk.
Uiteraard kan je repliek verwachten als je hier openlijk even klaagt, maar het heeft nu wel weer lang genoeg geduurd niet? Van alle kanten zeg maar.

Over op het stoomafblazen maar weer?

Of is 't nog niet klaar? -O-
  donderdag 29 juli 2010 @ 19:23:16 #191
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_84637873
Ik wil wel ff stoomafblazen :P

Mijn dochter van 2,5 die al járen moet laten weten dat ze zelf wel kan lopen en dat ook graag doet...wil de laatste weken de hele dag gedragen worden en op hoot zitten. AAAAAAAAAAAARGH!
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_84637897
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:20 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind het best genant namelijk.
ja enzo
pi_84637915
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:

Mijn dochter van 2,5 die al járen moet laten weten dat ze zelf wel kan lopen en dat ook graag doet...wil de laatste weken de hele dag gedragen worden en op hoot zitten. AAAAAAAAAAAARGH!
heb je net al je doeken verkocht -O-
pi_84637919
Wat mij betreft wel.
Eigenlijk wilde ik alleen klagen over mijn ochtend....

En fijn dat jij in ieder geval gelezen hebt dat ik excuses maakte. Doe ik het nog ergens voor.
  donderdag 29 juli 2010 @ 19:25:07 #195
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_84637934
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:24 schreef lily het volgende:

[..]

heb je net al je doeken verkocht -O-
Ik heb er goddank een paar bewaard :D
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_84637944
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:

ze voelt aan dat je nét je draagdoeken de deur uit gedaan hebt :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84637955
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Ik heb er goddank een paar bewaard :D
spuit elf :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 29 juli 2010 @ 19:29:24 #198
3142 m@x
pi_84638100
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:24 schreef freecell het volgende:
Wat mij betreft wel.
Eigenlijk wilde ik alleen klagen over mijn ochtend....

En fijn dat jij in ieder geval gelezen hebt dat ik excuses maakte. Doe ik het nog ergens voor.
Ik heb het ook gelezen, had alleen nog geen kans om er op te reageren. Sportief dat je je excuses aanbiedt. Daar trekt mijn beeld weer een beetje van bij ;). En verder zegt YPPY in 1 post een stuk diplomatieker wat ik met al mijn voorgaande posts dus bedoel. Wat mij betreft ook klaar.
pi_84638167
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:19 schreef YPPY het volgende:
Freecell, je weet dat ik je een leuk mens vindt en Tara heeft nog in m'n bed gelegen, maar nu ga ik het echt voor m@x opnemen hoor. Hoe jullie leven, als gezin is toch ook gewoon op de manier zoals in de jaren 50 bijna heel Nederland leefde? Jullie hebben daarvoor gekozen en willen het zo, dan is dat toch prima. Alleen is de omgeving nu niet meer zo. Je woont niet meer tussen familie, kennissen en vriendinnen die de zorg even van jullie over kunnen nemen. Dat maakt het simpelweg zwaarder. En toen werkten mannen wel fulltime, maar deden er niet nog een jarenlange (hoe lang is Tara al bezig?) studie naast. Ik weet dat jullie er allebei heel bewust en vanuit een overtuiging voor hebben gekozen om het zo te doen, maar dan moet je ook alle twee de gevolgen daarvan dragen. Vind ik. En dat is ook wat hier bedoeld wordt. Als je van elkaar weet dat je het allebei even zwaar hebt, ben je al een eind verder.

En freecell: neem tijd voor jezelf, ga binnenkort bijvoorbeeld eens naar de sauna met vriendinnen. O-)
Yps, dank je wel dat jij het voor mij wel verpakt in knuffeltjes :+ Leest voor mij een stuk makkelijker. Ik ben nou eenmaal een mutserig type. En verder dat vetgedrukte.
pi_84638911
Ben ik dan de enige die zich nu afvraagt wat TARA bij Yppy in bed deed :+ :D

Ik kom ook even afblazen hoor!

Huilende dame want haar dvd was kapot. En al het andere was niet goed..
Mama ikke winnoohhhhh pooohhhhh kijken en kaasseee koeken eten!
Ik was pannenkoeken aan het maken met als resultaat de helft aangefikt doordat de dvd stuk was.
De andere helft doordat ze op de grond ging liggen brullen dat het aangefikt was..
Vervolgens zat ze ook nog met haar vinger vast in de keukenla en was het feest compleet.
Maar haar pannenkoeken smaakte heerlijk vertelde ze blij en of ze dan toch de teletubbies mocht kijken }:|
... ik heb niets gehad want het mengsel was op.
Nu ga ik zo maar nieuwe maken en ze drinkt morgen ochtend maar water ipv melk :+ want die maak ik lekker op voor 6 pannenkoeken voor mijzelf dankuwel :9~ :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')