Hoe lullig het ook klinkt, ik kan me daar wel iets bij voorstellen. Ik zou ook niet steeds aan komen rennen om iemand uit het water te redden die er keer op keer voor kiest om er zelf in te springen. Op gegeven moment ben je daar toch klaar mee? Tara zal het vast heel druk hebben maar dat neemt niet weg dat hij zijn verantwoordelijkheid moet nemen. In goede en in slechte tijden. Of geldt dat alleen voor jou?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:50 schreef freecell het volgende:
Mijn moeder kwam ook wel eens helpen toen L nog klein was en toen ik weer zwanger was ook.
Maar nu zit het er niet echt meer in ofzo...
Vorige week toen ik met nierbekkenontsteking niet plat lag(dat is dus één van die momenten dat TARA tóch naar zijn werk gaat al vraag ik hem thuis te blijven... en aan het einde van de week kreeg in naar mijn hoofd dat ik de hele week al chagrijnig was
)
En ik belde even met mijn ouders. En toen kreeg ik een vriendenlijk: 'ach ja, je moet je ook maar redden met het spul'
Dus ik geloof dat hulp van die kant er even niet in zit.
Kan me voorstellen dat ze dan niet op stel en sprong met hulp toeschieten. Aan de andere kant, wat Chacama zegt en wat m@x zegt zit wel wat in natuurlijk.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:57 schreef freecell het volgende:
Mijn ouders zijn verder overigens schatten hoorZe zijn ook de jongsten niet meer, lopen beiden tegen de 70
nou, ja. tsja. wellicht dat zij het idee hebben dat hij al zat doet en alles. en dat doet hij ook wel, maar dan niet bij jullie thuis. tara klinkt wel een beetje (bekend type) alsof die makkelijk een ander helpt maar thuis dingen laat gaan.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:05 schreef freecell het volgende:
Ow en mijn ouders zijn vet trots op TARA, dus ik denk niet dat dat het is
misschien lees ik het verkeerd maar je klinkt erg gepikeerd.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:04 schreef freecell het volgende:
Weet je, je hebt gelijk, het is mijn eigen schuld
De volgende keer bind ik TAR thuis vast en zal ik mijn ouders vooral niet meer lastig vallen met mijn dingen
welnee. ga nou niet op die toer joh! de situatie is nu eenmaal zo. ik denk dat wat ze proberen te zeggen is dat als jij wilt dat het anders moet, dan jij dat moet doen. dus jij moet dingen uitleggen aan tara, over wat voor jullie zou kunnen werken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:04 schreef freecell het volgende:
Weet je, je hebt gelijk, het is mijn eigen schuld
Been there....quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:22 schreef Nijna het volgende:
Misschien moet je een keer met Tara gaan zitten en zeggen dat als jullie zo doorgaan jij er aan onderdoor gaat. Been there... En hier heeft het gewerkt.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:28 schreef lily het volgende:
Ik moet ineens denken aan die reclame van Lotto (Amy? Ben je boven?)
ha, kijk je denk al weer in oplossingen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:24 schreef freecell het volgende:
Die schoonmaker was trouwens een woest goede tip van ChacaDesnoods regel ik de vrouw van mijn schoonvader voor een dag, dat is een huishoudwonder!
En een keer weer met TARA praten was ook een geode tip geweest, ware het niet dat we het er eigenlijk elke dag wel even over hebben. Dus nóg vaker wordt misschien een beetje overtrokken![]()
Ik oordopjes in voor een nachtje should do the trickDan wordt TARA wrs wel eerder wakker dan ik.
En ik heb geen jaren 50 huishouden![]()
Ik breek even in.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:24 schreef freecell het volgende:
Die schoonmaker was trouwens een woest goede tip van ChacaDesnoods regel ik de vrouw van mijn schoonvader voor een dag, dat is een huishoudwonder!
En een keer weer met TARA praten was ook een geode tip geweest, ware het niet dat we het er eigenlijk elke dag wel even over hebben. Dus nóg vaker wordt misschien een beetje overtrokken![]()
Ik oordopjes in voor een nachtje should do the trickDan wordt TARA wrs wel eerder wakker dan ik.
En ik heb geen jaren 50 huishouden![]()
Dus prioriteiten stellen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maar het punt is niet dat freecell op het punt van wanhoop zit, maar wij beiden!
Ik heb het hier razenddruk,
Dit is NIET de reactie op mijn vrouw, dit is mijn reactie op julliequote:Op donderdag 29 juli 2010 15:04 schreef simmu het volgende:
als dat de reactie is als je vrouw dingen serieus niet meer trekt kan ik me iets voorstellen bij hoe wanhopig ze moet zijn. wellicht kan je een praatgroep beginnen met sangdrax![]()
woeps, mijn klauwen kwamen tevoorschijn
Als je mijn oorspronkelijk stoomafblaaspost leest, zie je dat daar niks in staat waar TARA iets aan kon doen... Die wordt er aan de haren bijgesleept hierquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:15 schreef Vicky het volgende:
Maar blijkbaar moet Free het ergens kwijt en dat doet ze hier, dus tja dan kan je reacties verwachten.
Op een ochtend zoals beschreven kan ik dat ook volledig begrijpen en vind ik het bijzonder spijtig dat ik het zo moet vernemen dat dit gaande is en dat ik er niet voor haar kan zijnquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:15 schreef Vicky het volgende:
Maar blijkbaar moet Free het ergens kwijt en dat doet ze hier, dus tja dan kan je reacties verwachten.
Tja..... Tot 5 september is alles geregeld, maar daarna wordt het druk. Bedoel je dat?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Goh, het is juli, hoe druk denk je dat ik met mijn studie bezig ben. Of met de kerk, in plaats van een week vol activiteiten alleen nog maar 1 dienst op zondag en 1x schoonmaak in de week. Tot 5 september is dat allemaal al geregeld.
En freecell en ik hebben samen besloten dat het goed is dat ik meer ga werken
daarom ben ik dus ook mijn (niet bestaande) pik getrapt. waar val ik jou aan dan? het enige wat *ik* gezegd heb zijn dingen om free te helpen en te laten zien dat er heus wel begrip is voor haar plus meegzocht naar praktische dingen die jullie allemaal mzouden kunnen helpen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Goh, het is juli, hoe druk denk je dat ik met mijn studie bezig ben. Of met de kerk, in plaats van een week vol activiteiten alleen nog maar 1 dienst op zondag en 1x schoonmaak in de week. Tot 5 september is dat allemaal al geregeld.
En freecell en ik hebben samen besloten dat het goed is dat ik meer ga werken
[..]
Dit is NIET de reactie op mijn vrouw, dit is mijn reactie op jullie
Je quote mij, maar volgens mij heb ik het helemaal niet gezegd, dat waar je hierop reageert... Of ik type dingen waarvan ik niet weet dat ik ze type.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:27 schreef freecell het volgende:
[..]
Been there....
Dat heb ik serieus al heel vaak gezegd. Ik ben heel open tegen TARA en bespreek alles met hem.
En dat snapt hij ook wel, maar dat verandert niks aan de situatie op zich.
Oh!quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:19 schreef freecell het volgende:
Hij maakt niet schoon in de kerkGelukkig niet zeg
Hm, ja, dat kan ik me ook wel voorstellen.quote:En het is goed dat hij meer gaat werken voor 'uit de bijstand zijn'
*grin*quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:17 schreef Moonah het volgende:
En dan lijkt het me belangrijker dat je thuis meehelpt schoonmaken, dan dat je dat in de kerk gaat doen.
Dat laatste is een voordeel en een nadeel. Tara kan zich iig komen verdedigen omdat het hier staat, maar aan de anderen kant als het over de vent van een ander zou gaan zou men hier gewoon ongeneerd los kunnen gaan met adviezen en zulks zonder dat de vent er weet van heeft.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:21 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oh!![]()
Ik vond het al wat merkwaardig...
[..]
Hm, ja, dat kan ik me ook wel voorstellen.
Lullig dat het nu zo in dit topic staat allemaal, en dat iedereen zich er goedbedoeld mee bemoeit. Maar ik hoop van harte dat jullie er samen goed uit komen.
Tja, ik zie het aanvallen ook niet echt? Mocht er iets van mijn post zo opgevat zijn, dan spijt het me zeer, dat was helemaal niet de bedoeling? De opmerking over mijn vader, was meer vanwege het feit dat het als partner lastig is om te zien hoe zwaar het is voor degene thuis + dat het moeilijk is om vrij te nemen/te vragen/te eisen als dingen niet helemaal goed lopen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:22 schreef freecell het volgende:
Simmmu ik denk dat TARA niet echt onderscheid meer maakt tussen de verschillende mensen in het topicHij voelt zich alleen maar verschrikkelijk aangevallen omdat hij vet z'n best doet en hier even als waardeloos wordt neergezet
En nee, niet direct zo door jou, maar het is wel de algehele tendens
nee, dat was Booksquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:21 schreef Nijna het volgende:
[..]
Je quote mij, maar volgens mij heb ik het helemaal niet gezegd, dat waar je hierop reageert... Of ik type dingen waarvan ik niet weet dat ik ze type.
Hebben we dit verhaal weer. Dit is zo uit zijn verband gerukt inmiddelsquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:23 schreef Brighteyes het volgende:
Ik weet iig nog wel van een vorige keer dat Free het niet meer zag zitten, dat Tara degene is die blijkbaar liever niet heeft dat de kinderen uit logeren gaan. Dus dan moet Free maar uit logeren, was mijn reactie toen.
En zo redeneer ik nu ook.
In alle reacties is hier niet agressief naar jou gereageerd, maar met begrip naar Free toe. Ik herken wat ze zegt en ook de reacties van de man in dit geval. Ik heb ook als brugman moeten praten voordat F. inzag dat we hier allebei 'schuld' aan hadden en dus ook allebei in oplossingen moeten denken. Ik had er een peut voor nodig om tot F. door te dringen dat het niet langer meer ging, misschien is dit topic voor jullie voldoende om de juiste beslissingen te nemen en weer gezellig met elkaar te leven in een huis waar Free zich ook rustig in voelt.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik wordt bijzonder kwaad van dit topic, over hoe ik aangevallen wordt etc.
ja, in het verleden heb ik me wel eens als een hork gedragen, wat overigens iets is tussen mij en mijn vrouw, en half FOK! geen flikker mee te maken heeft. Maar het punt is niet dat freecell op het punt van wanhoop zit, maar wij beiden!
Ik heb het hier razenddruk, dus meer woorden maak ik hier niet aan vuil
Je mag best boos zijn maar misschien zou je je energie eens in je gezin kunnen steken ipv in je werk/studie/hobby/kerk/etc. Het is maar een suggestie..... Ik heb inderdaad geen flikker met jou of je gezin te maken maar op het moment dat je (in dit geval je vrouw) dit soort dingen op een openbaar discussieforum neerzet voel ik me niet verplicht om op mijn handen te gaan zitten en mijn ergernis over dit soort pre-historische toestanden niet uit te spreken. Als jij je daardoor dermate op je pik getrapt voelt, so be it. Je zou ook eens kunnen nadenken of er niet een kern van waarheid in de reacties hier zit. Waarom zou je anders zo heftig reageren?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik wordt bijzonder kwaad van dit topic, over hoe ik aangevallen wordt etc.
ja, in het verleden heb ik me wel eens als een hork gedragen, wat overigens iets is tussen mij en mijn vrouw, en half FOK! geen flikker mee te maken heeft. Maar het punt is niet dat freecell op het punt van wanhoop zit, maar wij beiden!
Ik heb het hier razenddruk, dus meer woorden maak ik hier niet aan vuil
Juist wel, anders krijg je een maagzweer... bovendien... wie weet leest ie mee en kan je dan vragen offie ff wat lekkers haalt zodat je niet hoeft te koken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:34 schreef freecell het volgende:
Weet je, eigenlijk zijn jullie best lief
Dit is een moment in het topic dat het héél makkelijk zou zijn om ons tegen elkaar uit te spelen of dat soort dingen.
In plaats daarvan krijg je reacties als die hierboven
Maar ik zal de volgende keer niet meer klagen over vervelende ochtenden
tuurlijk wel! ik herken trouwens zelfs tara's ergernis wel hoor en ik snap het ook best. punt is alleen dat jij stoom afblies en we allemaal zo graag willen helpenquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:34 schreef freecell het volgende:
Weet je, eigenlijk zijn jullie best lief
Dit is een moment in het topic dat het héél makkelijk zou zijn om ons tegen elkaar uit te spelen of dat soort dingen.
In plaats daarvan krijg je reacties als die hierboven
Maar ik zal de volgende keer niet meer klagen over vervelende ochtenden
Dat dus!quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:38 schreef simmu het volgende:
[..]
tuurlijk wel! ik herken trouwens zelfs tara's ergernis wel hoor en ik snap het ook best. punt is alleen dat jij stoom afblies en we allemaal zo graag willen helpensneu voor tara, want dan wordt er dus enkel vanuit jou gekeken en niet vanuit hem. ik weet maar al te goed nog van tijdens de zwangerschap hoe zwaar al dat multitasken is.
Bij nader inzien is het niet het hele topic wat zich op mij afgeeft, maar jij!quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:33 schreef m@x het volgende:
[..]
Je mag best boos zijn maar misschien zou je je energie eens in je gezin kunnen steken ipv in je werk/studie/hobby/kerk/etc. Het is maar een suggestie..... Ik heb inderdaad geen flikker met jou of je gezin te maken maar op het moment dat je (in dit geval je vrouw) dit soort dingen op een openbaar discussieforum neerzet voel ik me niet verplicht om op mijn handen te gaan zitten en mijn ergernis over dit soort pre-historische toestanden niet uit te spreken. Als jij je daardoor dermate op je pik getrapt voelt, so be it. Je zou ook eens kunnen nadenken of er niet een kern van waarheid in de reacties hier zit. Waarom zou je anders zo heftig reageren?
Zoals ik al eerder schreef: zo bedoel ik het niet maar als jij dat zo wil lezen moet je dat vooral doen. Ik heb niet gezegd dat jij je negatief hebt uitgelaten over Tara. Ik geef alleen mijn visie op de dingen die nu en in het verleden hier door jou zelf hier is neergezet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:36 schreef freecell het volgende:
Ok, herstel dat was voor M@x reageerde
M@x, wát precies van wat ik zei was negatief tegen TARA? Volgens mij zei ik alleen dat ik het hier even niet meer zag zitten en dat weet TARA ook wel dat ik dat soms heb
Jij roept vervolgens dat hij prehistorisch een lapzwans en dat we een jaren-50 huishouden hebben?
Ik heb even terug gelzen en de meeste reacties zijn inderdaad behulpzaam en vriendelijk bedoeld, maar jij lijkt alleen maar onze situatie te willen afbranden?
hop, pc uit en praten.. samen, ipv met en via fokquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Op een ochtend zoals beschreven kan ik dat ook volledig begrijpen en vind ik het bijzonder spijtig dat ik het zo moet vernemen dat dit gaande is en dat ik er niet voor haar kan zijn
I tried, ze willen me niet hebbenquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:53 schreef happyme28 het volgende:
Free, als jij nu eens een paar uurtjes gaat werken?? Dan hoeft TARA niet extra te werken en kun jij even weg van de jongens. Werken kan ook heel ontspannend werken
Wij praten allebei óp FOK, niet via fok, TARA zit op zijn werk en wij mailen wel hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:05 schreef moussy het volgende:
[..]
hop, pc uit en praten.. samen, ipv met en via fok
uhuh, idd!quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:20 schreef freecell het volgende:
Wij praten allebei óp FOK, niet via fok, TARA zit op zijn werk en wij mailen wel hoorWe gaan echt niet via fok praten
quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Op een ochtend zoals beschreven kan ik dat ook volledig begrijpen en vind ik het bijzonder spijtig dat ik het zo moet vernemen dat dit gaande is en dat ik er niet voor haar kan zijn
Ik had hem het verhaal én de topiclink gemaildquote:
Oh flip!quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik had hem het verhaal én de topiclink gemaild
Begin van de mailwisseling
Maar in de categorie stoomafblazen: We besloten na al het gedoe maar een patatje te gaan eten, zetten de frituurpan aan en ik loop met Leander bij me weg....
Die het snoer beetpakt en er eens hard aan trekt
Hállo frituurvet all over in de bijkeukenBlij dat de was er niet stond te drogen.
Ik gooi altijd vaatweasblokjes in de pan met water als ik m schoon wil maken. Ff aan, ontvet als de brandweer.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:04 schreef freecell het volgende:
Het is beton, hoera!
Vaatwasblokjes, werkt dat beter dan afwasmiddel?
We zijn eerstgaan eten en hebben er wat handdoeken opgegooid.
(en we hebben er samen héél hard om gelachen)
En wat precies is daar géén persoonlijke aanval in?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:55 schreef m@x het volgende:
[..]
Tara komt op mij over als een prehistorische lapzwans met een jaren '50 mentaliteit.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:38 schreef m@x het volgende:
Ik wens je veel succes met het opruimen van het frituurvet en de danoontje rommel en kan alleen maar zeggen: kut he, karma?
Misschien dat het over je man gaat en niet over jouquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:39 schreef freecell het volgende:
[..]
En wat precies is daar géén persoonlijke aanval in?
uhm ja, als je zoiets over mij zegt wordt ik niet kwaad, zeg je het over iemand waarvan ik houd welquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:41 schreef m@x het volgende:
[..]
Misschien dat het over je man gaat en niet over jouBovendien zeg ik dat hij zo op mij overkomt, niet dat hij dat is.
en verder geen ruk met/voor zn gezin doet? Ik zou dól gelukkig zijn...quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:52 schreef freecell het volgende:
Als ik niet van hem hield had ik ook niet mijn koffers gepaktWe hebben echt wel onze hikken in de relatie gehad, maar ik heb mijn trouw aan hem beloofd
en dat neem ik niet lichtzinnig op.
En daarbij zou ik daar gek zijnHoe precies ben ik alleen met twee kinderen beter af dan met een man die gek is op zijn kinderen en keihard werkt voor zijn gezin?
Ouch, weer zo'n valse sneer. Ben benieuwd hoeveel weesgegroetjes je dit zondag gaat kostenquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:52 schreef freecell het volgende:
Als ik niet van hem hield had ik ook niet mijn koffers gepaktWe hebben echt wel onze hikken in de relatie gehad, maar ik heb mijn trouw aan hem beloofd
en dat neem ik niet lichtzinnig op.
En daarbij zou ik daar gek zijnHoe precies ben ik alleen met twee kinderen beter af dan met een man die gek is op zijn kinderen en keihard werkt voor zijn gezin?
Excuus? Waarom denk je dat ik nu achter de laptop kan zitten? Omdat TARA de tafel afruimt, de kinderen naar bed brengt, Leander doucht en het speelgoed opruimt.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:58 schreef moussy het volgende:
[..]
en verder geen ruk met/voor zn gezin doet? Ik zou dól gelukkig zijn...
Volgens mij kun je daar heel weinig over zeggen wanneer je er niet irl met je neus boven op zit.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:58 schreef moussy het volgende:
[..]
en verder geen ruk met/voor zn gezin doet? Ik zou dól gelukkig zijn...
Uhm? Dat was geen sneer, dat was volledig gemeend en zat niks in naar jou toe?quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:14 schreef m@x het volgende:
[..]
Ouch, weer zo'n valse sneer. Ben benieuwd hoeveel weesgegroetjes je dit zondag gaat kosten![]()
Ik ben een beetje klaar met deze non-discussie. Mijn stoom is afgeblazen
Nou, ik klaagde niet over TARA, ik klaagde over mijn afschuwelijke ochtend en TARA was daar niet bij, want die zat op zijn werkquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:16 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je daar heel weinig over zeggen wanneer je er niet irl met je neus boven op zit.
Iedereen klaagt wel eens over zijn/haar partner, maar dat wil niet zeggen dat het altijd daadwerkelijk zo erg gesteld is. Freecell geeft in dit topic ook genoeg dingen aan die TARA wel doet, alleen moet ze ook haar stoom afblazen over de dingen die hij niet doet (omdat hij het waarschijnlijk ook razend druk heeft). Dan zijn advies en oplossingen op z'n plaats, en posts als bovenstaande vind ik persoonlijk te ver gaan.
heb je net al je doeken verkochtquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil wel ff stoomafblazen
Mijn dochter van 2,5 die al járen moet laten weten dat ze zelf wel kan lopen en dat ook graag doet...wil de laatste weken de hele dag gedragen worden en op hoot zitten. AAAAAAAAAAAARGH!
ze voelt aan dat je nét je draagdoeken de deur uit gedaan hebtquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil wel ff stoomafblazen
Mijn dochter van 2,5 die al járen moet laten weten dat ze zelf wel kan lopen en dat ook graag doet...wil de laatste weken de hele dag gedragen worden en op hoot zitten. AAAAAAAAAAAARGH!
spuit elfquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik heb er goddank een paar bewaard
Ik heb het ook gelezen, had alleen nog geen kans om er op te reageren. Sportief dat je je excuses aanbiedt. Daar trekt mijn beeld weer een beetje van bijquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:24 schreef freecell het volgende:
Wat mij betreft wel.
Eigenlijk wilde ik alleen klagen over mijn ochtend....
En fijn dat jij in ieder geval gelezen hebt dat ik excuses maakte. Doe ik het nog ergens voor.
Yps, dank je wel dat jij het voor mij wel verpakt in knuffeltjesquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:19 schreef YPPY het volgende:
Freecell, je weet dat ik je een leuk mens vindt en Tara heeft nog in m'n bed gelegen, maar nu ga ik het echt voor m@x opnemen hoor. Hoe jullie leven, als gezin is toch ook gewoon op de manier zoals in de jaren 50 bijna heel Nederland leefde? Jullie hebben daarvoor gekozen en willen het zo, dan is dat toch prima. Alleen is de omgeving nu niet meer zo. Je woont niet meer tussen familie, kennissen en vriendinnen die de zorg even van jullie over kunnen nemen. Dat maakt het simpelweg zwaarder. En toen werkten mannen wel fulltime, maar deden er niet nog een jarenlange (hoe lang is Tara al bezig?) studie naast. Ik weet dat jullie er allebei heel bewust en vanuit een overtuiging voor hebben gekozen om het zo te doen, maar dan moet je ook alle twee de gevolgen daarvan dragen. Vind ik. En dat is ook wat hier bedoeld wordt. Als je van elkaar weet dat je het allebei even zwaar hebt, ben je al een eind verder.
En freecell: neem tijd voor jezelf, ga binnenkort bijvoorbeeld eens naar de sauna met vriendinnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |