abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 juli 2010 @ 13:47:24 #101
144006 chacama
Ondernemend!
pi_84625153
En dat je het niet prettig vind dat je huis gedaan wordt (of dat Tara dat vind) kan ik begrijpen, maar misschien is nu voor een of twee keer wel handing om de boel op de rit te krijgen. Gewoon een schoonmaakbedrijf vragen om de boel 1x heel goed te doen (in 2 ochtenden) en dan kan jij het daarna bijhouden. Voor die tijd gewoon alleen maar opruimen. Dat is dan al werk genoeg. En inderdaad tijd voor jezelf maken. En of dat de stad in gaan is of inderdaad bij je ouders bijslapen dat is aan jou. Maar even jouw energie-niveau weer op pijl trekken. Spreek het af met Tara. Volgende week zondag ben ik niet thuis. Dan heb jij de kinderen en ik kom rond 5 uur weer thuis. Succes in elk geval. Want de tropenjaren waarin jij nu zit kosten kruim.....veel kruim.
pi_84625269
Mijn moeder kwam ook wel eens helpen toen L nog klein was en toen ik weer zwanger was ook.

Maar nu zit het er niet echt meer in ofzo... :?
Vorige week toen ik met nierbekkenontsteking niet plat lag :') (dat is dus één van die momenten dat TARA tóch naar zijn werk gaat al vraag ik hem thuis te blijven... en aan het einde van de week kreeg in naar mijn hoofd dat ik de hele week al chagrijnig was }:| )
En ik belde even met mijn ouders. En toen kreeg ik een vriendenlijk: 'ach ja, je moet je ook maar redden met het spul ^O^ '
Dus ik geloof dat hulp van die kant er even niet in zit.
pi_84625357
Jemig, dat helpt dan ook niet echt mee :N .
Ik vind het wonderbaarlijk dat je er zo nuchter onder blijft, petje af hoor!!
pi_84625485
oef dat valt ook niet mee, zo'n nul op rekest van je ouders :{
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84625535
Mijn ouders zijn verder overigens schatten hoor O+ Ze zijn ook de jongsten niet meer, lopen beiden tegen de 70 :)
  donderdag 29 juli 2010 @ 13:59:33 #106
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_84625653
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:50 schreef freecell het volgende:
Mijn moeder kwam ook wel eens helpen toen L nog klein was en toen ik weer zwanger was ook.

Maar nu zit het er niet echt meer in ofzo... :?
Vorige week toen ik met nierbekkenontsteking niet plat lag :') (dat is dus één van die momenten dat TARA tóch naar zijn werk gaat al vraag ik hem thuis te blijven... en aan het einde van de week kreeg in naar mijn hoofd dat ik de hele week al chagrijnig was }:| )
En ik belde even met mijn ouders. En toen kreeg ik een vriendenlijk: 'ach ja, je moet je ook maar redden met het spul ^O^ '
Dus ik geloof dat hulp van die kant er even niet in zit.
Hoe lullig het ook klinkt, ik kan me daar wel iets bij voorstellen. Ik zou ook niet steeds aan komen rennen om iemand uit het water te redden die er keer op keer voor kiest om er zelf in te springen. Op gegeven moment ben je daar toch klaar mee? Tara zal het vast heel druk hebben maar dat neemt niet weg dat hij zijn verantwoordelijkheid moet nemen. In goede en in slechte tijden. Of geldt dat alleen voor jou?
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  donderdag 29 juli 2010 @ 14:00:52 #107
144006 chacama
Ondernemend!
pi_84625719
Dat zal dan ook wel meespelen. Plus het feit dat ze wrs. zien hoe het gaat bij jullie en misschien wel tegen zichzelf gezegd hebben dat als ze blijven helpen het niet verandert bij jullie. Dus het nu dus aan jullie zelf is om de boel samen op de rit te krijgen. Hier heeft dat bloed, zweet en heel veel tranen (van mijn kant) gekost, maar door een schema te maken per dag wat wie doet en wie waar voor zorgt en de vrije dagen van elkaar in te plannen en te respecteren, zorgde het bij ons voor enorm veel rust en ook veel meer begrip.
  donderdag 29 juli 2010 @ 14:00:53 #108
3142 m@x
pi_84625720
Ik zie trouwens hele goede tips voorbij komen van de andere posters. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen! Misschien moet je dit eens aan Tara laten lezen. Wie weet gebeurt er een wonder en staat hij opeens met beide benen in het nu in plaats van in de jaren vijftig.
pi_84625888
Weet je, je hebt gelijk, het is mijn eigen schuld

De volgende keer bind ik TAR thuis vast en zal ik mijn ouders vooral niet meer lastig vallen met mijn dingen :)
pi_84625937
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:57 schreef freecell het volgende:
Mijn ouders zijn verder overigens schatten hoor O+ Ze zijn ook de jongsten niet meer, lopen beiden tegen de 70 :)
Kan me voorstellen dat ze dan niet op stel en sprong met hulp toeschieten. Aan de andere kant, wat Chacama zegt en wat m@x zegt zit wel wat in natuurlijk.
Wellicht zijn je ouders het ergens gewoon ook oneens met de verdeling en hoe het nu gaat, door je niet te helpen bereik je vanzelf een breekpunt, hoe sneu en rot dat ook is. Dan móet er wel iets veranderen.

Als zij steeds komen helpen verandert er niets aan de situatie en werken ze ook mee aan het in stand houden.

Echt Free, kies een beetje voor jezelf. Trek ook eens de deur achter je dicht. Gewoon op een zaterdag de deur uit gaan om 10 uur 's morgens. Dingen voor jezelf doen. Of Tara met de kinderen naar ballorig (of whutever) sturen en zeggen dat ze niet voor 5 uur 's middags welkom zijn omdat het nu heel even Freecell tijd is. Je bent ook maar een mens en ook jij hebt dat nodig.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84625938
Ow en mijn ouders zijn vet trots op TARA, dus ik denk niet dat dat het is :)
pi_84626060
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 14:05 schreef freecell het volgende:
Ow en mijn ouders zijn vet trots op TARA, dus ik denk niet dat dat het is :)
nou, ja. tsja. wellicht dat zij het idee hebben dat hij al zat doet en alles. en dat doet hij ook wel, maar dan niet bij jullie thuis. tara klinkt wel een beetje (bekend type) alsof die makkelijk een ander helpt maar thuis dingen laat gaan.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_84626063
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 14:04 schreef freecell het volgende:

De volgende keer bind ik TAR thuis vast en zal ik mijn ouders vooral niet meer lastig vallen met mijn dingen :)
misschien lees ik het verkeerd maar je klinkt erg gepikeerd.
Kan ik me ook wel voorstellen, maar probeer het niet verkeerd op te vatten.
Het is zeker niet allemaal jouw schuld, Tara doet dit net zo goed, misschien nog wel veel meer, maar jij laat het gebeuren, dat is wat er gezegd wordt. Ik snap dat je stoom af wilt blazen, maar echt, probeer soms een beetje bij te tanken ofzo.

We bedoelen t heus nie kwaad met zn allen :) :*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84626161
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 14:04 schreef freecell het volgende:
welnee. ga nou niet op die toer joh! de situatie is nu eenmaal zo. ik denk dat wat ze proberen te zeggen is dat als jij wilt dat het anders moet, dan jij dat moet doen. dus jij moet dingen uitleggen aan tara, over wat voor jullie zou kunnen werken.

maar ik begrijp de behoefte om conflict te vermijden en alles maar op jezelf te nemen en dan maar door te bikkelen wel hoor :*
pi_84626259
Free :*

Best herkenbaar, maar dat weten de meesten denk ik nog wel. ;)
Hier helpt het goed om afspraken te maken. En we slapen tegenwoordig uit, ik op de zaterdag, hij op de zondag.
pi_84626371
Maar ik ga heus niet op de 'ik red het allemaal wel' toer door hier thuis. Ik heb vorige week tegen TARA geschreeuwd dat hij dit jaar nog had om die fucking studie af te maken en dat hij er anders mee moest kappen.

En ik por hem heel vaak om harder mee aan te pakken. Er is gewoon een grens in wat ik kan porren toch?

Wat ik hier lees is een beetje: 'Sorry Freecell, je bent nou eenmaal getrouwd met een lapzwans en je probeert niet om hem te veranderen, dus is het je eigen schuld dat de baby 10x per nacht wakker wordt en dat je een peuter-puber hebt en dat je ouders niet helpen en als TARA meer zou aanpakken en gewoon z'n baan en z'n studie zou opgeven zouden alle voorgaande problemen niet spelen'

Zoiets. Maar dan subtieler. Ofzo.
pi_84626528
iig niet wat ik bedoel hoor! *knufs*

zijn er praktische oplossingen die je kan bedenken? misschien een logeerbed bij f op zn kamer en dan tara daarop en jij lekker oordopjes in en in je eigen bedje?
pi_84626611
Nee joh, D'r staat: Joh, Freecell, met zo'n baby + zo'n peuterpuber is het harstikke zwaar. Als je niet uitkijkt, ga je er aan onderdoor en dat is voor niemand goed! Let op jezelf! In deze is je partner het eerste aanspreekpunt, dus zorg dat hij het begrijpt. En als het hem niet lukt, sta dan voor jezelf op en doe de deur in het weekend achter jezelf dicht, zodat ook jij krijgt wat je nodig hebt. En als dat ook niet lukt, ga dan voor een schoonmaker ;)

Verdeling aanpassen aan de gewijzigde situatie is gewoon lastig, maar toch een basisbehoefte. Mijn vader was vroeger ook een hork toen ik ziek was (als baby) en m'n moeder er nog eentje thuis had (m'n zus). Nadat zijn baas hoorde dat hij tegen m'n ma had gezegd dat ze maar met de taxi naar het ziekenhuis moest gaan, heeft hij hem onderuit geschoffelt en gezegd dat zijn verantwoordelijkheid eerst bij zijn gezin lag. mannen! oO<

Veel sterkte!
pi_84626636
Ik denk dat niemand dat bedoeld Free. :)
pi_84626668
Freecell, als het met je ouders niet lukt, is er dan misschien iemand anders in de buurt die je wel weer wat op weg kan helpen. Want ik kan me voorstellen dat je door de bomen het bos niet meer ziet qua huishouden...
Je baby door laten slapen, heb ik geen tovermiddeltjes voor. Ik heb ook een man die niet gauw naast zn bed staat. Ik ben een paar keer op zolder gaan slapen zodat ik de kids niet kon horen, dan moest hij wel.
Maar ik weet niet of jullie zo'n mogelijkheid hebben?
Fake it till you make it...
  donderdag 29 juli 2010 @ 14:22:43 #121
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_84626669
Ik denk dat je een beetje verkeerd leest lieve Free maar het zijn allemaal goedbedoelde adviezen en ja ik wil Tara (ondanks dat hij heus wel wat doet en werkt, leert en vrijwilligerswerk doet) best een flinke schop onder zijn kont geven. Maar het zou fijner zijn als hij het zelf in zou zien dat jij straks met je beentjes omhoog ligt en hij zorg moet dragen voor jullie alledrie.

Bovendien denk ik niet dat er een grens aan het porren zit maar goed dat ben ik. Ik heb trouwens vanuit het reva.centr. een weekrooster opgesteld en dat werkt wonderbaarlijk goed ook met EDS en twee kleintjes. Ik ben bv nogal een poetsmuts en daar is nu drastisch een werkbaar schema van gemaakt ipv alles iedere dag doen.

Misschien moet je een keer met Tara gaan zitten en zeggen dat als jullie zo doorgaan jij er aan onderdoor gaat. Been there... En hier heeft het gewerkt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Books op 29-07-2010 14:27:56 ]
  donderdag 29 juli 2010 @ 14:24:29 #122
3142 m@x
pi_84626715
Dat is dus niet hoe ik het bedoel. Jij kan er idd niks aan doen dat F. niet doorslaapt of dat L. een typische peuter is. Jij kan wel wat doen aan de omgevingsfactoren die ervoor zorgen dat jij nu klem zit. Er zijn inmiddels voldoende suggesties aangedragen om wat meer lucht te kunnen krijgen. Die worden alleen allemaal weggewoven.

Maar goed, als jij het anders wil lezen dan moet je dat zelf weten.
pi_84626718
Die schoonmaker was trouwens een woest goede tip van Chaca :) Desnoods regel ik de vrouw van mijn schoonvader voor een dag, dat is een huishoudwonder!

En een keer weer met TARA praten was ook een geode tip geweest, ware het niet dat we het er eigenlijk elke dag wel even over hebben. Dus nóg vaker wordt misschien een beetje overtrokken :)

Ik oordopjes in voor een nachtje should do the trick ;) Dan wordt TARA wrs wel eerder wakker dan ik. :Y

En ik heb geen jaren 50 huishouden -O- :'(
pi_84626789
en zelfs al wordt je wel wakker (en hij niet): dan duw je de dopjes wat verder erin en draai je je nog eens lekker om :)
pi_84626807
Praten met TARA is heel goed dat je dat doet. Maar heeft het praten ook nut ?
Anders kun je een bult blijven praten, maar als er niets mee gedaan wordt heb je dr ook weinig aan.
pi_84626841
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 14:22 schreef Nijna het volgende:

Misschien moet je een keer met Tara gaan zitten en zeggen dat als jullie zo doorgaan jij er aan onderdoor gaat. Been there... En hier heeft het gewerkt.
Been there....
Dat heb ik serieus al heel vaak gezegd. Ik ben heel open tegen TARA en bespreek alles met hem.
En dat snapt hij ook wel, maar dat verandert niks aan de situatie op zich.
pi_84626884
Ik moet ineens denken aan die reclame van Lotto (Amy? Ben je boven?)
pi_84626973
Laat hem dit topic anders lezen, misschien komt het dan wel aan.
:* :* :*
pi_84626983
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 14:28 schreef lily het volgende:
Ik moet ineens denken aan die reclame van Lotto (Amy? Ben je boven?)
:o linkje?

En ik ben het eens met m@x
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 29 juli 2010 @ 14:33:22 #130
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_84627095
Tara (joehoe, ja hier!!), als je Free in haar gesprekken zou begrijpen dan had je toch allang iets veranderd?

Free misschien moet je morgen ook eens aan je mams vragen waarom ze ineens afstand houden van jullie en dan is dat ook meteen de wereld uit. Ik hoop dat er voor jou iets structureels gaat veranderen want anders kom je straks melden dat je volledig uit het lood op de bank zit. Knuffels
  donderdag 29 juli 2010 @ 14:40:17 #131
144006 chacama
Ondernemend!
pi_84627353
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 14:24 schreef freecell het volgende:
Die schoonmaker was trouwens een woest goede tip van Chaca :) Desnoods regel ik de vrouw van mijn schoonvader voor een dag, dat is een huishoudwonder!

En een keer weer met TARA praten was ook een geode tip geweest, ware het niet dat we het er eigenlijk elke dag wel even over hebben. Dus nóg vaker wordt misschien een beetje overtrokken :)

Ik oordopjes in voor een nachtje should do the trick ;) Dan wordt TARA wrs wel eerder wakker dan ik. :Y

ha, kijk je denk al weer in oplossingen. ^O^ Dus dat gaat uiteindelijk goed komen. Zet voor jezelf een prioriteitenlijstje (en vergeet de tijd voor jezelf daar niet in). Dan kun je ook dingen afvinken. Wat wil je gedaan hebben:
vrijdag: 2x was draaien, wc uitsoppen en stofzuigen beneden.
zaterdag: badkamer, stofzuigen boven. Middag vrij... tara zorgt voor jongens.
Zondag: verplichte rustdag! iets doen met het hele gezin. Tara kookt..... moet ie toch ooit leren.....
maandag: was opvouwen en strijken
dinsdag: keuken soppen, was draaien. Avond: jezelf met een goed boek opsluiten op de badkamer.
woensdag woonkamer opruimen, was draaien
donderdag: was draaien, wat leuks doen met de jongens. Weg dus!
Enz. enz.
pi_84627462
Zondag verplichte rustdag hebben we al :D Dan hangen we op de bank, doen niks in het huishouden, eten makkelijk en we zijn voornamelijk gelukkig :) En soms gaan we ergens heen :)

En ik ga elke dag sowieso 1 keer de deur uit met de jongens al is het even naar de super :)

Maar ik moet nu even weer aan de slag :) jochie wakker en die vindt het terecht niet tof dat zijn mama computert ;)
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 29 juli 2010 @ 15:00:25 #133
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_84628282
Ik wordt bijzonder kwaad van dit topic, over hoe ik aangevallen wordt etc.
ja, in het verleden heb ik me wel eens als een hork gedragen, wat overigens iets is tussen mij en mijn vrouw, en half FOK! geen flikker mee te maken heeft. Maar het punt is niet dat freecell op het punt van wanhoop zit, maar wij beiden!

Ik heb het hier razenddruk, dus meer woorden maak ik hier niet aan vuil
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  donderdag 29 juli 2010 @ 15:03:14 #134
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84628395
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 14:24 schreef freecell het volgende:

Ik breek even in.

Heb het al eens aangeboden, maar ik meende het echt dus nu nog een keer:
Ik woon bij je in de stad, ik ben vrijwel werkeloos en ik pas graag op :) Maak er een keer gebruik van :Y

Ik werk trouwens ook als schoonmaakster, en kan best een extra adresje gebruiken :)
pi_84628445
als dat de reactie is als je vrouw dingen serieus niet meer trekt kan ik me iets voorstellen bij hoe wanhopig ze moet zijn. wellicht kan je een praatgroep beginnen met sangdrax :*

woeps, mijn klauwen kwamen tevoorschijn
  donderdag 29 juli 2010 @ 15:09:56 #136
11682 Moonah
Jolie femme
pi_84628720
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maar het punt is niet dat freecell op het punt van wanhoop zit, maar wij beiden!

Ik heb het hier razenddruk,
Dus prioriteiten stellen.
Studie op een laag pitje? Kerk even wat minder?
Je wordt trouwens niet aangevallen door 'de dames hier'. Men herkent en probeert mee te denken.

Free, ik heb indertijd een aantal malen op zolder geslapen met een slaappil. Dat heeft me veel goed gedaan.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 29 juli 2010 @ 15:12:59 #137
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_84628855
Goh, het is juli, hoe druk denk je dat ik met mijn studie bezig ben. Of met de kerk, in plaats van een week vol activiteiten alleen nog maar 1 dienst op zondag en 1x schoonmaak in de week. Tot 5 september is dat allemaal al geregeld.
En freecell en ik hebben samen besloten dat het goed is dat ik meer ga werken
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:04 schreef simmu het volgende:
als dat de reactie is als je vrouw dingen serieus niet meer trekt kan ik me iets voorstellen bij hoe wanhopig ze moet zijn. wellicht kan je een praatgroep beginnen met sangdrax :*

woeps, mijn klauwen kwamen tevoorschijn
Dit is NIET de reactie op mijn vrouw, dit is mijn reactie op jullie
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_84628959
Maar blijkbaar moet Free het ergens kwijt en dat doet ze hier, dus tja dan kan je reacties verwachten.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_84629003
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:15 schreef Vicky het volgende:
Maar blijkbaar moet Free het ergens kwijt en dat doet ze hier, dus tja dan kan je reacties verwachten.
Als je mijn oorspronkelijk stoomafblaaspost leest, zie je dat daar niks in staat waar TARA iets aan kon doen... Die wordt er aan de haren bijgesleept hier :)
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 29 juli 2010 @ 15:17:07 #140
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_84629034
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:15 schreef Vicky het volgende:
Op een ochtend zoals beschreven kan ik dat ook volledig begrijpen en vind ik het bijzonder spijtig dat ik het zo moet vernemen dat dit gaande is en dat ik er niet voor haar kan zijn
  donderdag 29 juli 2010 @ 15:17:33 #141
11682 Moonah
Jolie femme
pi_84629053
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Goh, het is juli, hoe druk denk je dat ik met mijn studie bezig ben. Of met de kerk, in plaats van een week vol activiteiten alleen nog maar 1 dienst op zondag en 1x schoonmaak in de week. Tot 5 september is dat allemaal al geregeld.
Tja..... Tot 5 september is alles geregeld, maar daarna wordt het druk. Bedoel je dat?
Het lijkt me dat nu ook al het water aan de lippen staat, ondanks dat je studie en de kerk blijkbaar al op een laag pitje staan. Noodmaatregelen nemen dus. En dan lijkt het me belangrijker dat je thuis meehelpt schoonmaken, dan dat je dat in de kerk gaat doen.
En voor wie is het goed als je meer gaat werken?
pi_84629122
Hij maakt niet schoon in de kerk ;) Gelukkig niet zeg :D
Er ís schoonmaak in de kerk en hij heeft de mensen daarvoor ingeroosterd ;) hij doet planning en roostering. En dde roostering is tot September rond.

En het is goed dat hij meer gaat werken voor 'uit de bijstand zijn' ^O^
pi_84629156
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]

Dit is NIET de reactie op mijn vrouw, dit is mijn reactie op jullie
daarom ben ik dus ook mijn (niet bestaande) pik getrapt. waar val ik jou aan dan? het enige wat *ik* gezegd heb zijn dingen om free te helpen en te laten zien dat er heus wel begrip is voor haar plus meegzocht naar praktische dingen die jullie allemaal mzouden kunnen helpen.

en wbt hoe druk je het wel niet hebt: ik zat vanaf afgelopen augustus, september zo tot en met januari zwanger te wezen van een tweeling, plus een dreumes met een vent die naast zijn werk en zijn familie ook aan het promoveren was. ik denk dat ik uitstekend weet hoe het werkt. daarom droeg ik om te beginnen al praktische oplossingen aan.
pi_84629208
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 14:27 schreef freecell het volgende:

[..]

Been there....
Dat heb ik serieus al heel vaak gezegd. Ik ben heel open tegen TARA en bespreek alles met hem.
En dat snapt hij ook wel, maar dat verandert niks aan de situatie op zich.
Je quote mij, maar volgens mij heb ik het helemaal niet gezegd, dat waar je hierop reageert... Of ik type dingen waarvan ik niet weet dat ik ze type.
Fake it till you make it...
  donderdag 29 juli 2010 @ 15:21:25 #145
11682 Moonah
Jolie femme
pi_84629215
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:19 schreef freecell het volgende:
Hij maakt niet schoon in de kerk ;) Gelukkig niet zeg :D
Oh! :o :D Ik vond het al wat merkwaardig...
quote:
En het is goed dat hij meer gaat werken voor 'uit de bijstand zijn' ^O^
Hm, ja, dat kan ik me ook wel voorstellen.

Lullig dat het nu zo in dit topic staat allemaal, en dat iedereen zich er goedbedoeld mee bemoeit. Maar ik hoop van harte dat jullie er samen goed uit komen.
pi_84629237
Simmmu ik denk dat TARA niet echt onderscheid meer maakt tussen de verschillende mensen in het topic :) Hij voelt zich alleen maar verschrikkelijk aangevallen omdat hij vet z'n best doet en hier even als waardeloos wordt neergezet :)
En nee, niet direct zo door jou, maar het is wel de algehele tendens :)
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 29 juli 2010 @ 15:22:57 #147
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_84629278
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:17 schreef Moonah het volgende:
En dan lijkt het me belangrijker dat je thuis meehelpt schoonmaken, dan dat je dat in de kerk gaat doen.
*grin*
Ik ben persoonlijk 1x in het half jaar samen met anderen verantwoordelijk voor de schoonmaak aldaar. Echter, ik moet er voor zorgen dat er bij alle activiteiten iemand is die de deur opent. Ik ben roosteraar van het kosterteam. Dus met weinig activiteiten kost me dat nagenoeg geen tijd. Ik bedoelde dus te zeggen dat het rooster tot 5 september klaar is
  donderdag 29 juli 2010 @ 15:23:32 #148
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_84629301
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:21 schreef Moonah het volgende:

[..]

Oh! :o :D Ik vond het al wat merkwaardig...
[..]

Hm, ja, dat kan ik me ook wel voorstellen.

Lullig dat het nu zo in dit topic staat allemaal, en dat iedereen zich er goedbedoeld mee bemoeit. Maar ik hoop van harte dat jullie er samen goed uit komen.
Dat laatste is een voordeel en een nadeel. Tara kan zich iig komen verdedigen omdat het hier staat, maar aan de anderen kant als het over de vent van een ander zou gaan zou men hier gewoon ongeneerd los kunnen gaan met adviezen en zulks zonder dat de vent er weet van heeft.

Ik weet iig nog wel van een vorige keer dat Free het niet meer zag zitten, dat Tara degene is die blijkbaar liever niet heeft dat de kinderen uit logeren gaan. Dus dan moet Free maar uit logeren, was mijn reactie toen.
En zo redeneer ik nu ook.

Als het niet lukt om tot rust te komen thuis als ze er allemaal zijn, dan maar zelf een paar uur naar je ouders gaan om te slapen.
pi_84629374
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:22 schreef freecell het volgende:
Simmmu ik denk dat TARA niet echt onderscheid meer maakt tussen de verschillende mensen in het topic :) Hij voelt zich alleen maar verschrikkelijk aangevallen omdat hij vet z'n best doet en hier even als waardeloos wordt neergezet :)
En nee, niet direct zo door jou, maar het is wel de algehele tendens :)
Tja, ik zie het aanvallen ook niet echt? Mocht er iets van mijn post zo opgevat zijn, dan spijt het me zeer, dat was helemaal niet de bedoeling? De opmerking over mijn vader, was meer vanwege het feit dat het als partner lastig is om te zien hoe zwaar het is voor degene thuis + dat het moeilijk is om vrij te nemen/te vragen/te eisen als dingen niet helemaal goed lopen.

Ik denk dat het logisch is dat je partner het eerste aanspreekpunt is en dat mensen daar dan om vragen/op reageren en verder met praktische oplossingen komen. Ik denk dat het wel duidelijk is dat TARA het ook gewoon ff te zwaar heeft. Ik hoop dat jullie d'r saampies wat aan gaan doen, want zo hoort het ook. *O*
pi_84629377
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:21 schreef Nijna het volgende:

[..]

Je quote mij, maar volgens mij heb ik het helemaal niet gezegd, dat waar je hierop reageert... Of ik type dingen waarvan ik niet weet dat ik ze type.
nee, dat was Books :o
En ik heb gewoon op het quote-knopje geramd? :?

En het punt is ook dus dat ik even kwam zeiken op de situatie en helemaal niet op TARA :) Die doet in huis namelijk meer dan ooit en is in het algemeen een superleuke man die het me niet eens kwalijk neemt dat ik hem af en toe in een overspannen woeste bui compleet uitscheld en weet ik veel wat.

En wat er ook allemaal mis gaat, we houden wél heel veel van elkaar en dat staat er ook een beetje los van, dus vandaar dat we beiden wat gepikeerd zijn. :)

Als dat niet zo was had ik hier wel staan stoomafblazen dat ik zo'n eikel van een vent had oid :)
Of dat ik het sleuteltje van mijn ketting aan het aanrecht kwijt was.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 29 juli 2010 @ 15:27:26 #151
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_84629449
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:23 schreef Brighteyes het volgende:
Ik weet iig nog wel van een vorige keer dat Free het niet meer zag zitten, dat Tara degene is die blijkbaar liever niet heeft dat de kinderen uit logeren gaan. Dus dan moet Free maar uit logeren, was mijn reactie toen.
En zo redeneer ik nu ook.
Hebben we dit verhaal weer. Dit is zo uit zijn verband gerukt inmiddels
L. is ten eerste geen enkel probleem wat betreft logeren, en F. was destijds zo jong dat ik me afvroeg of het wel een goed idee was. Freecell was er iets eerder dan ik van overtuigd dat het absoluut een goed idee was. Ik heb NOOIT afgeraden, verboden of whatever dat F. uit logeren moest gaan. Ik was er voorzichtig mee, want zo'n klein jongetje stuur je niet zomaar een nachtje weg
  donderdag 29 juli 2010 @ 15:32:17 #152
144006 chacama
Ondernemend!
pi_84629656
quote:
ja, in het verleden heb ik me wel eens als een hork gedragen, wat overigens iets is tussen mij en mijn vrouw, en half FOK! geen flikker mee te maken heeft. Maar het punt is niet dat freecell op het punt van wanhoop zit, maar wij beiden!

In alle reacties is hier niet agressief naar jou gereageerd, maar met begrip naar Free toe. Ik herken wat ze zegt en ook de reacties van de man in dit geval. Ik heb ook als brugman moeten praten voordat F. inzag dat we hier allebei 'schuld' aan hadden en dus ook allebei in oplossingen moeten denken. Ik had er een peut voor nodig om tot F. door te dringen dat het niet langer meer ging, misschien is dit topic voor jullie voldoende om de juiste beslissingen te nemen en weer gezellig met elkaar te leven in een huis waar Free zich ook rustig in voelt.

En gezien alle bovenstaande reacties van jou en Free, denk ik dat dit zomaar goed zal gaan komen. Dus wat mij betreft, heel veel sterkte samen tijdens deze tropen jaren.
  donderdag 29 juli 2010 @ 15:33:59 #153
3142 m@x
pi_84629729
quote:

Je mag best boos zijn maar misschien zou je je energie eens in je gezin kunnen steken ipv in je werk/studie/hobby/kerk/etc. Het is maar een suggestie..... Ik heb inderdaad geen flikker met jou of je gezin te maken maar op het moment dat je (in dit geval je vrouw) dit soort dingen op een openbaar discussieforum neerzet voel ik me niet verplicht om op mijn handen te gaan zitten en mijn ergernis over dit soort pre-historische toestanden niet uit te spreken. Als jij je daardoor dermate op je pik getrapt voelt, so be it. Je zou ook eens kunnen nadenken of er niet een kern van waarheid in de reacties hier zit. Waarom zou je anders zo heftig reageren?
pi_84629743
Weet je, eigenlijk zijn jullie best lief O+
Dit is een moment in het topic dat het héél makkelijk zou zijn om ons tegen elkaar uit te spelen of dat soort dingen.

In plaats daarvan krijg je reacties als die hierboven :)

Maar ik zal de volgende keer niet meer klagen over vervelende ochtenden ;)
pi_84629793
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:34 schreef freecell het volgende:
Dit is een moment in het topic dat het héél makkelijk zou zijn om ons tegen elkaar uit te spelen of dat soort dingen.

Juist wel, anders krijg je een maagzweer... bovendien... wie weet leest ie mee en kan je dan vragen offie ff wat lekkers haalt zodat je niet hoeft te koken. O+ Edit: Of sowieso iets lekkers... om samen mee op de bank te genieten in 5 gestolen minuutjes met een bakkie c_/
pi_84629826
Ok, herstel dat was voor M@x reageerde :P

M@x, wát precies van wat ik zei was negatief tegen TARA? Volgens mij zei ik alleen dat ik het hier even niet meer zag zitten en dat weet TARA ook wel dat ik dat soms heb :?
Jij roept vervolgens dat hij prehistorisch een lapzwans en dat we een jaren-50 huishouden hebben? :?

Ik heb even terug gelzen en de meeste reacties zijn inderdaad behulpzaam en vriendelijk bedoeld, maar jij lijkt alleen maar onze situatie te willen afbranden?
pi_84629929
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:34 schreef freecell het volgende:

tuurlijk wel! ik herken trouwens zelfs tara's ergernis wel hoor en ik snap het ook best. punt is alleen dat jij stoom afblies en we allemaal zo graag willen helpen :) sneu voor tara, want dan wordt er dus enkel vanuit jou gekeken en niet vanuit hem. ik weet maar al te goed nog van tijdens de zwangerschap hoe zwaar al dat multitasken is.
  donderdag 29 juli 2010 @ 15:42:07 #158
144006 chacama
Ondernemend!
pi_84630051
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:38 schreef simmu het volgende:

[..]

tuurlijk wel! ik herken trouwens zelfs tara's ergernis wel hoor en ik snap het ook best. punt is alleen dat jij stoom afblies en we allemaal zo graag willen helpen :) sneu voor tara, want dan wordt er dus enkel vanuit jou gekeken en niet vanuit hem. ik weet maar al te goed nog van tijdens de zwangerschap hoe zwaar al dat multitasken is.
Dat dus!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 29 juli 2010 @ 15:42:15 #159
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_84630054
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:33 schreef m@x het volgende:

[..]

Je mag best boos zijn maar misschien zou je je energie eens in je gezin kunnen steken ipv in je werk/studie/hobby/kerk/etc. Het is maar een suggestie..... Ik heb inderdaad geen flikker met jou of je gezin te maken maar op het moment dat je (in dit geval je vrouw) dit soort dingen op een openbaar discussieforum neerzet voel ik me niet verplicht om op mijn handen te gaan zitten en mijn ergernis over dit soort pre-historische toestanden niet uit te spreken. Als jij je daardoor dermate op je pik getrapt voelt, so be it. Je zou ook eens kunnen nadenken of er niet een kern van waarheid in de reacties hier zit. Waarom zou je anders zo heftig reageren?
Bij nader inzien is het niet het hele topic wat zich op mij afgeeft, maar jij!
pi_84630481
Free en TARA, het lijkt me niet dat iemand zich hier op iemand afgeeft.
Of mensen uit elkaar wil drijven of wat dan ook.

Het is een stoomafblaastopic en wat ik denk is, dat het allemaal goed bedoeld is om Free weer wat op te vrolijker en eventueel wat tips te geven.

:* voor jullie beide. Het is niet niets, een druk gezin en druk werkend leven daarnaast!
  donderdag 29 juli 2010 @ 15:53:59 #161
57497 happyme28
I'm so happy
pi_84630521
Free, als jij nu eens een paar uurtjes gaat werken?? Dan hoeft TARA niet extra te werken en kun jij even weg van de jongens. Werken kan ook heel ontspannend werken :Y
  donderdag 29 juli 2010 @ 15:55:42 #162
3142 m@x
pi_84630590
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:36 schreef freecell het volgende:
Ok, herstel dat was voor M@x reageerde :P

M@x, wát precies van wat ik zei was negatief tegen TARA? Volgens mij zei ik alleen dat ik het hier even niet meer zag zitten en dat weet TARA ook wel dat ik dat soms heb :?
Jij roept vervolgens dat hij prehistorisch een lapzwans en dat we een jaren-50 huishouden hebben? :?

Ik heb even terug gelzen en de meeste reacties zijn inderdaad behulpzaam en vriendelijk bedoeld, maar jij lijkt alleen maar onze situatie te willen afbranden?
Zoals ik al eerder schreef: zo bedoel ik het niet maar als jij dat zo wil lezen moet je dat vooral doen. Ik heb niet gezegd dat jij je negatief hebt uitgelaten over Tara. Ik geef alleen mijn visie op de dingen die nu en in het verleden hier door jou zelf hier is neergezet.

Tara komt op mij over als een prehistorische lapzwans met een jaren '50 mentaliteit. Dat is mijn mening en daar neem ik geen woord van terug. Misschien ben ik hard in mijn woorden maar ik heb geen geduld voor mensen die wel piepen maar, als er oplossingen worden aangedragen, met allerlei (in mijn ogen) kulredenen komen waarom die oplossingen niet zouden werken.

Als je dit soort dingen hier neerzet kan je verwachten dat je daarop een reactie krijgt. Dat die reactie niet altijd in jouw straatje ligt of even knuffelig is, is jammer. Welcome to the real world. Daar gaat namelijk ook niet altijd iedereen met je mee zitten huilen.
pi_84630670
Oei, iemand op internet zegt dat je het niet goed doet :')
  † In Memoriam † donderdag 29 juli 2010 @ 16:05:30 #164
7074 moussy
kuttekop
pi_84630991
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Op een ochtend zoals beschreven kan ik dat ook volledig begrijpen en vind ik het bijzonder spijtig dat ik het zo moet vernemen dat dit gaande is en dat ik er niet voor haar kan zijn
hop, pc uit en praten.. samen, ipv met en via fok
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_84631218
Willen jullie het er echt hier over hebben? :o
  donderdag 29 juli 2010 @ 16:41:02 #166
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_84632444
Free, het zijn tropenjaren, en het wordt beter. Jij moet alleen over jezelf waken. om met een cliché te spreken: je kan pas goed voor een ander zorgen nadat je éérst goed voor jezelf zorgt.

Het is gewoon ellende dat je 's nachts niet aan je slaap komt, en dat breekt je echt op. Beide ook. Buum werkt ook meer dan fulltime en tijdens de zwangerschap en geboorte van tweede deed hij er nog een studie naast. Toen deze tot zeker 1,5 een nachtvoeding nodig bleek is ie daar mee gestopt. Of nou ja, hij heeft het niet gehaald. ;(

Hulp accepteren!! alles wat aangeboden wordt, gewoon aannemen. Óver je trots heenstappen. Het is écht zwaar en heftig.
Ik heb nu pas een beetje het idee dat ik weer alles in het gareel heb, en mijn jongste is 6!! nou mis ik ook bepaalde vaardigheden trouwens. :+

Maar goed, Buum hier werkt echt meer dan fulltime. Maar hij gaat oa. met de kinderen naar sport, hij ruimt de keuken op, staat op als het nodig is. En nou zeg ik niet dat Tara dat niet doet hè. :o
Maar misschien ben jij op dit moment gewoon wel even wat minder belastbaar en moet er een nog groter deel op Tara terecht komen. Zodat jij even bij kunt tanken. En als dat dan klaar is, dan kan er weer wat druk af bij hem.
En dingen die niet echt móeten voor het welbevinden van je eigen gezin die kan je dan maar beter even laten. Geen bestuursfuncties ed. Het is even niet anders....
En dan nog: Nee is nee. ook bij peuters. Of júist bij peuters. Als ik lees dat hij wel eens op klompen binnen mag... :@ probeer dreinen en krijsen niet te belonen. :@
Maar my two cents, Nadat de storm al was gaan liggen. Sterkte beiden. Het zijn ook gewoon tropenjaren. Echt. :* Maar het gaat ook echt beter, als ze wat ouder zijn. Volhouden dus. :*
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_84633940
Buuf bedankt :*

quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:53 schreef happyme28 het volgende:
Free, als jij nu eens een paar uurtjes gaat werken?? Dan hoeft TARA niet extra te werken en kun jij even weg van de jongens. Werken kan ook heel ontspannend werken :Y
I tried, ze willen me niet hebben :+

En Leander mag niet op klompen binnen hoor : Want nee is nee.
Alleen moet ik hem wel eens bij z'n kladden grijpen als hij op klompen komt binnenstormen. :)
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 16:05 schreef moussy het volgende:

[..]

hop, pc uit en praten.. samen, ipv met en via fok
Wij praten allebei óp FOK, niet via fok, TARA zit op zijn werk en wij mailen wel hoor ;) We gaan echt niet via fok praten :)

En M@x: dat jij lullig gedumpt bent, wil niet zeggen dat alle mannen lullen zijn :) Toevallig houd ik van mijn man. En ik kwam hier niet voor jouw briljante oplossingen (als je goed kijkt reageer ik ná mijn eerste emo-uitbarsting namelijk wel degelijk inhoudelijke n ook positief op oplossingen) maar om stoom af te blazen. Zie topictitel

En allemaal heel erg bedankt voor de tips :) En dan met name de tips van hoe dingen op te vangen, want met onze relatie zit het toch heus wel goed. We zitten allebei alleen even tjokvol werk :)
  † In Memoriam † donderdag 29 juli 2010 @ 17:26:30 #168
7074 moussy
kuttekop
pi_84634147
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 17:20 schreef freecell het volgende:

Wij praten allebei óp FOK, niet via fok, TARA zit op zijn werk en wij mailen wel hoor ;) We gaan echt niet via fok praten :)
uhuh, idd!

quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

pi_84635078
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 17:26 schreef moussy het volgende:

[..]

uhuh, idd!
[..]

Ik had hem het verhaal én de topiclink gemaild :)
Begin van de mailwisseling :P

Maar in de categorie stoomafblazen: We besloten na al het gedoe maar een patatje te gaan eten, zetten de frituurpan aan en ik loop met Leander bij me weg....
Die het snoer beetpakt en er eens hard aan trekt :')

Hállo frituurvet all over in de bijkeuken :') Blij dat de was er niet stond te drogen.
pi_84635116
ooh dat is akelig, ik heb het eens bij mijn oppasmevrouw (ik pas daar op dus) uit de vloerbedekking moeten poetsen toen ze de pan uit haar handen had laten vallen.. hopelijk heb je wel zeil ofzo in de keuken?
freedom is just another word for nothing left to lose
  donderdag 29 juli 2010 @ 18:03:17 #171
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_84635274
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 17:55 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik had hem het verhaal én de topiclink gemaild :)
Begin van de mailwisseling :P

Maar in de categorie stoomafblazen: We besloten na al het gedoe maar een patatje te gaan eten, zetten de frituurpan aan en ik loop met Leander bij me weg....
Die het snoer beetpakt en er eens hard aan trekt :')

Hállo frituurvet all over in de bijkeuken :') Blij dat de was er niet stond te drogen.
Oh flip! :o
euh, dweilen met vaatwasblokjes? ;(
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_84635318
Het is beton, hoera!
Vaatwasblokjes, werkt dat beter dan afwasmiddel?
We zijn eerstgaan eten en hebben er wat handdoeken opgegooid.
(en we hebben er samen héél hard om gelachen :@ )
  donderdag 29 juli 2010 @ 18:06:37 #173
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_84635391
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 18:04 schreef freecell het volgende:
Het is beton, hoera!
Vaatwasblokjes, werkt dat beter dan afwasmiddel?
We zijn eerstgaan eten en hebben er wat handdoeken opgegooid.
(en we hebben er samen héél hard om gelachen :@ )
Ik gooi altijd vaatweasblokjes in de pan met water als ik m schoon wil maken. Ff aan, ontvet als de brandweer. ^O^
Maar of dat op beton ook wil? :? Dat zuigt natuurlijk enorm. :X
pi_84635628
Gaan we testen :Y heet water en vaatwasblokjes :Y
En gelukkig hebben we een putje, dus we kunnen het gewoon wegspoelen :)

EN ken je die mop van het danoontje dat aan de onderkant lek was? :') Het begint nu melig te worden :')
  donderdag 29 juli 2010 @ 18:38:12 #175
3142 m@x
pi_84636369
Beste Free, dat je ietwat naief en wereldvreemd bent wist ik al. Dat daar de eigenschap ' vals' aan toegevoegd kan worden verbaast me eerlijk gezegd. Ik had je namelijk hoger ingeschat.

Wat ik zei was misschien hard en direct, maar wel eerlijk. Volgens mij heb ik nergens iets gezegd wat gemeen of onder de gordel was. Dat jij het nu kennelijk nodig vindt om dat wel te doen bewijst voor mij des te meer dat er een kern van waarheid in mijn verhaal zit. Iemand die in zijn gelijk staat kan dat namelijk beargumenteren en hoeft niet uit te wijken naar een sneer of een steek om iemand opzettelijk mee te kwetsen. Als dat je doel was moet ik je helaas teleurstellen. Missie mislukt. Ik kan alleen maar lachen om dat soort kinderachtig gedrag.

Als je mijn reacties goed had gelezen had je kunnen constateren dat ik in mijn posts niets anders heb gezegd dan een aantal andere posters. Ik heb alleen de kusjes, knuffeltjes en voorzichtige verpakking weggelaten. Dat jij dat weigert in te zien en het als aanval beschouwt ipv als een schop onder je kont om wat aan de situatie te doen is jouw probleem en niet het mijne.

Ik wens je veel succes met het opruimen van het frituurvet en de danoontje rommel en kan alleen maar zeggen: kut he, karma?
pi_84636413
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:55 schreef m@x het volgende:

[..]

Tara komt op mij over als een prehistorische lapzwans met een jaren '50 mentaliteit.
En wat precies is daar géén persoonlijke aanval in? :')

edit:
en dit is vast ook opbouwend en vriendelijk bedoeld :)
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 18:38 schreef m@x het volgende:

Ik wens je veel succes met het opruimen van het frituurvet en de danoontje rommel en kan alleen maar zeggen: kut he, karma?
  donderdag 29 juli 2010 @ 18:41:06 #177
3142 m@x
pi_84636445
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 18:39 schreef freecell het volgende:

[..]

En wat precies is daar géén persoonlijke aanval in? :')
Misschien dat het over je man gaat en niet over jou :') Bovendien zeg ik dat hij zo op mij overkomt, niet dat hij dat is.
pi_84636534
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 18:41 schreef m@x het volgende:

[..]

Misschien dat het over je man gaat en niet over jou :') Bovendien zeg ik dat hij zo op mij overkomt, niet dat hij dat is.
uhm ja, als je zoiets over mij zegt wordt ik niet kwaad, zeg je het over iemand waarvan ik houd wel :Y)

En het verschil tussen jouw posts en de anderen?
De anderen geven goede tips en handvaten. Jij constateert alleen niet-bestaande problemen :)

En waarom word ik hier dan zo kwaad over? Omdat je aan het stoken bent in het enige wat er op dit moment in dit gezin wél goed gaat. Namelijk dat we allemaal knetterveel van elkaar houden.

En ik constateer dan dat je dat blijkbaar niet kan hebben :)
  donderdag 29 juli 2010 @ 18:49:49 #179
3142 m@x
pi_84636690
Begrijpend lezen is een kunst die jij duidelijk nog niet beheerst. Ik ben niet aan het stoken, ik constateer alleen maar zaken die ook door anderen in dit topic worden geconstateerd. Ik verpak het alleen wat minder voorzichtig en daar kan jij kennelijk niet tegen.

Dat je van hem houdt is overduidelijk. Als dat niet het geval was geweest had je waarschijnlijk allang je koffers gepakt. Maar als je maar 1 seconde denkt dat ik jaloers bent op jouw situatie dan ben je nog dommer dan dat ik dacht :')
pi_84636771
Als ik niet van hem hield had ik ook niet mijn koffers gepakt :) We hebben echt wel onze hikken in de relatie gehad, maar ik heb mijn trouw aan hem beloofd :) en dat neem ik niet lichtzinnig op.

En daarbij zou ik daar gek zijn :') Hoe precies ben ik alleen met twee kinderen beter af dan met een man die gek is op zijn kinderen en keihard werkt voor zijn gezin?
  † In Memoriam † donderdag 29 juli 2010 @ 18:58:42 #181
7074 moussy
kuttekop
pi_84636971
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 18:52 schreef freecell het volgende:
Als ik niet van hem hield had ik ook niet mijn koffers gepakt :) We hebben echt wel onze hikken in de relatie gehad, maar ik heb mijn trouw aan hem beloofd :) en dat neem ik niet lichtzinnig op.

En daarbij zou ik daar gek zijn :') Hoe precies ben ik alleen met twee kinderen beter af dan met een man die gek is op zijn kinderen en keihard werkt voor zijn gezin?
en verder geen ruk met/voor zn gezin doet? Ik zou dól gelukkig zijn... :|W
pi_84637296
Free wat een drogreden. Hoe m@x wel of niet in haar relaties staat heeft natuurlijk geen kont te maken met hoe ze over Tara denkt. Dat weet je best toch. Of mogen alleen gelukkig getrouwde mensen iets van je situatie zeggen of vinden dan? Ik vind die opmerking erg jammer.

maar goed, de discussie lijkt me over verder. Succes met t frituurvet :X brr.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 29 juli 2010 @ 19:14:31 #183
3142 m@x
pi_84637532
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 18:52 schreef freecell het volgende:

Ouch, weer zo'n valse sneer. Ben benieuwd hoeveel weesgegroetjes je dit zondag gaat kosten |:(

Ik ben een beetje klaar met deze non-discussie. Mijn stoom is afgeblazen :')
pi_84637598
M@x: excuses. Je hebt gelijk, het was laag en offtopic van me en het spijt me. Je maakte me gewoon zo verschrikkelijk laaiend door net datgene wat wel supergoed gaat aan te vallen. En we hebben daarin inderdaad mindere periodes gehad, maar op dit moment/ de laatste tijd doet TARA echt meer in huis dan ooit en zonder vorm van mopperen of wat dan ook.
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 18:58 schreef moussy het volgende:

[..]

Excuus? Waarom denk je dat ik nu achter de laptop kan zitten? Omdat TARA de tafel afruimt, de kinderen naar bed brengt, Leander doucht en het speelgoed opruimt.

Hoezo geen ruk voor z'n gezin doet? Waar heb je het over? :? Hij heeft vanmorgen voor ik uit bed wasal vanalles gedaan, is daarna naar zijn werk gegaan, kwam terug en is weer hier aan de slag gegaan. Hij heeft nog niet rustig gezeten sinds en ik wel. 8)7
En sorry hoor, maar alsie alleen voor zijn EIGEN levensonderhoud een fulltime baan had, kon hij ook wel part-time...

Hij heeft inderdaad wel eens een periode minder gedaan in huis, maar hij heeft nog nooit meer werk opgeleverd dan hij verzette.
pi_84637600
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 18:58 schreef moussy het volgende:

[..]

Volgens mij kun je daar heel weinig over zeggen wanneer je er niet irl met je neus boven op zit.

Iedereen klaagt wel eens over zijn/haar partner, maar dat wil niet zeggen dat het altijd daadwerkelijk zo erg gesteld is. Freecell geeft in dit topic ook genoeg dingen aan die TARA wel doet, alleen moet ze ook haar stoom afblazen over de dingen die hij niet doet (omdat hij het waarschijnlijk ook razend druk heeft). Dan zijn advies en oplossingen op z'n plaats, en posts als bovenstaande vind ik persoonlijk te ver gaan.
freedom is just another word for nothing left to lose
  donderdag 29 juli 2010 @ 19:18:30 #186
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_84637686
Blijkbaar is het beeld dat (ooit) over Tara geschapen is uit posts, losse opmerkinge etc. hardnekkiger dan de waardheid.
Ook een nadeel van internet en dingen opschrijven. Jullie zoenen het af, een ander onthoudt het...
pi_84637695
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:14 schreef m@x het volgende:

[..]

Ouch, weer zo'n valse sneer. Ben benieuwd hoeveel weesgegroetjes je dit zondag gaat kosten |:(

Ik ben een beetje klaar met deze non-discussie. Mijn stoom is afgeblazen :')
Uhm? Dat was geen sneer, dat was volledig gemeend en zat niks in naar jou toe? :? Sorry als je het wel zo opvatte... :?
  donderdag 29 juli 2010 @ 19:19:34 #188
1762 YPPY
Yppiaans
pi_84637714
Freecell, je weet dat ik je een leuk mens vindt en Tara heeft nog in m'n bed gelegen, maar nu ga ik het echt voor m@x opnemen hoor. Hoe jullie leven, als gezin is toch ook gewoon op de manier zoals in de jaren 50 bijna heel Nederland leefde? Jullie hebben daarvoor gekozen en willen het zo, dan is dat toch prima. Alleen is de omgeving nu niet meer zo. Je woont niet meer tussen familie, kennissen en vriendinnen die de zorg even van jullie over kunnen nemen. Dat maakt het simpelweg zwaarder. En toen werkten mannen wel fulltime, maar deden er niet nog een jarenlange (hoe lang is Tara al bezig?) studie naast. Ik weet dat jullie er allebei heel bewust en vanuit een overtuiging voor hebben gekozen om het zo te doen, maar dan moet je ook alle twee de gevolgen daarvan dragen. Vind ik. En dat is ook wat hier bedoeld wordt. Als je van elkaar weet dat je het allebei even zwaar hebt, ben je al een eind verder.

En freecell: neem tijd voor jezelf, ga binnenkort bijvoorbeeld eens naar de sauna met vriendinnen. O-)
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_84637735
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:16 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

Volgens mij kun je daar heel weinig over zeggen wanneer je er niet irl met je neus boven op zit.

Iedereen klaagt wel eens over zijn/haar partner, maar dat wil niet zeggen dat het altijd daadwerkelijk zo erg gesteld is. Freecell geeft in dit topic ook genoeg dingen aan die TARA wel doet, alleen moet ze ook haar stoom afblazen over de dingen die hij niet doet (omdat hij het waarschijnlijk ook razend druk heeft). Dan zijn advies en oplossingen op z'n plaats, en posts als bovenstaande vind ik persoonlijk te ver gaan.
Nou, ik klaagde niet over TARA, ik klaagde over mijn afschuwelijke ochtend en TARA was daar niet bij, want die zat op zijn werk :D
  donderdag 29 juli 2010 @ 19:20:27 #190
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_84637753
Ik kwam hier trouwens boos (persoonlijk, niet als mod) doen over de valse opmerking aan m@x' adres, hoewel ze het prima zelf af kan ;) maar ik zie dat er al excuses gemaakt zijn.

Zullen we er dan maar gewoon over ophouden nu? Ik vind het best genant namelijk.
Uiteraard kan je repliek verwachten als je hier openlijk even klaagt, maar het heeft nu wel weer lang genoeg geduurd niet? Van alle kanten zeg maar.

Over op het stoomafblazen maar weer?

Of is 't nog niet klaar? -O-
  donderdag 29 juli 2010 @ 19:23:16 #191
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_84637873
Ik wil wel ff stoomafblazen :P

Mijn dochter van 2,5 die al járen moet laten weten dat ze zelf wel kan lopen en dat ook graag doet...wil de laatste weken de hele dag gedragen worden en op hoot zitten. AAAAAAAAAAAARGH!
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_84637897
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:20 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind het best genant namelijk.
ja enzo
pi_84637915
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:

Mijn dochter van 2,5 die al járen moet laten weten dat ze zelf wel kan lopen en dat ook graag doet...wil de laatste weken de hele dag gedragen worden en op hoot zitten. AAAAAAAAAAAARGH!
heb je net al je doeken verkocht -O-
pi_84637919
Wat mij betreft wel.
Eigenlijk wilde ik alleen klagen over mijn ochtend....

En fijn dat jij in ieder geval gelezen hebt dat ik excuses maakte. Doe ik het nog ergens voor.
  donderdag 29 juli 2010 @ 19:25:07 #195
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_84637934
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:24 schreef lily het volgende:

[..]

heb je net al je doeken verkocht -O-
Ik heb er goddank een paar bewaard :D
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_84637944
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:

ze voelt aan dat je nét je draagdoeken de deur uit gedaan hebt :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84637955
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Ik heb er goddank een paar bewaard :D
spuit elf :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 29 juli 2010 @ 19:29:24 #198
3142 m@x
pi_84638100
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:24 schreef freecell het volgende:
Wat mij betreft wel.
Eigenlijk wilde ik alleen klagen over mijn ochtend....

En fijn dat jij in ieder geval gelezen hebt dat ik excuses maakte. Doe ik het nog ergens voor.
Ik heb het ook gelezen, had alleen nog geen kans om er op te reageren. Sportief dat je je excuses aanbiedt. Daar trekt mijn beeld weer een beetje van bij ;). En verder zegt YPPY in 1 post een stuk diplomatieker wat ik met al mijn voorgaande posts dus bedoel. Wat mij betreft ook klaar.
pi_84638167
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:19 schreef YPPY het volgende:
Freecell, je weet dat ik je een leuk mens vindt en Tara heeft nog in m'n bed gelegen, maar nu ga ik het echt voor m@x opnemen hoor. Hoe jullie leven, als gezin is toch ook gewoon op de manier zoals in de jaren 50 bijna heel Nederland leefde? Jullie hebben daarvoor gekozen en willen het zo, dan is dat toch prima. Alleen is de omgeving nu niet meer zo. Je woont niet meer tussen familie, kennissen en vriendinnen die de zorg even van jullie over kunnen nemen. Dat maakt het simpelweg zwaarder. En toen werkten mannen wel fulltime, maar deden er niet nog een jarenlange (hoe lang is Tara al bezig?) studie naast. Ik weet dat jullie er allebei heel bewust en vanuit een overtuiging voor hebben gekozen om het zo te doen, maar dan moet je ook alle twee de gevolgen daarvan dragen. Vind ik. En dat is ook wat hier bedoeld wordt. Als je van elkaar weet dat je het allebei even zwaar hebt, ben je al een eind verder.

En freecell: neem tijd voor jezelf, ga binnenkort bijvoorbeeld eens naar de sauna met vriendinnen. O-)
Yps, dank je wel dat jij het voor mij wel verpakt in knuffeltjes :+ Leest voor mij een stuk makkelijker. Ik ben nou eenmaal een mutserig type. En verder dat vetgedrukte.
pi_84638911
Ben ik dan de enige die zich nu afvraagt wat TARA bij Yppy in bed deed :+ :D

Ik kom ook even afblazen hoor!

Huilende dame want haar dvd was kapot. En al het andere was niet goed..
Mama ikke winnoohhhhh pooohhhhh kijken en kaasseee koeken eten!
Ik was pannenkoeken aan het maken met als resultaat de helft aangefikt doordat de dvd stuk was.
De andere helft doordat ze op de grond ging liggen brullen dat het aangefikt was..
Vervolgens zat ze ook nog met haar vinger vast in de keukenla en was het feest compleet.
Maar haar pannenkoeken smaakte heerlijk vertelde ze blij en of ze dan toch de teletubbies mocht kijken }:|
... ik heb niets gehad want het mengsel was op.
Nu ga ik zo maar nieuwe maken en ze drinkt morgen ochtend maar water ipv melk :+ want die maak ik lekker op voor 6 pannenkoeken voor mijzelf dankuwel :9~ :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')