SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.missen.Eens met wat hierboven staat
Nee ik ben geen na-aper want ik ga écht weg, AP is er nog.quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:29 schreef henrydg het volgende:
[..]
Nee ik ben geen na-aper want ik ga écht weg, AP is er nog.
Ok..quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:29 schreef oduhh het volgende:
leuk dat je ermee stopt,
vind ik echt belangrijk pauperkind
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:29 schreef Penisbaard het volgende:
Haha jongens ik zie allemaal vleermuizen buiten snel kom kijken
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:29 schreef Penisbaard het volgende:
kom eraanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:29 schreef Penisbaard het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:30 schreef 9611Niels het volgende:
vergeet je de stream niet aan te zetten zondag?
Nee dusquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:28 schreef henrydg het volgende:
Voor sommige zal ik een groot gemis zijn
Moet dat nou?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:30 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik hoop dat je een goed leven verder zal hebben met veel kanker en aids
Ik had het wel heel jammer gevonden als hij wegging. Ben blij dat hij toch nog gebleven is.quote:
Te weinig kanker??quote:
quote:
AP zei ook dat hij écht weg gingquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:29 schreef henrydg het volgende:
[..]
Nee ik ben geen na-aper want ik ga écht weg, AP is er nog.
Ik hou me goed. Voor de buitenwereld.quote:
Mensen diequote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:32 schreef henrydg het volgende:
Mensen die denken dat ik een AP kloon ben
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:32 schreef Penisbaard het volgende:
Haha die vleermuizen vliegen allemaal zo van heen en weer en dan terug :S
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vleermuizenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:33 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Weet ik niet, kan ik niet zien. Zijn er verschillende vleermuizen dan?
Ja best wel veel, zal misschien een watervleermuisje zijnquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:33 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Weet ik niet, kan ik niet zien. Zijn er verschillende vleermuizen dan?
Interessant dit, mijn kat had wel eens een vleermuis gevangen. Kat laten inslapen de volgende dag.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:34 schreef Penisbaard het volgende:
De Europese vleermuizen zijn zonder uitzondering insecteneters. Deze insecten worden in de avondschemer in de lucht gevangen door echolocatie. Omdat er 's winters nauwelijks insecten rondvliegen, houden de in Nederland en België voorkomende soorten een winterslaap, waarbij ze hun metabolisme tot een uiterst laag pitje terugdraaien en hun lichaamstemperatuur maar net boven het vriespunt blijft. Vleermuizen paren vóór de winter, maar de eisprong en bevruchting treden pas een paar maanden later op. Meestal is er maar één jong; dat wordt gezoogd en blijft tijdens de jacht van de moeder op de slaapplaats hangen. Vleermuizen kunnen tot tientallen jaren oud worden en planten zich maar langzaam voort. Ze zijn meestal zeer trouw aan hun standplaats en overwinteringsplaats.
Vleermuizen slapen en overwinteren vaak in grote aantallen in grotten, of, in Noordwest-Europa, bij gebrek aan grotten, in ijskelders, bunkers en forten. Sommige vleermuizen overwinteren ook in boomholten, terwijl dwergvleermuizen hoofdzakelijk in huizen (in de spouw of op zolder) overwinteren. In de zomer verkiezen ze plaatsen die warmer zijn dan bunkers en forten, en komen ze veelvuldig voor op zolders en kerkzolders. Ze hangen daar overdag met hun hoofd naar beneden. Ze kunnen ook ondersteboven in bunkers hangen of aan takken van bomen, onder afdakjes enzovoort. 's Avonds vliegen vleermuizen uit. Ze zijn in de schemering goed te herkennen, in de eerste plaats omdat er in de schemering weinig vogels vliegen, en in de tweede plaats omdat hun vlucht nogal afwijkend is. Op jacht naar vliegende insecten hebben ze een zeer onregelmatige vlucht, ze kunnen snel hun vliegrichting aanpassen. Deze vleermuizen zenden namelijk ultrasone geluiden uit die op een prooi weerkaatsen en weer opgevangen worden. Zo kan de vleermuis de afstand tot zijn prooi en omgeving inschatten en vliegt hij opmerkelijk veilig. Vleermuizen kunnen in het stikdonker door een kamer vliegen waarin zeer dunne draden gespannen zijn, zonder deze te raken.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:32 schreef henrydg het volgende:
Kan een moderator mij niet een account-ban ofzo geven?
Dan kan ik niet meer reageren enz.
En over een paar jaar morgen maak ik wel een nieuw account
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |