quote:Ik heb zo'n gevoel dat N-Korea op 1-0 gaat komen!
Een draaiende punter.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:42 schreef dubidub het volgende:
Mooie goal hoor. Alleen was geen buitenkantje zoals die commentator zei.
ik denk eerder 1-1-8quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:42 schreef Jor_Dii het volgende:
Over naar plan B Koreanen.. 2-4-4!!
Z-Korea gaat provoceren omdat zij wel 3 punten in de pocket hebben, N-Korea nuked Seoul.. Maicon aanstichter van WW3quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:42 schreef Jac0bus het volgende:
Daar gaan doden vallen in Noord-Korea als vergelding!
Die keeper zekerquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:43 schreef Ferengi het volgende:
ik denk dat als die koreaantjes thuis komen, ze de doodstraf krijgen
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Z-Korea gaat provoceren omdat zij wel 3 punten in de pocket hebben, N-Korea nuked Seoul.. Maicon aanstichter van WW3
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Z-Korea gaat provoceren omdat zij wel 3 punten in de pocket hebben, N-Korea nuked Seoul.. Maicon aanstichter van WW3
ik gun ze zeker een doelpuntquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:45 schreef Kirov het volgende:
Ik wil die koreanen nog wel een doelpuntje zien vieren, ben benieuwd hoe ze dat doen.
Maicon versus Eliaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:46 schreef Wilskracht het volgende:
Ik vrees in de kwartfinale Nederland-Brazilie.
Maicon gaat over rechts Van der Vaart niet in positie van Bronckorst komt te aat 1-0 Brazilie.
Jammer dat ze daar helemaal niet kunnen komen met hun raketten.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:46 schreef StarGazer het volgende:
Nu zal er wel een raketje richting Rio de Janeiro gaan
Dan lig ik onder mijn stoel van het lachen, zeker als het dan zo'n vage pisgoal is ;')quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik gun ze zeker een doelpunt
Gewoon net als vanmiddag: in de laatste seconde 1-1
Die gaat niet over Europaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:47 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Jammer dat ze daar helemaal niet kunnen komen met hun raketten.
Ja, jij vergeet voor het gemak die panna en die hak voor de pass? Waarom doe je zo? Ik wil heel graag weten waarom je dat doet. Why?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:47 schreef Sheepcidus het volgende:
Braziliaan rent langs een speler. DIT IS SAMBA VOETBAL!!!
Zal wel een staatsbedrijf zijn ofzo.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:48 schreef MafLander het volgende:
Wat voor merk shirts hebben die NKO'tjes eigenlijk?
Wil je weer aandacht?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, jij vergeet voor het gemak die panna en die hak voor de pass? Waarom die je zo? Ik wil heel graag weten waarom je dat doet. Why?²
Volgens de reglementen van de Fifa zijn ze dan automatisch wereldkampioen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:49 schreef mcwops het volgende:
koreanen plegen hara kiri, de koppies gaan hangen
Nykequote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:48 schreef MafLander het volgende:
Die doen niet aan merken.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:48 schreef MafLander het volgende:
Nee, Legea is een vrij bekend klein merk. Ik ken enkele amateurclubs in NL die dit merk ook gebruiken.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zal wel een staatsbedrijf zijn ofzo.
Nederland zou Korea ook niet van het veld spelen hoor.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:48 schreef Kingside het volgende:
Hier moet Nederland toch zeker van kunnen winnen.
Behalve het faalmanagement van Feyenoord destijds.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:49 schreef Wilskracht het volgende:
Die Grueter hoe is toch mogelijk dat Bastos bij excelsior anoniem is gebleven.
Waarschijnlijk omdat bijna niemand bij Excelsior komt kijken.
Inplaats van Nike, Nukequote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:48 schreef MafLander het volgende:
En toch hé: toch. Toch vind ik die Louis Fabiano bijna een kloon van dikke Ronaldo.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:49 schreef Symphonic het volgende:
Brazilie vernaggelt wel een hoop kansen
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En toch hé: toch. Toch vind ik die Louis Fabiano bijna een kloon van dikke Ronaldo.²
In de Noord-Koreaanse media hebben ze morgen sowieso gewonnen, en dat komt dan door de Grote Leiderquote:
Ik denk alleen Duitsland ze in de pan zou hakken.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:50 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Nederland zou Korea ook niet van het veld spelen hoor.
Legea.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:48 schreef MafLander het volgende:
Zouden ze hier ook moeten doen, winnen we ook nog eens wat. Om vervolgens een rondvaart op de grachten te houden en te zeggen dat het allemaal door Balkenende of Wim Lex komt dat we gewonnen hebbenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:51 schreef Neroje het volgende:
[..]
In de Noord-Koreaanse media hebben ze morgen sowieso gewonnen, en dat komt dan door de Grote Leider
Legea.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:48 schreef MafLander het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, jij vergeet voor het gemak die panna en die hak voor de pass? Waarom doe je zo? Ik wil heel graag weten waarom je dat doet. Why?²
Waar?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Meteen in bestelling gezet!
en weer wonderbaarlijk opgestaanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:55 schreef Henno het volgende:
Een Noord-Koreaanse strijder is gevallen...
Oh hij gaat weer verderquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:55 schreef Henno het volgende:
Noord-Koreaanse strijders vallen nooit.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:55 schreef Henno het volgende:
ah ok, net ff gekeken naar de andere nationale teams die dat merk gebruikenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:50 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Nee, Legea is een vrij bekend klein merk. Ik ken enkele amateurclubs in NL die dit merk ook gebruiken.
quote:National Teams
Albania national football team
Bosnia and Herzegovina national football team
Iran national football team
Montenegro national football team
North Korea national football team
Zimbabwe national football team
Een werkkamp.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:54 schreef Ferengi het volgende:
Poll: Wat gebeurd er met het NK-elftal wanneer ze weer thuis komenDirect het leger weer in ze worden kamikaze piloten vooroverbuigen en zweepslag van kim jong-il ze moeten 20 jaar grens bewaken doodstraf Ze gaan/willen niet meer terug iets anders namelijk..
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:52 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Amused kijkt hij ook precies hetzelfde
HAHAHAHAHAHA! JE ZEI PAK OMDAT DIE VENT OOK PAK HEET!!!!!!!!111111111!!!!!!!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:55 schreef dubidub het volgende:
DIE INVALLER IS VANTZELFDE LAKEN EEN PAK D::D:D:D:D::D;D D:![]()
;d;d;D:;D;d;ddddd ;'0
1111!111!11elf
Zweep erover en hij gaat weer, al is het met één beenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:55 schreef Henno het volgende:
Allemaal schurkenstatenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ah ok, net ff gekeken naar de andere nationale teams die dat merk gebruiken
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |