Een draaiende punter.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:42 schreef dubidub het volgende:
Mooie goal hoor. Alleen was geen buitenkantje zoals die commentator zei.
ik denk eerder 1-1-8quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:42 schreef Jor_Dii het volgende:
Over naar plan B Koreanen.. 2-4-4!!
Z-Korea gaat provoceren omdat zij wel 3 punten in de pocket hebben, N-Korea nuked Seoul.. Maicon aanstichter van WW3quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:42 schreef Jac0bus het volgende:
Daar gaan doden vallen in Noord-Korea als vergelding!
Die keeper zekerquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:43 schreef Ferengi het volgende:
ik denk dat als die koreaantjes thuis komen, ze de doodstraf krijgen
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Z-Korea gaat provoceren omdat zij wel 3 punten in de pocket hebben, N-Korea nuked Seoul.. Maicon aanstichter van WW3
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Z-Korea gaat provoceren omdat zij wel 3 punten in de pocket hebben, N-Korea nuked Seoul.. Maicon aanstichter van WW3
ik gun ze zeker een doelpuntquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:45 schreef Kirov het volgende:
Ik wil die koreanen nog wel een doelpuntje zien vieren, ben benieuwd hoe ze dat doen.
Maicon versus Eliaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:46 schreef Wilskracht het volgende:
Ik vrees in de kwartfinale Nederland-Brazilie.
Maicon gaat over rechts Van der Vaart niet in positie van Bronckorst komt te aat 1-0 Brazilie.
Jammer dat ze daar helemaal niet kunnen komen met hun raketten.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:46 schreef StarGazer het volgende:
Nu zal er wel een raketje richting Rio de Janeiro gaan
Dan lig ik onder mijn stoel van het lachen, zeker als het dan zo'n vage pisgoal is ;')quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik gun ze zeker een doelpunt
Gewoon net als vanmiddag: in de laatste seconde 1-1
Die gaat niet over Europaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:47 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Jammer dat ze daar helemaal niet kunnen komen met hun raketten.
Ja, jij vergeet voor het gemak die panna en die hak voor de pass? Waarom doe je zo? Ik wil heel graag weten waarom je dat doet. Why?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:47 schreef Sheepcidus het volgende:
Braziliaan rent langs een speler. DIT IS SAMBA VOETBAL!!!
Zal wel een staatsbedrijf zijn ofzo.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:48 schreef MafLander het volgende:
Wat voor merk shirts hebben die NKO'tjes eigenlijk?
Wil je weer aandacht?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, jij vergeet voor het gemak die panna en die hak voor de pass? Waarom die je zo? Ik wil heel graag weten waarom je dat doet. Why?²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |