Volgens de reglementen van de Fifa zijn ze dan automatisch wereldkampioen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:49 schreef mcwops het volgende:
koreanen plegen hara kiri, de koppies gaan hangen
Nykequote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:48 schreef MafLander het volgende:
Wat voor merk shirts hebben die NKO'tjes eigenlijk?
Die doen niet aan merken.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:48 schreef MafLander het volgende:
Nee, Legea is een vrij bekend klein merk. Ik ken enkele amateurclubs in NL die dit merk ook gebruiken.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zal wel een staatsbedrijf zijn ofzo.
Nederland zou Korea ook niet van het veld spelen hoor.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:48 schreef Kingside het volgende:
Hier moet Nederland toch zeker van kunnen winnen.
Behalve het faalmanagement van Feyenoord destijds.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:49 schreef Wilskracht het volgende:
Die Grueter hoe is toch mogelijk dat Bastos bij excelsior anoniem is gebleven.
Waarschijnlijk omdat bijna niemand bij Excelsior komt kijken.
Inplaats van Nike, Nukequote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:48 schreef MafLander het volgende:
En toch hé: toch. Toch vind ik die Louis Fabiano bijna een kloon van dikke Ronaldo.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:49 schreef Symphonic het volgende:
Brazilie vernaggelt wel een hoop kansen
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En toch hé: toch. Toch vind ik die Louis Fabiano bijna een kloon van dikke Ronaldo.²
In de Noord-Koreaanse media hebben ze morgen sowieso gewonnen, en dat komt dan door de Grote Leiderquote:
Ik denk alleen Duitsland ze in de pan zou hakken.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:50 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Nederland zou Korea ook niet van het veld spelen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |