NK gaat snel scoren iddquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:40 schreef Ambrosius het volgende:
Die goal gaat niet heel lang duren lijkt me.
Het zou mij wel verbazen. Het zijn geen Chinezen of boeren ofzo, die spelers.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:39 schreef fratsman het volgende:
[..]
hm. Het zou me echt niet verbazen als dit daadwerkelijk zou plaatsvinden als er verloren word, of als 1 van de selectie asiel aanvraagt in een ander land...
Er is buit..buite..buitenland. . en buitenlanders.. die openbaring wordt me ff te veelquote:
Het zou me eerlijk gezegd ook niet verbazen. Vind het maar een eng landquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:39 schreef fratsman het volgende:
[..]
hm. Het zou me echt niet verbazen als dit daadwerkelijk zou plaatsvinden als er verloren word, of als 1 van de selectie asiel aanvraagt in een ander land...
Daar maakt ie geheid een grap over zoals: Hij is blij dat ie het land uit is.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:40 schreef wolferl het volgende:
René zal vanavond in VI Oranje daar wel op terug komen, die jankende Koreaan.
Prachtig toch. Zulk soort liefde voor ons land zijn we in de westerse wereld helemaal kwijt.quote:
Ze zijn gebrainwashd door de Grote Leider.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:41 schreef msnk het volgende:
[..]
Prachtig toch. Zulk soort liefde voor ons land zijn we in de westerse wereld helemaal kwijt.
Brazilie heeft rodequote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Die gele schoentjes, ze hebben daar niet echt gevoel voor mode.
Me no spiek fanteshie.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee want ik kijk deze pot toevallig wel echt![]()
Alsof de Nederlanders er blits bijlopen met al die schoentjes die pijn doen aan de ogenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Die gele schoentjes, ze hebben daar niet echt gevoel voor mode.
Pre-taped?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
In Noord-Korea zelf zal de ploeg al wel met 12-0 voorstaan.
Propaganda van het westen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze zijn gebrainwashd door de Grote Leider.
Zou kunnen ja, ik weet niet al te veel over het land (wie welquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze zijn gebrainwashd door de Grote Leider.
quote:
hehe, dat zou komisch zijn. Maar ik meende gelezen te hebben dat het niet live op tv is in Pyongyangquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
In Noord-Korea zelf zal de ploeg al wel met 12-0 voorstaan.
niet PRK?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:45 schreef ThePianoMan het volgende:
DPK![]()
![]()
De hele wereld noteert de afkorting DPK, wat doet nederland? NKO
Sterker nog, op de ZDF waar het ook wordt uitgezonden staat er PRKquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:45 schreef ThePianoMan het volgende:
DPK![]()
![]()
De hele wereld noteert de afkorting DPK, wat doet nederland? NKO
FC TWENTE!!quote:
Welkom. Je kunt niet meer terug! Want dit is Noord-Korea!quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:47 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Welkom. Je kunt niet meer terug! Want dit is Noord-Korea!
Wel voor zo'n 2 miljard mensen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:47 schreef Nuchterheid het volgende:
De grote favoriet Brazilie? Allang niet meer hoor
Ik wil alleen nog maar rode beesies, en ga natuurlijk mijn pletterpet rood schilderenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:47 schreef Rahl het volgende:
Nu al de ploeg van het toernooi. Wat een bazen, die Koreanen
Nee, ze zenden het alleen uit als ze winnen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:48 schreef heloef het volgende:
Er zijn best veel TV's in Noord-Korea ze hebben alleen 1 staatszender daar zal het wel te zien zijn.
Je krijgt nu persoonlijk lijfstraffen van De Grote Leider.quote:
Nee het wordt opgenomen, dan filteren ze alle reclame-uitingen eruit, en dan wordt het uitgezonden - mits Noord-Korea wint.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:48 schreef heloef het volgende:
Er zijn best veel TV's in Noord-Korea ze hebben alleen 1 staatszender daar zal het wel te zien zijn.
D? Echt niet!quote:
Jup goed dat je het er ff bijzet.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:49 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee het wordt opgenomen, dan filteren ze alle reclame-uitingen eruit, en dan wordt het uitgezonden - mits Noord-Korea wint.
Hun land. Ze noemen zich zo. Dus heten ze zo.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:49 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
D? Echt niet!Er is niets D aan de PRK.
En als ze achterstaan gaat die op zwart en staat de volgende dag in de krant dat zij kampioen zijnquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:48 schreef heloef het volgende:
En dat de rest v.d. wereld mag oppassen voor dit krachtig team, een batterij aan leger staan klaar om in te vallen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:49 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee het wordt opgenomen, dan filteren ze alle reclame-uitingen eruit, en dan wordt het uitgezonden - mits Noord-Korea wint.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:51 schreef Rahl het volgende:
ik ga zo ongegeneerd hard juichen als korea scoort
Nee, je moet 3 keepers meenemen, maar die koreanen dachten leuk te zijn en hadden 2 keepers en een extra spits meegenomen. Die mag nu echter alleen in het doel staan. Ze hebben dus ook 2 echte keepers bij zich.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:50 schreef ThePianoMan het volgende:
Is die keeper nou echt een spits? hij doet het anders best goed.
Dude, daar mag ome Berlus nog niet eens zijn veters van strikkenquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:51 schreef Thas het volgende:
[..]
Na de rust keert hij terug als super saiyan
hou je muil, scheer je naar de VKZ topics waar je Geert als Kim Jong Il eert. Doei.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:52 schreef Gillette_M5 het volgende:
Nou waar blijven de "is dit een regerend wereldkampioen?![]()
' opmerkingen nou? Of is dat alleen als Italië speelt?
Er is maar één land regerend wereldkampioen dus jaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:52 schreef Gillette_M5 het volgende:
Ja wat zij waren kampioen 4 jaar geledenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:52 schreef Gillette_M5 het volgende:
? regerend wereldkampioen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:52 schreef Gillette_M5 het volgende:
Sure, ik blijf waar ik ben kaalkopjequote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:53 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
hou je muil, scheer je naar de VKZ topics waar je Geert als Kim Jong Il eert. Doei.
Sinds wanneer zijn er 2 regerend wereldkampioenen dan?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:52 schreef Gillette_M5 het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:53 schreef Gillette_M5 het volgende:
Wat een saai toernooi tot nu toe.
Dirktator komt er maar in.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:52 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Dude, daar mag ome Berlus nog niet eens zijn veters van strikken![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:52 schreef Gillette_M5 het volgende:
Daarom, dus vandaar de opmerking.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:54 schreef Xandrar het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn er 2 regerend wereldkampioenen dan?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:52 schreef Gillette_M5 het volgende:
Aangezien Italie de regerend wereldkampioen is, lijkt me dat wel accuraat.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:52 schreef Gillette_M5 het volgende:
Daar hoopte ik dus op, maar het valt tegenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:55 schreef minutenman het volgende:
staan wel 6 paks en 5 ri's in het veld
Van wie ben jij een kloon btw?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:55 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Daarom, dus vandaar de opmerking.
De as van Derksen?quote:
dat weet lang niet iedereen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Aangezien Italie de regerend wereldkampioen is, lijkt me dat wel accuraat.
Weer eens wat anders dan 6 Parks en 5 Lee's. Of?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:55 schreef minutenman het volgende:
staan wel 6 paks en 5 ri's in het veld
het valt me zeker niet tegenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:59 schreef Jor_Dii het volgende:
Koreanen spelen zo slecht helemaal niet.. prima combinatiespel af en toe. Brazilië speelt erg afwachtend
Telminatolquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:59 schreef BB-King het volgende:
Het zijn in ieder geval geen androids aan het bloed te zien.
kan ronaldo nog wat van lerenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:59 schreef NorthernStar het volgende:
Laten ze hem nou doorspelen? Die man is zwaargewond!
KIM, KIM, JIN, KIM, KIM, JON (etc.etc.)quote:
Bordje nasi met satéquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg bij het horen van die Koreaanse namen wel gelijk zin in een grote Chinese rijsttafel
lolquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg bij het horen van die Koreaanse namen wel gelijk zin in een grote Chinese rijsttafel
Dat is Japan.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:58 schreef minutenman het volgende:
na de 1-0 pleegt die kale huilebal harakiri op de middenstip.
hier hebben ze zeker niet op gerekendquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:01 schreef Falco het volgende:
Die Brazilianen weten niet wat hen overkomt
Loopt lastig anders.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 @ 21:02 schreef BB-King het volgende:
Zijn ook goed twee-benig die Koreanen.
Nee, men kwalificeert zich voor het WK met een campingelftal.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:01 schreef essence het volgende:
Wat zijn die Koreanen technisch zegbalcontrole verbaast me enorm..
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:02 schreef Fokski het volgende:
[..]
Nee, men kwalificeert zich voor het WK met een campingelftal.
Maar toch, wat ik tot nu toe gezien heb verbaast me wel. Beter dan Zuid-Korea.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:02 schreef Fokski het volgende:
[..]
Nee, men kwalificeert zich voor het WK met een campingelftal.Denk je dat ze nooit een bal hebben gezien in Korea?
NZ heeft een amateurcompetite en die doen ook mee...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:02 schreef Fokski het volgende:
[..]
Nee, men kwalificeert zich voor het WK met een campingelftal.Denk je dat ze nooit een bal hebben gezien in Korea?
quote:
Brazilianen hebben mazzel.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:04 schreef ReWout het volgende:
Mensen hoe kan het nog steeds 0 - 0 staan?
Omdat Noord-Korea ownt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:04 schreef ReWout het volgende:
Wehehe, wie moeten we eigenlijk geen ongelijk geven, Kimmie die geen afvaardiging stuurt of de supporters die niet meer terugkomen?quote:
Alsof daar ook heel veel hangt... de gemiddelde Aziaat heeft een garnaaltje hangenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:04 schreef W_Sneijder het volgende:
check die koreaan zijn kruis beschermen toen bastos schooot hahahahah
Er is nog niet gescoord.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:04 schreef ReWout het volgende:
Omdat NK vecht voor wat het waard isquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:04 schreef ReWout het volgende:
Als een NKOeaan scoort zal die waarschijnlijk gefokt gaan wordenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:04 schreef W_Sneijder het volgende:
check die koreaan zijn kruis beschermen toen bastos schooot hahahahah
Inderdaadquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:06 schreef Cpt. het volgende:
'Wanhopig schot van Cha. Tja daar had meer in gezeten."
wie is die commentator, soms gewoon echt te droogquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:06 schreef Cpt. het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:06 schreef Cpt. het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:07 schreef pberends het volgende:
Hopelijk komt Nederland Noord-Korea niet tegen in de volgende rondes.
misschien dat die luie samba egos dan misschien eens gaan voetballen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:06 schreef Symphonic het volgende:
Je akn mij opvegen als Korea eerst scoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |