het valt me zeker niet tegenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:59 schreef Jor_Dii het volgende:
Koreanen spelen zo slecht helemaal niet.. prima combinatiespel af en toe. Brazilië speelt erg afwachtend
Telminatolquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:59 schreef BB-King het volgende:
Het zijn in ieder geval geen androids aan het bloed te zien.
kan ronaldo nog wat van lerenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:59 schreef NorthernStar het volgende:
Laten ze hem nou doorspelen? Die man is zwaargewond!
KIM, KIM, JIN, KIM, KIM, JON (etc.etc.)quote:
Bordje nasi met satéquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg bij het horen van die Koreaanse namen wel gelijk zin in een grote Chinese rijsttafel
lolquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg bij het horen van die Koreaanse namen wel gelijk zin in een grote Chinese rijsttafel
Dat is Japan.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:58 schreef minutenman het volgende:
na de 1-0 pleegt die kale huilebal harakiri op de middenstip.
hier hebben ze zeker niet op gerekendquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:01 schreef Falco het volgende:
Die Brazilianen weten niet wat hen overkomt
Loopt lastig anders.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 @ 21:02 schreef BB-King het volgende:
Zijn ook goed twee-benig die Koreanen.
Nee, men kwalificeert zich voor het WK met een campingelftal.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:01 schreef essence het volgende:
Wat zijn die Koreanen technisch zegbalcontrole verbaast me enorm..
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:02 schreef Fokski het volgende:
[..]
Nee, men kwalificeert zich voor het WK met een campingelftal.
Maar toch, wat ik tot nu toe gezien heb verbaast me wel. Beter dan Zuid-Korea.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:02 schreef Fokski het volgende:
[..]
Nee, men kwalificeert zich voor het WK met een campingelftal.Denk je dat ze nooit een bal hebben gezien in Korea?
NZ heeft een amateurcompetite en die doen ook mee...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:02 schreef Fokski het volgende:
[..]
Nee, men kwalificeert zich voor het WK met een campingelftal.Denk je dat ze nooit een bal hebben gezien in Korea?
quote:
Brazilianen hebben mazzel.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:04 schreef ReWout het volgende:
Mensen hoe kan het nog steeds 0 - 0 staan?
Omdat Noord-Korea ownt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:04 schreef ReWout het volgende:
Wehehe, wie moeten we eigenlijk geen ongelijk geven, Kimmie die geen afvaardiging stuurt of de supporters die niet meer terugkomen?quote:
Alsof daar ook heel veel hangt... de gemiddelde Aziaat heeft een garnaaltje hangenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:04 schreef W_Sneijder het volgende:
check die koreaan zijn kruis beschermen toen bastos schooot hahahahah
Er is nog niet gescoord.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:04 schreef ReWout het volgende:
Omdat NK vecht voor wat het waard isquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:04 schreef ReWout het volgende:
Als een NKOeaan scoort zal die waarschijnlijk gefokt gaan wordenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:04 schreef W_Sneijder het volgende:
check die koreaan zijn kruis beschermen toen bastos schooot hahahahah
Inderdaadquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:06 schreef Cpt. het volgende:
'Wanhopig schot van Cha. Tja daar had meer in gezeten."
wie is die commentator, soms gewoon echt te droogquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:06 schreef Cpt. het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:06 schreef Cpt. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |