Wel voor zo'n 2 miljard mensen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:47 schreef Nuchterheid het volgende:
De grote favoriet Brazilie? Allang niet meer hoor
Ik wil alleen nog maar rode beesies, en ga natuurlijk mijn pletterpet rood schilderenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:47 schreef Rahl het volgende:
Nu al de ploeg van het toernooi. Wat een bazen, die Koreanen
Nee, ze zenden het alleen uit als ze winnen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:48 schreef heloef het volgende:
Er zijn best veel TV's in Noord-Korea ze hebben alleen 1 staatszender daar zal het wel te zien zijn.
Je krijgt nu persoonlijk lijfstraffen van De Grote Leider.quote:
Nee het wordt opgenomen, dan filteren ze alle reclame-uitingen eruit, en dan wordt het uitgezonden - mits Noord-Korea wint.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:48 schreef heloef het volgende:
Er zijn best veel TV's in Noord-Korea ze hebben alleen 1 staatszender daar zal het wel te zien zijn.
D? Echt niet!quote:
Jup goed dat je het er ff bijzet.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:49 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee het wordt opgenomen, dan filteren ze alle reclame-uitingen eruit, en dan wordt het uitgezonden - mits Noord-Korea wint.
Hun land. Ze noemen zich zo. Dus heten ze zo.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:49 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
D? Echt niet!Er is niets D aan de PRK.
En als ze achterstaan gaat die op zwart en staat de volgende dag in de krant dat zij kampioen zijnquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:48 schreef heloef het volgende:
En dat de rest v.d. wereld mag oppassen voor dit krachtig team, een batterij aan leger staan klaar om in te vallen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:49 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee het wordt opgenomen, dan filteren ze alle reclame-uitingen eruit, en dan wordt het uitgezonden - mits Noord-Korea wint.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:51 schreef Rahl het volgende:
ik ga zo ongegeneerd hard juichen als korea scoort
Nee, je moet 3 keepers meenemen, maar die koreanen dachten leuk te zijn en hadden 2 keepers en een extra spits meegenomen. Die mag nu echter alleen in het doel staan. Ze hebben dus ook 2 echte keepers bij zich.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:50 schreef ThePianoMan het volgende:
Is die keeper nou echt een spits? hij doet het anders best goed.
Dude, daar mag ome Berlus nog niet eens zijn veters van strikkenquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:51 schreef Thas het volgende:
[..]
Na de rust keert hij terug als super saiyan
hou je muil, scheer je naar de VKZ topics waar je Geert als Kim Jong Il eert. Doei.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:52 schreef Gillette_M5 het volgende:
Nou waar blijven de "is dit een regerend wereldkampioen?![]()
' opmerkingen nou? Of is dat alleen als Italië speelt?
Er is maar één land regerend wereldkampioen dus jaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:52 schreef Gillette_M5 het volgende:
Ja wat zij waren kampioen 4 jaar geledenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:52 schreef Gillette_M5 het volgende:
? regerend wereldkampioen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:52 schreef Gillette_M5 het volgende:
Sure, ik blijf waar ik ben kaalkopjequote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:53 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
hou je muil, scheer je naar de VKZ topics waar je Geert als Kim Jong Il eert. Doei.
Sinds wanneer zijn er 2 regerend wereldkampioenen dan?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:52 schreef Gillette_M5 het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:53 schreef Gillette_M5 het volgende:
Wat een saai toernooi tot nu toe.
Dirktator komt er maar in.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:52 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Dude, daar mag ome Berlus nog niet eens zijn veters van strikken![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:52 schreef Gillette_M5 het volgende:
Daarom, dus vandaar de opmerking.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:54 schreef Xandrar het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn er 2 regerend wereldkampioenen dan?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:52 schreef Gillette_M5 het volgende:
Aangezien Italie de regerend wereldkampioen is, lijkt me dat wel accuraat.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:52 schreef Gillette_M5 het volgende:
Daar hoopte ik dus op, maar het valt tegenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:55 schreef minutenman het volgende:
staan wel 6 paks en 5 ri's in het veld
Van wie ben jij een kloon btw?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:55 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Daarom, dus vandaar de opmerking.
De as van Derksen?quote:
dat weet lang niet iedereen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Aangezien Italie de regerend wereldkampioen is, lijkt me dat wel accuraat.
Weer eens wat anders dan 6 Parks en 5 Lee's. Of?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:55 schreef minutenman het volgende:
staan wel 6 paks en 5 ri's in het veld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |